Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Mokus
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41
46
« Dátum: 2013. január 08. - 20:06:22 »
Köszi köszi Pénz&Sárm
47
« Dátum: 2013. január 08. - 17:51:15 »
Hello megint el romlott mta-m nem találtam a rendeset amit eddig is a használtam biztonsági mentést meg töröltem :S.Solidrol nem enged le tölteni valaki ezt de csak ezt szedje le és tegye fel datára köszi. Off:99999 témám XD Köszi elõre is biztonsági mentést rá fogom tenni egy pendrivére és utolso ilyen témám Itt a link ami nekem kell: http://www.solidfiles.com/d/1e411/
48
« Dátum: 2012. december 24. - 21:32:13 »
Hello aki ért a c++hoz az segitene a space-t hogy kell megadni? HotKeySet(\"{Space}\", \"Block\") Így nem jó
49
« Dátum: 2012. december 04. - 20:39:07 »
Ha kell segítség irj PÜ-be vagy ha nem érted PÜ
50
« Dátum: 2012. december 04. - 17:44:16 »
A case 0..5: az az 50%.És az alá ha sikerült mit tegyen a default alá ha nem sikerült. new szam = random( 10 ); switch( szam ) { case 0..5: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Sikeresen kiraboltad a bankot\"); GivePlayerMoney(playerid,5000000); default: { TogglePlayerControllable(playerid,0); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem sikerült el lopnod ezt a jármüvet kérlek probáld meg megin\"); SetPlayerWantedLevel(playerid,2); } }
CMD:do(playerid, params[]) { new mesg[128],strin[128]; if(sscanf(params,\"s[128]\",mesg)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"Használat: /do [esemény]\"); format(strin,sizeof(strin),\" %s: %s\",UnderscoreToSpaceName(playerid),mesg); SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,strin); return 1; } stock UnderscoreToSpaceName(playerid) { new Name0[MAX_PLAYER_NAME]; if(IsPlayerConnected(playerid)) { GetPlayerName(playerid, Name0, sizeof(Name0)); } else { Name0 = \"Disconnected/Nothing\"; } for(new name0 = 0; name0 < MAX_PLAYER_NAME; name0++) if(Name0[name0] == \'_\') Name0[name0] = \' \'; return Name0; } public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(!BigEar) { new VW = GetPlayerVirtualWorld(playerid); new VW2 = GetPlayerVirtualWorld(i); GetPlayerPos(i, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16))) { if(VW == VW2) { SendClientMessage(i, col1, string); } } else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8))) { if(VW == VW2) { SendClientMessage(i, col2, string); } } else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4))) { if(VW == VW2) { SendClientMessage(i, col3, string); } } else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2))) { if(VW == VW2) { SendClientMessage(i, col4, string); } } else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { if(VW == VW2) { SendClientMessage(i, col5, string); } } } else { SendClientMessage(i, col1, string); } } } } return 1; }
new Float:RANDOMCP[][3] = { {-282.4485,2704.4287,62.2644}, {-253.4192,2722.9409,62.2631}, {-189.6879,2742.6396,62.2643}, {-195.7256,2677.7510,62.4127}, {-129.7518,2633.0691,63.6199}, {-422.9302,2723.0522,61.9725}, {-481.0598,2594.9138,52.3572}, {-660.6496,2745.0486,59.5627}, {-761.4356,2747.4077,45.5182}, {-1293.1514,2683.5798,49.7877},// {-1450.2386,2607.1418,55.5611}, {-1498.2435,2578.1604,55.4127}, {-1524.5670,2555.0166,55.4127}, {-1543.4576,2609.8540,55.4110},// {-1500.1841,2677.8411,55.5611}, {-1456.7468,2654.6477,55.5611} };
És a CP megjelenitése new rand = random(sizeof(RANDOMCP)); SetPlayerCheckpoint(playerid,RANDOMCP[rand][0],RANDOMCP[rand][1]RANDOMCP[rand][2],1);
De figyelj arra hogy nagy betüvel legyen a név remélem érted de ne ctr+c ctr+v-zd csak mert akkor nem érted mert nem teljes az egész ez csak egy részlet hogy értsd [/code]
51
« Dátum: 2012. december 04. - 00:44:43 »
Sziasztok azt mondták hogy a dini elég laggos :/ szeretném kérni irjatok PlayerInfo mentésrõl tutorialt teljesen olyan mint egy tutorial és ha ezt már megirtad szépen ajánlom tedd kia leirások/útmutatokhoz mert úgyis majd mások is meg akarják tanulni részletesen kérném ne csak dinit használjak nézegettem mar PlayerInfo-t csináltam már vele mentést de az nem elég nem 1x kell tudnom hanem örökre tudnam használni értsem hogy kell mert azt csak pikk pakk nézegettem egy másik módot és úgy csináltam elõre is köszönöm hello (mentés,betöltés)(respect megy)
52
« Dátum: 2012. december 03. - 21:40:18 »
Jó lett ilyet még nem láttam de tök ötletes
53
« Dátum: 2012. december 02. - 23:55:33 »
Köszi
54
« Dátum: 2012. december 02. - 22:44:30 »
Sziasztok.Bemutatom az eggyik scriptem ami ma készült el tegnap kezdtem el este.10percet dolgoztam rajta este ezért mára készült el.Játszottam a Counter Strike 1.6-al ott egy de_dust2_xmas pályán játszottunk és eszembe jutott hogy elõre kéne készülni a karácsonyra scripteléssel hát el is készitettem itt van télapó az tud ajándékozni VIP-et és a playerek is tudnak egymásnak ajándékozni remélem jól sikerült hibátlanul de lehet van valami hiba benne mert egyedül teszteltem és egyedül nem tudom észrevenni a hibát olyan jól .Remélem tetszik. VIP-nek még csak eggyetlen parancs van de azt ti úgyis bõvititek ha felhasználjátok.És még valami bele irtam a hóesés scriptet az nem az én munkám lusta adta azt a scriptet.1.1-s verzióba javitom az észrevett hibákat meg teszek bele dialogos ajándékokat amit a télapó ad másoknak Pawno: #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <dini> #include <streamer> new szFile[ 40 + 1 ]; #define COLOR_RED 0xff0000AA #define MAX_SLOTS 30 #define MAX_SNOW_OBJECTS 20 #define UPDATE_INTERVAL 750 #if MAX_SLOTS == -1 #error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6) #endif #define ploop(%0) for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0)) #define CB:%0(%1) forward %0(%1); public %0(%1) new bool:snowOn[MAX_SLOTS char], snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS], updateTimer[MAX_SLOTS char] ; public OnFilterScriptExit() { ploop(i) { if(snowOn{i}) { for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]); KillTimer(updateTimer{i}); } } return 1; } public OnPlayerConnect( playerid ) { format( szFile, sizeof( szFile ), \"VIP/%s.ini\", szName( playerid ) ); { if( dini_Exists( szFile ) ) { SetPVarInt( playerid, \"iVIP\", dini_Int( szFile, \"VIP\" ) ); } else { SetPVarInt( playerid, \"iVIP\", 0 ); dini_Create( szFile ); } } format( szFile, sizeof( szFile ), \"VIP/%s.ini\", szName( playerid ) ); { if( dini_Exists( szFile ) ) { SetPVarInt( playerid, \"iTelapo\", dini_Int( szFile, \"Telapo\" ) ); } else { SetPVarInt( playerid, \"iTelapo\", 0 ); dini_Create( szFile ); } } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { if(snowOn{playerid}) { for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]); snowOn{playerid} = false; KillTimer(updateTimer{playerid}); } format( szFile, sizeof( szFile ), \"VIP/%s.ini\", szName( playerid ) ); { dini_IntSet( szFile, \"VIP\", GetPVarInt( playerid, \"VIP\" ) ); } format( szFile, sizeof( szFile ), \"VIP/%s.ini\", szName( playerid ) ); { dini_IntSet( szFile, \"VIP\", GetPVarInt( playerid, \"iTelapo\" ) ); } return 1; } new ajandek[MAX_PLAYERS]; new kotszer[MAX_PLAYERS]; CMD:ajandekvesz(playerid,params[]) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Te vettél egy ajándék dobozt\"); ajandek[playerid]++; GivePlayerMoney(playerid,5000); return 1; } CMD:ajandekoz( playerid, params[] ) { new iPlayer; if(ajandek[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ajándék dobozod!\"); if( sscanf( params, \"ui\", iPlayer) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /ajandekoz [iD/Név]\" ); if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen ID/Név.\" ); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ajándékoztál ez szép dolog\"); ajandek[playerid]--; ajandek[iPlayer]++; SendClientMessage(iPlayer,COLOR_RED,\"Te kaptál egy ajándékot de titok hogy kitõl\"); return 1; } stock szName( playerid ) { static s_szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ]; GetPlayerName( playerid, s_szName, MAX_PLAYER_NAME ); return s_szName; } CMD:telapoajandekoz( playerid, params[] ) { if( GetPVarInt( playerid, \"iTelapo\" ) == 1 || IsPlayerAdmin( playerid ) )return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy télapó\"); new iPlayer, iVIP; if( sscanf( params, \"ui\", iPlayer, iVIP ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /setrank <Játékos ID/Név> <Szint>\" ); if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen ID/Név.\" ); if( ( 0 < iVIP > 3 ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: A szint csak 0-3 között lehet.\" ); SetPVarInt( iPlayer, \"iVIP\", iVIP ); SendClientMessage(iPlayer,COLOR_RED,\"Te neked a télapó ajándékozott egy VIP-et\"); return 1; } CMD:telapo( playerid, params[] ) { if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy rcon\"); { new iPlayer, iTelapo; if( sscanf( params, \"ui\", iPlayer, iTelapo ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /telapo <Játékos ID/Név> <Szint>\" ); if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen ID/Név.\" ); if( ( 0 < iTelapo > 3 ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: A szint csak 0-3 között lehet.\" ); SetPVarInt( iPlayer, \"iTelapo\", iTelapo ); } return 1; } CMD:kinyit(playerid,params[]) { if(ajandek[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ajándék dobozod\"); { switch(random(5)) { case 0: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"5000Ft volt a csomagban\"); GivePlayerMoney(playerid,5000); ajandek[playerid]--; } case 1: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Sawnoff Shotgun 500 volt a csomagban 500 tölténnyel\"); GivePlayerWeapon(playerid,26,5000); ajandek[playerid]--; } case 2: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Egy vibrátor volt a csomagban jó szórakozást vele\"); GivePlayerWeapon(playerid,12,5000); ajandek[playerid]--; } case 3: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Egy fényképezõ gép volt a csomagban turázásra jó lessz \"); GivePlayerWeapon(playerid,43,5000); ajandek[playerid]--; } case 4: { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Egy csomag kötszer volt a csomagban ez még bármikor jól jöhet\"); kotszer[playerid]++; } } } return 1; } CMD:gyogyit(playerid,params[]) { if(kotszer[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs kötszered!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Rendben mostmár nem vagy megsérülve\"); SetPlayerHealth(playerid,100); return 1; } CMD:ajandekok(playerid,params[]) { new cstr[MAX_PLAYERS]; format(cstr,sizeof(cstr),\"Ajándék: %d/db\",ajandek[playerid]); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,cstr); return 1; } CMD:money(playerid,params[]) { GivePlayerMoney(playerid,100000); return 1; } CB:UpdateSnow(playerid) { if(!snowOn{playerid}) return 0; new Float:pPos[3]; GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]); for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5); return 1; } stock CreateSnow(playerid) { if(snowOn{playerid}) return 0; new Float:pPos[3]; GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]); for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid); snowOn{playerid} = true; updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid); return 1; } stock DeleteSnow(playerid) { if(!snowOn{playerid}) return 0; for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]); KillTimer(updateTimer{playerid}); snowOn{playerid} = false; return 1; } CMD:hoeses(playerid, params[]) { if(snowOn{playerid}) { DeleteSnow(playerid); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"* Hóesést leállítottad!\"); } else { CreateSnow(playerid); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! \"); } return 1; } CMD:allhoeses(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; ploop(i) { if(snowOn{i}) continue; CreateSnow(i); } return 1; } CMD:allsnowoff(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; ploop(i) { if(!snowOn{i}) continue; DeleteSnow(i); } return 1; } CMD:heal(playerid,params[]) { if(1 <= GetPVarInt( playerid, \"iVIP\" ) <= 3)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy VIP\"); { SetPlayerHealth(playerid,100); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Feltöltötted az életed\"); } return 1; }
55
« Dátum: 2012. december 01. - 23:09:03 »
Sziasztok nem tudom hogy lehet megcsinálni valamibõl van egy darabunk tegyük fel PL:veszük egy mp3 lejátszót veszünk még 1 et akkor 2 mp3 lejátszonk van és a levonás pl eldobunk 1 et akkor csak 1 van és ezt mentse is válaszokat elõre is köszönömremélem értitek mire gondolok
56
« Dátum: 2012. november 29. - 15:46:06 »
Sziasztok valaki feltenné a legfrisseb smf portal-t datára mert nem merek netrõl tölteni mert ki tudja mit töltök de légyszives datára mert solidról nem tudok letölteni Köszönöm
57
« Dátum: 2012. november 27. - 14:28:13 »
Sziasztok valaki leirná hogy hogy lehet nagyobb sebzést adni egy fegyvernek hogy például az ember be irt egy parancsot nagyobbat sebezzen AK-val?Persze ha meglehet ezt csinálni
58
« Dátum: 2012. november 14. - 21:26:17 »
Igaz 1.2 verzióba már meg lessz
59
« Dátum: 2012. november 14. - 15:46:19 »
Így tudom így csináltam így tanították és így is fogom alkalmazni enum ugyan ilyen marad meg minden de köszi majd egyszer máshogy lessz Az string meg azért nagyobb mert sok ember az üzenetet át irja és neki ne legyen hiba ha kezdõ és át irja a szöveget
60
« Dátum: 2012. november 14. - 15:30:50 »
krekk
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41
|