Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Lömpi

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 83
46
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tömbös Teleport Rendszer
« Dátum: 2013. október 15. - 06:01:42 »

stockot használtam de látom ez is egy jó megoldás.. viszont mySQL adabázisból könyebb a betöltés.. :)
 
[/quote]
Az is egy megoldás. Lehet megcsinálom, ha valakinek szüksége van rá.

47
Beszélgetés / The Walking Dead Season 4
« Dátum: 2013. október 14. - 20:05:47 »
Szerintem elkapták ezt az epizódot is :D A fej a zsákban ciki volt :D

48
Média / Logó készítés
« Dátum: 2013. október 14. - 20:03:37 »
Adj pár leírást mi az elképzelésed és én is készítek neked valamit!

49
Segítségkérés / Összefolynak a színek stb
« Dátum: 2013. október 14. - 20:00:55 »
Szerintem nem ártana feldobnál pár képet, hogy lássuk is mirõl van szó.

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tömbös Teleport Rendszer
« Dátum: 2013. október 14. - 19:54:42 »
Sziasztok.

Ma épp egy ilyen teleport rendszert kerestem itt fórumon a készülõ játékmódomhoz, és mivel nem találtam ilyet vagy ehhez hasonlót itt..


... ezért úgy gondoltam megírok egyet és megosztom veletek. Annyiban különbözik ez pár itt található rendszertõl, hogy


itt csak egy megadott tömbben kell megadni a koordinátákat, és a teleport nevét, és az magától a dialógusba helyezi!


Ha már valaki fel is használná, és mivel hiába kérném, hogy a nevem írja oda nem fogja, legalább egy pluszt dobjatok, ha már mást nem is írtok oda!


Szükséges függvénykönyvtárak: ZCMD


Itt egy kép:





\"sa_mp_001.png\"
 

FIGYELEM AZ ITTENI SCRIPT NEM TARTALMAZZA A KÉPEN TALÁLHATÓ TELEPORT KOORDINÁTÁKAT.


SAJÁT KEZÛLEG KELL MEGÍRNOTOK AMIRE SZÜKSÉGETEK VAN!


Itt Megtaláljátok a Scriptet: ( Lejjebb a példát a teleport hozzáadásához )



 
#include 
#include
#define COLOR_PURPLE 0xC790EEFF
#define DIALOG_TELE 7000
#pragma tabsize 0
enum TP      {
   Float: tX,    Float: tY,    Float: tZ,    Float: tZA,
   Int,    SCMTA[128]};
new Teleportok[][TP] =
{
   { 0.0,0.0,0.0,0.0,0, \"Teleport 1\" }, // Ezt a sort módosítod
   { 0.0,0.0,0.0,0.0,0, \"Teleport 2\"}
};
CMD:t(playerid, params[])
{
new DialogString[1024], rC;
    rC = random(2);
       format( DialogString, 1024 , \"\" );
         switch(rC)
   {
            case 0:
      {
      for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                 {
            format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{F70431}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
            ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
      }   case 1:      {
              for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                 {
            format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{39F704}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
            ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
      }
   }
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(   dialogid == DIALOG_TELE   )     {
if(   response )      {
   new JN[MAX_PLAYER_NAME],
            FSTRING[128];
            GetPlayerName(playerid,JN,sizeof(JN));
           if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )      {
               new   idxveh = GetPlayerVehicleID( playerid );
                 SetVehiclePos( idxveh, Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
               SetVehicleZAngle( idxveh, Teleportok[listitem][tZA]);
        }
        else
        {
            SetPlayerPos( playerid,Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
            SetPlayerFacingAngle( playerid, Teleportok[listitem][tZA]);
        }
        format(FSTRING,sizeof(FSTRING), \"[Teleport]: %s elment ide: %s\", JN, Teleportok[listitem][sCMTA]);
        SendClientMessageToAll( COLOR_PURPLE, FSTRING );
       }
   }
return 0;
}

 
Példa a teleport hozzáadásához:
 

{ 0.0,0.0,0.0,0.0,0, \"Teleport 1\" }, <|-- Eredeti sor
Segéd:
{ X POZÍCIÓ,Y POZÍCIÓ,Z POZÍCIÓ,FORDULÁSI SZÖG, INTERIOR, \"Teleport neve\" },
Példa:
{ 1526.0808,-1649.1783,13.0412,180.2365,0,    \"Los Santos\" },
{ 1944.5790,-2252.5217,13.2042,178.1524 ,0,   \"Los Santos Reptér\"},

51
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2013. október 14. - 15:38:09 »
baloldalt.
\"429783_473180896095327_958386176_n.jpg\"

52
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fejlett Scriptert keresek!
« Dátum: 2013. október 14. - 15:32:19 »

Helló!
Egy fejlett \"Scriptert\" keresek aki ért az RP Modokhoz!
Amit kérek:
Ha lehet a MOD ne ilyen össze vissza tekert MOD legyen.
Legyen benne az alap file-ok.[Hirdetés,autóvevés,frakciók,és rendes admin rendszer+PM]
Értés a pawno nyelven.
 
Amit kap(sz):
Teljes jogú \"Scripter\"-t. [szerverre,+TS-re]
FTP Hozzájárulás[ha bérelem,ha érdemes a MODra!]
 
Elérhetõségek:
 Skype: antrop99
 
[/quote]
Fejlett scriptert keresel, aki pawno nyelven ért de neked viszont fogalmazási gondjaid vannak. Te jutalmazod azzal amint látom hogy Scripter lehet a szervereden.. mert ezek a jutalmak nem jutalmak :ASD Legyen benne az alap file-ok?!?!! Ez mi.. hirdetés, autóvevés?!?!?!?!? ezek nem tudom mióta fájlok, de te biztosan tudod. Minek kezd el minden kezdõ RP Szervert csinálni? Sírni fogok.  :facepalm: :facepalm:

53
SA-MP: Szerverfejlesztés / Future Town Map. [Képek + Interior Képek]
« Dátum: 2013. október 14. - 14:49:27 »
Egészen szép map konstrukció. Grat. !

54
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerveren fent lévõ idõ
« Dátum: 2013. október 13. - 10:52:32 »
Ezzel a kifejezéssel hogy \"órát ugrottál\" rendes idõutazós flesst ad. :ASD Amúgy szép lett.

55
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kiírás
« Dátum: 2013. október 12. - 09:53:04 »
Idézetet írta: J.Carter date=1381563566\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43587\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Create3DTextLabel(\"text\", color, x, y, z, látótávolság, virtual world, 0);

 

Az OnGameModeInit alá kell beraknod, amit \'J.Carter\' leírt.
Ha valamit nem értesz, szólj.

56
Kérdések, Segítség / samp installer
« Dátum: 2013. október 11. - 15:03:09 »
Idézetet írta: TwoClose date=1381495774\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43553\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem ezt max csak úgy tudod megcsinálni, hogy bemodolod magadnak a kocsikat vagy valamilyen extra klienst használsz, amit a játékosok többsége nem szeret. Ha másra gondoltál, akkor elnézést kérek. GTAGarage
 
szerintem õ maga a kliensbe gondolta. hogy mondjuk átmoddolja az eredeti samp klienst, és ha azt leszedi valaki . akkor neki is azok a kocsik lesznek bent..

57
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rup\'s radio - Dinamikus rádió script( mySQL R5 )
« Dátum: 2013. október 11. - 06:04:07 »
YouTube-os url-el nem használható mi?:S

58
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / sscanf + zcmd
« Dátum: 2013. október 10. - 20:30:27 »
Sziasztok srácok.
Az a helyzet, hogy egy meghíváson alapuló bandarendszert írok amihez mindent megírtam már kivéve ezzel az egy parancsal lenne bajom.
Most kezdtem újra a scriptelgetést, és nem tudok rájönni, mit cseszhettem el.
Az a lényeg hogy /inv [id] parancsal lehetne meghívni játékost, DE..
én a játékban akármilyen id-t irok, be ha fent van az illetõ ha nincs fent,
csak ezt ismétli a parancs..
 
[insane][banda]: Helyes használat: /inv [id]

 
Csak ezt az egy sort. például beírom: /inv 4 \\ akkor is ezt adja ki, ha fent van egy 4-es idjü játékos ha nincs fent. :s
 

CMD:inv(playerid, params[])
{
    new targetid;
    if(sscanf(params,\"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[insane][banda]: Helyes használat: /inv [id]\");
   
    if(Pi[playerid][bANDAID] < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"[insane][banda]: Te nem vagy bandatag sem bandavezér\");
    if(Pi[playerid][bANDARANG] < 4) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"[insane][banda]: Te nem vagy bandavezér vagy bandavezér helyettes\");
    if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[insane][banda]: Ilyen ID-jû játékos nincs a szerveren\");
if(Pi[targetid][Meghivva] > 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"[insane][banda]: Ezt a játékos már meghívás alatt áll\");
    if(Pi[targetid][bANDAID] > 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"[insane][banda]: Ez a játékos már bandatag valahol\");
//Meghívó fél ellenõrzése
if(Pi[playerid][bANDAID] == 1)
{
    Pi[targetid][Meghivva] = 1;
} else
if(Pi[playerid][bANDAID] == 2)
{
    Pi[targetid][Meghivva] = 2;
}
new targetname[MAX_PLAYER_NAME],
    playername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
GetPlayerName(targetid,targetname,sizeof(targetname));
new targetmsg[128],
    playermsg[128];
   
    format(playermsg,sizeof(playermsg),\"[insane][banda]: Meghívtad %s-t a bandádba. Várj a válaszára\",targetname);
    format(targetmsg,sizeof(targetmsg),\"[insane][banda]: %s meghívott a bandájába. Ha szeretnél csatlakozni: /elfog ( 3 perced van )\",playername);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_AQUA,playermsg);
    SendClientMessage(targetid,COLOR_AQUA,targetmsg);
   
return 1;
}

 
Segítsetek kérlek.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 10. - 21:30:32 )

Témát zárom. Megoldottam. hála AmF-nek!
Akit érdekel és ebbe a hibába van, frissitse az sscanf pluginját és a függvénykönyvtárát is!

59
Kérdések, Segítség / Youtube gond
« Dátum: 2013. október 10. - 15:46:18 »
bõngészõd hivatkozás sorába ird be hogy about:config
ha ez megvan az összes flash playerre vonatkozo szolgáltatást ott kapcsold ki rájuk tudsz keresni azthiszem mindegyik \'dom.\' -al kezdõdik :)

60
Bemutatkozás / DUFiiBOY
« Dátum: 2013. október 09. - 21:27:25 »
Mától hivatalosan is kolléga!
Társ  <3

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 83
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal