Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rcsbakos2

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36
46
RP/RPG kérések / Frakció ajtó nyitás/zárás jármûven!
« Dátum: 2014. július 16. - 00:41:29 »
Köszönöm zárok!

47
RP/RPG kérések / Frakció ajtó nyitás/zárás jármûven!
« Dátum: 2014. július 15. - 18:49:26 »
én úgy akarom hogy , mellette és benne is lehessen kinyitni!:D
valami ilyesmire jutottam de erroros:
[pawn]CMD:ajto(playerid, params[], vehicleid , ispassenger)
{
   new VehID = GetClosestCar(playerid);
        new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
    GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
   new doors;
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(VehID >= 8 | VehID <= 23)
      {
         new Float:x, Float:y, Float:z;
         new VehPos = GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
         if(vEngine[VehID] == 0)
         {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
         GetVehicleParamsEx(VehID,doors);
         SetVehicleParamsEx(VehID,1);
         SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\");
         vEngine[VehID] = 1;
         }
         else if(vEngine[VehID] == 1)
         {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
         GetVehicleParamsEx(VehID,doors);
         SetVehicleParamsEx(VehID,0);
         SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\");
         vEngine[VehID] = 0;
         }
      }
      else return SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"Nincs kulcsod a jármûhöz!\");
   }
   else
     if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
         if((VehID >= 8) && (VehID <= 23))
         {
            if(vEngine[VehID] == 0)
         {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
         GetVehicleParamsEx(VehID,doors);
         SetVehicleParamsEx(VehID,1);
         SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\");
         vEngine[VehID] = 1;
         }
         else if(vEngine[VehID] == 1)
         {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
         GetVehicleParamsEx(VehID,doors);
         SetVehicleParamsEx(VehID,0);
         SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\");
         vEngine[VehID] = 0;
         }
    }
    else return SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"Nincs kulcsod a jármûhöz!\");
return 1;
}[/pawn]

48
RP/RPG kérések / Frakció ajtó nyitás/zárás jármûven!
« Dátum: 2014. július 09. - 18:26:45 »
köszönöm!
Még annyit hogy hogy lehet megoldani hogy a mellette álló kocsit zárja be és ne azt amiben ül:)?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 09. - 19:31:06 )

CMD:ajto(playerid, params[], vehicleid , ispassenger)
{
new playerState = GetPlayerState(playerid); // Get the killer\'s state
new VehID = GetPlayerVehicleID(playerid);
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
new melette = GetClosestCar(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(VehID >= 8 | VehID <= 23)
   {
      new Float:x, Float:y, Float:z;
      new VehPos = GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
      if(vEngine[VehID] == 0)
      {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
      GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
      SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,1,bonnet,boot,objective);
      SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\");
      vEngine[VehID] = 1;
      }
      else if(vEngine[VehID] == 1)
      {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
      GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
      SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,0,bonnet,boot,objective);
      SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\");
      vEngine[VehID] = 0;
      }
   }
   else return SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"Nincs kulcsod a jármûhöz!\");
}
else
{
   if(melette >= 8 | melette <=23)
            {
      new Float:x, Float:y, Float:z;
      new VehPos = GetVehiclePos(melette, x, y, z);
      if(vEngine[melette] == 0)
      {
      GetVehicleParamsEx(melette,doors);
      SetVehicleParamsEx(melette,1);
      SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\");
      }
      else if(vEngine[melette] == 1)
      {
      GetVehicleParamsEx(melette,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
      SetVehicleParamsEx(melette,engine,lights,alarm,0,bonnet,boot,objective);
      SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\");
      }
   }
}
return 1;
}

 
Erre jutottam!:/ de nem jó :\'(
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget.[/mod]

49
RP/RPG kérések / Frakció ajtó nyitás/zárás jármûven!
« Dátum: 2014. július 08. - 14:39:59 »
Sziasztok azt szeretném megoldani , hogy a frakció kocsikat , a frakció tagok tudják kinyitni és bezárni.
Annyi segítséget szeretnék kérni hogy hogyan kérdezem le , hogy a kocsi benne van e 8-16 ig lehivott kocsik között-e.
 
CMD:ajto(playerid, params[], vehicleid , ispassenger)
{
if (Rendork(vehicleid) && !ispassenger)
{
   new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
   new VehID = GetPlayerVehicleID(playerid);
   new Float:x, Float:y, Float:z;
   new VehPos = GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
   if(vEngine[VehID] == 0)
   {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
   GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
   SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,1,bonnet,boot,objective);
   SendClientMessage(playerid, 0x5eff00AA, \"Ajtók bezárva!\");
   vEngine[VehID] = 1;
   }
   else if(vEngine[VehID] == 1)
   {
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(VehID, 17.0, VehPos, x, y, z))
   GetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
   SetVehicleParamsEx(VehID,engine,lights,alarm,0,bonnet,boot,objective);
   SendClientMessage(playerid, 0x6fff00AA, \"Ajtók kinyitva!\");
   vEngine[VehID] = 0;
   }
}
else return SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"Nincs kulcsod a jármûhöz!\");
return 1;
}
public Rendork(carid)
{
if((carid >= 8) && (carid <= 23))
{
return 1;
}
return 0;
 
}

50
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 08. - 12:48:59 »
sztok!
Hogy lehet megoldani , hogy amikor lehívom a kocsit lementse , és utána mindig lementse az adott jármûvet , amit használtak?!
Ebbõl szeretnék kiindulni mert ebbe csak bele kéne írni de fogalmam sincs hogy hogyan lehetne.
 
 
#include        a_samp
#include        zcmd
#include        sscanf2
#include        dini
#define     File(%1)    format(vehfile, sizeof(vehfile), \"VehSystem/%s.ini\", GetName(%1))
enum vehicle {
        Color1,
        Color2,
        Paintjob,
        NumberPlate[9]
}
new VEHICLE[MAX_VEHICLES][vehicle],
        vehfile[128];
       
public OnPlayerSpawn(playerid) {
        File(playerid);
        if(dini_Exists(vehfile)) {
        new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128];
                vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\");
                color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\");
                color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\");
                paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\");
                Pos[0] = dini_Float(vehfile, \"VehX\");
                Pos[1] = dini_Float(vehfile, \"VehY\");
                Pos[2] = dini_Float(vehfile, \"VehZ\");
                Pos[3] = dini_Float(vehfile, \"VehA\");
                format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\"));
            new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1);
                SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid);
                SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate);
            SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
            LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
                for(new i; i < 14; i++) {
                    format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
                    AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes));
                }
                ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
        }
        return 1;
}
CMD:createvehicle(playerid, params[]) {
        new model, color1, color2, paintjob, numplate[9], mycar, Float: Pos[4];
        if(sscanf(params, \"iiiis[9]\", model, color1, color2, paintjob, numplate)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /createvehicle [Model ID] [szín 1] [szín 2] [Festõmunka] [Rendszám]\");
        if(strlen(numplate) > 8) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A rendszám maximum 8 karakterbõl állhat!\");
    if(color1 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín1 maximum 255-ig terjedhet!\");
    if(color2 > 255) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A szín2 maximum 255-ig terjedhet!\");
    if(paintjob > 6) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- A festõmunka maximum 5-ig terjedhet!\");
        GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
        if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID)  {
                if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"));
        }
        SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", CreateVehicle(model, Pos[0] + 2.5, Pos[1], Pos[2] + 2.5, Pos[3], color1, color2, -1));
    SetVehicleNumberPlate(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), numplate);
        ChangeVehiclePaintjob(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), paintjob);
        PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0);
        SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
        mycar = GetPlayerVehicleID(playerid);
        VEHICLE[mycar][Color1] = color1;
        VEHICLE[mycar][Color2] = color2;
        VEHICLE[mycar][Paintjob] = paintjob;
        VEHICLE[mycar][NumberPlate] = numplate;
        return 1;
}
CMD:savevehicle(playerid, params[]) {
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), tunes[128], Float: Pos[4];
        GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
        File(playerid);
        if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Nem ülsz jármûben!\");
        if(!dini_Exists(vehfile)) {
                dini_Create(vehfile);
                dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
                dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]);
                dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]);
                dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]);
                dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]);
                for(new i; i < 14; i++) {
                        format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
                        dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i));
                }
        } else {
            dini_IntSet(vehfile, \"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
                dini_IntSet(vehfile, \"Color1\", VEHICLE[vehicleid][Color1]);
                dini_IntSet(vehfile, \"Color2\", VEHICLE[vehicleid][Color2]);
                dini_IntSet(vehfile, \"Paintjob\", VEHICLE[vehicleid][Paintjob]);
                dini_Set(vehfile, \"NumberPlate\", VEHICLE[vehicleid][NumberPlate]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehX\", Pos[0]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehY\", Pos[1]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehZ\", Pos[2]);
                dini_FloatSet(vehfile, \"VehA\", Pos[3]);
                for(new i; i < 14; i++) {
                        format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
                        dini_IntSet(vehfile, tunes, GetVehicleComponentInSlot(vehicleid, i));
                }
        }
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Jármûved sikeresen elmentve!\");
        return 1;
}
CMD:loadvehicle(playerid, params[]) {
        File(playerid);
        if(!dini_Exists(vehfile)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4646AA, \"-- Neked nincs mentett jármûved!\");
        new Float: Pos[4], vehid, color1, color2, paintjob, numplate[9], tunes[128];
        GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
        vehid = dini_Int(vehfile, \"Model\");
        color1 = dini_Int(vehfile, \"Color1\");
        color2 = dini_Int(vehfile, \"Color2\");
        paintjob = dini_Int(vehfile, \"Paintjob\");
        format(numplate, sizeof(numplate), \"%s\", dini_Get(vehfile, \"Numberplate\"));
        if(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\") != INVALID_VEHICLE_ID)  {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"));
    }
    new vehicleid = CreateVehicle(vehid, Pos[0], Pos[1], Pos[2], Pos[3], color1, color2, -1);
    SetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\", vehicleid);
    SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numplate);
    PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), 0);
    SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
    LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"MyVehicle\"), GetPlayerInterior(playerid));
        for(new i; i < 14; i++) {
            format(tunes, 32, \"Tune%i\", i);
            AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehfile, tunes));
        }
        ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF99AA, \"* Mentett jármûved sikeresen betöltve!\");
        return 1;
}
       
stock GetName(playerid) {
        new name[24+1];
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        return name;
}

51
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 06. - 22:28:17 »
Szia!:D
dinibe menti :)
Tudsz nekem segíteni :/?

52
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. július 05. - 16:12:57 »
Sziasztok!
Hogy lehet megoldani , hogy amikor lehívom a kocsit lementse , és utána mindig lementse az adott jármûvet , amit használtak?!
http://sampforum.hu/index.php?topic=48554.0
Ebbõl szeretnék kiindulni mert ebbe csak bele kéne írni de fogalmam sincs hogy hogyan lehetne.

