Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DarkRobe

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
Segítségkérés / JELSZAVAS KAPU
« Dátum: 2012. október 13. - 14:56:57 »
Nem látszik az object. Pedig mûködik.. :(

47
Segítségkérés / JELSZAVAS KAPU
« Dátum: 2012. október 13. - 14:21:41 »
Sziasztok most egy jelszavas kapu hiba lenne nem tudom mit rontottam el még kezdõ vagyok és ezért ide fordultam (ismét) :D
A Script:
 

#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
      MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697, ,2.0); // KAPU NYITVA
      SetTimer(\"zar\",10000,0);
   }
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, ,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}

 
És az errorok:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
A váalszokat elõre is köszi :)

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / Akadályos versenypálya.
« Dátum: 2012. október 12. - 18:58:09 »
Még egy kérdés pontosan hol is van mert én nem találom :D

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / Akadályos versenypálya.
« Dátum: 2012. október 12. - 18:23:09 »
Nagyon jól néz ki a képekbõl de nem töltenéd fel máshova mert innen nem tudom letölteni elõre is köszi. :)

50
Segítségkérés / Object csatolása jármûhöz
« Dátum: 2012. október 06. - 12:07:40 »
Mineden nap küldok eggyet összesen 10 + ot

51
Segítségkérés / Object csatolása jármûhöz
« Dátum: 2012. október 06. - 11:42:14 »

CreateObject(2898, 2494.1000976563, -1673.3000488281, 14.39999961853, 0, 0, 0);
CreateObject(2898, 2498.1999511719, -1673.3000488281, 14.39999961853, 0, 0, 0);
CreateObject(1698, 2496.099609375, -1669.099609375, 13.800000190735, 341.99890136719, 0, 1.99951171875);

 
És ezt kéne nekem egy bravurára rárakni aminek az idje 401
Légyszi csináljátok meg nekem és akkor már érteni fogom de így nem nagyon...Elõre is köszi ((Aki megcsinálja és mûködik megy a +))

52
Segítségkérés / csapat
« Dátum: 2012. október 06. - 11:32:37 »

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"MAX_PLAYERS\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(11) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds)
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"TEAM_CIVIL\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(15) : error 036: empty statement
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"COLOR_WHITE\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(26) : error 017: undefined symbol \"COLOR_BLUE\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(32) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 017: undefined symbol \"Hogy\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 017: undefined symbol \"karakterv\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
11 Errors.

53
Segítségkérés / csapat
« Dátum: 2012. október 06. - 10:16:41 »
Sziasztok ezekre az errorokra keresem a hibát.
Script:
 

#include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom!
#include <fixchars> // ékezetes betûk illetve karakterek javítása miatt kell!
#define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata!
#define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata!
#define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata!
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYER 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férõhelyes) a szervered!
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL); // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük:
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel!
  GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);  // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel
  // Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE);  // Adjuk meg neki hogy milyen színû legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón!
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) //  A rendõrök csapata!
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvert
  GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendõr adunk neki egy ejtõernyõt ! Nem muszáj de én adok!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);  // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendõr!
}
  if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot:
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); //  Rablónak adunk egy Boxer -t
  GivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is!
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
        case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévõ AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz!
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3);
        }
        case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendõr
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Rendõr\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van!
        }
        case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló!
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_RABLO;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3); Hogy karakterválasztóba mit írjon ki!
        }
        return 1;
}
CMD:civilfegyverek(playerid, params[]) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elõ lehet hozni!
{
                if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük!
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel!
                GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel!
                SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet!
            SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen!
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot!
        return 1;
}
CMD:civilhadiszalas(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat!
SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja!
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinû lesz, ~h~ világosítunk!
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be!
return 1;
}

 
És az errorok
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"gTeam\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

54
Segítségkérés / Object csatolása jármûhöz
« Dátum: 2012. október 06. - 10:00:35 »
Írnál valami magyarázatot?Lérlek hogy mit hova stb...Köszönöm elõre is.

55
Segítségkérés / Object csatolása jármûhöz
« Dátum: 2012. október 06. - 09:31:51 »
Sziasztok írnátok egy olyat amival az objectet tudom csatolni a jármûvekhez.Elõre is köszi

56
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gentleman\'s House System
« Dátum: 2012. október 05. - 18:11:45 »
Akkor jó helyre raktam :D
E:
Most nem tudom kipróbálni mert nem otthol vagyok de hazaértem tesztelem
..És írok hogy mivan.:D
E2:
nem jó :(

57
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gentleman\'s House System
« Dátum: 2012. október 05. - 17:04:26 »
az sscanf mappát hova rakjam?

58
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gentleman\'s House System
« Dátum: 2012. október 05. - 16:48:19 »
mi kellenek és ha linket is adnál hozzájuk meghálánám + al.

59
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gentleman\'s House System
« Dátum: 2012. október 05. - 15:55:24 »
Nekem nem akar menni nem ír ki semmi eroort de nem jó amikor belépek beírom hogy /hazletrehoz 1 500000 és nem jó miért?0.3e verziót használok....Elõre is köszi :)

60
Segítségkérés / Lift error
« Dátum: 2012. október 05. - 07:09:36 »
Sziasztok a script:
 

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(1698, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 0, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 16.799999237061, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
  }
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
      }

 
és az error
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\lift.pwn(42) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 22)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal