Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Játékok / Watch_Dogs« Dátum: 2014. június 01. - 12:25:40 »
Én nekem az a baj, hogy mikor el akarnám indítani akkor kiírja ezt: \"A program nem indult el, mert 3dmGameDll.dll hiányzik a számitógéprõl. A probléma megoldásához probálja meg újratelepíteni a programot.
47
Beszélgetés / Skype segitség« Dátum: 2014. május 19. - 16:32:57 »
Pontosan hol? Képet tudnál linkelni?
48
Beszélgetés / Skype segitség« Dátum: 2014. május 19. - 15:44:00 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a skype-on belûl, hogy lehet az összes üzenetet megnézni? Mert ugye csak 1 év vagy talán többig nézi meg de nekem az már ottvan 3 éve. Valaki?? 49
Hangszerek és előadók / "Radioactive" Imagine Dragons (ft. The Macy Kate Band & Kurt Schneider)« Dátum: 2014. május 11. - 09:37:20 »
Eredeti mai napig kedvenc marad. Ez nekem nem jön be.
50
Játékok / Smite (MOBA)« Dátum: 2014. május 11. - 09:05:38 »
Az utóbbi idõk MOBA-mániáját rengeteg játék próbálta meglovagolni kisebb-nagyobb szerencsével, igazi újítást azonban keveseknek sikerült felmutatni. A Hi-Rez Studios is bedobta saját szüleményét a közösbe, mely a keresztségben a SMITE nevet kapta. A jelenleg nyílt béta állapotban levõ TPS nézetbõl (újítás!) játszható alkotás nem akarja újraírni a mûfaj szabályait, de igyekszik hozzátenni a maga kis adalékát.
A recept maradt a régi: három útvonalas pályák, ezeken védõtornyok, folyamatosan áramló kiskatonák, öt-öt hõs, a pálya maradék része pedig dzsungel. Az apró változások azonban feldobják az utóbbi idõben kicsit állóvízként lötykölõdõ MOBA-kínálatot és persze ott van a „hátsó” nézet, ami a már jól megszokott madártávlati, biztonságos helyzetbõl kizökkentve, a csata kellõs közepére dob minket. Az elsõ néhány meccs alatt készüljünk fel, hogy kissé paranoiássá válhatunk, mivel megszokottságból sosem fogunk a hátunk mögé nézni, amit a gyakorlottabb SMITE-osok ki is fognak használni. Érdemes épp ezért a játék elején felkínált gyakorló részt végigcsinálni, még ha kicsit szájbarágós is, legalább szokjuk az új nézõpontot. A betanulás után több játékmód is rendelkezésünkre áll, elõször érdemes belekóstolni a Conquest-be (recept: a lá DotA). Ebben a játékmódban egy, az elõdhöz hasonlatos szerkezetû pályán kell verejtékfakasztó nehézségek árán lerombolnunk az ellenfél tornyait, hogy aztán bázisa elé érve, találkozzunk az elsõ kisebb újítással, a fõnixszel. Az új szerzemény lényegében egy megerõsített torony (nagyobb életerõ és sebzés), ami megölése után bizonyos idõvel feltámad, ezzel is egy új csavart téve a SMITE játékmenetébe. Továbbhaladva az ellenfél közkatonáinak spawn-területére jutunk, emögött foglal helyet a (Régen volt Minotaurusz most pedig Titán), aki egyszerre két szerepet tölt be: utolsó védelmezõ és õ maga az az objektum, amit más MOBA-játékokban le kell rombolni a gyõzelemhez. A térkép többi része nem sokat változott, a dzsungelben ugyanúgy megtalálhatóak az egyik félhez sem tartozó lények, akik legyõzésével különbözõ buff-okhoz juthatunk. A bázisokon a boltból vásárolhatunk, ahol egy kis könnyítésre került sor. Jó pár DotA-klónhoz hasonlóan, itt is van egy ajánlott bevásárló lista minden hõshöz. A Hi-Rez Studios nagyon ötletes megoldást dolgozott ki arra az általános problémára, hogy az ilyen játékokban mi alapján válasszunk karaktert, hogy tegyük ismertté a tulajdonságaikat széles körben. A trükk egyszerû: válasszunk olyan ismert személyek közül, akik már léteznek, akikrõl mindenki tud jó pár dolgot. Legyen szó akár képességekrõl, vagy elõtörténetrõl, és az általános mûveltség részét képezik. Elõször én is a Marvel és DC karakterekre gondoltam, de ez alkalommal az Istenekrõl mintázták a SMITE bajnokait. A választás teljesen logikus volt, hiszen ezzel több legyet ütöttek egy csapásra. A League of Legends kezdésénél érzett elveszettség a karakterlistára rátekintve, itt nem jelent problémát, hiszen hellyel-közzel minden Istenrõl tudunk legalább egy-két dolgot. Az egyiptomi, görög, hindu, kínai és viking mitológiákból kölcsönzött alakok mindegyike a maga sajátos jegyeivel szerepel: Thor kalapácsot dob, Odin varjúkkal harcol, Ré a Nap erejét használja fel, Zeusz villámokkal teríti le ellenfeleit, Herkules mérhetetlen erõvel bír stb. A legjobb az egészben, hogy az a bizonyos isteni érzés, hogy mi jóval erõsebbek vagyunk a mellettünk harcoló bakáknál, mindvégig ott van a levegõben, sõt az eddig megjelent karakterek balanszírozása is nagyon jól sikerült. Nincsenek eltúlzott erejû képességek, a fejlõdés is nagyon jó ütemben történik, a játékidõk a szokásos 20-30 percesek. A Conquest-en kívül még három módban tehetjük próbára magunkat és társainkat, ezek az Arena, a Domination és a Joust(3v3 vagy 1v1). Ha a MOBA meccsek végén, mi mindig a Kill-ek számát néztük meg elõször, akkor örömteli hír lehet, hogy az Arena lényegében egy Team Deathmatch, a szokásos folyamatosan termelõdõ egységekkel kiegészítve. Ráadásként azonnali újraéledés van, ha esetleg választott Istenünk fûbe harapott volna a nagy csetepaté közepette. A King of the Hill rajongóknak is jó hírrel szolgálhatunk, hiszen a Domination a különbözõ stratégiailag fontosabb pontok megtartásáról szól. Megszerzésük után nyugodt szívvel magukra is hagyhatjuk rövidebb idõkre, mivel védelmükre a játék egy dzsinnel kedveskedik nekünk. Ha pedig mindig is arról álmodoztunk, hogy 1 v 1 harcokat vívnánk, akkor újfent jó hírrel szolgálhatunk, hiszen a Joust mód, a lovagi tornára hajazó párbajokról szól, ahol az alapszabályok megmaradnak (a Minotaurusz legyõzése), a változás csak annyi, hogy jelen esetben két csapat helyett, két egyén küzd meg egymással. A játék prezentációjáról elmondható, hogy tisztes iparos munka, és inkább funkcionális, mint szép. A karakterek viszonylag kidolgozottak, a dzsungel kellõen kusza, de a textúrák sok helyütt elnagyoltak, homályosak. Ne várjon senki DX 11-es effekteket, vagy áll leejtõs pusztítást, itt a grafika a játékot szolgálja és nem fordítva. A fejlesztõk mentségére legyen mondva, hogy a sok-sok javítás során a kivitelezés egyértelmûen szépült, finomodott és a tornyok, karakterek nagyon jól illeszkednek a pályák antik-római hangulatába. A kezelõfelület elsõ pillantásra kicsit kacifántosnak tûnhet, de hamar át lehet látni, és e téren is folyamatosan történnek fejlesztések. Összességében egy próbát mindenképp megér a Hi-Rez Studios alkotása. A rengeteg koppintás között a SMITE finoman próbál behozni új elemeket a már jól megszokott MOBA-játékmenetbe és a béta aktuális állapota azt mutatja, hogy eleddig sikerrel járt. Az új nézet nem hoz olyan forradalmi változásokat, mint azt remélnénk, de kellõ újdonságot nyújt, és képes elcsalni az embert néhány DotA 2 parti mellõl. Ha kedvet kaptatok a játék kipróbáláshoz, nincs is más dolgotok, mint regisztrálni és letölteni a megfelelõ klienst. http://www.hirezstudios.com/smite Képek: És most felsorolnám fejbõl az összes karaktert nektek, számszerint mind az 53-at. Agni - Tûz Istene Ah Muzen Cab - Méhek Istenek Anhur - Az ellenség kaszabolója (xD) Anubis - A halál Istene Ao Kuang - Sárkány Király Aphrodite - A szépség Istennõje Apollo - A zene Istene (Nem NKS-t hallgat) Arachne - A pók Istennõ Ares - A harc Istene Artemis - A vadászás Istennõje Athena - A bölcsesség Istene Bacchus - Az ivás Istene (Gondolok én itt: Bor Pálinka, Sör stb stb) Bakasura - A jó elpusztitó (xD) Bastet - A macskák Istennõje Chaac - Az esõ Istene Chang\'e - A hold Istennõje Chronos - Az idõ Istene Cupid - A szerelem Istene Fenrir - Korlátozatlan Isten (o.O) (Kedvenc karakter <3) Freya - A vikingek királynõje Geb - A föld Istene Guan Yu - A szent csata királya Hades - Az alvilág királya He Bo - A víz királya Hel - Az alvilág Istennõje Hercules - Róma bajnoka Hun Batz - A majmok Istene Isis - A varázslás Istennõje Kali - A pusztitás Istennõje Kumbhakarna - Az alvó óriás (Dagadt sz*r) Loki - A trükközõ Isten Mercury - A gyorsaság Istene Ne Zha - Harmadik Lótusz Hercegnõ Neith - A sors eldöntõje Nemesis - A bosszú Istennõje Nu Wa - Az ég Õre Odin - Mindenki apja (Jó sok gyereke van) Osiris - A törött túlvilág örzõje Poseidon - A víz Istene Ra - A nap Istene Scylla - Az óceánok félelemje Sobek - A nílus Istene Sun Wukong - A majom Király Thanatos - A halál Keze Thor - A mennydörgés Istene Tyr - A törvényhozó Ullr - A nyugodtság Királya Vamana - Ötödik Vinshu Herceg Vulcan - A kovácsolás Istene Xbalanque - A rejtõzés Istene Ymir - A jeges óriás Apja Zeus - Az ég Istene Zhong Kui - A démonok Istene Természetesen Skineket is lehet venni ami az alap Isten árának majdnem kétszerese vagyis 5500 (2000, 1250, 1500) helyett 9500. Ezek az átszinezett skinek. De vannak olyan Skinek amik még jól is néznek ki azok pedig 400 drágakõbe kerûl (RP) (Gems). Ezek mellet van az Arany skin ami 15.000 favorba kerûl. És emelett van a Legendary amit akkor kapsz meg ha az adott Istened elérte a 10-es szintû idézõ szintet. (Meccsenként 7 - 10 idézõ pontot kapsz és a 10-es 1000-nél van.) Nem lehet megvenni csak így lehet hozzá férni. Néhány kiemelkedõbb Skin: Infiltrator Loki, Night Prowler Bastet, Red Star Athena, Scarlet Coven Isis, PrivaTyr, Huntsman Odin, Alienware Ra, Space Monkey Hun Batz, Poolseidon Poseidon, Blind Vengeance Nemesis, Feaster Bunny Bakasura, DeathMachine Bakasura, He Bro He Bo, Pirate Sobek, Rapper Vamana, Spiky Ymir, Cacodemon Ymir. Nagyjából ennyi lenne... még bõviteni fogom érdekességekkel. Weboldal: http://www.hirezstudios.com/smite 51
Játékok / Origin Problem ( BF3 )« Dátum: 2014. május 11. - 08:30:12 »
Énis ilyen veszélyben vagyok E-mail cím ként. Imádkozok, hogy a gmail.hu ne törölje ki az e-mail cimemet, mert akkor ámen lesz. A kódot ott kb úgy vágom de... nem emlékszek rá fejbõl, mert valami hasonló: b4hj124hwjhaj5nbfjkwa5 kb ilyesmi...
53
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:HawaiiRPG« Dátum: 2014. május 02. - 11:32:17 »
És amúgy ez a HawaiiRPG név honnan jött? Egy Hawaii szigeten játszódik vagy ezt nem értem :doubt:
54
Drift / GTA SA - If i Were [HD]« Dátum: 2014. április 14. - 08:02:55 »Idézetet írta: TH3 date=1397152408\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47623\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic mi a tanulság? olyan spotokat adj, amikhez nem kellenek 800km.es \"maxangle\"-k, különben \"bad angle\" miatt **sznak felvenni. adj max90eket, 1-2 rövidebb kanyarokból álló maxchaint meg 1-2 beluckolt sz*rt, aztán bent is leszel.Igazad lehet :hmmm: de most nagy dobásra készülök nem try out-ra. :question: :question: 55
Beszélgetés / Melyik videokártya a legjobb ehhez a processzorhoz?« Dátum: 2014. április 10. - 11:57:37 »
Volt HD 6670-em. Rohadt kicsi Én megvoltam vele elégedve csak lecseréltem BF3 miatt HD 7790-re. Csak ajánlani tudom.
56
Drift / GTA SA - If i Were [HD]« Dátum: 2014. április 09. - 19:13:12 »Idézetet írta: Буттингс date=1397052408\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47623\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic semmi értelme ilyen fosokba jelentkezni kezdõként. az egész játéknak már semmi értelme. mintha bármikor is felvennének oda,add már fel.Nem fogom feladni.. énis unom a játékot de egyszer egyszer felveszek pár spotot a játékból.. ezek a bombázó szavaid pedig nem érdekelnek.. tartsd meg magadnak, mert nem fog érdekelni Puszipá :laugh: 57
Drift / GTA SA - If i Were [HD]« Dátum: 2014. április 09. - 14:00:53 »Vélemények róla? Cold megfogsz ölni a CC-ért 58
GTA V: Alap információk / GTA V« Dátum: 2014. április 07. - 19:39:59 »
Remélem kijön nyár közepére, mert iskola befejeztével veszem meg az új procimat :3 Vele együtt a GTA V-t is. ( AMD FX 8320 8 x 3.6 Ghz)
60
Hangszerek és előadók / Zene cím keresés« Dátum: 2014. április 02. - 19:04:55 »Nagyon pls nem ismeri fel egyetlen egy zenefelismerõ se (Igaz csak a Midomi-val próbáltam) |