Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - rcsbakos2
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36
46
« Dátum: 2014. július 16. - 00:41:29 »
Köszönöm zárok!
47
« Dátum: 2014. július 15. - 18:49:26 »
én úgy akarom hogy , mellette és benne is lehessen kinyitni!:D valami ilyesmire jutottam de erroros: [pawn]CMD:ajto(playerid, params[], vehicleid , ispassenger) { new VehID = GetClosestCar(playerid); new Float: vX, Float: vY, Float: vZ; GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ); new doors; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(VehID >= 8 | VehID <= 23) { new Float:x, Float:y, Float:z; new VehPos = GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z); if(vEngine[VehID] == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z)) GetVehicleParamsEx(VehID,doors); SetVehicleParamsEx(VehID,1); SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\"); vEngine[VehID] = 1; } else if(vEngine[VehID] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z)) GetVehicleParamsEx(VehID,doors); SetVehicleParamsEx(VehID,0); SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\"); vEngine[VehID] = 0; } } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"Nincs kulcsod a jármûhöz!\"); } else if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\"); if((VehID >= && (VehID <= 23)) { if(vEngine[VehID] == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z)) GetVehicleParamsEx(VehID,doors); SetVehicleParamsEx(VehID,1); SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\"); vEngine[VehID] = 1; } else if(vEngine[VehID] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z)) GetVehicleParamsEx(VehID,doors); SetVehicleParamsEx(VehID,0); SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\"); vEngine[VehID] = 0; } } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"Nincs kulcsod a jármûhöz!\"); return 1; }[/pawn]
48
« Dátum: 2014. július 09. - 18:26:45 »
köszönöm! Még annyit hogy hogy lehet megoldani hogy a mellette álló kocsit zárja be és ne azt amiben ül:)? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 09. - 19:31:06 )
CMD:ajto(playerid, params[], vehicleid , ispassenger) { new playerState = GetPlayerState(playerid); // Get the killer\'s state new VehID = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; new melette = GetClosestCar(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(VehID >= 8 | VehID <= 23) { new Float:x, Float:y, Float:z; new VehPos = GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z); if(vEngine[VehID] == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z)) GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,1,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\"); vEngine[VehID] = 1; } else if(vEngine[VehID] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z)) GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,0,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\"); vEngine[VehID] = 0; } } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"Nincs kulcsod a jármûhöz!\"); } else { if(melette >= 8 | melette <=23) { new Float:x, Float:y, Float:z; new VehPos = GetVehiclePos(melette, x, y, z); if(vEngine[melette] == 0) { GetVehicleParamsEx(melette,doors); SetVehicleParamsEx(melette,1); SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\"); } else if(vEngine[melette] == 1) { GetVehicleParamsEx(melette,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(melette,engine,lights,alarm,0,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\"); } } } return 1; } Erre jutottam!:/ de nem jó :\'( [mod]Kitettem helyetted a pawn code taget.[/mod]
49
« Dátum: 2014. július 08. - 14:39:59 »
Sziasztok azt szeretném megoldani , hogy a frakció kocsikat , a frakció tagok tudják kinyitni és bezárni. Annyi segítséget szeretnék kérni hogy hogyan kérdezem le , hogy a kocsi benne van e 8-16 ig lehivott kocsik között-e. CMD:ajto(playerid, params[], vehicleid , ispassenger) { if (Rendork(vehicleid) && !ispassenger) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; new VehID = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:x, Float:y, Float:z; new VehPos = GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z); if(vEngine[VehID] == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z)) GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,1,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\"); vEngine[VehID] = 1; } else if(vEngine[VehID] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z)) GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,0,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\"); vEngine[VehID] = 0; } } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"Nincs kulcsod a jármûhöz!\"); return 1; } public Rendork(carid) { if((carid >= && (carid <= 23)) { return 1; } return 0; }
50
« Dátum: 2014. július 08. - 12:48:59 »
sztok! Hogy lehet megoldani , hogy amikor lehívom a kocsit lementse , és utána mindig lementse az adott jármûvet , amit használtak?! Ebbõl szeretnék kiindulni mert ebbe csak bele kéne írni de fogalmam sincs hogy hogyan lehetne. #include a_samp #include zcmd #include sscanf2 #include dini #define File(%1) format(vehfile, sizeof(vehfile), \"VehSystem/%s.ini\", GetName(%1)) enum vehicle { Color1, Color2, Paintjob, NumberPlate[9] } new VEHICLE[MAX_VEHICLES][vehicle], vehfile[128]; public OnPlayerSpawn(playerid) { File(playerid); if(dini_Exists(vehfile)) { new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128]; vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\"); color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\"); color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\"); paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\"); Pos[0] = dini_Float(vehfile, \"VehX\"); Pos[1] = dini_Float(vehfile, \"VehY\"); Pos[2] = dini_Float(vehfile, \"VehZ\"); Pos[3] = dini_Float(vehfile, \"VehA\"); format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\")); new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1); SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid); SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes)); } ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob); } return 1; } CMD:createvehicle(playerid, params[]) { new model, color1, color2, paintjob, numplate[9], mycar, Float: Pos[4]; if(sscanf(params, \"iiiis[9]\", model, color1, color2, paintjob, numplate)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /createvehicle [Model ID] [szín 1] [szín 2] [Festõmunka] [Rendszám]\"); if(strlen(numplate) > return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A rendszám maximum 8 karakterbõl állhat!\"); if(color1 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín1 maximum 255-ig terjedhet!\"); if(color2 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín2 maximum 255-ig terjedhet!\"); if(paintjob > 6) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A festõmunka maximum 5-ig terjedhet!\"); GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")); } SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", CreateVehicle(model, Pos[0] + 2.5, Pos[1], Pos[2] + 2.5, Pos[3], color1, color2, -1)); SetVehicleNumberPlate(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), numplate); ChangeVehiclePaintjob(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), paintjob); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); mycar = GetPlayerVehicleID(playerid); VEHICLE[mycar][Color1] = color1; VEHICLE[mycar][Color2] = color2; VEHICLE[mycar][Paintjob] = paintjob; VEHICLE[mycar][NumberPlate] = numplate; return 1; } CMD:savevehicle(playerid, params[]) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), tunes[128], Float: Pos[4]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); File(playerid); if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Nem ülsz jármûben!\"); if(!dini_Exists(vehfile)) { dini_Create(vehfile); dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid)); dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]); dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]); dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]); dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i)); } } else { dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid)); dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]); dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]); dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]); dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]); dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i)); } } SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen elmentve!\"); return 1; } CMD:loadvehicle(playerid, params[]) { File(playerid); if(!dini_Exists(vehfile)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Neked nincs mentett jármûved!\"); new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\"); color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\"); color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\"); paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\"); format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\")); if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")); } new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1); SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid); SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0); SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid)); LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid)); for(new i; i < 14; i++) { format(tunes, 32, \"Tune%i\", i); AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes)); } ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Mentett jármûved sikeresen betöltve!\"); return 1; } stock GetName(playerid) { new name[24+1]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); return name; }
51
« Dátum: 2014. július 06. - 22:28:17 »
Szia!:D dinibe menti Tudsz nekem segíteni :/?
52
« Dátum: 2014. július 05. - 16:12:57 »
Sziasztok! Hogy lehet megoldani , hogy amikor lehívom a kocsit lementse , és utána mindig lementse az adott jármûvet , amit használtak?! http://sampforum.hu/index.php?topic=48554.0Ebbõl szeretnék kiindulni mert ebbe csak bele kéne írni de fogalmam sincs hogy hogyan lehetne.
53
« Dátum: 2014. július 05. - 01:26:33 »
köszi már megoldottam
54
« Dátum: 2014. július 05. - 00:40:46 »
igen Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 05. - 00:41:35 )
init is létrehozza :c
55
« Dátum: 2014. július 05. - 00:23:54 »
Hellotok van ez a codem , és felmegyek regisztrálok , lementi , ujra felmegyek és ujra kell regisztrálni ! Mitõl lehet? #include <a_samp> #include <dini> #include <zcmd> #include <sscanf2> main ( ) { } new AdminSzolgalat[MAX_PLAYERS]; new ID,string1[128]; new SzerverLock = 0; #define RED 0xff0000AA #define ERROR 0x00ccffAA #define GREEN 0x43e85fAA #define WHITE 0xffffffAA #define DIALOG_REGISTER 1 #define DIALOG_LOGIN 2 enum adat { pMoney, pAdmin, pSkin, Float:X, Float:Y, Float:Z, pLeader, pMember, pRank } new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][adat]; public OnGameModeInit( ) { SzerverLock = 0; return 1; } public OnGameModeExit( ) { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SetSpawnInfo(playerid,0,PlayerInfo[playerid][pSkin],PlayerInfo[playerid][X],PlayerInfo[playerid][Y],PlayerInfo[playerid][Z],0,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); if(strfind(Neve(playerid), \"_\", true) == -1) { SendClientMessage(playerid,GREEN,\"Nem megfelelõ Név!\"); format(string1,sizeof(string1),\"[KICK]%s Kickellve lett a rendszer általl,Indok:Helytelen név!\"); SendClientMessageToAll(RED,string1); Kick(playerid); } new Fajl[256]; if(SzerverLock == 1) { SendClientMessage(playerid,RED,\"Szervert Feltörték,Ezért kickellve lettél!\"); Kick(playerid); } format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini \",Neve(playerid)); if(fexist(Fajl)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Panel\",\"Felhasználó már létezik!\\nJelentkezz be!\",\"Mehet\",\"Mégse\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Panel\",\"Felhasználó nem létezik\\nRegisztrálj!\",\"Mehet\",\"Mégse\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid,reason) { new string[128],Fajl[128]; new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); PlayerInfo[playerid][X] = x; switch(reason) { case 0: { format(string,sizeof(string),\"(( %s Crashelt a közeledben! ))\",Neve(playerid)); ProxDetector(playerid,RED,string,20.0); } case 1: { format(string,sizeof(string),\"(( %s Kilépett a közeledben! ))\",Neve(playerid)); ProxDetector(playerid,RED,string,20.0); } case 2: { format(string,sizeof(string),\"(( %s Elhagyta a szervert(kick) ))\",Neve(playerid)); ProxDetector(playerid,RED,string,20.0); } } print(string); format(Fajl, sizeof(Fajl), \"/Karakterek/%s.ini\", Neve(playerid)); dini_IntSet(Fajl, \"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]); dini_IntSet(Fajl, \"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]); dini_IntSet(Fajl, \"Penz\",PlayerInfo[playerid][pMoney]); dini_IntSet(Fajl, \"Leader\",PlayerInfo[playerid][pLeader]); dini_IntSet(Fajl, \"Member\",PlayerInfo[playerid][pMember]); dini_IntSet(Fajl, \"Rank\",PlayerInfo[playerid][pRank]); dini_FloatSet(Fajl, \"X\",Float:PlayerInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(Fajl, \"Y\",Float:PlayerInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(Fajl, \"Z\",Float:PlayerInfo[playerid][Z]); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { // SetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][X],PlayerInfo[playerid][Y],PlayerInfo[playerid][Z]); // SetPlayerSkin(playerid,PlayerInfo[playerid][pSkin]); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new Fajl[128],string[128]; format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if( !response ) { Kick(playerid ) ; } else { dini_Create(Fajl); dini_Set(Fajl, \"Jelszo\", inputtext); dini_IntSet(Fajl, \"Admin\", 0); dini_IntSet(Fajl, \"Skin\",26); dini_IntSet(Fajl, \"Penz\",25000); dini_IntSet(Fajl, \"Leader\",0); dini_IntSet(Fajl, \"Member\",0); SendClientMessage(playerid,GREEN,\"Karaktered Sikeresen Létrehozva!\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Panel\",\"Felhasználó már létezik!\\nJelentkezz be!\",\"Mehet\",\"Mégse\"); } } if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(!response) { Kick(playerid); } else { new jelszo[200]; format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\")); if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0) { PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(Fajl, \"Admin\"); PlayerInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\"); PlayerInfo[playerid][pMoney] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); PlayerInfo[playerid][pLeader] = dini_Int(Fajl, \"Leader\"); PlayerInfo[playerid][pMember] = dini_Int(Fajl, \"Member\"); PlayerInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\"); PlayerInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\"); PlayerInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\"); //SetPlayerSkin(playerid,PlayerInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerColor(playerid,WHITE); AdminSzolgalat[playerid] = 0; SpawnPlayer(playerid); SendClientMessage(playerid,ERROR,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { format(string,sizeof(string),\"[KICK]%s Kickellve lett a rendszer általl,Indok:Helytelen Jelszó!\",Neve(playerid)); SendClientMessageToAll(RED,string); Kick(playerid); } } } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(AdminSzolgalat[playerid] == 1) { format(string1,sizeof(string1),\"%s\\nAdminSzolgálatban!\",Neve(playerid)); SetPlayerChatBubble(playerid, string1, RED, 20.0, 2000); } return 1; } stock Neve(playerid) { new Nev[24]; GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev)); return Nev; }
56
« Dátum: 2014. július 04. - 00:02:51 »
ctrl+h val kevesebb idõt bas*tál volna el :facepalm: :facepalm:
59
« Dátum: 2014. június 24. - 11:41:25 »
Hellotok!Egyedi rpg módomat elkezdtem írni , és néhány helyen hiányosak az ismereteim a pawnoban , azért scriptertársat és egyben tualjdonostársat keresek! Követelmények: Korod nem számít mert nem az tükrözi a tudásod Komolyság Figyelmesség Aktivitás Amit mi nyújtunk: Lehetsz társtulajdonos anélkül hogy fizetned kellene érte Nem kell a szerverbe beleadnod Ha jól dolgozol akkor fizetést is kapsz egy idõ után ! Amit tudnia kell készíteni: >>>fájlok mentése , és kisebb rendszerek írása.<<<< JELENTKEZNI PRIVÁT ÜZENETBEN Bármi kérdésed van,hozzászólás formájában felteheted.
60
« Dátum: 2014. június 24. - 02:08:10 »
hát sok sikert srácok !
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36
|