Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Sasori

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Segítségkérés / karakter nézõ szöge
« Dátum: 2012. május 14. - 16:57:37 »
köszi kadaradam, erre gondoltam, megy a +. :D

47
Segítségkérés / karakter nézõ szöge
« Dátum: 2012. május 13. - 13:09:41 »
Hogyan lehet pl elõre teleportálni úgy, hogy amerre a karakter néz? Vagy nem tudom hogy mondjam... A karakter elõre néz, és mikor beírom, hogy pl /elore akkor pontosan úgy teleportál elõre pl 10 métert, amerre a karakter néz. ha meg hátrafele nézek, akkor arra teleportál. Vagyis arra teleportál 10 métert, amerre nézek

48
Segítségkérés / motor lekérdezés
« Dátum: 2012. április 21. - 15:51:18 »
Nem jó :(

49
Segítségkérés / motor lekérdezés
« Dátum: 2012. április 21. - 15:07:08 »
Csókolomztok az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet lekérdezni azt, hogy egy jármû motorja be van- e indítva? csak a motor

50
Segítségkérés / Csapatbug
« Dátum: 2012. április 05. - 10:11:52 »
megoldottam köszi

51
Segítségkérés / Csapatbug
« Dátum: 2012. április 04. - 15:24:21 »
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
PlayerInfo[playerid][pDeaths] ++;
PlayerInfo[killerid][pKills] ++;
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
dini_IntSet(file, \"pTeam\", GetPlayerTeam(playerid));
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file, sizeof(file),\"Users/%s.ini\", name);
SetPlayerTeam(playerid, dini_Int(file, \"pTeam\"));
PlayerInfo[playerid][pPRank] = dini_Int(file, \"pPRank\");
if(GetPlayerTeam(playerid) == TEAM_ZSARU)
{
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
    SetPlayerPos(playerid, 1579.4012,-1634.6587,13.5625);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 85.8882);
if(PlayerInfo[playerid][pPRank] == 1)
{
   SetPlayerSkin(playerid, 284);
   GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
   GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
   GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
   SetPlayerArmour(playerid, 100);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pPRank] == 2)
{
   SetPlayerSkin(playerid, 280);
   GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
   GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
   GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
   SetPlayerArmour(playerid, 100);
}
else if(PlayerInfo[playerid][pPRank] == 3)
{
   SetPlayerSkin(playerid, 280);
   GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
   GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
   GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
   SetPlayerArmour(playerid, 100);
}
}
else if(GetPlayerTeam(playerid) == TEAM_1)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,1480.8455,-1764.3717,18.7958);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.1543);
}
else if(GetPlayerTeam(playerid) == TEAM_2)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
    SetPlayerPos(playerid, 2104.5352,-1809.2329,13.5547);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 94.0175);
}
else if(GetPlayerTeam(playerid) == TEAM_3)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid, 1804.0671,-1937.7013,13.5469);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 89.2636);
}
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}

52
Segítségkérés / Csapatbug
« Dátum: 2012. április 03. - 17:57:28 »
melyik részét?

53
Segítségkérés / Csapatbug
« Dátum: 2012. április 03. - 16:09:14 »
vannak csapatok... ha XY megöli YX-et, és YX killezi magát, akkor valamiért abba a csapatba lesz, mint XY.
ebben kérném a segítséget. Egy ilyen bug hogy keletkezhet?
és hogyan oldhatnánk meg??

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal