Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ηαte

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Leírások / [Leírás]MTA kocsi módolás[SCRIPT]
« Dátum: 2012. augusztus 31. - 05:59:08 »
Idézetet írta: danix99 date=1346355501\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27131\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mindig szeretnék megtanulni luában :( :DD
ezzel most gyakorlatilag egy infi átmodolást töltünk be, vagy egy infit spawnolunk vagy most mit csinález?:DDD
amúgy szép lett grat
 
átmodolás mint megtudható a fügvényekbõl :P

47
Szkript kérések / ZCMD konvertálás...
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 19:22:56 »
Idézetet írta: csocsa date=1346346107\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27142\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv.
Azt szeretném kérdezni, hogy a GameModomban a parancsokat hogyan lehet átírni ZCMD parancsfeldolgozós formába?
(pl.: Teleportok, kocsi lekèrõ és minden más...)
Mind ezeket a parancsokat az OnPlayerCommandText alá kell ugyanúgy rakni, vagy máshova?
Elõre is köszönöm.
 
http://sampforum.hu/index.php?page=zcmd

48
Ha megoldottad a hibát zárjad nyugodtan :)

49
Sziasztok elkészítettem a 10. saját alkotásomat!
Igaz nem nagy dolog az elkészítése összesen 10 percet vett igénybe! :)
meta fájl:
 
<meta>
<info author=\"ηαte\" type=\"script\" description=\"Csatlakozás zene\"/>
<script src=\"c_csatlakozas.lua\" type=\"client\"/>
</meta>

 
lua fájl:
 
Urlz = {
\"http://weboldalad.hu/zene.mp3\",
\"http://weboldalad.hu/zene.mp3\",
\"http://weboldalad.hu/zene2.mp3\",
 
}
function randomcsatlakozaszene()
    if ( Urlz and #Urlz ~= 0 ) then
        local randomUrl = Urlz[math.random(#Urlz)]
        if tostring(randomUrl) then
            theURL = playSound(tostring(randomUrl))
        end
    end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot,randomcsatlakozaszene)

50
Segítségkérés / Lagg
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 18:43:10 »
Nézd meg a LOG-ban hogy mi fut le a módbol amikor a kifagyás következik.

51
RP/RPG kérések / Wirtual world rpg hiba
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 18:25:39 »
Idézetet írta: ilyesdenis date=1345634112\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26632\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valaki tudna segíteni?
Elidítom a szervert rámegyek,de a sivatagba dob ki.
Esetleg valaki a 0.3d-s verzionak a linkjét átküldené?
Elõre is kösz!
 
http://files.sa-mp.com/samp03e_svr_R2_win32.zip
Letöltöd és a pawno mappát frissíted vagy azt használod akár...

52
Leírások / [Leírás]MTA kocsi módolás[SCRIPT]
« Dátum: 2012. augusztus 30. - 15:29:17 »
Sziasztok! Bele is kezdenék!

A kocsi módnak a mappa neve most
sampforumkocsi lesz:) figyeljetek rá fontos szerepet fog játszani..

Elõszõr is kezdjük azzal hogy  megkeressük a szerver mappánkat majd utána a
deathmatch mappát(/server/mods/deathmatch/) és megnyitjuk az mtaserver.conf fájlt.

Ott beilesztjük a

[config]

és a
[/config]

közé akárhová ezt:


<resource src=\"sampforumkocsi\" startup=\"1\"/>

  ezzel elindítjuk a szerver indulásakor...

A következõ dolgunk az lesz hogy megnyitjuk a
resources mappát és létrehozunk egy sampforumkocsi könyvtárat.

Ha ez megvan létrehozunk egy
meta.xml fájlt ahová ez a kód fog tartozni:


<meta>
<script src=\"sampforumkocsi.lua\" type=\"client\"/>
</meta>

 

A 3. lépésnél feltöltjük a kívánt módolást a sampforumkocsi mappába, én az
infernus.txd és az infernus.dff fájlt fogom használni.

A 4. lépésnél pedig létrehozunk egy
sampforumkocsi.lua fájlt amiben ez fog szerepelni:


infernus = engineLoadTXD ( \"infernus.txd\" )  ---411 a kocsi ID-je infernusa az egyenlõség elõtt amit bedefinálunk.
engineImportTXD ( infernus, 411 )
infernus = engineLoadDFF ( \"infernus.dff\", 411 )
engineReplaceModel ( infernus, 411 )

 

A legutolsó lépésnél pedig szerkesztjük a
meta.xml fájlt és beállítjuk hogy letöltse a

jármû módosítást.



<file src=\"infernus.txd\"/>
<file src=\"infernus.dff\"/>

 

Ennyi lenne. Ha értetlenül meséltem el vagy valamit nem tudtok elnézést kérek az elsõ ilyen segítséges topicom

és szivesen segítek PM-ben vagy hozzászolásban.


További Szép Napot


UI.: tudom hogy van ezzel kapcsolatos téma de ez jobban átlátható szerintem és hamarosan több fajta dologról is írok

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal