Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Segítségkérés / Karakterválasztó kiszedése« Dátum: 2014. június 03. - 18:38:07 »
adj változót a mode-hoz.
ha belép, változtasd az értéket igazra(azal már beírta a jelszavat, és helyes.)
és ha behozza a spawn gombot, a skin választót, akk tiltsd le addig a gombokat, amíg nem lép be/regisztrál.
ennyi lenne hát. Üdv. 47
Segítségkérés / Lekérdezés« Dátum: 2014. június 03. - 18:32:51 »
hát kos megoldása a jó.
onplayerupdate alatt tényleg ne használd, de hogy a timer alól is ki lehet-e bújni, azt nem tom. lehet a tudásom nem elég ahoz, de én más megoldást a timer-en kívûl nem tudok. ha jobban tetszik(bár semmi értelme, csak jobban mutat) akk a timer-ben, ha a játékos a sugárba lép, akk használj alatt CallLocalFunction-t, adhatsz neki 3dtext id-t is, amely alapján majd switch-es megoldással többféle 3dtext-et is tud majd kezelni. Nem tom hülyeség vagy nem... :? :whistle: de én tuti így csinálnám, addig..... ameddig nem sikerül(egyik szokásom ) Üdv. 48
Segítségkérés / Klán rendszer v2.0« Dátum: 2014. május 22. - 15:52:20 »
HÁHÁÁÁÁÁÁÁÁ, megoldottam...
Zárok!! 49
Segítségkérés / OnPlayerUpdate Zene indítás Flood« Dátum: 2014. május 19. - 19:17:48 »
50
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick« Dátum: 2014. május 19. - 16:55:30 »
:question:
Hát erre még logikám sincs, hogy hogy lehetne megoldani. A regisztrációs rész küld el, abban hátha bennevan. U.I: nem ismerem a fájlkezelõt 51
SA-MP: Szerverfejlesztés / StunT EvolutioN Map Pack by Jese« Dátum: 2014. május 19. - 16:52:02 »
használjatok streamer-t.
át kell konvertálni: CreateDynamicObject. a CreateObject max 2000 object talán. 52
Szkript kérések / Kevlár kelene« Dátum: 2014. május 19. - 16:33:44 »
pickup-ot felvenni?
jah és melyik rendõr rendszert használod? nem tudom fejbõl a változókat... és hogy \"levenni\"? mert ha \"fel\" akk gondoltam pickup, de \"le\"? lehet csak simán levenni, és rosszul értem... 53
Segítségkérés / SSCANF kérdés, darabolás szóköznél?« Dátum: 2014. május 19. - 16:31:21 »
ha játékosokat akarsz akk igy
de ha id-nél
ha fájlból akarod elválasztani a szóközeknél
ha fájlból de id-knél
U.I:nem irtam le, de név szétválasztásánál lekérdezheted azt is, hogy létezik-e a név(játékos) Jah meg lehet hogy nem jól irtam, mert az SSCANF érzékeny a szóközre. Üdv. U.I2: nem teszteltem. 54
Segítségkérés / OnPlayerUpdate Zene indítás Flood« Dátum: 2014. május 18. - 19:37:33 »
Õh izé, ha egyszer elindította, és nem állította le(nem azért mert olyan pozívión van, amelyen megállítja, hanem azért , hogy ha vége a zenének), akk milesz? U.I: azért floodolt, mert a player update ha nem mozog minden másodpercben megvódik, de ha mozog akk akár 10x is egy másodpercben. És ha meghívódott, de még nem mozdult el a körbõl, akkor persze ujra indítja. 55
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick« Dátum: 2014. május 18. - 19:31:13 »
nem azt kérdeztem
hanem az Accounts.db-be hogy van a játékosnév le/beírva? Nem lenne egyszerûbb ha egy mappában minden játékost tárolnál(minden játékosra 1 fájl, a fájl neve a játékos nevével lenne egyenlõ) 56
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick« Dátum: 2014. május 18. - 18:45:55 »
ez milyen fájlkezelõ:
BUD::SetStringEntry(userid, \"APass\", pass, 40); az Accounts.db-be hogy néz ki a név? 57
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick« Dátum: 2014. május 18. - 18:09:52 »
a setname-s részt nem értem, bocs.
nem tom mit csináljak vele... irjam neked egyet? 58
Segítségkérés / 1 Parancsból 2-õt készíteni.« Dátum: 2014. május 18. - 18:01:42 »
Jól értettem? Remélem... Ha van bug, akk azért van mert siettem. (csak irj ha van.) Üdv. 59
Segítségkérés / Klán rendszer v2.0« Dátum: 2014. május 18. - 14:47:50 »
Üdv ujra.
Nem tudom ki látta, ki nem... régebben is nyitottam egy témát. Nos, azt a régi problémát tegnap megoldottam, ma nagyon sokat fejlesztettem a rendszert. DE, egy új problémám akadt . Az egyik gyönyörû függvény nem mûködik, feladata: törölni a klán fájljából annak a játékosnak a nevét, mely már elfogadta vagy visszautastotta a meghívót. Függvény név: DeleteInviteFromClan; Függvény paraméterek: (clanid,name[]); -clanid: a klán ID-je. -name[]: a játékos neve. Íme a függvény:
Azt nem irtam ide, hogy lekérdezze azt, hogy benne volt/van-e a neve az \'Invites\' között. (Azt a scriptben kérdezi le, mindegy...). A \'ClanFile\' változó és létre van hozva(csak ugy mondom, error nincs!). Az \'IsClanIsCreated(clanid)\' is megvan(nem ezekkel van a baj). Ami megdöbbentett, hogy ugyan ez a CODE a játékos törlésénél a \'Members\' sorból tökéletes, hiba nélkül üzemel. Ennél csak a fájl változóját irtam át..... DE nem megy . Várom a segítséget elõre is. Köszönöm ha legalább elolvastad( xD sokat értem vele ). [mod]Javítottam a taget tagre![/mod] 60
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick« Dátum: 2014. május 18. - 14:26:22 »Kicck(player1); [mod]Kitettem helyetted a taget! Ez perceken belül a sokadik hozzászólásod, ahová egyáltalán nem tetted ki, pedig egy Teljes tagnak már tudnia kéne használni. Mindazonáltal James_Fradies már leírta elõtted, hogy mit felejtett le - csak a kettõt összeraktad - szóval nem volt sok értelme a hozzászólásodnak.[/mod] |