Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
46
Segítségkérés / Karakterválasztó kiszedése
« Dátum: 2014. június 03. - 18:38:07 »
adj változót a mode-hoz.
 

new Logged[MAX_PLAYERS]=false;

 
ha belép, változtasd az értéket igazra(azal már beírta a jelszavat, és helyes.)
 

Logged[playerid]=true;

 
és ha behozza a spawn gombot, a skin választót, akk tiltsd le addig a gombokat, amíg nem lép be/regisztrál.
 

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(Logged[playerid]==false)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"{00FF00}Elsõnek {FF0000}jelentkezz be{00FF00}/{FF0000}regisztrálj{00FF00}!\");
return 0;
}
return 1;
}

 
ennyi lenne hát.
Üdv.

47
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2014. június 03. - 18:32:51 »
hát kos megoldása a jó.
onplayerupdate alatt tényleg ne használd, de hogy a timer alól is ki lehet-e bújni, azt nem tom.
lehet a tudásom nem elég ahoz, de én más megoldást a timer-en kívûl nem tudok.
ha jobban tetszik(bár semmi értelme, csak jobban mutat) akk a timer-ben, ha a játékos a sugárba lép, akk használj alatt CallLocalFunction-t, adhatsz neki 3dtext id-t is, amely alapján majd switch-es megoldással többféle 3dtext-et is tud majd kezelni.
Nem tom hülyeség vagy nem... :?
 :whistle:
de én tuti így csinálnám, addig..... ameddig nem sikerül(egyik szokásom :) )
Üdv.

48
Segítségkérés / Klán rendszer v2.0
« Dátum: 2014. május 22. - 15:52:20 »
HÁHÁÁÁÁÁÁÁÁ, megoldottam...  :P :P
Zárok!!

49
Segítségkérés / OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
« Dátum: 2014. május 19. - 19:17:48 »

new bool:lejatszva[MAX_PLAYERS] ;

50
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. május 19. - 16:55:30 »
:question:
Hát erre még logikám sincs, hogy hogy lehetne megoldani.
A regisztrációs rész küld el, abban hátha bennevan.
U.I: nem ismerem a fájlkezelõt :(

51
SA-MP: Szerverfejlesztés / StunT EvolutioN Map Pack by Jese
« Dátum: 2014. május 19. - 16:52:02 »
használjatok streamer-t.
át kell konvertálni: CreateDynamicObject.
a CreateObject max 2000 object talán.

52
Szkript kérések / Kevlár kelene
« Dátum: 2014. május 19. - 16:33:44 »
pickup-ot felvenni?
jah és melyik rendõr rendszert használod?
nem tudom fejbõl a változókat...
és hogy \"levenni\"?
mert ha \"fel\" akk gondoltam pickup, de \"le\"?
lehet csak simán levenni, és rosszul értem...

53
Segítségkérés / SSCANF kérdés, darabolás szóköznél?
« Dátum: 2014. május 19. - 16:31:21 »
ha játékosokat akarsz akk igy
 

sscanf(params,\"s[30]s[30]s[30]\",nev1,nev2,nev3))  // return SendClientMessage. . .

 
de ha id-nél
 

sscanf(params,\"uuu\",id1,id2,id3))  // return SendClientMessage. . .

 
ha fájlból akarod elválasztani a szóközeknél
 

sscanf(params,\"p< >s[30]s[30]s[30]\",nev1,nev2,nev3))  // return SendClientMessage. . .
//tod és akk ide:
//nev1id = ReturnPlayerID(nev1); // szedd le a stock-ot! :)
//és így tovább
//és gettelésnél:
//GetPlayerPos(playerid,pos[0],pos[1],pos[2]);
//SetPlayerPos(nev1id,pos[0],pos[1],pos[2]+2);
//SetPlayerPos(nev2id,pos[0],pos[1],pos[2]+2);
//SetPlayerPos(nev3id,pos[0],pos[1],pos[2]+2);

 
ha fájlból de id-knél
 

sscanf(params,\"p< >uuu\",id1,id2,id3))  // return SendClientMessage. . .
//getnél ugyanez, csak nem kell a player id lekérdezése, mert ezt adod meg.

 
U.I:nem irtam le, de név szétválasztásánál lekérdezheted azt is, hogy létezik-e a név(játékos)
Jah meg lehet hogy nem jól irtam, mert az SSCANF érzékeny a szóközre.
Üdv.
U.I2: nem teszteltem.

54
Segítségkérés / OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
« Dátum: 2014. május 18. - 19:37:33 »

new lejatszva[MAX_PLAYERS] ;
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(lejatszva[playerid]==false)
       {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
        {
              lejatszva[playerid]=true;
              PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", 312.7298,-1855.4506,26.9909, 15, 1);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, /*EZ ITT BIZTOS HOGY 600? */600, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
        {
              lejatszva[playerid]=false;
              StopAudioStreamForPlayer(playerid);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
        {
              lejatszva[playerid]=true;
              PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", -2659.3223,1344.4316,17.5554, 15, 1);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
        {
              lejatszva[playerid]=false;
              StopAudioStreamForPlayer(playerid);
        }
         }
         return 1;
}

 
Õh izé, ha egyszer elindította, és nem állította le(nem azért mert olyan pozívión van, amelyen megállítja, hanem azért , hogy ha vége a zenének), akk milesz? :) :) :D
U.I: azért floodolt, mert a player update ha nem mozog minden másodpercben megvódik, de ha mozog akk akár 10x is egy másodpercben.
És ha meghívódott, de még nem mozdult el a körbõl, akkor persze ujra indítja.

55
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. május 18. - 19:31:13 »
nem azt kérdeztem :)
hanem az Accounts.db-be hogy van a játékosnév le/beírva?
Nem lenne egyszerûbb ha egy mappában minden játékost tárolnál(minden játékosra 1 fájl, a fájl neve a játékos nevével lenne egyenlõ)

56
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. május 18. - 18:45:55 »
ez milyen fájlkezelõ:
 
BUD::SetStringEntry(userid, \"APass\", pass, 40);

 
az Accounts.db-be hogy néz ki a név?

57
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. május 18. - 18:09:52 »
a setname-s részt nem értem, bocs. :)
nem tom mit csináljak vele...
irjam neked egyet?

58
Segítségkérés / 1 Parancsból 2-õt készíteni.
« Dátum: 2014. május 18. - 18:01:42 »

CMD:vszint1(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rcon admin!\");
new id,file[128],string[128];
if(sscanf(params,\"u\",id))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /vszint1 [Player ID]\");
if(!IsPlayerConnected(id))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Hát ezt elírtad de nagyon :)\");
if(vipszint[id]==1)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Már 1-es V.I.P\");
vipszint[id] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",Name(id));
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"vipszint\",vipszint[id]);
format(string,sizeof(string),\"%s megváltoztatta a vipszintedet 1-re.\",Name(playerid));
SendClientMessage(id,-1,string);
format(string,sizeof(string),\"Megváltoztattad %s vipszintjét 1-re.\",Name(id));
SendClientMessage(playerid,-1,string);
printf(\"%s megváltoztatta %s vipszintjét erre: %d\",Name(playerid),Name(id),vipszint[id]);
return 1;
}
CMD:vszint2(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rcon admin!\");
new id,file[128],string[128];
if(sscanf(params,\"u\",id))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /vszint2 [Player ID]\");
if(!IsPlayerConnected(id))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Hát ezt elírtad de nagyon :)\");
if(vipszint[id]==2)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Már 2-es V.I.P\");
vipszint[id] = 2;
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",Name(id));
dini_Create(file);
dini_IntSet(file,\"vipszint\",vipszint[id]);
format(string,sizeof(string),\"%s megváltoztatta a vipszintedet 2-re.\",Name(playerid));
SendClientMessage(id,-1,string);
format(string,sizeof(string),\"Megváltoztattad %s vipszintjét 2-re.\",Name(id));
SendClientMessage(playerid,-1,string);
printf(\"%s megváltoztatta %s vipszintjét erre: %d\",Name(playerid),Name(id),vipszint[id]);
return 1;
}
stock Name(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
return name;
}

 
Jól értettem? Remélem...
Ha van bug, akk azért van mert siettem. (csak irj ha van.)
:)
Üdv.

59
Segítségkérés / Klán rendszer v2.0
« Dátum: 2014. május 18. - 14:47:50 »
Üdv ujra.
Nem tudom ki látta, ki nem... régebben is nyitottam egy témát.
Nos, azt a régi problémát tegnap megoldottam, ma nagyon sokat fejlesztettem a rendszert.
DE, egy új problémám akadt :( :( .
Az egyik gyönyörû függvény nem mûködik, feladata: törölni a klán fájljából annak a játékosnak a nevét, mely már elfogadta vagy visszautastotta a meghívót.
Függvény név: DeleteInviteFromClan;
Függvény paraméterek: (clanid,name[]);
-clanid: a klán ID-je.
-name[]: a játékos neve.
Íme a függvény:
 

stock DeleteInviteFromClan(clanid,name[])
{
new string[50];
if(IsClanIsCreated(clanid)==1)
{
format(ClanFile,sizeof(ClanFile),SaveClanFile,clanid);
strcat(string,dini_Get(ClanFile,\"Invites\"));
strdel(string,strfind(string,name)-1,strfind(string,name)+strlen(name));
dini_Set(ClanFile,\"Invites\",string);
}
return 1;
}

 
Azt nem irtam ide, hogy lekérdezze azt, hogy benne volt/van-e a neve az \'Invites\' között.
(Azt a scriptben kérdezi le, mindegy...).
A \'ClanFile\' változó és létre van hozva(csak ugy mondom, error nincs!).
Az \'IsClanIsCreated(clanid)\' is megvan(nem ezekkel van a baj).
Ami megdöbbentett, hogy ugyan ez a CODE a játékos törlésénél a \'Members\' sorból tökéletes, hiba nélkül üzemel.
Ennél csak a fájl változóját irtam át..... DE nem megy :( .
Várom a segítséget elõre is.
Köszönöm ha legalább elolvastad( xD sokat értem vele ).
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

60
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. május 18. - 14:26:22 »
Kicck(player1);
stock Kicck(playerid)
{
        SetTimerEx(\"KickTimer\",1000,false,\"u\",playerid);
        return 1;
}
forward KickTimer(playerid);
public KickTimer(playerid)
{
        Kick(playerid);
        return 1;
}

 
[mod]Kitettem helyetted a

taget! Ez perceken belül a sokadik hozzászólásod, ahová egyáltalán nem tetted ki, pedig egy Teljes tagnak már tudnia kéne használni. Mindazonáltal James_Fradies már leírta elõtted, hogy mit felejtett le - csak a kettõt összeraktad - szóval nem volt sok értelme a hozzászólásodnak.[/mod]

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal