Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DragonSoul

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
46
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Reakció teszt filterszkript
« Dátum: 2014. június 22. - 09:48:56 »
100% ban mûködik.Teszteltem

47
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Reakció teszt filterszkript
« Dátum: 2014. június 22. - 08:47:38 »
Sziasztok!
Ma lefordítottam az angol fórumról egy reakció filterszkriptet magyarra..
Készítõ: RyDeR
Eredeti Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=150274
----------------------------------------------------------------------------------------------
Funkciók:(Az eredeti téma alapján)
-Ha helyesen megválaszolod a tesztet,10000-30000 ig terjedõ pénzjutalmat kapsz + némi pontot.
-A teszt 2-8 karakterbõl áll,de ezt lehet módosítani
-A reakcióteszt 5 percenként indul,ez is módosítható.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kód:
 /*
            Megjelenés:
                    » Reakció teszt FS
            Készítõ:
                    » » RyDeR «
            Utolsó újítás:
                    » 25/05/2010
            Változásnapló:
                    » v0.1a:
                                    - Kezdeti megjelenés
            Bugok:
                    » Nincsenek bugok
            Verzió:
                            » v0.1a
            Funkciók:
                            » /
            Készítõk:
                    » /
    */
    #include <a_samp>
    #if !defined Loop
    #define Loop(%0,%1) \\
            for(new %0 = 0; %0 != %1; %0++)
    #endif
    #if !defined function
    #define function%0(%1) \\
            forward%0(%1); public%0(%1)
    #endif
    #if !defined PURPLE
    #define PURPLE \\
        0xBF60FFFF
    #endif
    #if !defined GREEN
    #define GREEN \\
        0x94D317FF
    #endif
    #if !defined TIME
     #define TIME \\
          5*60*1000
    #endif
    new
            xCharacters[][] =
            {
                \"A\", \"B\", \"C\", \"D\", \"E\", \"F\", \"G\", \"H\", \"I\", \"J\", \"K\", \"L\", \"M\",
                    \"N\", \"O\", \"P\", \"Q\", \"R\", \"S\", \"T\", \"U\", \"V\", \"W\", \"X\", \"Y\", \"Z\",
                \"a\", \"b\", \"c\", \"d\", \"e\", \"f\", \"g\", \"h\", \"i\", \"j\", \"k\", \"l\", \"m\",
                    \"n\", \"o\", \"p\", \"q\", \"r\", \"s\", \"t\", \"u\", \"v\", \"w\", \"x\", \"y\", \"z\",
                \"0\", \"1\", \"2\", \"3\", \"4\", \"5\", \"6\", \"7\", \"8\", \"9\"
            },
            xChars[16] = \"\",
            xReactionTimer,
            xCash,
            xScore,
            bool: xTestBusy
    ;
    public OnFilterScriptInit()
    {
            xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            KillTimer(xReactionTimer);
            return 1;
    }
    public OnPlayerText(playerid, text[])
    {
            switch(xTestBusy)
            {
                case true:
                {
                            if(!strcmp(xChars, text, false))
                            {
                                new
                                    string[128],
                                    pName[MAX_PLAYER_NAME]
                                    ;
                                GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                                format(string, sizeof(string), \"« \\%s\\\" megnyerte a reakciótesztet. »\", pName);
                                SendClientMessageToAll(GREEN, string);
                                format(string, sizeof(string), \"« Kaptál %d $-t és %d pontot. »\", xCash, xScore);
                                SendClientMessage(playerid, GREEN, string);
                                GivePlayerMoney(playerid, xCash);
                                SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore);
                                xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
                                xTestBusy = false;
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }
    function xReactionProgress()
    {
       switch(xTestBusy)
            {
                case true:
                {
                        new
                            string[128]
                            ;
                        format(string, sizeof(string), \"« Senki nem nyerte meg a reakciótesztet. Új 5 perc mulva indul. »\");
                        SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
                        xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
           }
            }
       return 1;
    }
    function xReactionTest()
    {
            new
                    xLength = (random(8) + 2),
                    string[128]
            ;
            xCash = (random(10000) + 30000);
            xScore = (random(2)+1);
            format(xChars, sizeof(xChars), \"\");
            Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]);
            format(string, sizeof(string), \"« Reakció teszt! Aki elõsször beírja ezt: %s nyer %d$-t és %d pontot. »\", xChars, xCash, xScore);
            SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
            KillTimer(xReactionTimer);
            xTestBusy = true;
            SetTimer(\"xReactionProgress\", 370000, 0);
            return 1;
    }

 
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/e1411e0b2d/react.pwn
A filterszkript 100% ban mûködik,teszteltem

48
Segítségkérés / Textdraw FS be írása
« Dátum: 2014. június 20. - 07:33:23 »
Sziasztok!
Tegnap csináltam egy Textdrawot a szerverembe.
(A textdraw-t a TextDrawEditor0.6 tal csináltam aminek a linkje: http://samp-scripts.com/post/7034/%5BFS%5D_TextDraw_editor_0.6_-_Multiple_textdraw_support,_for_proffesional_textdraws/Zamaroht/filterscript/other )
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ezt a textdrawt szeretném egy szkriptbe írni de nem tudom hogy..
 
//TextDraw developed using Zamaroht\'s in-game TextDraw system
//On top of script:
new Text:Textdraw0;
//In OnGameModeInit or any other place, we procced to create our textdraw:
Textdraw0 = TextDrawCreate(464.000000,428.000000,\"DaRkNeSS FreeRoam\");
TextDrawAlignment(Textdraw0,2);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff);
TextDrawFont(Textdraw0,3);
TextDrawLetterSize(Textdraw0,1.000000,1.800000);
TextDrawColor(Textdraw0,0x00ffff66);
TextDrawSetOutline(Textdraw0,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw0,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0,1);
//You can now use TextDrawShowForPlayer(-ForAll), TextDrawHideForPlayer(-ForAll) and
//TextDrawDestroy functions to show, hide, and destroy the textdraw.

 
Valaki beleírná nekem egy szkriptbe ÚGY hogy mûködjön?
Vagy linkelhettek egy olyan Textdraw Editort aminek ez már nem probléma :D

49
Segítségkérés / Reaction test Timer
« Dátum: 2014. június 15. - 18:04:46 »
Sziasztok!
Letöltöttem egy reakció teszt szkriptet..
 

    /*
            Release:
                    » Reaction-Test Filterscript
            Author:
                    » » RyDeR «
            Last Update:
                    » 25/05/2010
            ChangeLog:
                    » v0.1a:
                                    - Initial release
            Bugs:
                    » No bugs
            Version:
                            » v0.1a
            Functions:
                            » /
            Credits:
                    » /
    */
    #include <a_samp>
    #if !defined Loop
    #define Loop(%0,%1) \\
            for(new %0 = 0; %0 != %1; %0++)
    #endif
    #if !defined function
    #define function%0(%1) \\
            forward%0(%1); public%0(%1)
    #endif
    #if !defined PURPLE
    #define PURPLE \\
        0xBF60FFFF
    #endif
    #if !defined GREEN
    #define GREEN \\
        0x94D317FF
    #endif
    #if !defined TIME
    #define TIME \\
        180000
    #endif
    new
            xCharacters[][] =
            {
                \"A\", \"B\", \"C\", \"D\", \"E\", \"F\", \"G\", \"H\", \"I\", \"J\", \"K\", \"L\", \"M\",
                    \"N\", \"O\", \"P\", \"Q\", \"R\", \"S\", \"T\", \"U\", \"V\", \"W\", \"X\", \"Y\", \"Z\",
                \"a\", \"b\", \"c\", \"d\", \"e\", \"f\", \"g\", \"h\", \"i\", \"j\", \"k\", \"l\", \"m\",
                    \"n\", \"o\", \"p\", \"q\", \"r\", \"s\", \"t\", \"u\", \"v\", \"w\", \"x\", \"y\", \"z\",
                \"0\", \"1\", \"2\", \"3\", \"4\", \"5\", \"6\", \"7\", \"8\", \"9\"
            },
            xChars[16] = \"\",
            xReactionTimer,
            xCash,
            xScore,
            bool: xTestBusy
    ;
    public OnFilterScriptInit()
    {
            xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            KillTimer(xReactionTimer);
            return 1;
    }
    public OnPlayerText(playerid, text[])
    {
            switch(xTestBusy)
            {
                case true:
                {
                            if(!strcmp(xChars, text, false))
                            {
                                new
                                    string[128],
                                    pName[MAX_PLAYER_NAME]
                                    ;
                                GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
                                format(string, sizeof(string), \"« \\%s\\\" megnyerte a reakciótesztet. »\", pName);
                                SendClientMessageToAll(GREEN, string);
                                format(string, sizeof(string), \"« Kaptál %d $-t és %d pontot. »\", xCash, xScore);
                                SendClientMessage(playerid, GREEN, string);
                                GivePlayerMoney(playerid, xCash);
                                SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + xScore);
                                xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
                                xTestBusy = false;
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }
    function xReactionProgress()
    {
       switch(xTestBusy)
            {
                case true:
                {
                        new
                            string[128]
                            ;
                        format(string, sizeof(string), \"« Senki nem nyerte meg a reakciótesztet. Új %d perc mulva indul. »\", (TIME/370000));
                        SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
                        xReactionTimer = SetTimer(\"xReactionTest\", TIME, 1);
           }
            }
       return 1;
    }
    function xReactionTest()
    {
            new
                    xLength = (random(8) + 2),
                    string[128]
            ;
            xCash = (random(10000) + 30000);
            xScore = (random(2)+1);
            format(xChars, sizeof(xChars), \"\");
            Loop(x, xLength) format(xChars, sizeof(xChars), \"%s%s\", xChars, xCharacters[random(sizeof(xCharacters))][0]);
            format(string, sizeof(string), \"« Reakció teszt! Aki elõsször beírja ezt: %s nyer %d $-t és %d pontot.»\", xChars, xCash, xScore);
            SendClientMessageToAll(PURPLE, string);
            KillTimer(xReactionTimer);
            xTestBusy = true;
            SetTimer(\"xReactionProgress\", 370000, 0);
            return 1;
    }

