Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti Spawn Kill« Dátum: 2011. szeptember 16. - 21:36:40 »
Szerintem nem jobb hogyha lefagyasztja.Mert ha lefagyasztja akkor a jatekos tud SK zni ha a GodMode timer letelt. Jo script grat
47
SA-MP: Szerverfejlesztés / CarPark with SuperLift« Dátum: 2011. szeptember 16. - 17:22:35 »
Hi mindenki.Nagyon unatkoztam.Gondoltam csinalok egy scriptet.
A script leirasa: Csinaltam hozza egy kicsi emeletes parkolot. FIGYELEM!!! A map csak 5 perces amator cucc xD Koszonom elore is. Jah igen. A parkolo haz Las Venturas Airport azaz Las Venturas Repuloteren talalhato bennt. Photo sajnos nincs mert nem volt sok idom nah de teszek fotot is. Itt van egy Koordinata hozza: 1307.0680,1454.6567,22.8455 Letoltes:(A soldfiles most meg nem engedte hogy tegyem fel de ha fogja engedni az lessz az elso dolgom [pawn]#include <a_samp> new lift; forward Timer(playerid); new isinrange[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"Timer\",5000,1); CreateObject(8947, 1283.623169, 1469.557739, 12.873093, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.624023, 1454.828369, 12.873093, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.630127, 1440.103149, 12.873093, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.612183, 1425.417603, 12.873093, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.623413, 1469.552979, 18.979418, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.663696, 1454.848022, 18.979418, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.651367, 1440.107910, 18.979418, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.628662, 1425.405396, 18.979418, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.655151, 1425.401855, 25.085743, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.663574, 1440.104858, 25.085743, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.661499, 1454.782715, 25.085743, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.620117, 1469.513062, 25.085743, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.657593, 1469.528442, 31.192066, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.682617, 1454.818115, 31.192066, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.667725, 1440.151978, 31.192066, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.663330, 1425.457031, 31.192066, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.692139, 1425.444946, 37.298389, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.706421, 1440.185913, 37.298389, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.744629, 1454.914307, 37.298389, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(8947, 1283.786987, 1469.626465, 37.298389, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(5442, 1305.908081, 1447.375244, 9.935812, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(5442, 1305.915283, 1447.368408, 15.900417, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(5442, 1305.894897, 1447.284180, 21.939293, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(5442, 1305.890137, 1447.294800, 28.054071, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(5442, 1305.872803, 1447.284790, 34.169144, 0.0000, 0.0000, 270.0000); CreateObject(973, 1311.249390, 1472.406982, 10.846345, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.246826, 1463.047974, 10.846345, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.243652, 1453.680908, 10.832280, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.260620, 1444.309814, 10.846345, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.273438, 1434.957642, 10.846345, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.278198, 1425.585449, 10.843234, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1306.484009, 1421.099243, 10.687288, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1300.539917, 1421.080811, 10.683033, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1310.889038, 1472.742310, 16.810949, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.865601, 1463.388306, 16.796885, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.960571, 1454.020752, 16.721886, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.048706, 1444.589111, 16.646887, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.062622, 1435.215454, 16.651999, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1311.062134, 1425.828857, 16.649748, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1306.418701, 1421.040161, 16.652439, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1300.599365, 1421.084351, 16.697794, 0.0000, 0.0000, 359.9999); CreateObject(973, 1310.616455, 1472.614380, 22.685762, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.616699, 1463.235840, 22.685762, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.608643, 1453.859863, 22.685762, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.601440, 1444.500000, 22.685762, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.600220, 1435.127686, 22.691000, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.616577, 1425.758301, 22.688633, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1305.922119, 1421.045410, 22.691170, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1300.735718, 1421.013062, 22.711166, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1310.663940, 1472.903442, 28.800541, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.663208, 1463.546753, 28.800541, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.686279, 1454.158569, 28.800541, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.866699, 1444.777466, 28.964603, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.697144, 1435.507690, 28.800541, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.710083, 1426.149536, 28.803419, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1306.014160, 1421.464966, 28.805441, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1300.585327, 1421.265259, 28.975893, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(973, 1310.593750, 1472.539307, 34.915615, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.580322, 1463.201660, 34.915615, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.582764, 1453.861938, 34.915615, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.587402, 1444.517090, 34.915615, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.595703, 1435.157959, 34.920872, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1310.683105, 1425.909912, 35.077164, 0.0000, 0.0000, 90.0000); CreateObject(973, 1305.792603, 1421.265869, 34.924625, 0.0000, 0.0000, 0.0001); CreateObject(973, 1300.611084, 1421.255737, 34.929615, 0.0000, 0.0000, 0.0001); lift = CreateObject(971, 1306.320313, 1480.955933, 9.840219, 90.2409, 0.0000, 0.0000); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { isinrange[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { isinrange[playerid] = 0; return 1; } public Timer(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,50.0,01307.0680,1454.6567,22.8455)) { isinrange[playerid] = 1; } else { isinrange[playerid] = 0; } return 1; } // PRESSED(keys) #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) // RELEASED(keys) #define RELEASED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(isinrange[playerid]) { if (PRESSED(8192)) { MoveObject(lift,1306.313477, 1480.963379, 34.108700,3.0); } else if (RELEASED(8192)) { StopObject(lift); } if (PRESSED(16384)) { MoveObject(lift,1306.320313, 1480.955933, 9.840219,3.0); } else if (RELEASED(16384)) { StopObject(lift); } } return 1; } [/pawn] 48
RP/RPG kérések / Rp mod nem futtatása!!« Dátum: 2011. szeptember 12. - 16:00:35 »
Nekem is volt olyan a modokkal hogy irta hogy Unknown a modnal es valami error-t adott a szerver ablakban.Valyon nincs olyan include ami a mode elejen szerepel de nincs hasznalatban?Mert nekem az volt a gond hogy az includeok be voltak toltve es nem voltak hasznalva de ha kitoroltem akk ment.
51
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stopper« Dátum: 2011. szeptember 10. - 09:39:29 »
Hi all.Szeretnem bemutatni a legujjabb szerzemenyemet xD(Stopperora script)
5-6 perces munka volt.A lenyege hogy idot merhess stb. Parancsai: /sstart,/sstop,/sreset,/shide es vegul /shelp ha valamelyiket elfelejted A scriptet teszteltem nem csinal laggot.Ujjitani fogom csak most hirtelen ennyit csinaltam. A script csak masodpercet es percet mer azaz nem mer tizedmasodpercet stb. Letoltes itt:http://solidfiles.com/d/6fa2/ 52
Segítségkérés / TextDraw Help« Dátum: 2011. szeptember 08. - 15:21:27 »
Igazad lehet.Ahogy mindenhol irja 640x480 as meretu kepben neztem meg a koordinatat.A paint egy olyan koordinatat ad meg ami nem olyan pontos.De ha mas scriptbol ki szedtem egy koordinatat akk bejon.Meg fogom probalgatni.Kossz a segitseget.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 08. - 15:28:35 ) Itt egy photo http://imageshack.us/photo/my-images/696/screende.png/ 53
Segítségkérés / TextDraw Help« Dátum: 2011. szeptember 08. - 14:54:54 »
Hi mindenki.Lenne egy kis gondom.Tudnatok segiteni.Nem tudom miert ha csinalok egy textdraw scriptet es be teszem soha sem jelenik meg.Probaltam mar textdraw maker el meg mindennel nah de ha letoltom masvalaki textdrawjat akk megy viszont ha megcsinalok en egyet soha sem megy.Mi lehet a gond?
[pawn]#include <a_samp> new Text:tesztdraw; public OnFilterScriptInit() { print(\"Gamemode started!\"); tesztdraw = TextDrawCreate(20,457,\"DkPs Clan\"); TextDrawFont(tesztdraw,3); TextDrawLetterSize(tesztdraw,1,7); TextDrawColor(tesztdraw,0xFF0000FF); TextDrawSetOutline(tesztdraw,1); TextDrawSetProportional(tesztdraw,1); TextDrawSetShadow(tesztdraw,1); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, tesztdraw); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, tesztdraw); return 1; }[/pawn] Mikor belepek a szerverre semmi nem jon be.Van olyan is hogy belyon de ha adok egy GMX et vagy valami mar nem jon vissza.Elore is koszonom a segitseget 54
SA-MP: Szerverfejlesztés / ElectroDM« Dátum: 2011. szeptember 08. - 07:09:49 »
Kossz hogy feltetted.
55
SA-MP: Szerverfejlesztés / EVote« Dátum: 2011. szeptember 07. - 17:56:38 »
Lehet hogy vannak benne hibak.Nah de meg kezdo vagyok ugyhogy csak ezt a megoldast tudtam hozza,de gyakorlas teszi a mestert.Egybol nem csinalhatok egy olyan scriptet amilyet egy profi csinal.Koszonom mindenkinek hogy elmondja a velemenyet
56
SA-MP: Szerverfejlesztés / EVote« Dátum: 2011. szeptember 07. - 10:40:20 »
Az teljesen mindegy a fontos hogy mukodjon
57
SA-MP: Szerverfejlesztés / EVote« Dátum: 2011. szeptember 07. - 09:50:52 »
Hello all.
Ma reggel nagyon unatkoztam.Gondoltam osszedobok egy kis Vote Scriptet.Hat sikerult.Itt van. Teszteltem mukodik.Hasznaljatok egeszseggel. [pawn] #include <a_samp> #define VOTE_DIALOG 80 #define VOTE_DIALOG2 81 new IgenVote[MAX_PLAYERS]; new NemVote[MAX_PLAYERS]; forward Nullaz(playerid); public OnFilterScriptInit() { } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/vote\", true, 3)) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,VOTE_DIALOG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{0e88f2}Szavazas\",\"{f20e0e}Ird be ide a kerdesed.\\nA kerdes Igenre vagy nemre valaszoljon:\",\"Kesz\",\"Megse\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Neked ezt nem szabad\"); } return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[100 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); if(dialogid == VOTE_DIALOG) { if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Szoval megsem akarsz szavazast?\"); new message[128]; format(message, sizeof(message), \"{0e88f2}A kerdes:{f20e0e} %s\", inputtext); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, message); SetTimer(\"Nullaz\", 30000, 0); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) ShowPlayerDialog(i,VOTE_DIALOG2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{0e88f2}Szavazas\",message,\"Igen\",\"Nem\"); return 1; } if(dialogid == VOTE_DIALOG2) { if(response) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) IgenVote++; PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) format(string,sizeof(string),\"[Vote]:{0e75f2}%s az Igenre szavazott{21f20e}(Osszesen: {f20e0e}Igen- %d {0e75f2}Nem- %d{21f20e})\",pname, IgenVote, NemVote); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,string); } else { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) NemVote++; PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) format(string,sizeof(string),\"[Vote]:{0e75f2}%s a Nemre szavazott{21f20e}(Osszesen: {f20e0e}Igen- %d {0e75f2}Nem- %d{21f20e})\",pname, IgenVote, NemVote); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,string); } return 1; } return 0; } public Nullaz(playerid) { new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[100 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) format(string,sizeof(string),\"[Vote]:{0e75f2} szavazas veget ert.{21f20e}Az eredmeny:{f20e0e}Igen- %d {0e75f2}Nem- %d\",IgenVote, NemVote); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,string); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) NemVote = 0; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) IgenVote = 0; return 1; } [/pawn] Letoltes: http://www.megaupload.com/?d=H8B2NTZE 59
SA-MP: Szerverfejlesztés / ElectroDM« Dátum: 2011. szeptember 06. - 15:49:35 »
Nekem nem laggolt
De meg csinalom 60
SA-MP: Szerverfejlesztés / ElectroDM« Dátum: 2011. szeptember 06. - 07:50:59 »
Hello mindenki
Csinaltam egy rovid DM scriptet. Sokaknak van problemaja a /dm ,/exitdm paranccsal.Hat itt minden meg van. Nyugodtan atlehet irni. Hogy legyen kulonleges csinaltam egy olyan cuccot bele hogy ha pl. beirod /dm1,elteleportalsz es ha kimesz a helyszinrol akkor vegye el a fegyodat. ha pedig vissza mesz ismet vegye el az elozo fegyvert es adja meg a DM fegyvereket. Teszteltem ugyhogy megy mint a motor xD. [pawn] // DM area script //A scriptet keszitette ElectroX aka (Light,Adams) #include <a_samp> #define FILTERSCRIPT #define COLOR_RED 0xff0000AA #if defined FILTERSCRIPT forward KiBeMent(playerid); new DMArena[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"----DM script by ElectroX Loaded--------\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"KiBeMent\", 10000, 1); return 1; } #endif new Float:RandomSpawn[][4] = { {-1468.9622,1490.6605,8.2578}, {-1405.3401,1485.7223,7.1016} }; public OnPlayerConnect(playerid) { DMArena[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Ha DM ezni szeretnel ird /dm1\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DMArena[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { DMArena[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if ( !strcmp( cmdtext, \"/exitdm\" )) { if (!DMArena[playerid]) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"Nem vagy DM zónában!?\"); PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); DMArena[playerid] = 0; ResetPlayerWeapons(playerid); SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"Kiléptél a DM -bol!\" ); SpawnPlayer(playerid); return 1; } new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[40 + MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); if ( !strcmp( cmdtext, \"/dm1\" ) ) { if ( DMArena[playerid]) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"DM kozben nem lehet .Eloszor /exitdm!\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); DMArena[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ha meguntad ird /exitdm\"); format(string, sizeof(string), \"%s DM re ment(/dm1).\", pname); SendClientMessageToAll(0x0dff00AA, string); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 24 ,500); GivePlayerWeapon(playerid, 27 ,1500); GivePlayerWeapon(playerid, 32 ,500); GivePlayerWeapon(playerid, 24 ,1500); GivePlayerWeapon(playerid, 30 ,1500); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid,100); new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]); return 1; } return 0; } /*Ez a sor segit abban hogy ha barki is kitud menekulni a DM zonabol akkor vegye el a fegyveret ha el megy a DM zona kozelebol. Reszletesebben:Ha a jatekos DM zonaban van,megvannak a DM fegyverei.Ha a jatekos kiszalad a DM zona kozelebol akkor elveszi a fegyvereit.Ha pedig valaki a sajat fegyvereivel akar behatolni es a dm helyszin kozeleben van akkor elveszi a fegyvereit es odaadja a DM fegyvereket. */ public KiBeMent(playerid) { if (DMArena[playerid]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 80.0, -1423.6165,1493.2380,7.1016)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Kimentel a DM zonabol ezert elvesszuk a fegyod.\"); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerArmour(playerid,0); DMArena[playerid] = 0; } } if (!DMArena[playerid]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 80.0, -1423.6165,1493.2380,7.1016)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"DM zonaba leptel ezert te is DMezhetsz\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A fegyvereidet elveszited es megkapod az ujjat.\"); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 24 ,500); GivePlayerWeapon(playerid, 27 ,1500); GivePlayerWeapon(playerid, 32 ,500); GivePlayerWeapon(playerid, 24 ,1500); GivePlayerWeapon(playerid, 30 ,1500); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid,100); DMArena[playerid] = 1; } } return 1; } [/pawn] Letoltes:http://solidfiles.com/d/95b9/ |