Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Benike1997
46
« Dátum: 2013. július 28. - 15:29:38 »
Üdv egy olyat szeretnék kérni ennek a folytatásához, hogy ha az ember rendõr akkor helyezzen cp-t arra a helyre ahol történt a bûncselekmény. A cp kb 10mp-ig legyen ott. goudlyne rpg módom van tehát 1-es a rendõr frakció id-je ezt innen tudom: if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) Ehez kéne: if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Bekapcsoltad a riasztót. Rendõrök értesítve!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, ON, doors, bonnet, boot, objective); if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Veszélyben egy jármû!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden egység kezdje meg a keresést!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Szükség esetén a tûzparancs megadva!\"); } } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Lekapcsoltad a riasztót\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, OFF, doors, bonnet, boot, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; Elõre is nagyon köszönöm! Azt hittem így jó! De rájöttem, hogy nem mi a probléma? if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Veszélyben egy jármû!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Minden egység kezdje meg a keresést!\"); SendRadioMessage(9, 0x33AA33AA,\"Központ:Szükség esetén a tûzparancs megadva!\"); } }
47
« Dátum: 2013. július 28. - 00:03:09 »
Üdv! Valaki tud egy olyan alap 0.3x rpg gamemodot? Arra gondolok, hogy van pár frakció pár munka elég alapra... Boltrablás, Bankrob stb-t megpróbálom megoldani. Elvégre azért kell alap, hogy sokat tanuljak belõle. Idõm van még lehetõ legtöbbet akarok tanulni a nyáron. Kérem segítsetek. Bõvebben ami kéne bele:(nem baj ha nincs benne pár cucc akkor majd dolgozok sokat de minden segítség jól jön) Rendõr Frakció Taxis Frakció Szerelõ frakció-->Egyik rangja tuningos(Ha van rangsystem, ha nincs akkor próbálok csinálni 1-et) Yakuzza Lehet benne plusz frakció Elõre is nagyon köszönöm!
48
« Dátum: 2013. július 27. - 21:13:19 »
Heló! Azt szeretném tõletek kérdezni, hogy , hogy lehet megoldani azt, hogy carresi után a kocsi ne javuljon meg, hanem úgy maradjon ahogy hagyták.(Persze csak sérülése meg benzin ha lehet goudlyne módot használok) Elõre is köszönöm!
49
« Dátum: 2013. július 27. - 20:37:34 »
ilyen legyen a vége: SendClientMessage(playerid,0x0000ff77,String); } } return true; } }
50
« Dátum: 2013. július 27. - 20:34:57 »
Üdv! Egy övrendszert szeretnék kérni ami tartalmaz: /ovbe //becsatolja az övet /ovki //kicsatolja az övez /ovnez //megnézi hogy be van e kötve az öv kiszállásnál ha bevan csatolva az öv akkor visszadobja az autóval mondván, hogy be van kapcsolva az öv ha neki megy valaminek nagy sebességgel és kap mondjuk -10hp-t akkor ragadjon be az öv és ne tudja kicsatolni hanem a /ovkiszed-del 50% esséllyel kitudja magát szabadítani. Ha valami nem megvalósítható, vagy nehéz ne csináljátok meg csak írjátok oda mi nincs benne. És ha valaki nagyon unatkozik //részletes leírást adhatna róla, mert kezdõ vagyok és szeretném megérteni A szóköz azért nem kell mert van egy Goudlyne RPG nevû módom ami ha szóközös parancsot írok be akkor kilép a szerverrõl. Aki tudna segíteni ebbe annak megköszönném Elõre is köszi!
51
« Dátum: 2013. július 27. - 12:38:18 »
Megvolt. Megpróbáltam definiálni is mert angol oldalakon is utána néztem de semmi.
52
« Dátum: 2013. július 26. - 23:49:00 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf> #include <dini> #include <dudb> #include <dutils> #define regisztracio 0 #define bejelentkezes 1 #define KEK 0x0000FFAA #define ZOLD 0x33AA33AA #define PIROS 0xFF0000FF #if defined FILTERSCRIPT #define Lila 0xC2A2DAAA #define Sarga 0xFFFF00AA #define Szurke 0xAFAFAFAA #define Grad2 0xBFC0C2FF new nev[MAX_PLAYER_NAME]; main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" A játékmódot készítette Marton Benjámin\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Gamemodem\"); AddPlayerClass(129, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0,43,50,0,0,0); AddPlayerClass(26,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,43,50,0,0,0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new udvozlouzenet[128]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(udvozlouzenet,128,\"%s Csatlakozott a szerverre!\",nev); print(\"Egy játékos bejelentkezett a szerverre\"); SendClientMessageToAll(KEK,udvozlouzenet); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new elkoszono[128]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(elkoszono,128,\"%s lecsatlakozott a szerverrõl.\",nev); printf(elkoszono); SendClientMessageToAll(PIROS,elkoszono); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Meghalt a karaktered ezért új életet kell kezdened! \\n Nem mehetsz vissza a tett helyszínére. Nem ismered az elkövetõt stb...\"); SendClientMessage(playerid, KEK, \"Mivel ez egy rp szerver értsd meg\"); return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/gyogyit\", cmdtext, true, 10) == 0) { new Float:HP; GetPlayerHealth(playerid, HP); SetPlayerHealth(playerid, HP+50); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Bekötözted a sebeidet és így nyertél 50hp-t!\"); return 1; } if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"A /help parancs még fejlesztés alatt ál\"); return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } CMD:ruha(playerid,params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new skinid; if(sscanf(params,\"i\",skinid)) return SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Használat: /ruha [skinID]\"); { if(skinid <= 299 && skinid >= 0) //Skin id-nek kisseb vagy egyenlõnek kell lennie mint 299 és nagyobnak vagy egyenlõnek mint 0; { SetPlayerSkin(playerid,skinid); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); printf(\"%s megváltoztatta a skinjét %d-ra/re!\",nev,skinid); SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Sikeresen megváltoztattad a skinedet! Nagyon szép vagy!\"); } else SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A skin ID-nek 0 és 299 között kell lennie!\"); } } else SendClientMessage (playerid,PIROS,\"Nem vagy bejelentkezve!\"); return 1; } CMD:baseballuto(playerid, params[]) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed a fegyverre!\"); // Ha kevesebb mint 2000$-ja van, kiírja ezt az üzenetet. GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000); GivePlayerMoney(playerid, -5000); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Gratulálok! Vettél egy baseball ütõt\"); return 1; } public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Megmotoz Script betöltve!\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, \"/megmotoz\", true) == 0) { giveplayerid = GetClosestPlayer(playerid); { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { new fegyvertext1[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver1] == 1) { fegyvertext1 = \"Van\"; } else { fegyvertext1 = \"Nincs\"; } new fegyvertext2[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) { fegyvertext2 = \"Van\"; } else { fegyvertext2 = \"Nincs\"; } new fegyvertext3[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) { fegyvertext3 = \"Van\"; } else { fegyvertext3 = \"Nincs\"; } new fegyvertext4[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) { fegyvertext4 = \"Van\"; } else { fegyvertext4 = \"Nincs\"; } new fegyvertext5[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) { fegyvertext5 = \"Van\"; } else { fegyvertext5 = \"Nincs\"; } new fegyvertext6[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) { fegyvertext6 = \"Van\"; } else { fegyvertext6 = \"Nincs\"; } new fegyvertext7[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) { fegyvertext7 = \"Van\"; } else { fegyvertext7 = \"Nincs\"; } new fegyvertext8[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver8] == 1) { fegyvertext8 = \"Van\"; } else { fegyvertext8 = \"Nincs\"; } new fegyvertext9[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) { fegyvertext9 = \"Van\"; } else { fegyvertext9 = \"Nincs\"; } new fegyvertext10[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver10] == 1) { fegyvertext10 = \"Van\"; } else { fegyvertext10 = \"Nincs\"; } new fegyvertext11[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver11] == 1) { fegyvertext11 = \"Van\"; } else { fegyvertext11 = \"Nincs\"; } new fegyvertext12[40]; if(PlayerInfo[playerid][fegyver12] == 1) { fegyvertext12 = \"Van\"; } else { fegyvertext12 = \"Nincs\"; } new nev[32]; new keszpenz[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte megmotozni %s -t!\",nev,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, Lila,Lila,Lila,Lila,Lila); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s befejezte a megmotozást!\",nev); SendClientMessage(giveplayerid,Grad2,stringx); GetPlayerName(giveplayerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, 256, \"Neve: %s.\",sendername); SendClientMessage(playerid, Sarga2,string); format(keszpenz, sizeof(keszpenz), \"Készpénz: %d$.\",PlayerInfo[giveplayerid][Penz]); SendClientMessage(playerid,Sarga,keszpenz); SendClientMessage(playerid,Sarga,\"Fegyverek:\"); format(stringx,sizeof(stringx), \"Boxer: %s, darab: %d | Baseball ütõ#245;: %s, darab: %d | Kés: %s, darab: %d | 9mm-es: %s, töltény: %d\",fegyvertext1,PlayerInfo[playerid][tolteny1],fegyvertext2,PlayerInfo[playerid][tolteny2],fegyvertext3,PlayerInfo[playerid][tolteny3],fegyvertext4,PlayerInfo[playerid][tolteny4]); SendClientMessage(playerid,Szurke,stringx); format(stringx,sizeof(stringx), \"Desert Eagle: %s, töltény: %d | Mp5: %s, töltény: %d | Ak-47: %s, töltény: %d | M4: %s, töltény: %d\",fegyvertext5,PlayerInfo[playerid][tolteny5],fegyvertext6,PlayerInfo[playerid][tolteny6],fegyvertext7,PlayerInfo[playerid][tolteny7],fegyvertext8,PlayerInfo[playerid][tolteny8]); SendClientMessage(playerid,Szurke,stringx); format(stringx,sizeof(stringx), \"Shotgun: %s, töltény: %d | Spray: %s, töltény: %d | Füst gránát: %s, töltény: %d | Gumi bot: %s, darab: %d\",fegyvertext9,PlayerInfo[playerid][tolteny9],fegyvertext10,PlayerInfo[playerid][tolteny10],fegyvertext11,PlayerInfo[playerid][tolteny11],fegyvertext12,PlayerInfo[playerid][tolteny12]); SendClientMessage(playerid,Szurke,stringx); } else SendClientMessage(playerid,Grad2,\"Nincs a közeledben senki!\"); } else SendClientMessage(playerid,Grad2,\"Nincs a közeledben senki!\"); } return 1; } return 0; } #endif Bocsi a felesleges sorokért A lényeg az, hogy amikor beírom a mod nevét a gamemodeshez akkor azt írja unkown (a modehoz) amikor belépek akkor meg eldob egy helyre és a modból semmi se mûködik. Aki tud segítsen kérem.sscanf.dll ma lett frissítve a mod ma lett \"írva\" és azt írja Script[gamemodes/gamemodem.amx: Run time error 20: \"Invalid index parameter bad entry pont)\" Nagyon köszizném a segítséget
53
« Dátum: 2013. július 26. - 23:31:22 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/gyogyit\", cmdtext, true, 10) == 0) { new Float:HP; GetPlayerHealth(playerid, HP); SetPlayerHealth(playerid, HP+50); SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Bekötözted a sebeidet és így nyertél 50hp-t!\"); return 1; } if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"A /help parancs még fejlesztés alatt ál\"); return 1; }
1.Ezt szeretném úgy megoldani, hogy csak akkor tudja használni ha van kötszere. 2.Kötszert akkor lehessen venni ha egy x helyen áll 15000Ft/5db. Elõre is köszönöm
|