 
..Hogy lehetne megoldani,hogy 5 percenként írjon új tesztet ne 3 percenként?
Mert bármien számra is írom át a timereket..
 
SetTimer(\"xReactionProgress\", 370000, 0);

 

(TIME/370000));

 
Akkor is 3 percenként ír ki új tesztet

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / DaRkNeSS FreeRoam gamemodja(eXtreme FreeRoam)
« Dátum: 2014. június 07. - 19:13:36 »
Sziasztok
Ma nyilvánosságra hozom a szerverem gamemodját.
A gamemode 28486 soros és az Objektek is benne vannak
Az eredeti neve a gm nek: eXtreme FreeRoam
a készítõ nevét nemtom
De ettõl függetlenül plz ne warnoljatok
Ezen kívül a gm nagyrészt magyar(ami spanyol volt azt nem fordítottam le)
----------------------------------------------------------------------------------------------
Megjegyzés: Néhány dolgot átírtam benne
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/f55381ca2f/freeroamEN.pwn
UI:


A gémmód nagyon sz*r

51
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SinglePlayer csalások SAMP ba
« Dátum: 2014. május 28. - 20:48:06 »
Sziasztok
Ma írtam egy FS-t aminek az a lényege,hogy a SinglePlayerben található csalásokat be lehessen írni SAMP ba is.Pl: Hesoyam akkor kapsz pénzt,páncélt,életet  :)
-----------------------------------------------------------------------------------
Készítési idõ: 2 óra(mivelhát eléggé kezdõ vagyok scriptelésben)
Szükséges függvény: fixchars.h(Az ékezetes Gametext miatt)  http://www.solidfiles.net/d/ikKV/fixchars.h
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/fbbeed3c5e/cheats.pwn
Bug: Szerintem nincs
UI: Néhány csalás nem úgy van az FS ben mint a SP ben
 
//SinglePlayer Csalások by DragonSoul
//A nevemet innen nyugodtan ki lehet törölni
 
  #include <a_samp>
  #include <fixchars.h>
 
   #pragma tabsize 0
 
  #define INFINITY (Float:0x7F800000)
  #define GELTONA 0xFFFF00FF
  #define BALTA 0xFFFFFFFF
  #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
  #define COLOR_WATERRR 0x7CFC00AA
  #define RED 0xE60000FF
  #define DARKGREY 0x696969FF
  #define WHITE  0xFFFFFFAA
 
   new UnderWater[MAX_PLAYERS];
   new pOxygenGlobal[MAX_PLAYERS];
   enum pInfo
   {
        bool:pFullClip
   };
 
   forward IsVehicleOccupied(vehicleid);
   #if defined FILTERSCRIPT
   public OnFilterScriptInit()
    {
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Single Player csalások betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
   }
    public OnFilterScriptExit()
    {
return 1;
    }
    #endif
    public OnGameModeInit()
    {
    return 1;
    }
    public OnGameModeExit()
    {
return 1;
    }
    public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
    {
return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
    UnderWater[playerid]=0;
return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
    UnderWater[playerid]=0;
return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    UnderWater[playerid]=0;
return 1;
    }
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
    {
     UnderWater[playerid]=0;
     return 1;
    }
    public OnVehicleSpawn(vehicleid)
    {
return 1;
    }
    public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
    {
       return 1;
     }
     public OnPlayerText(playerid, text[])
    {
       return 1;
     }
    /*=======================================================================
    |                     (((((+Parancsok+)))))                              |
    =========================================================================*/
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
if (strcmp(\"/cheats\", cmdtext,true, 10) == 0)//Csalások listája
{
SendClientMessage(playerid,RED,\"|==================================|\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"|Csalások listája |\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"|==================================|\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"Írd be /cheat1 a normál csalásokhoz\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"Írd be /cheat2 a banda/rendõr csalásokhoz\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"Írd be /cheat3 a jármû csalásokhoz\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"Írd be /cheat4 a normál csalásokhoz(2.oldal)\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/cheat1\", cmdtext,true, 10) == 0)// Csalások listája 1
{
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/LXGIWYL = Egyszerû fegyverek\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/PROFESSIONALSKIT = Közepes erõsségû fegyverek\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/UZUMYMW = Legjobb fegyverek\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/HESOYAM = Élet,Páncél,250000$\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/WANRLTW  = Örök töltény\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/CVWKXAM = Örök levegõ a víz alatt\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/MUNASEF = Részeg mód\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/BAGUVIX = Örök élet(vagy a másik: /god)\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/cheat2\", cmdtext,true, 10) == 0)// Csalások listája 2
{
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/TURNUPTHEHEAT = Két csillaggal több körözés\");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/TURNDOWNTHEHEAT = 0 körözés\");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/BRINGITON = Hatos körözés\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/cheat3\", cmdtext,true, 10) == 0)//Csalások listája 3
{
SendClientMessage(playerid,RED,\"/AIWPRTON = Tank lehívása, /TRUEGRIME = Kukásautó lehívása \");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/OLDSPEEDDEMON = BloodRing Blanger, /RZHSUEW = Golfautó lehívása\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/JQNTDMH = Terepjáró lehívása, /JUMPJET = Hydra lehívása\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/VROCKPOKEY = Versenyautó lehívása,  /KGGGDKP = Vizen/Földön járó jármû\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/VPJTQWV = Versenyautó 2 lehívása, /AIYPWZQP = Kapsz ejtõernyõt\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/WHERESTHEFUNERAL = Halottaskocsi lehívása, /yecgaa = Kapsz JetPacket \");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/FOURWHEELFUN = Quad lehívása, /MONSTERMASH = Monster lehívása\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/FLYINGTOSTUNT = Stunt repülõ lehívása\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/CELEBRITYSTATUS = Limuzin lehívása, /OHDUDE = Hunter lehívása\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/cheat4\", cmdtext,true, 10) == 0)//Csalások listája 4
{
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/PLEASANTLYWARM = Napos idõ, /TOODAMNHOT = Nagyon napos idõ \");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/ALNSFMZO = Felhõs idõ, /AUIFRVQS = Esõs idõ\");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/CFVFGMJ = Ködös idõ, /OFVIAC = Narancssárga ég\");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/SCOTTISHSUMMER = Viharos idõ,  /CWJXUOC = Homokvihar\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/hesoyam\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000);
GivePlayerMoney(playerid, 250000);
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
    GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/cvwkxam\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        for(new j = 0;j<MAX_PLAYERS;j++)
        {
                if(IsPlayerConnected(j))
                 {
    new Float:pos[3];
    new Float:pHealthFLOAT;
    GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
    SetPlayerHealth(playerid, INFINITY);
    GetPlayerPos(j, pos[0], pos[1], pos[2]);
   
    if (UnderWater[j]==0){
        if (pos[2]<-2.0){
        GetPlayerHealth(j,pHealthFLOAT);
        pOxygenGlobal[j]=floatround(pHealthFLOAT, floatround_tozero);
        UnderWater[j]=1;
        SendClientMessage(j, COLOR_WATERRR, \"Nem vagy vízalatt!\");
        }
    }
        else
     if (UnderWater[j]==1)
        {
        if (pos[2]>=0.0)
                {
        new Float:pHealthFLOATOUT;
        pHealthFLOATOUT = float(pOxygenGlobal[j]);
        SetPlayerHealth(j,pHealthFLOATOUT);
        UnderWater[j]=0;
        SendClientMessage(j, COLOR_WATERRR, \"Nem vagy vízalatt!\");
        }
                else
        SetPlayerHealth(j,1000.0);
       }
      }
                return 1;
          }
            }
if (strcmp(\"/munasef\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerDrunkLevel (playerid, 4000);
SetPlayerHealth(playerid, 50);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/baguvix\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, INFINITY);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
    }
if (strcmp(\"/wanrltw \", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 5, 0x7FFFFFFF);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 999999999);
GivePlayerWeapon(playerid, 35, 999999999);
GivePlayerWeapon(playerid, 18, 999999999);
GivePlayerWeapon(playerid, 41, 999999999);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
   return 1;
   }
if (strcmp(\"/lxgiwyl\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 5, 0x7FFFFFFF);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 250);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 35, 5);
GivePlayerWeapon(playerid, 18, 10);
GivePlayerWeapon(playerid, 41, 5);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/professionalskit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 0x7FFFFFFF);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 250);
GivePlayerWeapon(playerid, 32, 150);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 37, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 16, 5);
    GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/uzumymw\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 9, 0x7FFFFFFF);
GivePlayerWeapon(playerid, 23, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 250);
GivePlayerWeapon(playerid, 27, 150);
GivePlayerWeapon(playerid, 36, 5);
GivePlayerWeapon(playerid, 39, 5);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/aezakmi\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerWantedLevel(playerid, 0);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
   }
   if (strcmp(\"/osrblhh\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerWantedLevel(playerid, 2);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
   }
   if (strcmp(\"/ljspqk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerWantedLevel(playerid, 6);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
   }
         if (strcmp(\"/AIWPRTON\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(432, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/pdnejoh\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(504, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/JQNTDMH\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(489, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/VROCKPOKEY\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(502, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/VPJTQWV\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(503, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/AQTBCODX \", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(442, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/CELEBRITYSTATUS\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(409, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/TRUEGRIME\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(408, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/RZHSUEW\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(457, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/JUMPJET\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(520, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/KGGGDKP\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(593, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/AIYPWZQP\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/YECGAA\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/OHDUDE\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(425, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, -1);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/FOURWHEELFUN\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(471, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/AMOMHRER\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(514, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/ITSALLBULL\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(486, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/FLYINGTOSTUNT \", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(513, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/MONSTERMASH \", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(556, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
           if(strcmp(cmdtext, \"/PLEASANTLYWARM\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 10);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Cheat Activated\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/TOODAMNHOT\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 11);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/ALNSFMZO\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 11);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/AUIFRVQS\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 16);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/CFVFGMJ\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 09);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/OFVIAC\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 24);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/SCOTTISHSUMMER\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 08);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/CWJXUOC\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 19);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    return 1;
}
 
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / Angel Pine Map By:ApocalypseDoggee
« Dátum: 2014. május 23. - 13:18:18 »
Grat a 100 fps hez

53
SA-MP: Szerverfejlesztés / StunT EvolutioN Map Pack by Jese
« Dátum: 2014. május 20. - 14:55:13 »
Not working..valaki segítene?

54
SA-MP: Szerverfejlesztés / StunT EvolutioN Map Pack by Jese
« Dátum: 2014. május 17. - 20:37:25 »
Nem igazán megoldható...Én amikor beraktam nekem csak az LSAirt az Abandoned Airportot és Chilliadot rakta be.A többit hiába kerestem az eredeti koordinátán,semmi nem volt ott csak levegõ.Lehet hogy csak nekem ilyen..

55
SA-MP: Szerverfejlesztés / StunT EvolutioN Map Pack by Jese
« Dátum: 2014. május 17. - 12:18:29 »
Eredeti készítõ:Jese[/quote]

56
Szkript kérések / Script kérés
« Dátum: 2014. május 17. - 11:37:34 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy olyan teleport készítõ scriptet,ami olyan formában menti el a teleportokat,hogy egy FS be csak be kelljen másolni és hibamentesen elindulna

57
SA-MP: Szerverfejlesztés / StunT EvolutioN Map Pack by Jese
« Dátum: 2014. május 17. - 11:21:49 »
Sziasztok! Elhoztam a fórumra egy eléggé híres szerver map \"csomagját\"
Eredeti Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=314616
Eredeti készítõ:Jese
A FS be több mint 5000 object található
Eredeti képek:
Abandoned Airport
\"kép1.png\"
\"kép2.png\"
\"kép3.png\"
\"kép4.png\"
\"kép5.png\"
LS Air
\"kép6.png\"
\"kép7.png\"
\"kép8.png\"
Jizzy melletti stunt
\"kép9.png\"
\"kép10.png\"
\"kép11.png\"
Vizi Park (Angel Pine melletti tengeren van)
\"kép12.png\"
\"kép13.png\"
Chilliad
\"kép14.png\"
\"kép16.png\"
\"kép17.png\"
\"kép18.png\"
Nrg Kosárlabda
\"kép19.png\"
Bike Skills 1(SF katonai bázis fölött
\"kép20.png\"
\"kép21.png\"
\"kép22.png\"
Bike Skills2(LS Móló vége)
\"képv2.png\"
\"kép24.png\"
Verseny Map(Palomino Creek melletti tenger)
\"kép25.png\"
\"kép26.png\"
\"kép27.png\"
Karácsonyi Map(valahol a tengeren van :D)
\"kép28.png\"
\"kép29.png\"
Letöltési link:
PWN: http://www.mediafire.com/view/9r6dyea2oq1jnr4/sadas.pwn
AMX:http://www.mediafire.com/download/pp1g5627r3qmisl/sadas.amx
UI:Lusta voltam átnevezni azért sadas a neve

58
SA-MP: Szerverfejlesztés / DaRkNeSS FreeRoam gamemodja(eXtreme FreeRoam)
« Dátum: 2014. június 07. - 19:13:36 »
Sziasztok
Ma nyilvánosságra hozom a szerverem gamemodját.
A gamemode 28486 soros és az Objektek is benne vannak
Az eredeti neve a gm nek: eXtreme FreeRoam
a készítõ nevét nemtom
De ettõl függetlenül plz ne warnoljatok
Ezen kívül a gm nagyrészt magyar(ami spanyol volt azt nem fordítottam le)
----------------------------------------------------------------------------------------------
Megjegyzés: Néhány dolgot átírtam benne
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/f55381ca2f/freeroamEN.pwn
UI:


A gémmód nagyon sz*r

59
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SinglePlayer csalások SAMP ba
« Dátum: 2014. május 28. - 20:48:06 »
Sziasztok
Ma írtam egy FS-t aminek az a lényege,hogy a SinglePlayerben található csalásokat be lehessen írni SAMP ba is.Pl: Hesoyam akkor kapsz pénzt,páncélt,életet  :)
-----------------------------------------------------------------------------------
Készítési idõ: 2 óra(mivelhát eléggé kezdõ vagyok scriptelésben)
Szükséges függvény: fixchars.h(Az ékezetes Gametext miatt)  http://www.solidfiles.net/d/ikKV/fixchars.h
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/fbbeed3c5e/cheats.pwn
Bug: Szerintem nincs
UI: Néhány csalás nem úgy van az FS ben mint a SP ben
 
//SinglePlayer Csalások by DragonSoul
//A nevemet innen nyugodtan ki lehet törölni
 
  #include <a_samp>
  #include <fixchars.h>
 
   #pragma tabsize 0
 
  #define INFINITY (Float:0x7F800000)
  #define GELTONA 0xFFFF00FF
  #define BALTA 0xFFFFFFFF
  #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
  #define COLOR_WATERRR 0x7CFC00AA
  #define RED 0xE60000FF
  #define DARKGREY 0x696969FF
  #define WHITE  0xFFFFFFAA
 
   new UnderWater[MAX_PLAYERS];
   new pOxygenGlobal[MAX_PLAYERS];
   enum pInfo
   {
        bool:pFullClip
   };
 
   forward IsVehicleOccupied(vehicleid);
   #if defined FILTERSCRIPT
   public OnFilterScriptInit()
    {
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Single Player csalások betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
   }
    public OnFilterScriptExit()
    {
return 1;
    }
    #endif
    public OnGameModeInit()
    {
    return 1;
    }
    public OnGameModeExit()
    {
return 1;
    }
    public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
    {
return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
    UnderWater[playerid]=0;
return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
    UnderWater[playerid]=0;
return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    UnderWater[playerid]=0;
return 1;
    }
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
    {
     UnderWater[playerid]=0;
     return 1;
    }
    public OnVehicleSpawn(vehicleid)
    {
return 1;
    }
    public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
    {
       return 1;
     }
     public OnPlayerText(playerid, text[])
    {
       return 1;
     }
    /*=======================================================================
    |                     (((((+Parancsok+)))))                              |
    =========================================================================*/
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
if (strcmp(\"/cheats\", cmdtext,true, 10) == 0)//Csalások listája
{
SendClientMessage(playerid,RED,\"|==================================|\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"|Csalások listája |\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"|==================================|\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"Írd be /cheat1 a normál csalásokhoz\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"Írd be /cheat2 a banda/rendõr csalásokhoz\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"Írd be /cheat3 a jármû csalásokhoz\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"Írd be /cheat4 a normál csalásokhoz(2.oldal)\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/cheat1\", cmdtext,true, 10) == 0)// Csalások listája 1
{
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/LXGIWYL = Egyszerû fegyverek\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/PROFESSIONALSKIT = Közepes erõsségû fegyverek\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/UZUMYMW = Legjobb fegyverek\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/HESOYAM = Élet,Páncél,250000$\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/WANRLTW  = Örök töltény\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/CVWKXAM = Örök levegõ a víz alatt\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/MUNASEF = Részeg mód\");
SendClientMessage(playerid,DARKGREY,\"/BAGUVIX = Örök élet(vagy a másik: /god)\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/cheat2\", cmdtext,true, 10) == 0)// Csalások listája 2
{
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/TURNUPTHEHEAT = Két csillaggal több körözés\");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/TURNDOWNTHEHEAT = 0 körözés\");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/BRINGITON = Hatos körözés\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/cheat3\", cmdtext,true, 10) == 0)//Csalások listája 3
{
SendClientMessage(playerid,RED,\"/AIWPRTON = Tank lehívása, /TRUEGRIME = Kukásautó lehívása \");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/OLDSPEEDDEMON = BloodRing Blanger, /RZHSUEW = Golfautó lehívása\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/JQNTDMH = Terepjáró lehívása, /JUMPJET = Hydra lehívása\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/VROCKPOKEY = Versenyautó lehívása,  /KGGGDKP = Vizen/Földön járó jármû\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/VPJTQWV = Versenyautó 2 lehívása, /AIYPWZQP = Kapsz ejtõernyõt\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/WHERESTHEFUNERAL = Halottaskocsi lehívása, /yecgaa = Kapsz JetPacket \");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/FOURWHEELFUN = Quad lehívása, /MONSTERMASH = Monster lehívása\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/FLYINGTOSTUNT = Stunt repülõ lehívása\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"/CELEBRITYSTATUS = Limuzin lehívása, /OHDUDE = Hunter lehívása\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/cheat4\", cmdtext,true, 10) == 0)//Csalások listája 4
{
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/PLEASANTLYWARM = Napos idõ, /TOODAMNHOT = Nagyon napos idõ \");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/ALNSFMZO = Felhõs idõ, /AUIFRVQS = Esõs idõ\");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/CFVFGMJ = Ködös idõ, /OFVIAC = Narancssárga ég\");
SendClientMessage(playerid,WHITE,\"/SCOTTISHSUMMER = Viharos idõ,  /CWJXUOC = Homokvihar\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/hesoyam\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
    SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000);
GivePlayerMoney(playerid, 250000);
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
    GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/cvwkxam\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        for(new j = 0;j<MAX_PLAYERS;j++)
        {
                if(IsPlayerConnected(j))
                 {
    new Float:pos[3];
    new Float:pHealthFLOAT;
    GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
    SetPlayerHealth(playerid, INFINITY);
    GetPlayerPos(j, pos[0], pos[1], pos[2]);
   
    if (UnderWater[j]==0){
        if (pos[2]<-2.0){
        GetPlayerHealth(j,pHealthFLOAT);
        pOxygenGlobal[j]=floatround(pHealthFLOAT, floatround_tozero);
        UnderWater[j]=1;
        SendClientMessage(j, COLOR_WATERRR, \"Nem vagy vízalatt!\");
        }
    }
        else
     if (UnderWater[j]==1)
        {
        if (pos[2]>=0.0)
                {
        new Float:pHealthFLOATOUT;
        pHealthFLOATOUT = float(pOxygenGlobal[j]);
        SetPlayerHealth(j,pHealthFLOATOUT);
        UnderWater[j]=0;
        SendClientMessage(j, COLOR_WATERRR, \"Nem vagy vízalatt!\");
        }
                else
        SetPlayerHealth(j,1000.0);
       }
      }
                return 1;
          }
            }
if (strcmp(\"/munasef\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerDrunkLevel (playerid, 4000);
SetPlayerHealth(playerid, 50);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/baguvix\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, INFINITY);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
    }
if (strcmp(\"/wanrltw \", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 5, 0x7FFFFFFF);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 9999);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 999999999);
GivePlayerWeapon(playerid, 35, 999999999);
GivePlayerWeapon(playerid, 18, 999999999);
GivePlayerWeapon(playerid, 41, 999999999);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
   return 1;
   }
if (strcmp(\"/lxgiwyl\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 5, 0x7FFFFFFF);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 250);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 35, 5);
GivePlayerWeapon(playerid, 18, 10);
GivePlayerWeapon(playerid, 41, 5);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/professionalskit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 4, 0x7FFFFFFF);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 250);
GivePlayerWeapon(playerid, 32, 150);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 34, 50);
GivePlayerWeapon(playerid, 37, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 16, 5);
    GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/uzumymw\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 9, 0x7FFFFFFF);
GivePlayerWeapon(playerid, 23, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 250);
GivePlayerWeapon(playerid, 27, 150);
GivePlayerWeapon(playerid, 36, 5);
GivePlayerWeapon(playerid, 39, 5);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
}
if (strcmp(\"/aezakmi\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerWantedLevel(playerid, 0);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
   }
   if (strcmp(\"/osrblhh\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerWantedLevel(playerid, 2);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
   }
   if (strcmp(\"/ljspqk\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerWantedLevel(playerid, 6);
GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
return 1;
   }
         if (strcmp(\"/AIWPRTON\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(432, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/pdnejoh\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(504, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/JQNTDMH\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(489, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/VROCKPOKEY\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(502, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/VPJTQWV\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(503, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/AQTBCODX \", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(442, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/CELEBRITYSTATUS\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(409, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/TRUEGRIME\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(408, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/RZHSUEW\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(457, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/JUMPJET\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(520, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/KGGGDKP\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(593, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/AIYPWZQP\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/YECGAA\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/OHDUDE\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(425, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, -1);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/FOURWHEELFUN\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(471, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/AMOMHRER\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(514, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/ITSALLBULL\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(486, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/FLYINGTOSTUNT \", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(513, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
        if (strcmp(\"/MONSTERMASH \", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        new LVehicleID;
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
        LVehicleID = CreateVehicle(556, X+5, Y, Z, 0, -1, 50, 99999999);
        SetVehicleVirtualWorld(LVehicleID, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID, GetPlayerInterior(playerid));
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
        }
           if(strcmp(cmdtext, \"/PLEASANTLYWARM\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 10);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Cheat Activated\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/TOODAMNHOT\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 11);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/ALNSFMZO\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 11);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/AUIFRVQS\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 16);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/CFVFGMJ\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 09);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/OFVIAC\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 24);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/SCOTTISHSUMMER\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 08);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
        if(strcmp(cmdtext, \"/CWJXUOC\", true) == 0)
    {
        SetPlayerWeather(playerid, 19);
        GameTextForPlayer(playerid,\"Csalás aktiválva\",2500,1);
        return 1;
    }
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    return 1;
}
 
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

60
SA-MP: Szerverfejlesztés / Angel Pine Map By:ApocalypseDoggee
« Dátum: 2014. május 23. - 13:18:18 »
Grat a 100 fps hez

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal