Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sza23

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
46
Segítségkérés / Pár parancs zcmd-ről strcmp re irása
« Dátum: 2016. február 02. - 05:45:54 »
Mert mikor berakom a mód ba akkor ezek a parancsok mennek csak. Mivel a mód strcmps lehet azért nem megy a többi parancs csak a zcmds parancsok. A többire mind unknown commandot ir, de ha kiveszem ezeket a parancsokat máris minden helyreáll. Ezért kellene átírni őket strcmpre

47
Segítségkérés / Pár parancs zcmd-ről strcmp re irása
« Dátum: 2016. február 01. - 19:37:06 »
Üdv! Valaki segítene?  :) Ezt a pár parancsot kellene átirni zcmd ről strcmp-re:
Válaszokat előre is köszönöm!
 
CMD:ujhaz(playerid,params[])
{
new price,interior;
    if(sscanf(params, \"dd\",interior, price)) return SendClientMessage(playerid, 0x008080FF, \"Használat: /ujhaz [interiorID 0-6] [Ár]\");
new Float:houX,Float:houY,Float:houZ;
if (!Admin(playerid, 5))
{
    return 1;
}
if(1 > interior < 6) return SendClientMessage(playerid,0x008080FF, \"Használat: /ujhaz [interiorID 0-6] [Ár]\");
if(interior == 1)
{
HouseID++;
GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ);
CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2468.5847,-1698.2347,1013.5078,2,1);
}
if(interior == 2)
{
HouseID++;
GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ);
CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2259.3967,-1135.4960,1050.6403,12,2);
}
if(interior == 3)
{
HouseID++;
GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ);
CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2269.6750,-1210.3187,1047.5625,10,3);
}
if(interior == 4)
{
HouseID++;
GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ);
CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2259.3967,-1135.4960,1050.6403,10,4);
}
if(interior == 5)
{
HouseID++;
GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ);
CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2496.2285,-1692.4236,1014.7422,3,5);
}
if(interior == 6)
{
HouseID++;
GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ);
CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,225.630997,1022.479980,1084.069946,7,6);
}
return 1;
}
 
CMD:enter(playerid,params[])
{
new houseid = GetHouseID(playerid);
if(houseid == -1)return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a ház közelében!\");
else
{
if(h_Data[houseid][hSell] == 0)
{
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SELL,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ház megvétele\",\"Megvesz\",\"Választ\",\"Mégse\");
}
if(h_Data[houseid][hSell] == 1)
{
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SOLD,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Ház jelszava\",\"Írd be a házhoz tartozó jelszót!\",\"Választ\",\"Mégse\");
}
}
return 1;
}
CMD:exit(playerid,params[])
{
new Houser = GetPVarInt(playerid, \"houseid\");
if(Houser == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy házban.\");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, h_Data[Houser][hIntX],h_Data[Houser][hIntY],h_Data[Houser][hIntZ]))
{
GetPlayerInterior(playerid);
SetPlayerPos(playerid,h_Data[Houser][hX],h_Data[Houser][hY],h_Data[Houser][hZ]);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPVarInt(playerid, \"houseid\", -1);
}
else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy az ajtónál!\");
return 1;
}
CMD:torolhaz(playerid,params[])
{
    if (!Admin(playerid, 5))
{
    return 1;
}
new houseid = GetHouseID(playerid);
if(houseid == -1)return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a ház közelében!\");
else
{
RemoveHouse(playerid);
}
return 1;
}

48
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. augusztus 12. - 11:09:20 »
Sziasztok, ilyen hibával még nem nagyon találkoztam a mód végén valamiért ezeket az errorokat irja:
 
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74641) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74643) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74644) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74645) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74646) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74647) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74648) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74649) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74650) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74651) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74652) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74653) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74654) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74655) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74656) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74657) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74658) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74659) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74660) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74661) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74662) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74663) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74664) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74665) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74666) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74667) : error 075: input line too long (after substitutions)
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

49
Segítségkérés / sscanf plugin betöltési probléma
« Dátum: 2015. augusztus 09. - 08:52:23 »
Frissitsd a sscanf plugint

50
Segítségkérés / Jármű állapot mentés
« Dátum: 2015. augusztus 09. - 08:48:37 »
Sziasztok! Sehogy sem tudom elkezdeni a jármű állapotának a mentését és betöltését. Pl betörik a csomi és amikor resi lesz akor ne javítodjon meg.
Előre is köszönöm a válaszokat!  :)

51
RP/RPG kérések / Malibu.sql hiba
« Dátum: 2015. április 04. - 11:37:46 »
Sziasztok! Az a problémám lenne, hogy a malibu.sql azaz a malibu mód sql ja nem menti el a karaktereket se semmit pedig az eredetit használom amit publikáltak. Valaki segítene? Mi lehet a próbléma? Próbáltam megcsinálni hogy létrehoztam a jatekosok vagy player táblázatot de akkor se mentett semmit  :(  :(
Előre is köszönöm a válaszokat!
[gmod]Kategorizáltam![/gmod]

52
Segítségkérés / Nem töltődnek be a járművek
« Dátum: 2015. március 21. - 11:09:08 »
Van mind a kettő, de most frissíteni szeretném a mysql -t és ezt irja ki:   :wall:  :wall:
Mysql R6 ot raktam fel
 
--- Crashdetect v3.6.3 loaded
[11:03:36]: Script[gamemodes\\SeeRPG.amx]: During execution of OnGameModeInit():
[11:03:36]: Script[gamemodes\\SeeRPG.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[11:03:36]: Additional information:
[11:03:36]:   The following natives were not registered:
[11:03:36]:     mysql_query
[11:03:36]:     mysql_store_result
[11:03:36]:     mysql_num_rows
[11:03:36]:     mysql_free_result
[11:03:36]:     mysql_fetch_row
[11:03:36]:     mysql_connect
[11:03:36]:     mysql_close
[11:03:36]:     mysql_ping
[11:03:36]:     mysql_init

 
meg mikor inditom a szervert:
 
samp-server.exe - Belépési pont nem található
Az eljárás belépési pontja (IntializeConditionVariable) nem található a DLL -ben (KERNEL32.dll).

53
Segítségkérés / Nem töltődnek be a járművek
« Dátum: 2015. március 20. - 20:06:22 »
tehát ha nem streamer hiba miatt nem töltenek be a járművek akkor miért nem? a streamer rendesen megy de kocsik nem töltenek be

54
Segítségkérés / Nem töltődnek be a járművek
« Dátum: 2015. március 18. - 16:17:29 »
Nem töltődnek be a járművek csak egy pár, szerintem a régi streamer lehet az oka de ha újat próbálok belerakni ezt irja ki logba:
Run time error 20: \"Invalid index parameter (bad entry point)\"
a kocsik AddStaticVehicleEx el vannak lerakva

55
Segítségkérés / Az indok elmarad :/
« Dátum: 2015. március 08. - 18:04:17 »
beraktam mind a kettőt úgy ahogy mondtátok és amikor bannolt akkor ezt irta : Error: Unmatched tildle
Kép: http://www.kephost.com/image/FCcp

56
Segítségkérés / Az indok elmarad :/
« Dátum: 2015. március 08. - 15:38:54 »
//--------------------------------------[ban]----------------------------------------------------
if(strcmp(cmd, \"/kitíltás\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/ban\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bann\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(AdminJelszoMegadva[playerid] == 1)
        {
          tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Használat: /kitíltás [JátékosID/NévRészlet] [indok]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
      if (Admin(playerid, 2))
      {
          if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
          {
              if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
              {
                 if(PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] < PlayerInfo[playerid][pAdmin])
                 {
                GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
               GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
               new length = strlen(cmdtext);
               while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
               {
                  idx++;
               }
               new offset = idx;
               new result[64];
                            //new string2[64];
               while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
               {
                  result[idx - offset] = cmdtext[idx];
                  idx++;
               }
               result[idx - offset] = EOS;
               if(!strlen(result))
               {
                  SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Használat: /kitíltás [JátékosID/NévRészlet] [indok]\");
                  return 1;
               }
               new year, month,day;
               getdate(year, month, day);
               format(string, sizeof(string), \"[bAN INFO] %s Bannolva lett a szerverről, Oka: %s (%d-%d-%d)\", giveplayer, (result),year,month,day);
               BanLog(string);
               format(string, sizeof(string), \"* %s bannolta %s Indok %s\",sendername, rag(giveplayer,3), (result));
               SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string);
                            //format(string2, sizeof(string2), \"*-* Bannolva lettél %s által | Indok: %s *-*\", sendername, (result));
               //SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_ADMIN, string2);
               PlayerInfo[giveplayerid][pLocked] = 1;
                            TogglePlayerControllable (giveplayerid, false);
               SetCameraBehindPlayer (giveplayerid);
                            DisplayKickBanText (giveplayerid, result[24]);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][ban] %s ki lett tíltva a szerverrő %s által | Indok: %s\",y,m,d,h,mi,s,rag(giveplayer,3), nev, (result));
               LoOoG(stringx);
                            HBan(giveplayerid);
               return 1;
               }
               else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nagyobb admint vagy magadat nem bannolhatod!\");
            }
         }//not connected
      }
      else
      {
         format(string, sizeof(string), \"%d Nem aktív játékos!\", giveplayerid);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Amíg nem adod meg az adminjelszót, nem használhatod!\");
   }
}
return 1;
}

57
Segítségkérés / Az indok elmarad :/
« Dátum: 2015. március 08. - 14:07:14 »
Sziasztok! Kiszedtem a JunkBusterből egy részletet amikor bannoljuk és előhozza azt a dialogot de az indokot nem irja oda
http://www.kephost.com/image/FCAl
 

a ban parancsnál megjeleníti a dialogot : DisplayKickBanText (giveplayerid, result[24]);

 


a dialog:
stock DisplayKickBanText (giveplayerid, result)
{
new nev[32];
GetPlayerName(giveplayerid, nev, sizeof(nev));
GetPlayerIp(giveplayerid,playersip,sizeof(playersip));
format (string2, sizeof (string2), \"~y~Nev:~n~~w~%s~n~~y~Datum:~n~~w~%s~n~~y~Ido:~n~~w~%s~n~~y~\\
IP:~n~~w~%s~n~~y~Indok:~n~~w~%s\"\\
,nev , GetDateasd (), GetTimeasd (),playersip, result);
TextDrawSetString (KickBanInfo, string2);
TextDrawShowForPlayer (giveplayerid, KickBanInfo);
}

58
Szkript kérések / Törött kocsi mentése/betöltése
« Dátum: 2015. február 27. - 21:16:35 »
Helló! Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet lementeni a törött kocsit, hogy be is töltse úgyanúgy? pl. a csomagtartó betörött de a többi sértetlen és azt majd resi után visszatöltse?
Válaszokat előre is köszönöm!  :)

59
RP/RPG kérések / Kocsi zuhanás ellen
« Dátum: 2015. február 06. - 08:54:22 »
Sziasztok! Zuhannak a kocsik a mapp alá amit mappoltam és nemtudom hogylehetne lefagyasztani a kocsikat amíg betölti a mappot?
Megoldottam, azért köszi  :)

60
RP/RPG kérések / Kocsi bug :D
« Dátum: 2015. február 01. - 11:28:24 »
Helló mindenki!
Az a próblémám lenne, hogy amikor leparkolok egy kocsit akkor abból más kocsi lesz. Pl. leparkoltam egy sultánt és átváltozott repülőve meg ilyenek  :D, de érdekes csak hoston csinálja ezt háziszerveren semmi baja
Valaki tudna segíteni? Előre is köszönöm  ^-^

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal