Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - sza23
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
46
« Dátum: 2016. február 02. - 05:45:54 »
Mert mikor berakom a mód ba akkor ezek a parancsok mennek csak. Mivel a mód strcmps lehet azért nem megy a többi parancs csak a zcmds parancsok. A többire mind unknown commandot ir, de ha kiveszem ezeket a parancsokat máris minden helyreáll. Ezért kellene átírni őket strcmpre
47
« Dátum: 2016. február 01. - 19:37:06 »
Üdv! Valaki segítene? Ezt a pár parancsot kellene átirni zcmd ről strcmp-re: Válaszokat előre is köszönöm! CMD:ujhaz(playerid,params[]) { new price,interior; if(sscanf(params, \"dd\",interior, price)) return SendClientMessage(playerid, 0x008080FF, \"Használat: /ujhaz [interiorID 0-6] [Ár]\"); new Float:houX,Float:houY,Float:houZ; if (!Admin(playerid, 5)) { return 1; } if(1 > interior < 6) return SendClientMessage(playerid,0x008080FF, \"Használat: /ujhaz [interiorID 0-6] [Ár]\"); if(interior == 1) { HouseID++; GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ); CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2468.5847,-1698.2347,1013.5078,2,1); } if(interior == 2) { HouseID++; GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ); CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2259.3967,-1135.4960,1050.6403,12,2); } if(interior == 3) { HouseID++; GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ); CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2269.6750,-1210.3187,1047.5625,10,3); } if(interior == 4) { HouseID++; GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ); CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2259.3967,-1135.4960,1050.6403,10,4); } if(interior == 5) { HouseID++; GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ); CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,2496.2285,-1692.4236,1014.7422,3,5); } if(interior == 6) { HouseID++; GetPlayerPos(playerid,houX,houY,houZ); CreateHouse(HouseID,price,houX,houY,houZ,225.630997,1022.479980,1084.069946,7,6); } return 1; } CMD:enter(playerid,params[]) { new houseid = GetHouseID(playerid); if(houseid == -1)return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a ház közelében!\"); else { if(h_Data[houseid][hSell] == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SELL,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ház megvétele\",\"Megvesz\",\"Választ\",\"Mégse\"); } if(h_Data[houseid][hSell] == 1) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SOLD,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Ház jelszava\",\"Írd be a házhoz tartozó jelszót!\",\"Választ\",\"Mégse\"); } } return 1; } CMD:exit(playerid,params[]) { new Houser = GetPVarInt(playerid, \"houseid\"); if(Houser == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy házban.\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, h_Data[Houser][hIntX],h_Data[Houser][hIntY],h_Data[Houser][hIntZ])) { GetPlayerInterior(playerid); SetPlayerPos(playerid,h_Data[Houser][hX],h_Data[Houser][hY],h_Data[Houser][hZ]); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); SetPVarInt(playerid, \"houseid\", -1); } else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy az ajtónál!\"); return 1; } CMD:torolhaz(playerid,params[]) { if (!Admin(playerid, 5)) { return 1; } new houseid = GetHouseID(playerid); if(houseid == -1)return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a ház közelében!\"); else { RemoveHouse(playerid); } return 1; }
48
« Dátum: 2015. augusztus 12. - 11:09:20 »
Sziasztok, ilyen hibával még nem nagyon találkoztam a mód végén valamiért ezeket az errorokat irja: D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74641) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74643) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74644) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74645) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74646) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74647) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74648) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74649) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74650) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74651) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74652) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74653) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74654) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74655) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74656) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74657) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74658) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74659) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74660) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74661) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74662) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74663) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74664) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74665) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74666) : error 075: input line too long (after substitutions) D:\\Szerver\\gamemodes\\RoyalRPG.pwn(74667) : error 075: input line too long (after substitutions) Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors.
49
« Dátum: 2015. augusztus 09. - 08:52:23 »
Frissitsd a sscanf plugint
50
« Dátum: 2015. augusztus 09. - 08:48:37 »
Sziasztok! Sehogy sem tudom elkezdeni a jármű állapotának a mentését és betöltését. Pl betörik a csomi és amikor resi lesz akor ne javítodjon meg. Előre is köszönöm a válaszokat!
51
« Dátum: 2015. április 04. - 11:37:46 »
Sziasztok! Az a problémám lenne, hogy a malibu.sql azaz a malibu mód sql ja nem menti el a karaktereket se semmit pedig az eredetit használom amit publikáltak. Valaki segítene? Mi lehet a próbléma? Próbáltam megcsinálni hogy létrehoztam a jatekosok vagy player táblázatot de akkor se mentett semmit Előre is köszönöm a válaszokat! [gmod]Kategorizáltam![/gmod]
52
« Dátum: 2015. március 21. - 11:09:08 »
Van mind a kettő, de most frissíteni szeretném a mysql -t és ezt irja ki: :wall: :wall: Mysql R6 ot raktam fel --- Crashdetect v3.6.3 loaded [11:03:36]: Script[gamemodes\\SeeRPG.amx]: During execution of OnGameModeInit(): [11:03:36]: Script[gamemodes\\SeeRPG.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [11:03:36]: Additional information: [11:03:36]: The following natives were not registered: [11:03:36]: mysql_query [11:03:36]: mysql_store_result [11:03:36]: mysql_num_rows [11:03:36]: mysql_free_result [11:03:36]: mysql_fetch_row [11:03:36]: mysql_connect [11:03:36]: mysql_close [11:03:36]: mysql_ping [11:03:36]: mysql_init meg mikor inditom a szervert: samp-server.exe - Belépési pont nem található Az eljárás belépési pontja (IntializeConditionVariable) nem található a DLL -ben (KERNEL32.dll).
53
« Dátum: 2015. március 20. - 20:06:22 »
tehát ha nem streamer hiba miatt nem töltenek be a járművek akkor miért nem? a streamer rendesen megy de kocsik nem töltenek be
54
« Dátum: 2015. március 18. - 16:17:29 »
Nem töltődnek be a járművek csak egy pár, szerintem a régi streamer lehet az oka de ha újat próbálok belerakni ezt irja ki logba: Run time error 20: \"Invalid index parameter (bad entry point)\" a kocsik AddStaticVehicleEx el vannak lerakva
55
« Dátum: 2015. március 08. - 18:04:17 »
beraktam mind a kettőt úgy ahogy mondtátok és amikor bannolt akkor ezt irta : Error: Unmatched tildle Kép: http://www.kephost.com/image/FCcp
56
« Dátum: 2015. március 08. - 15:38:54 »
//--------------------------------------[ban]---------------------------------------------------- if(strcmp(cmd, \"/kitíltás\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/ban\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bann\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(AdminJelszoMegadva[playerid] == 1) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Használat: /kitíltás [JátékosID/NévRészlet] [indok]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if (Admin(playerid, 2)) { if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] < PlayerInfo[playerid][pAdmin]) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[64]; //new string2[64]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Használat: /kitíltás [JátékosID/NévRészlet] [indok]\"); return 1; } new year, month,day; getdate(year, month, day); format(string, sizeof(string), \"[bAN INFO] %s Bannolva lett a szerverről, Oka: %s (%d-%d-%d)\", giveplayer, (result),year,month,day); BanLog(string); format(string, sizeof(string), \"* %s bannolta %s Indok %s\",sendername, rag(giveplayer,3), (result)); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string); //format(string2, sizeof(string2), \"*-* Bannolva lettél %s által | Indok: %s *-*\", sendername, (result)); //SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_ADMIN, string2); PlayerInfo[giveplayerid][pLocked] = 1; TogglePlayerControllable (giveplayerid, false); SetCameraBehindPlayer (giveplayerid); DisplayKickBanText (giveplayerid, result[24]); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][ban] %s ki lett tíltva a szerverrő %s által | Indok: %s\",y,m,d,h,mi,s,rag(giveplayer,3), nev, (result)); LoOoG(stringx); HBan(giveplayerid); return 1; } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nagyobb admint vagy magadat nem bannolhatod!\"); } }//not connected } else { format(string, sizeof(string), \"%d Nem aktív játékos!\", giveplayerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Amíg nem adod meg az adminjelszót, nem használhatod!\"); } } return 1; }
57
« Dátum: 2015. március 08. - 14:07:14 »
Sziasztok! Kiszedtem a JunkBusterből egy részletet amikor bannoljuk és előhozza azt a dialogot de az indokot nem irja oda http://www.kephost.com/image/FCAl a ban parancsnál megjeleníti a dialogot : DisplayKickBanText (giveplayerid, result[24]);
a dialog: stock DisplayKickBanText (giveplayerid, result) { new nev[32]; GetPlayerName(giveplayerid, nev, sizeof(nev)); GetPlayerIp(giveplayerid,playersip,sizeof(playersip)); format (string2, sizeof (string2), \"~y~Nev:~n~~w~%s~n~~y~Datum:~n~~w~%s~n~~y~Ido:~n~~w~%s~n~~y~\\ IP:~n~~w~%s~n~~y~Indok:~n~~w~%s\"\\ ,nev , GetDateasd (), GetTimeasd (),playersip, result); TextDrawSetString (KickBanInfo, string2); TextDrawShowForPlayer (giveplayerid, KickBanInfo); }
58
« Dátum: 2015. február 27. - 21:16:35 »
Helló! Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet lementeni a törött kocsit, hogy be is töltse úgyanúgy? pl. a csomagtartó betörött de a többi sértetlen és azt majd resi után visszatöltse?Válaszokat előre is köszönöm!
59
« Dátum: 2015. február 06. - 08:54:22 »
Sziasztok! Zuhannak a kocsik a mapp alá amit mappoltam és nemtudom hogylehetne lefagyasztani a kocsikat amíg betölti a mappot? Megoldottam, azért köszi
60
« Dátum: 2015. február 01. - 11:28:24 »
Helló mindenki! Az a próblémám lenne, hogy amikor leparkolok egy kocsit akkor abból más kocsi lesz. Pl. leparkoltam egy sultánt és átváltozott repülőve meg ilyenek , de érdekes csak hoston csinálja ezt háziszerveren semmi baja Valaki tudna segíteni? Előre is köszönöm
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
|