Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - patyes96
46
« Dátum: 2012. október 16. - 16:12:25 »
Üdv. Én szeretnék kérni egy olyan FS-t ami lagg mentesen lejátssza |pl: youtube, 4shared stb..| zene linket. Köszönöm
47
« Dátum: 2012. október 14. - 21:08:01 »
A leírást bõvítettem, remélem megfelelõ.
48
« Dátum: 2012. október 13. - 21:20:37 »
Yakuza Families
Ok nekem is leesett hogy ott baj van Köszi!
49
« Dátum: 2012. október 13. - 18:03:41 »
A leírást bõvítem majd, csak most nincs idõm ezt is gyorsan csaptam össze.
50
« Dátum: 2012. október 13. - 15:58:51 »
Sziasztok! Beszeretném mutatni a 2012. Szeptember.12-én nyitott szerverünket. Neve: Hawk JP RPG. Elõszó A szerveren több munka, fõnökös munka is található. Minden munkába és fõnökös munkába van lehetõsége csatlakozni a játékosoknak.Különbözõ szervezetek is találhatóak a szerveren. Szerverünk a 0.3e-R2 SA:MP verzión fut. A szerveren folyamatosan lesznek fejlesztések mert ez még csak egy kezdetleges szerver, most nyitottuk életünk elsõ RP szerverét de folyamatosan dolgozunk rajta. Rendszeresen szoktunk tartani Admin Felvételeket is, persze csak olyanokat veszünk fel akik aktív és megbizható.Ismertetném a fõbb dolgokat!:Szerverünk neve: Hawk JP RPGIP:server2.clans.hu:7798Slotok száma:-/60Hosting:www.Clans.huTS3:Hamarosan!Weblapunk:Hawk-RPG.ucoz.huMunkák: Útisztító Ezen munka, értelem szerûen az utat tisztítja. El Quebradosban járkál. CP-ken keresztül kapod a pénzed + xp-d. 5-6 gépjármû áll rendelkezésre. Kéményseprõ El Quebradosban található, a bank mellet. Amint elkezdted a munkát, 10 kémény kell kitisztítani. A házak tetejére kell felmenni, amit megkönnyít a létra. Miután kitisztítottál 10 kéményt, fel veheted a pénzed a ház mögött. Szabó Ruhákat szab pénzért, embereknek. El Quebradosban található, a bankkal szemben. Vadonatúj és elegáns ruhákat varr. A ruhák ára a szabót függ. Postás Las Payasadas-ban található, a Club mellet. Feladata a levelek hordása. Különbözõ mértékben kap a levelekért pénzt és xp-t. Házaló Feladata bútorok illetve egyéb tárgyak hordása, szállítása. Las Payasadas-ban található. Házakhoz kell mennie és \"lepakolják\" a tárgyakat. Ilyenkor kap pénzt + xp-t. Pizzaszállító Las Payasadas-ban található a \"Nagy Csirke \" mellet. Feltûnõ. Feladata a pizzák szállítása házakhoz. Rendelkezésre áll 5-6 motor. Minden pizza kiszállítása után vissza kell mennie a következõ rendelésért, és így kapja meg a pénzét+ xp-t. Cementszállító El Quebrados és Las Payasadas között található. Miután feltöltötték a tartályt, különbözõ építkezésekre kell a betont hordani. Miután kivitte a betont, kap érte pénzt + xp-t Buszsofõr Las Venturas reptére mellet található (Aréna elõtt). Buszvég és Tierra Robada között jár. Minden városba bemegy. Pénzét és xp-t buszmegállóként kapja. Kamionsofõr Buszvég fele található meg. Ott fel kell venni a munkát, és be szállni egy kamionba, majd felvenni egy utánfutót (mert ha nem kick). A munkának 6 db CP-je van össze-vissza. Miután kimentél az egyik CP-hez (lepakolod a dobozokat), akkor vissza kell menni és felvenni a következõ fuvart. Ügyvéd: Fort Carson-ban található. Õt fel kell fogadni, ha valakit le tartóztatnak, õ pénzért kihozza. Pincér: BaySide-ban található az étteremben, a konyhában lehet felvenni. Feladata a rendelések felvétele és az ételek kihordása. (Majd NPC-k lesznek a vendégek) Halász: El Quebrados és Las Payasadas között található, feladat a halak kifogása. 4 halász hajó áll rendelkezésre! Frakciók: Mentõ Tierra Robada lakóit gyógyítja és látja el. Amint valaki megsérül, õ már úton van (amint hívják). El Quebrados-ban található. Taxi Jelenleg még Las Payasadasban található, a városháza elõtt. A turistákat illetve a lakókat fuvarozza. Rádiós Autószalon felett található, igen felette. A hallgatókat szórakoztatja poénokkal illetve különbözõ játékokkal. Beszámol a friss hírekrõl. Rendes zenéket is lejátszik a /zene [link] parancsal. Rendõrség Jelenleg még El Quebrados-ban található, új helye kidolgozás alatt. A lakók biztonságát figyelik és a bûzözõket kergetik. Amint valami hívás van, õk már úton vannak. Ha valami baj van, õket hívják. Szerelõ Las Payasadas-ban található. Feladata a szétszórt gépjármûvek elvétele illetve javítás. Ha összetört, vagy festésre szorul a jármûved, hívd õket, bizalommal. Szervezetek:Legális: Katonaság BaySide-ban található. Mondhatni különleges egység. Különbözõ gépjármûveikkel megállíthatják a nagyobb/durvább eseteket. Terrorelhárító. Illegális:YakuzaGrove Street FamiliesTILOS: DM!: DeathMatch: Ok nélkül megölsz valakit DB!: DriveBy: Valakire ráállsz az autóddal és ezzel megölöd PG!: PowerGaming: Olyan dolog amit a valóságban nem tudnál megtenni! MG!: MetaGaming: Szerepen kívüli dolog felhasználása szerepben. RK!: RevengeKill: Bosszúállás! Például ha megölnek te megkeresed és megölöd! SK!: SpawnKill: Spawnoláskor(megszületéskor) megölni valakit. IC szídás engedélyezett de OOC nem! És még ami fontos! A frakciók ill. a szervezeteknek is van külön OOC chatje. Kérlek ezeket használjátok pl: IC rádióba ezt ne írd: /f most meek COD-ozni - Ezt OOC-ba írd: /fooc most meek COD-ozni.! Köszönöm! Érdekességek A Szerveren kettõ autó kereskedés van. Rendes, ahol olcsóbb és gyengébb gépjármûvek ill. motorok találhatóak. A másik pedig, Duorad Car Kereskedés, itt található a sportosabb, erõsebb motorú jármûvek. Árakat az /árlista paranccsal láthatod
Harcstílust is lehet tanulni a konditeremben, Rendelõvel szemben.
Tuningolni lehet a jármûveket szerelõ segítségével.
A lámpákat a \"num +\" jellel lehet felkapcsolni.
Lesznek szórakoztató játékok pl: Bowling, Foci stb.
Van Derby a stadion-ba (a belépõ díj 750$). Ha nem talállod akkor /útmutató -> Alap épületek -> Stadion.
Néhány kép: Yakuza Families HQ http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-006.png Mentõ állomás http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-007.png http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-008.png Baleset az alagútba http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-009.png Buszvég http://hawk-rpg.ucoz.hu/sa-mp-005.png
51
« Dátum: 2012. október 12. - 05:57:43 »
dini, misql nehéz =S
52
« Dátum: 2012. október 11. - 21:53:28 »
szép, szépnek igérkezik, csak már telóval vagyok, holnap meglesem. Majd eldöl milyen, minden esetre majd a +-t megkapod. Nagyon szépen köszönom, ez nagyon kellet már nekem. Nem baj hogy angol, majd lefordítom
53
« Dátum: 2012. október 11. - 15:35:18 »
Azt nagyon megköszönném ^^
54
« Dátum: 2012. október 09. - 21:29:22 »
Megnéztem és tetszik. De nem elégítette ki igényeimet (kamat). Véletlenül nem értesz ilyen létrehozásába?
55
« Dátum: 2012. október 09. - 20:51:54 »
De ezek kamatoznak? Mert olyan kéne, amit személyre szabhatok.
56
« Dátum: 2012. október 09. - 19:30:30 »
Sziasztok. Nekem olyan kérésem lenne, hogy valaki bírna linkenkelni illetve küldeni olyan bank rendszert, amibe van \"kamat\" és azt személyre lehet szabni! Magyarul pl: /kamata [NÉV] [%] És úgy kéne, hogy ha 100000$-a van bent, akkor 1000$ kapjon-1% amit bármikor állíthatom. Olyasmi kéne, hogy csak bizonyos helyeken tudja azt a parancsot, vagy dialogot ami a bankszámlát kezeli. Válaszokat elõre köszönöm!
57
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 17:03:20 »
Menti is a tuningot?
58
« Dátum: 2012. szeptember 28. - 21:35:06 »
Tökéletes köszönöm szépen! Errõl az errorról bárkit kérdeztem, nem tudta a választ. És íme, itt van. Igen azom van, de fa**án kidolgozva! Nem lehet majd ráismerni csak \"nyomokban\". Ment a +
59
« Dátum: 2012. szeptember 27. - 18:26:19 »
H:\\Patyesnak\\Szerver dolgok\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\dtrpg.pwn(980) : error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized H:\\Patyesnak\\Szerver dolgok\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\dtrpg.pwn(28593) : warning 215: expression has no effect Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
erre írja ki: new Float:BusCP [45][3] = { { 1058.0919,1819.0925,10.8349 }, // Bus CP-k { 1012.8497,1891.3247,10.8368 }, // Bus CP-k { 1013.2280,2213.5774,10.8356 }, // Bus CP-k { 902.3865,2167.3772,10.8357 }, // Bus CP-k { 901.6540,1970.4360,10.8357 }, // Bus CP-k { 1099.7683,1808.0149,10.8352 }, // Bus CP-k { 1303.2167,1828.1162,10.7778 }, // Bus CP-k { 1233.2358,2135.0527,6.8587 }, // Bus CP-k { 1144.9490,2473.3738,10.7494 }, // Bus CP-k { 821.7206,2649.6982,13.2593 }, // Bus CP-k { 3.2532,2649.6453,60.9586, }, // Bus CP-k { -179.2407,2667.7112,62.7818 }, // Bus CP-k { -216.3749,2757.4463,62.7806 }, // Bus CP utolsó { -283.3205,2706.5859,62.7030 }, { -332.4247,2705.2944,62.7877 }, { -763.2833,2736.7844,45.7188 }, { -912.9541,2727.1079,45.9602 }, { -1210.0439,2693.3113,46.1493 }, { -1403.7600,2604.6541,55.5377 }, { -1445.7758,2676.7502,55.8519 }, { -1533.4172,2676.7791,55.8517 }, { -2356.5669,2677.5723,58.2378 }, { -2770.2825,2523.7639,95.9649 }, { -2536.6858,2446.9768,17.9548 }, { -2449.6011,2326.3872,4.7814 }, { -2340.8892,2404.3477,5.9431 }, { -2491.7869,2433.3574,16.3305 }, { -2490.0972,2433.7917,16.2784 }, { -2298.3364,2669.8867,56.3751 }, { -1567.2906,2666.1750,55.6310 }, { -1551.3450,2606.0493,55.6322 }, { -1469.1396,2665.2107,55.7252 }, { -1431.2633,2640.5383,55.6323 }, { -1416.9637,2596.0886,55.5685 }, { -1242.1139,2672.0171,47.2329 }, { -915.8543,2714.8201,45.7399 }, { -762.7253,2723.2610,45.4746 }, { -321.8784,2695.8909,62.4841 }, { -201.7015,2746.0090,62.4826 }, { -192.1361,2656.7322,62.7109 }, { 841.5803,2614.3240,11.6857 }, { 1122.0891,2444.6819,10.5458 }, { 1134.6686,1842.5260,10.4901 }, { 1086.2228,1729.0973,10.6948 } }; a 980.-dik sor: Sikerült }; a 28593.-dik sor: Ez még nem! for(new i = 0; i <= sizeof(Peds)-1; i++) { (Peds[0],1958.3783,1343.1572,1100.3746,269.1425,-1,-1,-1,-1,-1,-1); //Ez a 28593 sor }
60
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 15:44:34 »
if(strcmp(cmd, \"/tuningolás\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || Admin(playerid, 2)) { if (!PlayerToPoint(20, playerid,-301.6800,2680.8389,62.7078)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a szerelõtelepen!\"); return 1; } new x_job[128]; x_job = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(x_job)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /tuningolás [név] [melyik]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nevek: Kerék, Paintjob, Kinézet\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\"); return 1; } new x_job2[128]; x_job2 = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(x_job2)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /tuningolás [név] [melyik]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Melyik: Kerék: 1-6, Paintjob: 1-3, Kinézet: 1\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\"); return 1; } new kocsiidx = GetClosestCar(playerid); if(strcmp(x_job,\"Kerék\",true) == 0) { if(strcmp(x_job2,\"1\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000) { CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1084; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\"); } } if(strcmp(x_job2,\"2\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000) { CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1073; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\"); } } if(strcmp(x_job2,\"3\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000) { CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1075; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\"); } } if(strcmp(x_job2,\"4\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000) { CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1077; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\"); } } if(strcmp(x_job2,\"5\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000) { CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1079; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\"); } } if(strcmp(x_job2,\"6\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000) { CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1080; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kerekek, 1-6-ig!!\"); } } if(strcmp(x_job,\"Paintjob\",true) == 0) { if(strcmp(x_job2,\"1\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000) { CarInfo[kocsiidx][cPaintjob] = 1; //Direkt van így! SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Paintjobot!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s lefestett egy kocsit stílusosan.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"lefestett egy kocsit stílusosan.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s lefestett egy kocsit stílusosan.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\"); } } if(strcmp(x_job2,\"2\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000) { CarInfo[kocsiidx][cPaintjob] = 2; //Direkt van így! SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Paintjobot!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s lefestett egy kocsit stílusosan.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"lefestett egy kocsit stílusosan.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s lefestett egy kocsit stílusosan.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\"); } } if(strcmp(x_job2,\"3\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000) { CarInfo[kocsiidx][cPaintjob] = 3; //Direkt van így! SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Paintjobot!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s lefestett egy kocsit stílusosan.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"lefestett egy kocsit stílusosan.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s lefestett egy kocsit stílusosan.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Paintjob, 1-3!!\"); } } if(strcmp(x_job,\"Kinézet\",true) == 0) { if(strcmp(x_job2,\"1\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 300000) { new huhu = GetVehicleModel(kocsiidx); if(huhu == 562 || huhu == 560 || huhu == 565 || huhu == 559 || huhu == 561 || huhu == 558 || huhu == 575 || huhu == 534 || huhu == 536 || huhu == 567 || huhu == 420 || huhu == 400 || huhu == 401 || huhu == 576) { if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 562) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1046; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1171; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1149; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1035; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1147; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1036; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1040; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 560) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1028; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1169; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1141; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1032; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1138; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1026; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1027; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 565) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1046; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1153; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1150; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1054; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1049; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1047; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1051; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 559) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1065; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1160; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1159; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1067; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1162; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1069; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1071; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 561) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1064; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1155; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1154; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1055; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1158; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1056; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1062; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 558) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1089; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1166; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1168; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1088; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1164; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1090; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1094; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 575) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1044; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1174; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1176; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1042; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1099; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 534) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1126; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1179; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1180; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1122; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1101; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1125; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1123; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 1100; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 536) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1104; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1182; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1184; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1108; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1107; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 567) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1129; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1189; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1187; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1102; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1133; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 420) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1139; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 400) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1018; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1013; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1086; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 401) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1086; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1139; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1012; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1013; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1042; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1043; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1018; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 1006; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 1007; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 1017; } if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 576) { CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; //-- CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1191; CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1193; CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1018; CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1134; CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1137; CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0; CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0; } SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira kinézetet!\"); PlayerInfo[playerid][Penz] -= 300000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -300000); varoskassza += 50000; Savevaroskassza(); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s karosszériát szerelt egy kocsira.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"karosszériát szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s karosszériát szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); //Kocsi újra spawnolása new Float:health; new Float:x,Float:yy,Float:z; new Float:a; GetVehicleHealth(kocsiidx, health); GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(kocsiidx, a); CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x; CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy; CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z; CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(kocsiidx); CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(kocsiidx, health); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]); AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx); SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string); //-- } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Erre a kocsira nem rakhatsz tuningot!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (300.000$)\"); } } } SaveCarCoords(); } return 1; } De egy kérdés minek tuning rp szervere?[/quote] Csak mert mint IRL!IRL is vannak tuningolt kocsik pl!
|