Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dante Sanders

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 50
46
Segítségkérés / Jutalom
« Dátum: 2014. október 08. - 11:36:50 »
Sziasztok, ezzel a codeval mi lehet a gond hogy nem adja meg a játékosnak a pénzt meg a pontott?
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetTimerEx(\"Jutalom\", 3600000, false, \"i\", playerid);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    KillTimer(Jutalom);
    return 1;
}
forward Jutalom(playerid);
public Jutalom(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,-2,\"Már egy órája online vagy a csatlakozásod óta, ezért kaptál 500.000$ -t és 15 pontott!\");
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + 15);
GivePlayerMoney(playerid, 500000);
    return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 08. - 12:07:21 )

Elnézést a RewardPlayer be zavart neki, hiba megoldva!
Zárok!

47
Segítségkérés / Textdraw szin átfutó
« Dátum: 2014. október 07. - 10:34:48 »
Na, most jó! köszi szépen kapsz még egy + -t!  ^-^

48
Segítségkérés / Textdraw szin átfutó
« Dátum: 2014. október 06. - 23:19:07 »
Oké, most jó!
Csak annyi hogy össze vissza ugrál na de köszi, +!  :thumbsup:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. október 07. 00:59:13[/time] )

https://www.youtube.com/watch?v=MfVmMKqbzN8&feature=youtu.be
Nem tudom orvosolni a hibát össze vissza vált!  :slap:

49
Segítségkérés / Textdraw szin átfutó
« Dátum: 2014. október 06. - 23:00:35 »
#include <a_samp>
new Text:valtozo;
new count;
public OnFilterScriptInit()
{
        valtozo = TextDrawCreate(383.000000, 4.000000, \"fs\");
        TextDrawBackgroundColor(valtozo, 255);
        TextDrawFont(valtozo, 2);
        TextDrawLetterSize(valtozo, 0.310000, 1.000000);
        TextDrawColor(valtozo, -1);
        TextDrawSetOutline(valtozo, 1);
        TextDrawSetProportional(valtozo, 1);
        count = 0;
        SetTimer(\"Valtas\", 1*1000, true);
        return 1;
}
forward Valtas();
public Valtas()
{
        for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
        {
                TextDrawShowForAll(valtozo);
                switch(count)
                {
                    case 0:TextDrawSetString(valtozo, \"~r~s~w~zöveg\"),count++;
                    case 1:TextDrawSetString(valtozo, \"~w~s~r~z~w~öveg\"),count++;
                    case 2:TextDrawSetString(valtozo, \"~w~sz~r~ö~w~veg\"),count++;
                    case 3:TextDrawSetString(valtozo, \"~w~szö~r~v~w~eg\"),count++;
                    case 4:TextDrawSetString(valtozo, \"~w~szöv~r~e~w~g\"),count++;
                    case 5:TextDrawSetString(valtozo, \"~w~szöve~r~g~w~\"),count = 0;
                }
        }
        return 1;
}

 
Nem irja ki :(

50
Segítségkérés / Textdraw szin átfutó
« Dátum: 2014. október 06. - 22:39:06 »
Azt mondom hogy van egy szöveg és a szövegen végig megy egy szin betük ként...

51
Segítségkérés / Textdraw szin átfutó
« Dátum: 2014. október 06. - 21:16:51 »
Sziasztok hogy birnám azt meg oldani hogy a textdrawomon sorba betük ként át menjen egy szinnel?

52
Segítségkérés / SetPlayerMapIcon
« Dátum: 2014. október 05. - 06:53:10 »
Meg kell számozni az az különbözõ ID ket rakni nekik, nem szabad egy ID-ra tenni az összeset!
Példa:
SetPlayerMapIcon(playerid,1, x, y, z, markertype, coolor, style);
SetPlayerMapIcon(playerid,2, x, y, z, markertype, color, style);

53
SA-MP: Szerverfejlesztés / devilDR1FT
« Dátum: 2014. szeptember 25. - 08:32:39 »
Én csak a rádió linkekért szedem le..  :D
 
case 0:
{
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/san_andreas92/uploads/GTASanAndreasthemesong.mp3\");
}
case 1:
{
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://nware.narod.ru/music/nfsmw/07_-_Hush_-_Fired_Up.mp3\");
}
case 2:
{
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://cbreezy.com/wp-content/uploads/2011/01/Chris-Brown-ft-Pitbull-International-Lover-dropTheVibe.com_.mp3\");
}

 
feleslegesen álitod meg az audiostreamert...

54
Segítségkérés / PPC Traffipax
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 22:10:06 »
Sziasztok!
Hogy tudnám meg irni a ppc módomba azt hogy traffipax kreálásakor hozzon létre egy textlabelt amiben irja a sebességkorlátott?
Köszönöm.
 
COMMAND:createcamera(playerid, params[])
{
// Setup local variables
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, MaxSpeed, file[100], File:PFile, LineForFile[100], Msg[128];
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/createcamera\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
// Check if the player\'s admin-level is at least 5
if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 5)
{
   if (sscanf(params, \"i\", MaxSpeed)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"[Használat]: \\\"/createcamera <max_sebesség>\\\"\");
   else
   {
      // Get player\'s position and facing angle
      GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
      z = z - 1.0; // Adjust camera Z-coordinate 1m lower than normal (otherwise the camera floats in the air)
      // Move the player a bit, otherwise he could get stuck inside the camera-object
      SetPlayerPos(playerid, x, y + 1.0, z + 1.0);
      // Save the camera to a file
      for (new CamID; CamID < MAX_CAMERAS; CamID++)
      {
         // Check if this index is free
         if (ACameras[CamID][CamSpeed] == 0)
         {
             // Setup this camera (create the objects and store the data)
                        SetupSpeedCamera(CamID, x, y, z, Angle, MaxSpeed);
             // Save the file
            format(file, sizeof(file), CameraFile, CamID); // Construct the complete filename for this camera-file
            PFile = fopen(file, io_write); // Open the camera-file for writing
            format(LineForFile, 100, \"CamX %f\\r\\n\", x);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            format(LineForFile, 100, \"CamY %f\\r\\n\", y);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            format(LineForFile, 100, \"CamZ %f\\r\\n\", z);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            format(LineForFile, 100, \"CamAngle %f\\r\\n\", Angle);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            format(LineForFile, 100, \"CamSpeed %i\\r\\n\", MaxSpeed);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            fclose(PFile); // Close the file
            // Let the player know he created a new camera
            format(Msg, 128, \"Sikeresen leraktál egy traffipaxot, ID: %i\", CamID);
            SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, Msg);
            // Exit the function
            return 1;
         }
      }
      // In case all camera-slots are occupied (100 camera\'s have been created already), let the player know about it
      format(Msg, 128, \"{FF0000}Nem birsz több traffipaxot lerakni, maximális traffipaxok száma: %i\", MAX_CAMERAS);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg);
   }
}
else
    return 0;
}
else
    return 0;
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

 

enum TSpeedCamera
{
Float:CamX, // Holds the X-coordinate of the camera
Float:CamY, // Holds the Y-coordinate of the camera
Float:CamZ, // Holds the Z-coordinate of the camera
Float:CamAngle, // Holds the Angle of the camera
CamSpeed, // Holds the maximum speed allowed to pass this camera without being caught
CamObj1, // Holds the reference to the first camera object
Text3D:SpeedText, // Sebbeség mutatása
Owned, // Lerakó neve
CamObj2 // Holds the reference to the second camera object
}

 

// This function loads all speedcameras
Camera_LoadAll()
{
// Loop through all cameras and try to load them
for (new CamID; CamID < MAX_CAMERAS; CamID++)
{
    // Try to load the file and check if it was succesfully loaded (file exists)
if (CameraFile_Load(CamID) == 1)
{
   // Save the number of camera\'s that have been loaded, so it can be displayed
    TotalCameras++;
}
}
return 1;
}
 
// This function will load the speedcamera\'s datafile (used when the server is started to load all cameras)
CameraFile_Load(CamID)
{
// Setup local variables
new file[100], File:CFile, LineFromFile[100], ParameterName[50], ParameterValue[50];
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rot, MaxSpeed;
format(file, sizeof(file), CameraFile, CamID); // Construct the complete filename for this camera-file
if (fexist(file))
{
CFile = fopen(file, io_read); // Open the camerafile for reading
fread(CFile, LineFromFile); // Read the first line of the file
// Keep reading until the end of the file is found (no more data)
while (strlen(LineFromFile) > 0)
{
   StripNewLine(LineFromFile); // Strip any newline characters from the LineFromFile
   sscanf(LineFromFile, \"s[50]s[50]\", ParameterName, ParameterValue); // Extract parametername and parametervalue
   // Store the proper value in the proper place
   if (strcmp(ParameterName, \"CamX\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamX\")
       x = floatstr(ParameterValue); // Store the CamX
   if (strcmp(ParameterName, \"CamY\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamY\")
       y = floatstr(ParameterValue); // Store the CamY
   if (strcmp(ParameterName, \"CamZ\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamZ\")
       z = floatstr(ParameterValue); // Store the CamZ
   if (strcmp(ParameterName, \"CamAngle\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamAngle\")
       rot = floatstr(ParameterValue); // Store the CamAngle
   if (strcmp(ParameterName, \"CamSpeed\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamSpeed\")
       MaxSpeed = strval(ParameterValue); // Store the CamSpeed
   fread(CFile, LineFromFile); // Read the next line of the file
}
fclose(CFile); // Close the file
// All data has been read about the camera, now setup the camera
SetupSpeedCamera(CamID, x, y, z, rot, MaxSpeed);
return 1; // Return that the file was read correctly
}
else
    return 0; // Return 0 if the file couldn\'t be read (doesn\'t exist)
}

55
Segítségkérés / PPC - Pickup/Textlabel/Mapicon
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 10:40:30 »
Igen, van Houses mappa a scriptfilesba!
Mindent letre hoz csak a pickupot textlabelt mapicont nm..
hozza lehet teleportalni, be lehet lepni...
Na arra gondoltam hogy lehet a streamer plugin a baj...frissitettem a legujabbra es most van egy errorom a modba  :-[
 
streamer.inc(167) : error 017: undefined symbol \"OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128\"

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. szeptember 24. - 14:29:22 )

Megoldva! - Streamer plugin volt a baja

56
Segítségkérés / PPC - Pickup/Textlabel/Mapicon
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 01:20:47 »
Sziasztok!
Van egy ppc modom es amikor akarok hazat lerakni eladasra nem krealja meg a pickupot textlabelokat meg a mapicont se!
Nem tudjatok mi lehet vele a gond?
Köszönöm!
Amúgy véletlenûl a másik témát lezártam és nem birom feloldani, legyen szives valaki törölni http://sampforum.hu/index.php?topic=55263.0

57
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / PPC - Pickup/Textlabel/Mapicon
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 01:17:25 »
Sziasztok!
Van egy ppc modom es amikor akarok hazat lerakni eladasra nem krealja meg a pickupot textlabelokat meg a mapicont se!
Nem tudjatok mi lehet vele a gond?
Köszönöm!

58
Kérdések, Segítség / Új billentyûzet
« Dátum: 2014. szeptember 19. - 01:04:03 »
Én ezt vettem innen!
\"img281884_07032013160043_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Információ:
Billentyûzet felülete:PS/2
Háttérvilágítású
billentyûzet:Nem
Technológia:Vezetékes
Csomag tartalma:Billentyûzet
Egyéb:Kerekített billentyûk
A-Shape
Billentyûzet:Nemzetközi billentyûzet.

59
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]StuntLife
« Dátum: 2014. szeptember 18. - 17:00:25 »
Törölve!

60
Archívum / MTA Map editor v1.1.1
« Dátum: 2014. szeptember 17. - 23:03:28 »

Sziasztok!

Nos, van egy hibám az MTA Map editorban v1.1.1(Tudom kicsit furának tartjátok hogy mennyire le vagyok maradva..)


Mivel ez a kedvencem ragaszkodok hozzá hogy menyen...


Régen az xp s gépemen nem volt vele semmi gondom.


Most fel raktam a windows 7 es gépemre de mikor el akarom inditani a játékban a map editort ezt dobja ki!

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140917/error_mta_1.1.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Ezt a problémát hogy lehetne orvosolni?? :(
 


Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. szeptember 19. - 00:52:07 )

Probléma MEGOLDVA!  :cool2:

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 50
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal