Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Campe3r

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
46
Segítségkérés / Hiba sscanf-ban mysql lekérésnél
« Dátum: 2014. április 23. - 21:32:18 »
Sziasztok! Valami gond van a mysql lekérésemmel sscanf-ba, nem tudjátok mi lehet a gond?
Kód:
      format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM felhasznalok WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev]);
mysql_query(Query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0)
{
   if(mysql_num_rows() != 0)
   {
      if(mysql_fetch_row_format(Line))
      {
         sscanf(Line, \"p<|>ds[32]s[32]s[32]d\", FelhasznaloInfo[playerid][iD], FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev], FelhasznaloInfo[playerid][Jelszo], FelhasznaloInfo[playerid][Email], FelhasznaloInfo[playerid][AdminSzint]);
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
         InfoBox(playerid, 1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
         Betolt(playerid);
         FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] = 1;
         mysql_free_result();
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\");
      InfoBox(playerid, 3, \"Hibás jelszó!\");
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\");
   InfoBox(playerid, 2, \"Nem létezik ilyen nevû felhasználó!\");
}
mysql_free_result();

 
Enum:
enum KarakterInfoEnum
{
ID,
Felhasznalo[32],
Karakternev[32],
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:R
};
new KarakterInfo[MAX_PLAYERS][KarakterInfoEnum];

 
E.: Hibát kifelejtettem:
warning 213: tag mismatch

47
Segítségkérés / SScanf hiba
« Dátum: 2014. április 23. - 17:44:10 »
Köszi, megy a +

48
Segítségkérés / SScanf hiba
« Dátum: 2014. április 23. - 17:12:13 »
Sziasztok! Hibát jelez az sscanfom a /me parancsomnál
Hiba:
sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a destination size.

 
Script:
 
CMD:me(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new String[256];
new String2[256];
new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:PosX;
new Float:PosY;
new Float:PosZ;
GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ);
GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
if(sscanf(params, \"s\", String)) return SendNGRPMessage(playerid, 3, \"/me [cselekvés]\");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 30.00, PosX, PosY, PosZ))
      {
         if(IsPlayerBarat(i, Nev))
         {
            format(String2, sizeof(String2), \"{f041be}* %s %s.{f041be}\", Nev, String);
            SendClientMessage(i, -1, String2);
         }
         else
         {
            format(String2, sizeof(String2), \"{f041be}* Valaki %s.{f041be}\", String);
            SendClientMessage(i, -1, String2);
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
E.: Itt van a SendNGRPMessage:
 
public SendNGRPMessage(playerid, Tipus, Szoveg[])
{
new String[256];
if(Tipus == 1) //Info
{
format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {128008}Információ:{128008} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg);
}
if(Tipus == 2) //Hiba
{
format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {8a0707}Hiba:{8a0707} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg);
}
if(Tipus == 3) //Használat
{
format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {d1710b}Használat:{d1710b} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg);
}
SendClientMessage(playerid, -1, String);
return 1;
}

 
Az IsPlayerBarat pedig nem fontos, mielött oda raktam akkor is csinálta a hibát.

49
Szkript kérések / Bejelentkezõ textdraw
« Dátum: 2014. április 22. - 12:45:53 »
Köszönöm a segítséget. Már megoldottam, de azért jár egy +

50
Szkript kérések / InfoBox funkció Tipussal, Szoveggel
« Dátum: 2014. április 22. - 11:52:40 »
Sziasztok! Egy olyan scriptet szeretnék tõletek kérni, amiben egy funckió van.
A funkció felépítése:
 
forward InfoBox(playerid, Tipus, Szoveg[]);

 
Tipusbol 3 fajta van, Információ(ennek az id-je 1), Hiba(ennek az id-je 2), Figyelmeztetés(Ennek az id-je 3)
A szöveg []egy string lenne, ami átírná az \"1. sor\" textdraw stringjét. De ha az 1. sor stringje elér egy bizonyos karakterhosszúságot(Ezt majd letesztelem, addig 15) akkor váltson át a szöveg a \"2. sor\"-ra, és szintén így a \"3. sor\"-ra. Ennyi lenne nagyon megköszönném ha valaki meg tudná csinálni, vagy legalább leírni az alapját.
Textdrawok:
 
public InfoBox(playerid, Tipus, Szoveg[])
{
InfoBoxTD1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 433.288848, 2.395998, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0.000000, 8.975185);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 201.288894, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, InfoBoxTD1[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0);
InfoBoxTD2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 234.222274, 2.488879, \"Next Global RolePlay\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD2[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1);
InfoBoxTD3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 231.555541, 21.404443, \"1. sor\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD3[playerid], -479717718);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD3[playerid], -256);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 1);
InfoBoxTD4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 225.777832, 36.835563, \"2. sor\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD4[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 4);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 1);
InfoBoxTD5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 225.777801, 52.266689, \"3. sor\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD5[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD5[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 1);
InfoBoxTD6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 267.022125, 70.883483, \"Figyelmeztetes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD6[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1);
InfoBoxTD7[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 317.333374, 70.684387, \"Informacio\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD7[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1);
InfoBoxTD8[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 384.889007, 70.684432, \"Hiba\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD8[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1);
return 1;
}

51
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 22. - 11:34:24 »
Hát igen, régen scripteltem pawn-t :D A lua viszont még nehezebb volt aztán olyasmi módszereket próbálok alkalmazni. Vissza kell szoknom még :D
E.: Melyik változót használjam idõ lekéréshez mysql-en?
E.: Sziasztok! Valami gond van a mysql lekérésemmel sscanf-ba, nem tudjátok mi lehet a gond?
Kód:
 
                format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM felhasznalok WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev]);
                mysql_query(Query);
                mysql_store_result();
                if(mysql_num_rows() != 0)
                {
                        if(mysql_num_rows() != 0)
                        {
                                if(mysql_fetch_row_format(Line))
                                {
                                        sscanf(Line, \"p<|>ds[32]s[32]s[32]d\", FelhasznaloInfo[playerid][iD], FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev], FelhasznaloInfo[playerid][Jelszo], FelhasznaloInfo[playerid][Email], FelhasznaloInfo[playerid][AdminSzint]);
                                        SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
                                        InfoBox(playerid, 1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
                                        Betolt(playerid);
                                        FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] = 1;
                                        mysql_free_result();
                                }
                        }
                        else
                        {
                                SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\");
                                InfoBox(playerid, 3, \"Hibás jelszó!\");
                        }
                }
                else
                {
                        SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\");
                        InfoBox(playerid, 2, \"Nem létezik ilyen nevû felhasználó!\");
                }
                mysql_free_result();

 
Enum:
 
enum FelhasznaloInfoEnum
{
Felhasznalonev[32],
Jelszo[32],
Email[32],
AdminSzint,
Bejelentkezve
};
new FelhasznaloInfo[MAX_PLAYERS][FelhasznaloInfoEnum];

 
Hiba:
 
warning 213: tag mismatch

 
amit erre a sorra ír:
 
sscanf(Line, \"p<|>ds[32]s[32]s[32]d\", FelhasznaloInfo[playerid][iD], FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev], FelhasznaloInfo[playerid][Jelszo], FelhasznaloInfo[playerid][Email], FelhasznaloInfo[playerid][AdminSzint]);

52
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 21. - 19:32:49 »
Köszönöm, +
E.:
Sziasztok! Lekértem egy integert mysql-el, de valamiért nem jó. Mi lehet a gond?
Itt ahol definiálom a változót amibe lekérem
 
enum KarakterInfoEnum:
{
ID[16],
Felhasznalo[32],
Karakternev[32]
};
new KarakterInfo[MAX_PLAYERS][KarakterInfoEnum];

 
És itt, ahol lekérem mysql-el, és kiiratom teszt miatt:
 
sscanf(Line,\"p<|>is[32]s[32]\", KarakterInfo[playerid][iD], KarakterInfo[playerid][Felhasznalo], KarakterInfo[playerid][Karakternev]);
SendClientMessage(playerid, -1, KarakterInfo[playerid][iD]);

53
Segítségkérés / <<, >>, Spawn gombok eltüntetése
« Dátum: 2014. április 21. - 18:55:02 »
Köszönöm. Ment a +

54
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:<<, >>, Spawn gombok eltüntetése
« Dátum: 2014. április 21. - 18:14:04 »
Hát nem :S nekem nem arra van szükségem, hogy bespawnolja a játékost, hanem hogy eltünjön onnan.

55
Segítségkérés / <<, >>, Spawn gombok eltüntetése
« Dátum: 2014. április 21. - 17:48:45 »
Sziasztok, mikor csatlakozok egy szerverre, akkor ezek a gombok fogadnak, hogyan tudnám eltüntetni?

56
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 21. - 17:23:19 »
Olvasd el jobban a kérdést, és aztán válaszolj..
E.: Már megoldottam
[mod]Õ legalább próbált segíteni. Amúgy a kérdésed sem volt túl érthetõ, szóval nem csoda, hogy számodra nem megfelelõ választ adott. Ha megoldottad, akkor a megoldást közöld velünk, hogy mások is tanulhassanak belõle. Ha egyszer kérdeztél. A dupla hozzászólás helyett pedig használd a szerkesztés gombot![/mod]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 21. - 17:35:53 )

Valaki el tudná nekem magyarázni, hogy mysql-ben hogyan is történik ez a feldarabolás sscanf-fal?
Példa:
 
sscanf(Data, \"p<|>s[24]s[64]i\", MyPassword, MyUserName, MyAdminLevel);

57
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 21. - 13:47:21 »
Hogyan tudom egy változó karakterjeinek összegét lekérni és átalakítani egy változót ugyanannyi karakterre amennyi elötte volt, csak nem ugyan azok a karakterek lesznek, hanem *(jelszóhoz kellene)

58
Segítségkérés / Mysql kiválasztás hiba
« Dátum: 2014. április 21. - 13:31:50 »
Köszi ez mûködik, csak annyi a problémám, hogy ha nem relogolok akkor nem átalakítja a stringet, ha beírok valami msát hanem hozzáadja
Példa: beírom felhasználónévhez elõször, hogy: teszt, akkor jó, de ha átváltoztatom teszt2-re, akkor tesztteszt2 lesz a változó értéke. Hogyan tudnám ezt megcsinálni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 21. - 13:38:57 )

Megoldottam úgy, hogy elötte kitörölje a string-et, majd utána írja csak be. Köszönöm a segítséget, megy a +

59
Segítségkérés / Mysql kiválasztás hiba
« Dátum: 2014. április 20. - 23:11:32 »
Sziasztok, nem tudom mi lehet a baja a kiválasztásomnak, megcsináltam a felhasználót, de azt írja, hogy nincs ilyen felhasználó.
Kód:
 
      format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * from `felhasznalok` WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FInfo[playerid][Felhasznalonev]);
mysql_query(Query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0)
{
   format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * from `felhasznalok` WHERE jelszo = \'%s\'\", FInfo[playerid][Jelszo]);
   mysql_query(Query);
   mysql_store_result();
   if(mysql_num_rows() != 0)
   {
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\");
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\");
}
mysql_free_result();

 
Enum:
 
enum FelhasznaloInfo
{
Felhasznalonev,
Jelszo,
};
new FInfo[MAX_PLAYERS][FelhasznaloInfo];

 
Ahogy beállítom a változókat:
 
FInfo[playerid][Felhasznalonev] = strval(inputtext);
FInfo[playerid][Jelszo] = strval(inputtext);

60
Segítségkérés / Gond a mysql kóddal
« Dátum: 2014. április 20. - 19:00:10 »
Sziasztok, nem tudom mi lehet a baja ennek:
 
stock JelszoEllenorzes( playerid, jelszo[] ) {
if(!RegisztralvaVane(playerid)) return false;
new rows = 0;
    format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM `felhasznalok` WHERE `felhasznalonev` = \'%s\' AND `jelszo` = \'%s\' LIMIT 1\", FelhasznalonevValtozo[playerid], JelszoValtozo[playerid] );
    mysql_query(Query);
    mysql_store_result();
    if(mysql_num_rows() == 1) { rows = 1; }
mysql_free_result();
if(rows == 1) return true;
return false;
}

 
Hiba:
 
warning 203: symbol is never used: \"jelszo\"

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal