Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 153
46
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 22:20:08 »
Szabályzat szerint a trollkodás szándékos problémaokozás. Az általam publikált script miben okozott másnak bármiféle problémát?

47
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 22:12:33 »
Már leírtam, ha visszaolvasnád, látnád is. Mert jobb, mint az alapjáraton beépített PAWN PRNG, elsősorban azért, mert lehet seedelni, tehát kevesebb esély van arra, hogy valaki az outputok analizálásával meg tudja határozni a következő generált számot. Persze egyik verzió sem kriptográfiailag biztos, de nem is ezért vannak a PRNG-k, ha olyan adat kell, azt kiolvasod a /dev/(u)randomból és kész.
Ezt az egészet megspórolhattuk volna, ha esetleg írtál volna egy PM-et és megkérdezted volna, hogy mire van a script az helyett, hogy beleszerkesztesz valami olyanba, amihez fogalmad sincsen.

48
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 22:03:38 »
Idézetet írta: skyLine date=1440360043\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én zártam, mert az ehhez hasonló kódoknak értelme nincsen. Nem hiszem hogy valaki fel tudná ezt használni élesben, valamint 2015-ben ne ilyen kis code-okkal próbáljunk már meg plusszokat gyűjteni.
 

CMD:q(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem léphetsz ki a szerverről\");
return 1;
}

 

http://sampforum.hu/index.php?topic=62190.msg557419
Erről beszélünk?
Egyébként meg ne haragudj, van fogalmad arról, hogy hogy működik egy LCG? Ebben a 10 sorban több matematikai munka van, mint kb. az első oldalon lévő scriptekben együttvéve. Gondolom az helyett, hogy egy kicsit utánaolvastál volna és megnézted volna, hogy miért jobb az én scriptem, mint a pawn-ba beépített(!) véletlenszám-generátor, helyette csak lezártad mert miért is ne.
Magyarul ezt az egy értelmes PDF-et találtam a témáról, 6. oldaltól kezdődik a lényeg. Remélem élvezni fogod az olvasást és kinyitod a témát.

49
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 21:55:09 »
Szeretném megfellebbenzi a témám lezárását: http://sampforum.hu/index.php?topic=62190.msg557416#msg557416
Nem értem, miért lett lezárva, mikor a script működőképes volt, és nem is \"értelmetlen\" volt, mint ahogyan egyesek gondolták az egyes verzió láttán, és ráadásul ez az implementáció SOKKAL JOBB, mint az alap hugyadék PAWN random() a maga röhejes semmiféle seedelési lehetőségével.

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / getRandomNumber() v2.0
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 21:20:56 »
Idézetet írta: anGeL date=1440357472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57397\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Eléggé meggyőző és eléggé szígyó. Hasznos kis script!  :shurg:
 
Van egy jobb verzióm is, ha nem érted, hogy mit csinál, ez sokkal egyszterűb bés könnyebb megérteni:
 

#define RAND_MAX 2147483647
getRandomNumber(seed)
{
    #pragma unused seed
    return random(RAND_MAX);
}

51
SA-MP: Szerverfejlesztés / getRandomNumber() v2.0
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 21:11:53 »
Nem tudom, miért kaptam warnt, sajnos az első próbálkozásom volt, nem vagyok én egy pro scripter és ahogyan megnéztem, volt vele egy kis probléma, mert valóban a kockát levertem az asztalról mikor eldobtam a kockát, de azt hittem, hogy nem lesz ezzel baj, DE hát sajnos warnt kaptam miatta. :\'(
Hát de mindegy, szóval nem értem, hogy miért nem volt a posztomnak értelme, mikor egy teljesne működő script volt, csak nem csinálta azt, amit kellett volna!!! Na de ezt mostan javítani fogom:
Szóval ez a második próbálkozásom, remélem hogy ezér tnem fogok warnt kapni! Úgy döntöttem, hogy a sokkal felsőbbrendűbb kockadobásos módszer helyett egy ilyen matematikai hülyeséggel próbálkozok ami úgy se érdekel senkit, de hát mindegy, ha nem akarok megint warnt kapni ettől a remek közösségtől, akkor ez van. :@
Na mindegy, ez egy lineáris kongrugencia generátor, aminek az értékei a glibc-ből vannak szedve. A seed valami nehezen replikálható legyen, a tesztfüggvényben gettime() van. A szám 0 és RAND_MAX között lesz, használd a % operátort ha egy intervallumot akarsz. A számok nem kriptográfiailag biztosak meg mittudomén meg a többi hülyeség amit el kéne mondanom de NEM FOGOM inkább nézzetek utána!!!! Na szóval a lényeg hogy ezért nem kapok warnt????????? ReméleM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Implementáció:
 

#define RAND_MAX 0x7fffffff
new gNext;
getRandomNumber_test()
{
printf(\"Veletlen szam 0 es 50 kozott:\");
for( new i = 0; i<5000; i++ )
{
printf(\"%i: %i\\t\", i, getRandomNumber(gettime()) % 50 );
}
return 1;
}
getRandomNumber(seed)
{
if( gNext == 0 )
{
    gNext = seed;
}
return gNext = (gNext * 1103515245 + 12345) & RAND_MAX;
}

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / getRandomNumber()
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 20:40:47 »
Ez egy általam írt véletlenszám-generátor. A függvény egy paramétert kér, ami a seed, ez egy általad meghatározott, nehezen kitalálható, lehetőleg minden futáskor változó érték.
Nos, itt a script:
 

getRandomNumber(seed)
{
    #pragma unused seed
    return 4;  // kockavetéssel generált véletlenszám
               // garantáltan random
}

53
Off Telep / Képküldés alkalmazás
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 18:51:33 »
A DRep az egy avast! feature ami akkor jelez be, ha nem elég avast! felhasználó töltött le valamit egy adott domainről (vagy egy adott fájlt töltöttek le kevesen).

54
A Fórum / Moderátorok Jelentése
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 17:17:13 »
Panaszt szeretnék nyitni anGeL-re, mert indok nélkül lezárta a \"mit gondolsz az előtted szólóról\" c. témát. Nehezen tudom elképzelni, hogy ő magától csinálta ezt. Szeretném megkérdezni, hogy mi volt az indoka.

55
szígyó

56
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / /nemvagyokbotfülügeci
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 12:16:29 »
Idézetet írta: nagynorbi date=1440324486\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57383\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


krook év scriptere 2015 köszönöm!!!
 
+20%
 
[/quote]
elnézést kívánok, javítva lett a nyelvtanizmus.

57
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / /nemvagyokbotfülügeci
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 12:03:15 »
krook, év scriptere 2015, köszönöm!

58
Hangszerek és előadók / FORINTöngyilkosságfiúkFORINT
« Dátum: 2015. Augusztus 23. - 11:49:17 »
Idézetet írta: Wes date=1440321898\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57382\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a többiben meg értelmetlen dalszöveg
 
Ezt is Redditen olvastad?
Amúgy remek zenei kompozíció gratulálok a felfedezéséhez!!!! :@ :@ (nem az én stílusom de azt, hogy a dalszöveg nem értelmes, azt te se gondolhattad komolyan)

59
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyarosított Raven\'s Roleplay
« Dátum: 2015. Augusztus 15. - 13:19:33 »
Nos, tudom, hogy sok ember szeretne ezzel a moddal szervert nyitni, de nem tud, mivel nincs jól lemagyarosítva. Nekik kedveznék egy kicsit azzal, hogy releaselem a Raven\'s Roleplay magyarosított verzióját. Rengeteg magyaros dolog található benne, ami sokkal magyarosabbá teszi a modot is, így megfelelőbb egy magyar szerverhez, például.
Eredeti készítő: CuervO
Magyarosító: Reynolds
Elkészítési idő: több óra kemény munka!!!
Felhasznált alapanyagok: Rengeteg ASCII szöveg és az eredeti gamemode
Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=140427 amiben a többi dolog is van
Magyarosított mód: https://gist.githubusercontent.com/6i7kh/4d4af17ce16ce230dbbc/raw/c49373a84cf172ee447d641c4c7d0ea0df314465/ravens-roleplay-magyaros
Remélem élvezni fogjátok!

60
Kérdések, Segítség / Fallout 3 magyarosítás
« Dátum: 2015. Augusztus 15. - 13:07:15 »
Nos, hát igen, nehéz dolog egy ilyen játékot jól lemagyarosítani, mivel ugye Washington, DC-ben játszódik, az pedig nem Magyarország! Kevés magyaros dolog található meg a Fallout 3-ban, nem véletlen az sem, hogy nem találtál megfelelő magyarosítást!!!!!
Nos, rengeteg munkával 100%-osra megmagyarosítottam a Falloutot, jó magyaros lett!!! Remélem tetszeni fog:
\"r1bd1QM.png\"

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal