Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TheDon

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
46
Off Telep / Hasznos telefon applikáció amit szívesen használnál?
« Dátum: 2014. február 27. - 19:14:32 »
iOS-re Flash Player.

47
Segítségkérés / Kocsi rendszer
« Dátum: 2014. február 27. - 19:12:16 »
Elõször lerakod a kocsit:
 
kocsi = CreateVehicle(adatok...);

 
Utána például az alkatrészeket felrakod rá:
 
AddVehicleComponent(kocsi, object);

 
És ha a rendszámot is módosítod:
 
SetVehicleNumberPlate(kocsi, \"valami\");

 
Akkor frissíteni kell:
 
SetVehicleToRespawn(kocsi);

48
Segítségkérés / KillTimer problémák
« Dátum: 2014. február 27. - 19:02:43 »
Timer1[playerid] = SetTimerEx(params...);
Ha így indítottad akkor jó kell, hogy legyen.

49
Segítségkérés / Kocsi rendszer
« Dátum: 2014. február 27. - 19:01:30 »
Elõször rakd le a kocsit, és csak utána szerkeszd. Máskülönben olyan mintha semmit sem csinálnál. Azért, mert elõször a SEMMI-t változtatod és leraksz egy kocsit. Szóval Rakd le, aztán módosítsd, és ha olyat módosítasz mint pl rendszám, akkor respawnold a kocsit és utána jó lesz.

50
Segítségkérés / Nem ad pontot
« Dátum: 2014. február 25. - 22:17:52 »
Mert kell a + is. Mivel hozzáadod.

51
Segítségkérés / Nem ad pontot
« Dátum: 2014. február 25. - 22:08:58 »
A SetPlayerScore() a megadott értékre váltja a pontot.
 
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + 3);

52
Szkript kérések / Kocsi rendszer
« Dátum: 2014. február 25. - 20:48:56 »
A file kezelésre itt a Topik: LINK
Az, hogy melyikbõl kell kiszedni, azt úgy kéne, hogy mindegyik txt-bõl beolvastatod az adatot, és lemented az elõzõleg írt módszerrel. Utána már minden menni fog, úgy ahogy leírtam az elõbb.

53
Szkript kérések / Kocsi rendszer
« Dátum: 2014. február 25. - 20:32:53 »
Idézetet írta: Буттингс date=1393356368\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi mégegyszer,sokat segitettél:D
Igazán szívesen.
Azt is hasonlóan tudod megoldani. Kell egy tulajdonos enum a Kocsi változón belül.
 
enum kocsiInfo { id, modell, elado, tulaj[31] };

 
És utána, amikor  a kocsiba beszállt az illetõ, akkor megnézed, hogy a Kocsi[vehicleid][tulaj] értéke egyezik-e a beszállt játékossal. Ezt persze érdemes stringbe rakni, azárt van ott a [31] a tulaj után. 30 karakter a név és +1 a lezáró karakter. (Ezt most nem magyarázom, el ha érdekel a fórumon le van írva, ha nem akkor írhatsz nekem is errõl, de most nem fontos.)
Ezt egy sima strcmp() függvénnyel megteheted.
Amennyiben nem egyezik, akkor a RemovePlayerFromVehicle() függvénnyel ki tudod szedni.
Ha szeretnéd részletesebben, akkor írj.
The Don

54
Szkript kérések / Kocsi rendszer
« Dátum: 2014. február 25. - 20:13:03 »
Helló!
A lényeg annyi, hogy akár TXT-be, akár MySQL-be mented a kocsikat, legyen egy olyan logikai (Boolean) változó a kocsihoz, aminek értékül tudod adni, hogy \'true\' (vagy \'1\'), ha eladó, vagy \'false\' (vagy \'0\'), ha nem eladó.
Vagyis:
 
new bool:Elado;
Elado = true; // vagy Elado = 1;
Elado = false; // vagy Elado = 0;

 
Ha ez megvan, akkor jöhet az, hogy minden kocsihoz hozzá kell adni ezt a változót. Ezt megtehetjük enumerációval (enum).
Ez azért jó, mert a modban 1 változót írsz, de több kocsihoz, és több változóval a benne.
Például:
 
enum kocsiInfo { id, modell, elado, ar }; // lehet több is benne, ez csak bemutató
new Kocsi[MAX_CARS][kocsiInfo]; // Ha a MAX_CARS-t használod akkor elõtte azt definiáld egy makróban. (például: #define MAX_CARS 500)

 
Itt is az a lényeg, hogy az enum elõrébb legyen a Kocsi változónál. Máskülönben nem fog mûködni.
És ha ez is meg van, akkor jöhet a kocsi elado értékének változtatása.
Így:
 
Kocsi[vehicleid][elado] = true; // a vehicleid az a kocsi játékon belüli id-jét jelöli. ezzel most eladó az autó
Kocsi[vehicleid][elado] = false; // ezzel pedig már nem eladó

 
Összefoglalva ami kell:
 
#define MAX_CARS 500 // csak ha még nincs
enum kocsiInfo { id, modell, elado }; // ezt lehet még bõvíteni
new Kocsi[MAX_CARS][kocsiInfo];

 
Remélem tudtam ezzel segíteni. (Elnézést, ha túlságosan szájbarágósan írtam, de azt akartam, ha valaki olyan is tudni akarja ezt, aki nem ért hozzá, az is megértse.)
Ha nem érthetõ akkor kérlek szólj!
További jó Scriptelést!
The Don

55
Szkript kérések / Kocsi hp növelése probléma.
« Dátum: 2014. február 25. - 16:49:45 »
Ha jól tudom a pénzszállítónak alapból több hp-ja van.

56
Segítségkérés / Miért írja a mysql,hogy v?
« Dátum: 2014. február 25. - 16:33:49 »
v? Hol írja hogy \"v\"?

57
Szkript kérések / Kocsi hp növelése probléma.
« Dátum: 2014. február 25. - 16:32:12 »
Már több ilyen téma is van, és ott is leírták, hogy nem lehet növelni. Max 1000 lehet. Old meg úgy, hogy pl mindig visszatölti a felét a a sebzõdésének. És máris olyan mintha 2000 hp-ja lenne.

58
Archívum / SAMP Craft
« Dátum: 2014. február 24. - 19:56:38 »
Nagyon f*sza a dobozrendszer. Tetszetõs :)

59
Segítségkérés / AdvLog+ FS gond
« Dátum: 2014. február 24. - 15:39:54 »
#if MySQL == true

 
Ezt is írd át úgy ahogy a DEFAULT makrót is.

60
Segítségkérés / AdvLog+ FS gond
« Dátum: 2014. február 24. - 13:19:20 »
Szerintem ehelyett:
 
#if DEFAULT == true

 
Ezt kéne:
 
#if defined DEFAULT

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal