Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ted[ULR]

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
46
Segítségkérés / A Kocsi javításával kapcsolatos kis gond.
« Dátum: 2013. március 09. - 14:26:23 »
Köszönöm szépen!

47
Segítségkérés / A Kocsi javításával kapcsolatos kis gond.
« Dátum: 2013. március 09. - 13:32:21 »
Sziasztok.
Az a gondom hogy nem bírom meg csinálni azt hogy a Kocsin A Motor-t és a Karoszériát hogy kell külön tagolásos részbe rakni.
Remélem valaki bír segíteni.

48
Általános / Elkezdtem írni valamit :)
« Dátum: 2013. március 07. - 21:17:16 »
Aztán Pihenek és Folytatom délután :)

49
Általános / Elkezdtem írni valamit :)
« Dátum: 2013. március 07. - 20:59:30 »
Fõleg a mai nap a legjobb.
 Reggelig csinálom a szervert :D
Holnap nincs ISKOLA :D  ;D ;D

50
Általános / Elkezdtem írni valamit :)
« Dátum: 2013. március 07. - 20:28:25 »
Kedves AmF.
1 Kérdésem lenne.
Milyen Fanni Flanders?
Én Ted Flender vagyok.. (( Tesója. Fanni abba hagyta a SA-MP Világát. ))
Figyelj. Ha Folyamatosan írom. + Van rá elég ídõm akkor össze birok hozni 2 hét alatt egy 15 ezer soros Módot.

51
Általános / Elkezdtem írni valamit :)
« Dátum: 2013. március 07. - 15:57:40 »
Sziasztok!
Egy olyan 2 hete elkezdtem írni egy RPG Módot. Már Olyan szinten jár hogy játszható.
Ezért kérlek titeket hogy adjatok ötleteket :)
A mód még 15.703 Soros :)
Ha kész lesz a mód akkor tuti írom ide Hozzászólásban hogy kész.
És nem sokára várható a szerverem nyitása ezzel a módal :)
Kisebb táblázat hogy mi hogy áll:  :D
Regisztráció és Bejelentkezés Rendszer: Kész
Táska rendszer: Kész
Drog Rendszer: Kész
Fegyver Rendszer: Kész
Damage Rendszer: Kész
Jelvény Rendszer:  Kész
Kocsi Rendszer: Kész
Ház Rendszer: Kész
Sokkoló Rendszer: Kész
Iskola Rendszer: 3%
Frakciók:
Rendõrség: Kész
Kórház: Kész
Szerelõ Telep: Kész
Tûzoltóság: Kész
Taxi ZRT: 2%
Maffia: Kész
Nyitásig:
60% van hátra!
Még adhatok ilyen Rendszer ötleteket meg mást is!

52
Média / Ultra Life RolePlay Reload ~ Mappolásos Kép Pack ~
« Dátum: 2013. március 06. - 17:45:59 »
Hát igen. De pont illik is oda és szép is :) Köszönöm!

53
Szkript kérések / Kódos kapu?
« Dátum: 2013. március 05. - 22:06:36 »
Sziasztok!
Nekem most egy olyan script kéne mint ami See-n van a kapuknál hogy be írod hogy /nyit és akkor ki ad jobbra egy ilyen Kódos zárat. Ha be írja a kódot csak akkor nyíljon ki a kapu :) Nem-e tud valaki ilyen Scriptet adni vagy egy ílyet össze írni?

54
Köszönöm szépen.
Csak én már most így fáradt vagyok oszt nem vettem észre hogy itt már létre van hozva:
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
       new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective, vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       // és itt jönek a Key stb :)
         return 1;
}

 
Még azt a kérdést szeretném fel rakni hogy amikor meg nyomod a Bal klikket akkor az mien KEY_??? Mert én Num0-át találtam. Akkor annak a kódja a bal klikk és a Num0-?

55
Köszi. Félig jó.
De akkor is még 16 error van xd xd
 

(5954) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
(5961) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(5961) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(5961) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(5961) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(5961) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(5961) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(5961) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
(5983) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
(5990) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(5990) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(5990) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(5990) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(5990) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(5990) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(5990) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
16 Warnings.

 
És akkor 5990-tól 5954-ig a sorok :(
 

       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
   {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
          new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
         if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0)
         {
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1;
         }
         else
         {
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0;
         }
      }
   }
}
}
if(newkeys == KEY_YES)
{
       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
   {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
          new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;

 
És szintén az egész :)
 

if(newkeys == KEY_NO)
{
       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
   {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
          new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
         if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0)
         {
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1;
         }
         else
         {
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0;
         }
      }
   }
}
}
if(newkeys == KEY_YES)
{
       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
   {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
          new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
         if(vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] == 0)
         {
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,1,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 1;
         }
         else
         {
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,0,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a csomagtartót!\");
            vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 0;
         }
      }
   }
}
}

56
Sziasztok.
Ezeket az errorokat kaptam:
 

(5953) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(5962) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(5970) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
(5983) : warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(5992) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
(6000) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
30 Warnings.

 
És itt vannak a Sorok :(
 

6000-es:                     new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
5992-es:                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
5983-as:                               new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
5970-es:                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
5962-es:                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
5953-as:                               new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
Nem jövök rá hogy mi az Error :(
Itt az összes olyan sor ami az errorok közöt van!:
 

if(newkeys == KEY_NO)
{
       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
   {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
         if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0)
         {
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1;
         }
         else
         {
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0;
         }
      }
   }
}
}
if(newkeys == KEY_YES)
{
       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50)
   {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
      {
         if(vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] == 0)
         {
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,1,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetõt!\");
            vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 1;
         }
         else
         {
                    new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
            GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
            SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,0,objective);
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a csomagtartót!\");
            vInfo[vehicleid][CSOMAGTARTO] = 0;
         }
      }
   }
}
}

57
Média / Ultra Life RolePlay Reload ~ Mappolásos Kép Pack ~
« Dátum: 2013. február 26. - 14:01:17 »
Sziasztok!
Most elhoztam nektek egy olyan kép sorozatot amiben meg mutatom hogy Ahova mappolok hogy mi volt ott és mi lett ott :) Szóval kezdeném is :D  :thumbsup:
Kép Sorozat:
Tûzoltóság:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_tteTU_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_naTU_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Rendõrség & Szerelõ Telep:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_tteRE_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_naRe_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Parkoló:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_ttParkolo_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_naParkolo_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Autó Szalon:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_ttAutosz_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_nAutosz_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Drog Ház:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/El_ttDrogH_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130225/Ut_nDrogH_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Autos Iskola:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130226/El_tteautoS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130226/Ut_naautoS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Busz Sofõr Munka & Fa vágó munka:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130226/El_tteFavago_BuszS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130226/Ut_naFavago_BuszS_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Benzin szállító munka:
Elötte:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130301/BenzinesEl_tt_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Utána:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130301/Benzinesut_n_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
U.I: Mappolást semmilyen szervernek sem mappolok! Csak az Ultra Life RolePlay Szervernek! :D
~ Hamarosan Több kép a Mappolásrol! ~

58
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / True Life RPG ReBoRn Mode
« Dátum: 2013. február 22. - 20:33:04 »
A Body.inc?? :D

59
Segítségkérés / Pilóta munka
« Dátum: 2013. február 21. - 22:12:40 »
/work??
Mert lehet a CMD:work nincs át írva CMD:munka-ra xd lehet ez a gond... Probáld meg a /work-al

60
Segítségkérés / Bútor rendszert! Írok...
« Dátum: 2013. február 18. - 16:39:04 »
Sziasztok!
Elkezdtem írni egy Bútor Rendszert amibõl más lett.. De van egy kis gond vele :(
Ha birtok segíteni akkor meg köszönném!
Ha jó lesz akkor egy kicsit ki csicsázom és Publikálom is :D Vagyis még jobban ki csicsázom :D Több minden lesz majd benne de eddig még ez jó! :D
Error:
 

C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"GetPointDistanceToPointExMorph\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(29) : error 017: undefined symbol \"AddObjectFromFile\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(46) : error 017: undefined symbol \"DIALOG_SYTLE_LIST\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(116) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(128) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(140) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(152) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(164) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(176) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(188) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"OZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORX\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORY\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(200) : warning 219: local variable \"ORZ\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(212) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(214) : error 004: function \"OnPlayerEditObject\" is not implemented
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(218) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(219) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(221) : error 017: undefined symbol \"playerobject\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(223) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(223) : warning 209: function \"S@@_OnDialogResponse\" should return a value
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(224) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(231) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(232) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(233) : error 017: undefined symbol \"AddObjectToFile\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(241) : error 017: undefined symbol \"playerobject\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(243) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(244) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(248) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(249) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(254) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(254) : error 017: undefined symbol \"AddObjectFromFile\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(256) : error 017: undefined symbol \"DFileName\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(256) : error 078: function uses both \"return\" and \"return <value>\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(260) : error 017: undefined symbol \"DFileName\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(269) : error 078: function uses both \"return\" and \"return <value>\"
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : warning 225: unreachable code
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Körtési Attila\\Desktop\\butrorendszer.pwn(272) : error 017: undefined symbol \"AddObjectToFile\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.
 

 


/*
**********************************
|  Ezt a FilterScript            |
|  Csubikaa készítette!          |
|  Ezt a Részt ne töröld ki!     |
**********************************
*/
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
//#pragma tabsize 0
#pragma unused GetPointDistanceToPointExMorph
new Object;
new oModel;
#define OBJECT_FILE_NAME                \"butorok.txt\"
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-------------------------------------------------\");
print(\" Modern Ház Építési rendszer! Rendszer By: Csubikaa\");
print(\"-------------------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
main()
{
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/butor\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 800, DIALOG_SYTLE_LIST,\"Válassz kategoriát!\",\"Falak\\nBútorok\",\"Választ\",\"Mégsem\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 800)
{
    if(listitem == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, 801, DIALOG_STYLE_LIST,\"Falak - HAMAROSAN\",\"Hamarosan!\\nv1.2-ben!\",\"Választ\",\"Mégsem\");
        }
        if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 802, DIALOG_STYLE_LIST,\"Bútorok\",\"Francia ágy\\nSima ágy\\nRádió\\nAsztali TV\\nTV Asztal\\nÍró Asztal\\nFotel\\nHinta Szék\\nKuka\\nSzoba növény\\nBox Zsák\\nGurulos Szék\",\"Választ\",\"Mégsem\");
}
    }
    if(dialogid == 802)
{
        if(listitem == 0)
    {
        new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
        GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
        oModel = 1745;
        ORX = 0.0;
        ORY = 0.0;
        ORZ = 0.0;
        Object = CreateObject(1745, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Francia ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
        EditObject(playerid, Object);
        }
        if(listitem == 1)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1796;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sima ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        }
if(listitem == 2)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2226;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2226, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        }
        if(listitem == 3)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1786;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1786, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Asztali TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        if(listitem == 4)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2321;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2321, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"TV Asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
        }
        if(listitem == 5)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2180;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2180, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Író Asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 6)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1704;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1704, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Fotel lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 7)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2096;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2096, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Hinta Szék lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 8)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1359;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kuka lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 9)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 625;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(625, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Szoba növény lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 10)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1985;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1985, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Box Zsák lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
        if(listitem == 11)
    {
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2356;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Gurulos Szék lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
        new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
        Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
        GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
        GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
        new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
        if(!playerobject)
        {
            if(!IsValidObject(objectid)) return;
            MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
        }
        if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
        {
                OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
                OINT = GetPlayerInterior(playerid);
                GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
                GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
                AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
                SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\");
                CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
                DestroyObject(Object);
        }
        if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
        {
                if(!playerobject)
                {
                        SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
                        SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
                }
                else
                {
                        SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
                        SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
                }
        }
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
        if(!fexist(DFileName)) return 0;
        new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
        ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
        while(fread(ObjectFile, Line))
        {
            if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
            unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
            CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
            oTotal++;
        }
        fclose(ObjectFile);
        return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
        new File:ObjectFile, Line[128];
        format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
        ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
        fwrite(ObjectFile, Line);
        fclose(ObjectFile);
        return 1;
}

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal