Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Campe3r
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
46
« Dátum: 2014. április 23. - 21:32:18 »
Sziasztok! Valami gond van a mysql lekérésemmel sscanf-ba, nem tudjátok mi lehet a gond? Kód: format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM felhasznalok WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev]); mysql_query(Query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { if(mysql_num_rows() != 0) { if(mysql_fetch_row_format(Line)) { sscanf(Line, \"p<|>ds[32]s[32]s[32]d\", FelhasznaloInfo[playerid][iD], FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev], FelhasznaloInfo[playerid][Jelszo], FelhasznaloInfo[playerid][Email], FelhasznaloInfo[playerid][AdminSzint]); SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); InfoBox(playerid, 1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); Betolt(playerid); FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] = 1; mysql_free_result(); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\"); InfoBox(playerid, 3, \"Hibás jelszó!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\"); InfoBox(playerid, 2, \"Nem létezik ilyen nevû felhasználó!\"); } mysql_free_result(); Enum: enum KarakterInfoEnum { ID, Felhasznalo[32], Karakternev[32], Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:R }; new KarakterInfo[MAX_PLAYERS][KarakterInfoEnum]; E.: Hibát kifelejtettem: warning 213: tag mismatch
47
« Dátum: 2014. április 23. - 17:44:10 »
Köszi, megy a +
48
« Dátum: 2014. április 23. - 17:12:13 »
Sziasztok! Hibát jelez az sscanfom a /me parancsomnál Hiba: sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a destination size. Script: CMD:me(playerid, params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new String[256]; new String2[256]; new Nev[MAX_PLAYER_NAME]; new Float:PosX; new Float:PosY; new Float:PosZ; GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ); GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev)); if(sscanf(params, \"s\", String)) return SendNGRPMessage(playerid, 3, \"/me [cselekvés]\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 30.00, PosX, PosY, PosZ)) { if(IsPlayerBarat(i, Nev)) { format(String2, sizeof(String2), \"{f041be}* %s %s.{f041be}\", Nev, String); SendClientMessage(i, -1, String2); } else { format(String2, sizeof(String2), \"{f041be}* Valaki %s.{f041be}\", String); SendClientMessage(i, -1, String2); } } } } } return 1; } E.: Itt van a SendNGRPMessage: public SendNGRPMessage(playerid, Tipus, Szoveg[]) { new String[256]; if(Tipus == 1) //Info { format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {128008}Információ:{128008} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg); } if(Tipus == 2) //Hiba { format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {8a0707}Hiba:{8a0707} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg); } if(Tipus == 3) //Használat { format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {d1710b}Használat:{d1710b} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg); } SendClientMessage(playerid, -1, String); return 1; } Az IsPlayerBarat pedig nem fontos, mielött oda raktam akkor is csinálta a hibát.
49
« Dátum: 2014. április 22. - 12:45:53 »
Köszönöm a segítséget. Már megoldottam, de azért jár egy +
50
« Dátum: 2014. április 22. - 11:52:40 »
Sziasztok! Egy olyan scriptet szeretnék tõletek kérni, amiben egy funckió van. A funkció felépítése: forward InfoBox(playerid, Tipus, Szoveg[]); Tipusbol 3 fajta van, Információ(ennek az id-je 1), Hiba(ennek az id-je 2), Figyelmeztetés(Ennek az id-je 3) A szöveg []egy string lenne, ami átírná az \"1. sor\" textdraw stringjét. De ha az 1. sor stringje elér egy bizonyos karakterhosszúságot(Ezt majd letesztelem, addig 15) akkor váltson át a szöveg a \"2. sor\"-ra, és szintén így a \"3. sor\"-ra. Ennyi lenne nagyon megköszönném ha valaki meg tudná csinálni, vagy legalább leírni az alapját. Textdrawok: public InfoBox(playerid, Tipus, Szoveg[]) { InfoBoxTD1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 433.288848, 2.395998, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0.000000, 8.975185); PlayerTextDrawTextSize(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 201.288894, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, InfoBoxTD1[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 102); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0); InfoBoxTD2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 234.222274, 2.488879, \"Next Global RolePlay\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD2[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1); InfoBoxTD3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 231.555541, 21.404443, \"1. sor\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD3[playerid], -479717718); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD3[playerid], -256); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 1); InfoBoxTD4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 225.777832, 36.835563, \"2. sor\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD4[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 4); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 1); InfoBoxTD5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 225.777801, 52.266689, \"3. sor\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD5[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD5[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 1); InfoBoxTD6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 267.022125, 70.883483, \"Figyelmeztetes\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD6[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 2); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1); InfoBoxTD7[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 317.333374, 70.684387, \"Informacio\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD7[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 2); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1); InfoBoxTD8[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 384.889007, 70.684432, \"Hiba\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD8[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 2); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1); return 1; }
51
« Dátum: 2014. április 22. - 11:34:24 »
Hát igen, régen scripteltem pawn-t A lua viszont még nehezebb volt aztán olyasmi módszereket próbálok alkalmazni. Vissza kell szoknom még E.: Melyik változót használjam idõ lekéréshez mysql-en? E.: Sziasztok! Valami gond van a mysql lekérésemmel sscanf-ba, nem tudjátok mi lehet a gond? Kód: format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM felhasznalok WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev]); mysql_query(Query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { if(mysql_num_rows() != 0) { if(mysql_fetch_row_format(Line)) { sscanf(Line, \"p<|>ds[32]s[32]s[32]d\", FelhasznaloInfo[playerid][iD], FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev], FelhasznaloInfo[playerid][Jelszo], FelhasznaloInfo[playerid][Email], FelhasznaloInfo[playerid][AdminSzint]); SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); InfoBox(playerid, 1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); Betolt(playerid); FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] = 1; mysql_free_result(); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\"); InfoBox(playerid, 3, \"Hibás jelszó!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\"); InfoBox(playerid, 2, \"Nem létezik ilyen nevû felhasználó!\"); } mysql_free_result();
Enum: enum FelhasznaloInfoEnum { Felhasznalonev[32], Jelszo[32], Email[32], AdminSzint, Bejelentkezve }; new FelhasznaloInfo[MAX_PLAYERS][FelhasznaloInfoEnum];
Hiba: warning 213: tag mismatch amit erre a sorra ír: sscanf(Line, \"p<|>ds[32]s[32]s[32]d\", FelhasznaloInfo[playerid][iD], FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev], FelhasznaloInfo[playerid][Jelszo], FelhasznaloInfo[playerid][Email], FelhasznaloInfo[playerid][AdminSzint]);
52
« Dátum: 2014. április 21. - 19:32:49 »
Köszönöm, + E.: Sziasztok! Lekértem egy integert mysql-el, de valamiért nem jó. Mi lehet a gond? Itt ahol definiálom a változót amibe lekérem enum KarakterInfoEnum: { ID[16], Felhasznalo[32], Karakternev[32] }; new KarakterInfo[MAX_PLAYERS][KarakterInfoEnum]; És itt, ahol lekérem mysql-el, és kiiratom teszt miatt: sscanf(Line,\"p<|>is[32]s[32]\", KarakterInfo[playerid][iD], KarakterInfo[playerid][Felhasznalo], KarakterInfo[playerid][Karakternev]); SendClientMessage(playerid, -1, KarakterInfo[playerid][iD]);
53
« Dátum: 2014. április 21. - 18:55:02 »
Köszönöm. Ment a +
54
« Dátum: 2014. április 21. - 18:14:04 »
Hát nem :S nekem nem arra van szükségem, hogy bespawnolja a játékost, hanem hogy eltünjön onnan.
55
« Dátum: 2014. április 21. - 17:48:45 »
Sziasztok, mikor csatlakozok egy szerverre, akkor ezek a gombok fogadnak, hogyan tudnám eltüntetni?
56
« Dátum: 2014. április 21. - 17:23:19 »
Olvasd el jobban a kérdést, és aztán válaszolj.. E.: Már megoldottam [mod]Õ legalább próbált segíteni. Amúgy a kérdésed sem volt túl érthetõ, szóval nem csoda, hogy számodra nem megfelelõ választ adott. Ha megoldottad, akkor a megoldást közöld velünk, hogy mások is tanulhassanak belõle. Ha egyszer kérdeztél. A dupla hozzászólás helyett pedig használd a szerkesztés gombot![/mod] Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 21. - 17:35:53 )
Valaki el tudná nekem magyarázni, hogy mysql-ben hogyan is történik ez a feldarabolás sscanf-fal? Példa: sscanf(Data, \"p<|>s[24]s[64]i\", MyPassword, MyUserName, MyAdminLevel);
57
« Dátum: 2014. április 21. - 13:47:21 »
Hogyan tudom egy változó karakterjeinek összegét lekérni és átalakítani egy változót ugyanannyi karakterre amennyi elötte volt, csak nem ugyan azok a karakterek lesznek, hanem *(jelszóhoz kellene)
58
« Dátum: 2014. április 21. - 13:31:50 »
Köszi ez mûködik, csak annyi a problémám, hogy ha nem relogolok akkor nem átalakítja a stringet, ha beírok valami msát hanem hozzáadja Példa: beírom felhasználónévhez elõször, hogy: teszt, akkor jó, de ha átváltoztatom teszt2-re, akkor tesztteszt2 lesz a változó értéke. Hogyan tudnám ezt megcsinálni?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 21. - 13:38:57 )
Megoldottam úgy, hogy elötte kitörölje a string-et, majd utána írja csak be. Köszönöm a segítséget, megy a +
59
« Dátum: 2014. április 20. - 23:11:32 »
Sziasztok, nem tudom mi lehet a baja a kiválasztásomnak, megcsináltam a felhasználót, de azt írja, hogy nincs ilyen felhasználó. Kód: format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * from `felhasznalok` WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FInfo[playerid][Felhasznalonev]); mysql_query(Query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * from `felhasznalok` WHERE jelszo = \'%s\'\", FInfo[playerid][Jelszo]); mysql_query(Query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\"); } mysql_free_result(); Enum: enum FelhasznaloInfo { Felhasznalonev, Jelszo, }; new FInfo[MAX_PLAYERS][FelhasznaloInfo]; Ahogy beállítom a változókat: FInfo[playerid][Felhasznalonev] = strval(inputtext); FInfo[playerid][Jelszo] = strval(inputtext);
60
« Dátum: 2014. április 20. - 19:00:10 »
Sziasztok, nem tudom mi lehet a baja ennek: stock JelszoEllenorzes( playerid, jelszo[] ) { if(!RegisztralvaVane(playerid)) return false; new rows = 0; format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM `felhasznalok` WHERE `felhasznalonev` = \'%s\' AND `jelszo` = \'%s\' LIMIT 1\", FelhasznalonevValtozo[playerid], JelszoValtozo[playerid] ); mysql_query(Query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 1) { rows = 1; } mysql_free_result(); if(rows == 1) return true; return false; } Hiba: warning 203: symbol is never used: \"jelszo\"
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
|