53
Segítségkérés / regisztrációnál nem ment
« Dátum: 2014. július 05. - 01:26:33 »
köszi már megoldottam :)

54
Segítségkérés / regisztrációnál nem ment
« Dátum: 2014. július 05. - 00:40:46 »
igen :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 05. - 00:41:35 )

init is létrehozza :c

55
Segítségkérés / regisztrációnál nem ment
« Dátum: 2014. július 05. - 00:23:54 »
Hellotok van ez a codem , és felmegyek regisztrálok , lementi , ujra felmegyek és ujra kell regisztrálni !
Mitõl lehet?
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
main (  ) { }
new AdminSzolgalat[MAX_PLAYERS];
new ID,string1[128];
new SzerverLock = 0;
 
#define RED 0xff0000AA
#define ERROR 0x00ccffAA
#define GREEN 0x43e85fAA
#define WHITE 0xffffffAA
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
enum adat
{
        pMoney,
        pAdmin,
        pSkin,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        pLeader,
        pMember,
        pRank
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][adat];
public OnGameModeInit( )
{
        SzerverLock = 0;
        return 1;
}
public OnGameModeExit( )
{
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SetSpawnInfo(playerid,0,PlayerInfo[playerid][pSkin],PlayerInfo[playerid][X],PlayerInfo[playerid][Y],PlayerInfo[playerid][Z],0,0,0,0,0,0,0);
        SpawnPlayer(playerid);
        if(strfind(Neve(playerid), \"_\", true) == -1)
    {
        SendClientMessage(playerid,GREEN,\"Nem megfelelõ Név!\");
        format(string1,sizeof(string1),\"[KICK]%s Kickellve lett a rendszer általl,Indok:Helytelen név!\");
                SendClientMessageToAll(RED,string1);
                Kick(playerid);
    }
        new Fajl[256];
        if(SzerverLock == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,RED,\"Szervert Feltörték,Ezért kickellve lettél!\");
                Kick(playerid);
        }
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini \",Neve(playerid));
        if(fexist(Fajl))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Panel\",\"Felhasználó már létezik!\\nJelentkezz be!\",\"Mehet\",\"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Panel\",\"Felhasználó nem létezik\\nRegisztrálj!\",\"Mehet\",\"Mégse\");
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
        new string[128],Fajl[128];
        new Float:x,Float:y,Float:z;
        GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
        PlayerInfo[playerid][X] = x;
        switch(reason)
        {
                case 0:
                {
                        format(string,sizeof(string),\"(( %s Crashelt a közeledben! ))\",Neve(playerid));
                        ProxDetector(playerid,RED,string,20.0);
                }
                case 1:
                {
                        format(string,sizeof(string),\"(( %s Kilépett a közeledben! ))\",Neve(playerid));
                        ProxDetector(playerid,RED,string,20.0);
                }
                case 2:
                {
                        format(string,sizeof(string),\"(( %s Elhagyta a szervert(kick) ))\",Neve(playerid));
                        ProxDetector(playerid,RED,string,20.0);
                }
        }
        print(string);
        format(Fajl, sizeof(Fajl), \"/Karakterek/%s.ini\", Neve(playerid));
        dini_IntSet(Fajl, \"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
        dini_IntSet(Fajl, \"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]);
        dini_IntSet(Fajl, \"Penz\",PlayerInfo[playerid][pMoney]);
        dini_IntSet(Fajl, \"Leader\",PlayerInfo[playerid][pLeader]);
        dini_IntSet(Fajl, \"Member\",PlayerInfo[playerid][pMember]);
        dini_IntSet(Fajl, \"Rank\",PlayerInfo[playerid][pRank]);
        dini_FloatSet(Fajl, \"X\",Float:PlayerInfo[playerid][X]);
        dini_FloatSet(Fajl, \"Y\",Float:PlayerInfo[playerid][Y]);
        dini_FloatSet(Fajl, \"Z\",Float:PlayerInfo[playerid][Z]);
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
//      SetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][X],PlayerInfo[playerid][Y],PlayerInfo[playerid][Z]);
//      SetPlayerSkin(playerid,PlayerInfo[playerid][pSkin]);
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    new Fajl[128],string[128];
    format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
        if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
        {
            if( !response ) { Kick(playerid ) ; }
            else
            {
                dini_Create(Fajl);
                dini_Set(Fajl, \"Jelszo\", inputtext);
                dini_IntSet(Fajl, \"Admin\", 0);
                dini_IntSet(Fajl, \"Skin\",26);
                dini_IntSet(Fajl, \"Penz\",25000);
                dini_IntSet(Fajl, \"Leader\",0);
                dini_IntSet(Fajl, \"Member\",0);
 
                SendClientMessage(playerid,GREEN,\"Karaktered Sikeresen Létrehozva!\");
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Panel\",\"Felhasználó már létezik!\\nJelentkezz be!\",\"Mehet\",\"Mégse\");
                }
        }
        if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
        {
            if(!response) { Kick(playerid); }
            else
            {
                new jelszo[200];
                format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\"));
                        if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0)
                        {
                            PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(Fajl, \"Admin\");
                                PlayerInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\");
                                PlayerInfo[playerid][pMoney] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
                                PlayerInfo[playerid][pLeader] = dini_Int(Fajl, \"Leader\");
                                PlayerInfo[playerid][pMember] = dini_Int(Fajl, \"Member\");
                                PlayerInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\");
                                PlayerInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\");
                                PlayerInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\");
                                //SetPlayerSkin(playerid,PlayerInfo[playerid][pSkin]);
                            SetPlayerColor(playerid,WHITE);
                            AdminSzolgalat[playerid] = 0;
                                SpawnPlayer(playerid);
                                SendClientMessage(playerid,ERROR,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\");
                        }
                else
                {
                                format(string,sizeof(string),\"[KICK]%s Kickellve lett a rendszer általl,Indok:Helytelen Jelszó!\",Neve(playerid));
                                SendClientMessageToAll(RED,string);
                                Kick(playerid);
                }
        }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(AdminSzolgalat[playerid] == 1)
        {
                format(string1,sizeof(string1),\"%s\\nAdminSzolgálatban!\",Neve(playerid));
            SetPlayerChatBubble(playerid, string1, RED, 20.0, 2000);
        }
        return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
        new Nev[24];
        GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
        return Nev;
}

56
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Animáció szkript || 80 animációval!
« Dátum: 2014. július 04. - 00:02:51 »
ctrl+h val kevesebb idõt bas*tál volna el  :facepalm: :facepalm:

57
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ-LP Határ
« Dátum: 2014. július 01. - 00:28:17 »
nem jó a code :|

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 01. - 01:00:23 )

így valahogy rpsebb :)
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140701/sampos_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

58
Beszélgetés / Melyik éri meg jobban?
« Dátum: 2014. június 27. - 01:36:37 »
Sziasztok tanácsot szeretnék kérni hogy szerintetek melyik gép éri meg jobban!:D
1.
http://www.computerimperium.hu/images/Imperium_Gamer_HD_PC.jpg
2.
http://rhw.hu/termek/236/akcios_05_szamitogep_konfiguracio
És még annyi hogy ezen a bf3 simán fut igaz :) ?

59
Munkaerő keresése / scriptertársak keresek!
« Dátum: 2014. június 24. - 11:41:25 »
Hellotok!Egyedi rpg módomat elkezdtem írni , és néhány helyen hiányosak az ismereteim a pawnoban , azért scriptertársat és egyben tualjdonostársat keresek!
Követelmények:
Korod nem számít mert nem az tükrözi a tudásod
Komolyság
Figyelmesség
Aktivitás
Amit mi nyújtunk:
Lehetsz társtulajdonos anélkül hogy fizetned kellene érte
Nem kell a szerverbe beleadnod
Ha jól dolgozol akkor fizetést is kapsz egy idõ után !
Amit tudnia kell készíteni:
>>>fájlok mentése , és kisebb rendszerek írása.<<<<
JELENTKEZNI PRIVÁT ÜZENETBEN
Bármi kérdésed van,hozzászólás formájában felteheted.

60
Modok / Grand Theft Auto San Andreas: Thug Life Edition
« Dátum: 2014. június 24. - 02:08:10 »
hát sok sikert srácok :D!

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal