Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Ted[ULR]
46
« Dátum: 2013. március 09. - 14:26:23 »
Köszönöm szépen!
47
« Dátum: 2013. március 09. - 13:32:21 »
Sziasztok. Az a gondom hogy nem bírom meg csinálni azt hogy a Kocsin A Motor-t és a Karoszériát hogy kell külön tagolásos részbe rakni. Remélem valaki bír segíteni.
48
« Dátum: 2013. március 07. - 21:17:16 »
Aztán Pihenek és Folytatom délután
49
« Dátum: 2013. március 07. - 20:59:30 »
Fõleg a mai nap a legjobb. Reggelig csinálom a szervert Holnap nincs ISKOLA
50
« Dátum: 2013. március 07. - 20:28:25 »
Kedves AmF. 1 Kérdésem lenne. Milyen Fanni Flanders? Én Ted Flender vagyok.. (( Tesója. Fanni abba hagyta a SA-MP Világát. )) Figyelj. Ha Folyamatosan írom. + Van rá elég ídõm akkor össze birok hozni 2 hét alatt egy 15 ezer soros Módot.
51
« Dátum: 2013. március 07. - 15:57:40 »
Sziasztok! Egy olyan 2 hete elkezdtem írni egy RPG Módot. Már Olyan szinten jár hogy játszható. Ezért kérlek titeket hogy adjatok ötleteket A mód még 15.703 Soros Ha kész lesz a mód akkor tuti írom ide Hozzászólásban hogy kész. És nem sokára várható a szerverem nyitása ezzel a módal Kisebb táblázat hogy mi hogy áll: Regisztráció és Bejelentkezés Rendszer: Kész Táska rendszer: Kész Drog Rendszer: Kész Fegyver Rendszer: Kész Damage Rendszer: Kész Jelvény Rendszer: Kész Kocsi Rendszer: Kész Ház Rendszer: Kész Sokkoló Rendszer: Kész Iskola Rendszer: 3% Frakciók: Rendõrség: Kész Kórház: Kész Szerelõ Telep: Kész Tûzoltóság: Kész Taxi ZRT: 2% Maffia: Kész Nyitásig: 60% van hátra! Még adhatok ilyen Rendszer ötleteket meg mást is!
52
« Dátum: 2013. március 06. - 17:45:59 »
Hát igen. De pont illik is oda és szép is Köszönöm!
53
« Dátum: 2013. március 05. - 22:06:36 »
Sziasztok! Nekem most egy olyan script kéne mint ami See-n van a kapuknál hogy be írod hogy /nyit és akkor ki ad jobbra egy ilyen Kódos zárat. Ha be írja a kódot csak akkor nyíljon ki a kapu Nem-e tud valaki ilyen Scriptet adni vagy egy ílyet össze írni?
54
« Dátum: 2013. március 05. - 21:22:54 »
Köszönöm szépen. Csak én már most így fáradt vagyok oszt nem vettem észre hogy itt már létre van hozva: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective, vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); // és itt jönek a Key stb return 1; }
Még azt a kérdést szeretném fel rakni hogy amikor meg nyomod a Bal klikket akkor az mien KEY_??? Mert én Num0-át találtam. Akkor annak a kódja a bal klikk és a Num0-?
55
« Dátum: 2013. március 05. - 20:55:23 »
Köszi. Félig jó. De akkor is még 16 error van xd xd (5954) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level (5961) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level (5961) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level (5961) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level (5961) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level (5961) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level (5961) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level (5961) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level (5983) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level (5990) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level (5990) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level (5990) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level (5990) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level (5990) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level (5990) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level (5990) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 16 Warnings.
És akkor 5990-tól 5954-ig a sorok new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0) { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1; } else { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetõt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0; } } } } } if(newkeys == KEY_YES) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
És szintén az egész if(newkeys == KEY_NO) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0) { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1; } else { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetõt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0; } } } } } if(newkeys == KEY_YES) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; if(vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] == 0) { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,1,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\"); vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 1; } else { GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,0,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a csomagtartót!\"); vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 0; } } } } }
56
« Dátum: 2013. március 05. - 19:59:49 »
Sziasztok. Ezeket az errorokat kaptam: (5953) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level (5962) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level (5962) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level (5962) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level (5962) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level (5962) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level (5962) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level (5962) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level (5970) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level (5970) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level (5970) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level (5970) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level (5970) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level (5970) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level (5970) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level (5983) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level (5992) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level (5992) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level (5992) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level (5992) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level (5992) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level (5992) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level (5992) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level (6000) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level (6000) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level (6000) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level (6000) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level (6000) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level (6000) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level (6000) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 30 Warnings.
És itt vannak a Sorok 6000-es: new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; 5992-es: new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; 5983-as: new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); 5970-es: new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; 5962-es: new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; 5953-as: new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
Nem jövök rá hogy mi az Error Itt az összes olyan sor ami az errorok közöt van!: if(newkeys == KEY_NO) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1; } else { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetõt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0; } } } } } if(newkeys == KEY_YES) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] == 0) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,1,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\"); vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 1; } else { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,0,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a csomagtartót!\"); vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 0; } } } } }
57
« Dátum: 2013. február 26. - 14:01:17 »
58
« Dátum: 2013. február 22. - 20:33:04 »
A Body.inc??
59
« Dátum: 2013. február 21. - 22:12:40 »
/work?? Mert lehet a CMD:work nincs át írva CMD:munka-ra xd lehet ez a gond... Probáld meg a /work-al
60
« Dátum: 2013. február 18. - 16:39:04 »
Sziasztok! Elkezdtem írni egy Bútor Rendszert amibõl más lett.. De van egy kis gond vele Ha birtok segíteni akkor meg köszönném! Ha jó lesz akkor egy kicsit ki csicsázom és Publikálom is Vagyis még jobban ki csicsázom Több minden lesz majd benne de eddig még ez jó! Error: C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"GetPointDistanceToPointExMorph\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"AddObjectFromFile\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(46) : error 017: undefined symbol \"DIALOG_SYTLE_LIST\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(212) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : error 004: function \"OnPlayerEditObject\" is not implemented C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(218) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(219) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(221) : error 017: undefined symbol \"playerobject\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(223) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(223) : warning 209: function \"S@@_OnDialogResponse\" should return a value C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(224) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(231) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(232) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(233) : error 017: undefined symbol \"AddObjectToFile\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(241) : error 017: undefined symbol \"playerobject\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(243) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(244) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(248) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(249) : error 017: undefined symbol \"objectid\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(254) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(254) : error 017: undefined symbol \"AddObjectFromFile\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(256) : error 017: undefined symbol \"DFileName\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(256) : error 078: function uses both \"return\" and \"return <value>\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(260) : error 017: undefined symbol \"DFileName\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(269) : error 078: function uses both \"return\" and \"return <value>\" C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : warning 225: unreachable code C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : error 017: undefined symbol \"AddObjectToFile\" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors.
/* ********************************** | Ezt a FilterScript | | Csubikaa készítette! | | Ezt a Részt ne töröld ki! | ********************************** */ #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <sscanf2> #include <YSI\\y_ini> #include <zcmd> #include <streamer> #include <foreach> //#pragma tabsize 0 #pragma unused GetPointDistanceToPointExMorph new Object; new oModel; #define OBJECT_FILE_NAME \"butorok.txt\" public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n-------------------------------------------------\"); print(\" Modern Ház Építési rendszer! Rendszer By: Csubikaa\"); print(\"-------------------------------------------------\\n\"); AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } main() { } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/butor\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_SYTLE_LIST,\"Válassz kategoriát!\",\"Falak\\nBútorok\",\"Választ\",\"Mégsem\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 800) { if(listitem == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 801, DIALOG_STYLE_LIST,\"Falak - HAMAROSAN\",\"Hamarosan!\\nv1.2-ben!\",\"Választ\",\"Mégsem\"); } if(listitem == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, 802, DIALOG_STYLE_LIST,\"Bútorok\",\"Francia ágy\\nSima ágy\\nRádió\\nAsztali TV\\nTV Asztal\\nÍró Asztal\\nFotel\\nHinta Szék\\nKuka\\nSzoba növény\\nBox Zsák\\nGurulos Szék\",\"Választ\",\"Mégsem\"); } } if(dialogid == 802) { if(listitem == 0) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1745; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1745, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Francia ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == 1) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1796; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Sima ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == 2) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2226; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2226, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == 3) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1786; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1786, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Asztali TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); if(listitem == 4) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2321; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2321, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"TV Asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == 5) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2180; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2180, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Író Asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == 6) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1704; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1704, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Fotel lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == 7) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2096; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2096, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Hinta Szék lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1359; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kuka lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == 9) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 625; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(625, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Szoba növény lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == 10) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1985; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1985, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Box Zsák lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } if(listitem == 11) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2356; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"Gurulos Szék lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ, Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ; GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT; if(!playerobject) { if(!IsValidObject(objectid)) return; MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid); OINT = GetPlayerInterior(playerid); GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ); GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ); AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT); SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\"); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); DestroyObject(Object); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { if(!playerobject) { SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } else { SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ); SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } } } stock AddObjectFromFile(DFileName[]) { if(!fexist(DFileName)) return 0; new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128]; ObjectFile = fopen(DFileName, io_read); while(fread(ObjectFile, Line)) { if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue; unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); oTotal++; } fclose(ObjectFile); return oTotal; } stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT) { new File:ObjectFile, Line[128]; format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); ObjectFile = fopen(DFileName, io_append); fwrite(ObjectFile, Line); fclose(ObjectFile); return 1; }
|