Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - DarkRobe
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
« Dátum: 2012. október 13. - 14:56:57 »
Nem látszik az object. Pedig mûködik..
47
« Dátum: 2012. október 13. - 14:21:41 »
Sziasztok most egy jelszavas kapu hiba lenne nem tudom mit rontottam el még kezdõ vagyok és ezért ide fordultam (ismét) A Script: #include a_samp #define DIALOG_0 (0) // dialog forward zar(playerid); // timer public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_0) { if(response == 1) { if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj { SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó } else { SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697, ,2.0); // KAPU NYITVA SetTimer(\"zar\",10000,0); } } return 1; } return 0; } public zar(playerid) // zar timer { MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, ,2.0); // KAPU ZÁRVA SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\"); return 1; }
És az errorok: C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : warning 215: expression has no effect C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 001: expected token: \";\", but found \")\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
A váalszokat elõre is köszi
48
« Dátum: 2012. október 12. - 18:58:09 »
Még egy kérdés pontosan hol is van mert én nem találom
49
« Dátum: 2012. október 12. - 18:23:09 »
Nagyon jól néz ki a képekbõl de nem töltenéd fel máshova mert innen nem tudom letölteni elõre is köszi.
50
« Dátum: 2012. október 06. - 12:07:40 »
Mineden nap küldok eggyet összesen 10 + ot
51
« Dátum: 2012. október 06. - 11:42:14 »
CreateObject(2898, 2494.1000976563, -1673.3000488281, 14.39999961853, 0, 0, 0); CreateObject(2898, 2498.1999511719, -1673.3000488281, 14.39999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1698, 2496.099609375, -1669.099609375, 13.800000190735, 341.99890136719, 0, 1.99951171875);
És ezt kéne nekem egy bravurára rárakni aminek az idje 401 Légyszi csináljátok meg nekem és akkor már érteni fogom de így nem nagyon...Elõre is köszi ((Aki megcsinálja és mûködik megy a +))
52
« Dátum: 2012. október 06. - 11:32:37 »
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"MAX_PLAYERS\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(11) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"TEAM_CIVIL\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(15) : error 036: empty statement C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"COLOR_WHITE\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(26) : error 017: undefined symbol \"COLOR_BLUE\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(32) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 017: undefined symbol \"Hogy\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 017: undefined symbol \"karakterv\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 11 Errors.
53
« Dátum: 2012. október 06. - 10:16:41 »
Sziasztok ezekre az errorokra keresem a hibát. Script: #include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom! #include <fixchars> // ékezetes betûk illetve karakterek javítása miatt kell! #define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata! #define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata! #define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata! #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYER 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férõhelyes) a szervered! public OnPlayerSpawn(playerid) { if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL); // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük: { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel! GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000); // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel // Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!! SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); // Adjuk meg neki hogy milyen színû legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón! } if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) // A rendõrök csapata! { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvert GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendõr adunk neki egy ejtõernyõt ! Nem muszáj de én adok! SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendõr! } if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot: { GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); // Rablónak adunk egy Boxer -t GivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel! SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is! } return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { switch(classid) { case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévõ AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz! { gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK; GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3); } case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendõr { gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK; GameTextForPlayer(playerid,\"Rendõr\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van! } case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló! { gTeam[playerid] = TEAM_RABLO; GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3); Hogy karakterválasztóba mit írjon ki! } return 1; } CMD:civilfegyverek(playerid, params[]) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elõ lehet hozni! { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük! GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel! GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel! SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet! SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen! SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot! return 1; } CMD:civilhadiszalas(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat! SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja! GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinû lesz, ~h~ világosítunk! SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be! return 1; }
És az errorok C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"gTeam\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : warning 215: expression has no effect C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
54
« Dátum: 2012. október 06. - 10:00:35 »
Írnál valami magyarázatot?Lérlek hogy mit hova stb...Köszönöm elõre is.
55
« Dátum: 2012. október 06. - 09:31:51 »
Sziasztok írnátok egy olyat amival az objectet tudom csatolni a jármûvekhez.Elõre is köszi
56
« Dátum: 2012. október 05. - 18:11:45 »
Akkor jó helyre raktam E: Most nem tudom kipróbálni mert nem otthol vagyok de hazaértem tesztelem ..És írok hogy mivan. E2: nem jó
57
« Dátum: 2012. október 05. - 17:04:26 »
az sscanf mappát hova rakjam?
58
« Dátum: 2012. október 05. - 16:48:19 »
mi kellenek és ha linket is adnál hozzájuk meghálánám + al.
59
« Dátum: 2012. október 05. - 15:55:24 »
Nekem nem akar menni nem ír ki semmi eroort de nem jó amikor belépek beírom hogy /hazletrehoz 1 500000 és nem jó miért?0.3e verziót használok....Elõre is köszi
60
« Dátum: 2012. október 05. - 07:09:36 »
Sziasztok a script: #include <a_samp> new lift; public OnGameModeInit() { lift = CreateObject(1698, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 0, 0, 0); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0) { MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 16.799999237061, 2.0, 270, 0, 0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0) { MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 2.0, 270, 0, 0); return 1; }
és az error C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\lift.pwn(42) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 22) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
|