Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - FastFurious
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 108
46
« Dátum: 2012. május 24. - 15:19:33 »
kösz megy ment a +
47
« Dátum: 2012. május 24. - 14:05:06 »
jaja jol mondod fbssokk
48
« Dátum: 2012. május 24. - 13:11:22 »
Sziasztok! Lenne egy kérésem van egy a script és ugy valaki meg tudja csinalni hogy mikor csatlakozik egy ember a szerverhez akkor az autot automatikusan javitsa és ha egy játékos beirja /autounrep akkor csak neki ne javitsa automatikusan a kocsit és másnak igen! és ha /autorep et ir be akkor a játékosnak a kocsija automatikusan javuljon... #include a_samp #include <zcmd> new vehrept; public OnFilterScriptInit() return KillTimer(vehrept); public Arep(); public Arep() { for(new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float: VHealth; GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), VHealth); if(VHealth != 1000) { RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } } } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { KillTimer(vehrept); return 1; } CMD:autorep(playerid) { vehrept = SetTimer(\"Arep\", 300, true); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, \"Autód automatikus javitása bekapcsolva\"); return 1; } CMD:autounrep(playerid) { KillTimer(vehrept); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"Az autód többet nem fog automatikusan megjavulni!\"); return 1; }
49
« Dátum: 2012. május 24. - 06:30:20 »
hali all! Lenne egy kérdésem ha birom /veh és reakattolok egyre akkor nem lessz semmi mitõl? Ez egy Script-be van ami 2 tölt be de a modba a /radio megy csak itt a script be nem mennek ezek: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; if(dialogid == 1) { if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000FF, \"INFO:Megnyomtad a Mégset\"); switch(listitem) { case 0: { if(GetPVarInt(playerid, \"Lights\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_ON,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Lights\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Lights\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,VEHICLE_PARAMS_OFF,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Lights\", 0); } } case 1: { if(GetPVarInt(playerid, \"Bonnet\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_ON,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Bonnet\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Bonnet\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,VEHICLE_PARAMS_OFF,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Bonnet\", 0); } } case 2: { if(GetPVarInt(playerid, \"Boot\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_ON,objective); SetPVarInt(playerid, \"Boot\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Boot\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,VEHICLE_PARAMS_OFF,objective); SetPVarInt(playerid, \"Boot\", 0); } } case 3: { if(GetPVarInt(playerid, \"Doors\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_ON,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Doors\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Doors\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,VEHICLE_PARAMS_OFF,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Doors\", 0); } } case 4: { if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 0); } } case 5: { if(GetPVarInt(playerid, \"Alarm\") == 0) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_ON,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Alarm\", 1); } else if(GetPVarInt(playerid, \"Alarm\") == 1) { GetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(veh,engine,lights,VEHICLE_PARAMS_OFF,doors,bonnet,boot,objective); SetPVarInt(playerid, \"Alarm\", 0); } } case 6: { ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Számtábla csere\", \"Ird be mi legyen a rendszámod [A-Z, 0-9] (32 betû max)\", \"Beálit\", \"\"); } } return 1; } new car; car = GetPlayerVehicleID(playerid); if(dialogid == car_DIALOG) // Menu { if(response) { if(listitem == 0) // Wheels { ShowPlayerDialog(playerid, car_DIALOG+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kerekek\", \"{FF0000}stílus 1 \\n{057CEA}stílus 2 \\n{33FF33}stílus 3 \\n{CDF917}stílus 4 \\n{33FF33}stílus 5 \\n{0019fc}stílus 6 \\nVissza\", \"Oké\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) // Colors { ShowPlayerDialog(playerid, car_DIALOG+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szinek\", \"Fekete \\n{FFFFFF}Fehér \\n{0019fc}Sötétkék \\n{057CEA}Világoskék \\n{33FF33}Zöld \\n{FF0000}Piros \\n{CDF917}Sárga \\n{FF00EA}rózsaszín \\nVissza\", \"Felrak!\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) // Paintjobs { ShowPlayerDialog(playerid, car_DIALOG+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Festõmunkák\", \"{057CEA}stílus 1 \\n{CDF917}stílus 2 \\n{FF0000}stílus 3 \\nVissza\", \"Felrak!\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) // Nitro { AddVehicleComponent(car,1010); } if(listitem == 4) // Hydraulic { AddVehicleComponent(car,1087); } if(listitem == 5) // AutoTuning { new idcarro; idcarro = GetPlayerVehicleID(playerid); if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 562) { AddVehicleComponent(idcarro,1046); AddVehicleComponent(idcarro,1171); AddVehicleComponent(idcarro,1149); AddVehicleComponent(idcarro,1035); AddVehicleComponent(idcarro,1147); AddVehicleComponent(idcarro,1036); AddVehicleComponent(idcarro,1040); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2); ChangeVehicleColor(idcarro, 6, 6); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 560) { AddVehicleComponent(idcarro,1028); AddVehicleComponent(idcarro,1169); AddVehicleComponent(idcarro,1141); AddVehicleComponent(idcarro,1032); AddVehicleComponent(idcarro,1138); AddVehicleComponent(idcarro,1026); AddVehicleComponent(idcarro,1027); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 565) { AddVehicleComponent(idcarro,1046); AddVehicleComponent(idcarro,1153); AddVehicleComponent(idcarro,1150); AddVehicleComponent(idcarro,1054); AddVehicleComponent(idcarro,1049); AddVehicleComponent(idcarro,1047); AddVehicleComponent(idcarro,1051); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 559) { AddVehicleComponent(idcarro,1065); AddVehicleComponent(idcarro,1160); AddVehicleComponent(idcarro,1159); AddVehicleComponent(idcarro,1067); AddVehicleComponent(idcarro,1162); AddVehicleComponent(idcarro,1069); AddVehicleComponent(idcarro,1071); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 1); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 561) { AddVehicleComponent(idcarro,1064); AddVehicleComponent(idcarro,1155); AddVehicleComponent(idcarro,1154); AddVehicleComponent(idcarro,1055); AddVehicleComponent(idcarro,1158); AddVehicleComponent(idcarro,1056); AddVehicleComponent(idcarro,1062); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 558) { AddVehicleComponent(idcarro,1089); AddVehicleComponent(idcarro,1166); AddVehicleComponent(idcarro,1168); AddVehicleComponent(idcarro,1088); AddVehicleComponent(idcarro,1164); AddVehicleComponent(idcarro,1090); AddVehicleComponent(idcarro,1094); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 575) { AddVehicleComponent(idcarro,1044); AddVehicleComponent(idcarro,1174); AddVehicleComponent(idcarro,1176); AddVehicleComponent(idcarro,1042); AddVehicleComponent(idcarro,1099); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 0); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 534) { AddVehicleComponent(idcarro,1126); AddVehicleComponent(idcarro,1179); AddVehicleComponent(idcarro,1180); AddVehicleComponent(idcarro,1122); AddVehicleComponent(idcarro,1101); AddVehicleComponent(idcarro,1125); AddVehicleComponent(idcarro,1123); AddVehicleComponent(idcarro,1100); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 536) { AddVehicleComponent(idcarro,1104); AddVehicleComponent(idcarro,1182); AddVehicleComponent(idcarro,1184); AddVehicleComponent(idcarro,1108); AddVehicleComponent(idcarro,1107); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 1); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 567) { AddVehicleComponent(idcarro,1129); AddVehicleComponent(idcarro,1189); AddVehicleComponent(idcarro,1187); AddVehicleComponent(idcarro,1102); AddVehicleComponent(idcarro,1133); AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 420) { AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1087); AddVehicleComponent(idcarro,1081); AddVehicleComponent(idcarro,1139); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 400) { AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1087); AddVehicleComponent(idcarro,1018); AddVehicleComponent(idcarro,1013); AddVehicleComponent(idcarro,1081); AddVehicleComponent(idcarro,1086); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 401) { AddVehicleComponent(idcarro,1086); AddVehicleComponent(idcarro,1139); AddVehicleComponent(idcarro,1081); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1087); AddVehicleComponent(idcarro,1012); AddVehicleComponent(idcarro,1013); AddVehicleComponent(idcarro,1042); AddVehicleComponent(idcarro,1043); AddVehicleComponent(idcarro,1018); AddVehicleComponent(idcarro,1006); AddVehicleComponent(idcarro,1007); AddVehicleComponent(idcarro,1017); } if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 576) { ChangeVehiclePaintjob(idcarro,2); AddVehicleComponent(idcarro,1191); AddVehicleComponent(idcarro,1193); AddVehicleComponent(idcarro,1010); AddVehicleComponent(idcarro,1018); AddVehicleComponent(idcarro,1081); AddVehicleComponent(idcarro,1087); AddVehicleComponent(idcarro,1134); AddVehicleComponent(idcarro,1137); } else { AddVehicleComponent(idcarro,nitro); AddVehicleComponent(idcarro,rodawire); AddVehicleComponent(idcarro,suspensao); } } } return 1; } if(dialogid == car_DIALOG+1) // Wheels { if(response) { if(listitem == 0) // Style 1 { AddVehicleComponent(car,1084); } if(listitem == 1) // Style 2 { AddVehicleComponent(car,1073); } if(listitem == 2) // Style 3 { AddVehicleComponent(car,1075); } if(listitem == 3) // Style 4 { AddVehicleComponent(car,1077); } if(listitem == 4) // Style 5 { AddVehicleComponent(car,1079); } if(listitem == 5) // Style 6 { AddVehicleComponent(car,1080); } if(listitem == 6) // Back { ShowPlayerDialog(playerid, car_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menü\", \"{057CEA}Kerekek\\n{FF0000}Szinek\\n{33FF33}Festõmunkák\\n{CDF917}Nitro\\n{33CCFF}Hidrólika\\n{FFFFFF}AutoTuning\", \"Választ\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == car_DIALOG+2) // Colors { if(response) { if(listitem == 0) // Black { ChangeVehicleColor(car,0,0); } if(listitem == 1) // White { ChangeVehicleColor(car,1,1); } if(listitem == 2) // Dark Blue { ChangeVehicleColor(car,425,425); } if(listitem == 3) // Light Blue { ChangeVehicleColor(car,2,2); } if(listitem == 4) // Green { ChangeVehicleColor(car,16,16); } if(listitem == 5) // Red { ChangeVehicleColor(car,3,3); } if(listitem == 6) // Yellow { ChangeVehicleColor(car,6,6); } if(listitem == 7) // Pink { ChangeVehicleColor(car,146,146); } if(listitem == // Back { ShowPlayerDialog(playerid, car_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menü\", \"{057CEA}Kerekek\\n{FF0000}Szinek\\n{33FF33}Festõmunkák\\n{CDF917}Nitro\\n{33CCFF}Hidrólika\\n{FFFFFF}AutoTuning\", \"Választ\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == car_DIALOG+3) // Paintjobs { if(response) { if(listitem == 0) // Style 1 { ChangeVehiclePaintjob(car,0); } if(listitem == 1) // Style 2 { ChangeVehiclePaintjob(car,1); } if(listitem == 2) // Style 3 { ChangeVehiclePaintjob(car,2); } if(listitem == 4) // Back { ShowPlayerDialog(playerid, car_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menü\", \"{057CEA}Kerekek\\n{FF0000}Szinek\\n{33FF33}Festõmunkák\\n{CDF917}Nitro\\n{33CCFF}Hidrólika\\n{FFFFFF}AutoTuning\", \"Választ\", \"Mégse\"); } } } if(dialogid == dialog_1) { SetPlayerSkin(playerid,strval(inputtext)); SendClientMessage(playerid,piros,\"A Skined Skieresen lecserélted!\"); return 1; } if(dialogid == 2) { if(response) { new Float:vX, Float:vY, Float:vZ, Float:vA; SetVehicleNumberPlate(veh, inputtext); GetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ); GetVehicleZAngle(veh,vA); SetVehicleToRespawn(veh); SetVehiclePos(veh,vX,vY,vZ); PutPlayerInVehicle(playerid,veh,0); SetVehicleZAngle(veh,vA); return 1; } if(dialogid == bugdialog && response){ if(!inputtext[0]) return ShowPlayerDialog(playerid,bugdialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\"BUG/Hiba jelentése\", \"Nem írtál be szöveget!\",\"Elküld\",\"Mégse\"); new string[128]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof name); new File:pos=fopen(\"bug.txt\", io_append); //====Dátum===== new Year, Month, Day; getdate(Year, Month, Day); //====Idõ===== new Hour, Minute, Second; gettime(Hour, Minute, Second); format(string, 256, \"\\n\\r[Dátum: %02d/%02d/%d][idõ: %02d:%02d:%02d] %s bejelentése: %s\\n\\r\",Day, Month, Year, Hour, Minute, Second, name, inputtext); fwrite(pos, string); fclose(pos); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Jelentés elküldve!\"); return 1; } return 1; } if ( dialogid == Weapons_Dialog ) { if ( response ) { ResetPlayerWeapons( playerid ); switch( listitem ) { case 0: GivePlayerWeapon( playerid, 33, 99999 ),SendClientMessage( playerid, 0xFFBF00FF, \"Hallövõldözés:{FFFFFF} A kiválasztott {FFBF00}Country Rifle{FFFFFF} mint a fegyver!\"); case 1: GivePlayerWeapon( playerid, 34, 99999 ),SendClientMessage( playerid, 0xFFBF00FF, \"Hallövõldözés:{FFFFFF} A kiválasztott {FFBF00}Sniper{FFFFFF} mint a fegyver!\"); case 2: GivePlayerWeapon( playerid, 31, 99999 ),SendClientMessage( playerid, 0xFFBF00FF, \"Hallövõldözés:{FFFFFF} A kiválasztott {FFBF00}M4{FFFFFF} mint a fegyver!\"); case 3: GivePlayerWeapon( playerid, 30, 99999 ),SendClientMessage( playerid, 0xFFBF00FF, \"Hallövõldözés:{FFFFFF} A kiválasztott {FFBF00}AK47{FFFFFF} mint a fegyver!\"); } GetPlayerPos( playerid, OnArrow[ 0 ][ playerid ], OnArrow[ 1 ][ playerid ] ,OnArrow[ 2 ][ playerid ] ); Shooting[ playerid ] = 1; PlayerObjects[playerid] = 20; Objects_Hit2[ playerid ] = 0; LoadAimObjects( playerid ); for(new i=0; i<=20; i++) { new rand_val = random( sizeof( Random_Object_Speed ) ); MovePlayerObject(playerid, A_Objects[playerid], 790.6284, AimObject[pObjectY][playerid], AimObject[pObjectZ][playerid], Random_Object_Speed[rand_val]); } GameTextForPlayer( playerid, \"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Elso lövés!\", 2000, 3 ); } } return 0; }
50
« Dátum: 2012. május 23. - 22:24:53 »
Nem megy nem irja ki... hogy hányan vagyunk ((
51
« Dátum: 2012. május 23. - 22:06:04 »
Aha ugy hogy a csatlakozott a szerver után irja hogy online: x/30
52
« Dátum: 2012. május 23. - 21:24:30 »
de ez olyan hogy a chatbe irja ki nem textdrawba.... És ha valaki irt is nem kapom a témát...
53
« Dátum: 2012. május 23. - 21:09:23 »
nem telefon ne szolj bele ugyse érted, {FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez {33CCFF}(Aka: %s) {FF0000}<<< ebbõl ilyen kellene legyen: {FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez Online: x/30{33CCFF}(Aka: %s) {FF0000}<<<
54
« Dátum: 2012. május 23. - 20:58:51 »
Sziasztok! Olyan skriptet szeretnék tõletek kérni hogy ha valaki csatlakozik/elhaggya a szervert akkor irja ki hogy hányan vagyunk! onplayerconnect alatti rész.. if(ServerInfo[ConnectMessages] == 1) { new pAKA[256]; pAKA = dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\",tmp3); if (strlen(pAKA) < 3) format(str,sizeof(str),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez! {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid); else if (!strcmp(pAKA,PlayerName,true)) format(str,sizeof(str),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez! {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid); else format(str,sizeof(str),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez {33CCFF}(Aka: %s) {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid, pAKA ); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i) && playerid != i) { if(PlayerInfo[Level] > 2) SendClientMessage(i,green,str); else { format(string,sizeof(string),\"{FF0000}>>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Csatlakozott a szerverhez! {FF0000}<<<\", PlayerName, playerid); SendClientMessage(i,yellow,string); } } } //----------------------------------------------------- if (dUserINT(PlayerName2(playerid)).(\"banned\") == 1) { SendClientMessage(playerid, red, \"Ez a név bannolva van a szerverrõl!\"); format(string,sizeof(string),\"%s ID:{CDF917}%d Kirúgva. Indok: {FF0000}A neve bannolva van a szerverrõl!\",PlayerName,playerid); SendClientMessageToAll(red, string); print(string); SaveToFile(\"KickLog\",string); Kick(playerid); } //----------------------------------------------------- if(ServerInfo[NameKick] == 1) { for(new s = 0; s < BadNameCount; s++) { if(!strcmp(BadNames,PlayerName,true)) { SendClientMessage(playerid,red, \"A neved feketelistán van, ezért kirúgtak!\"); format(string,sizeof(string),\"%s ID:{0019fc}%d kirúgva. {FF0000}(Indok: Tiltott név)\",PlayerName,playerid); SendClientMessageToAll(red, string); print(string); SaveToFile(\"KickLog\",string); Kick(playerid); return 1; } } } //----------------------------------------------------- if(ServerInfo[PartNameKick] == 1) { for(new s = 0; s < BadPartNameCount; s++) { new pos; while((pos = strfind(PlayerName,BadPartNames,true)) != -1) for(new i = pos, j = pos + strlen(BadPartNames); i < j; i++) { SendClientMessage(playerid,red, \"A neved nincs engedélyezve a szerveren, ezért kirúgtak\"); format(string,sizeof(string),\"%s ID:{0019fc}%d kirúgva. {FF0000}(Indok: Tíltott név)\",PlayerName,playerid); SendClientMessageToAll(red, string); print(string); SaveToFile(\"KickLog\",string); Kick(playerid); return 1; } } } //----------------------------------------------------- if(ServerInfo[Locked] == 1) { PlayerInfo[playerid][AllowedIn] = false; SendClientMessage(playerid,red,\"A szerver zárva! Van 20 másodperced hogy beírd a jelszót, különben kirúgnak!\"); SendClientMessage(playerid,red,\"Használd: /password [jelszó]\"); LockKickTimer[playerid] = SetTimerEx(\"AutoKick\", 20000, 0, \"i\", playerid); } //----------------------------------------------------- if(strlen(dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3)) == 0) dini_Set(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3, PlayerName); else { if( strfind( dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3), PlayerName, true) == -1 ) { format(string,sizeof(string),\"%s,%s\", dini_Get(\"ladmin/config/aka.txt\",tmp3), PlayerName); dini_Set(\"ladmin/config/aka.txt\", tmp3, string); } } //----------------------------------------------------- if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid))) { new lstring[256]; format(lstring,256,\"{FF0000}Üdv {0019fc}%s!\\n{CDF917}Ez a név még nincs regisztrálva!\\n\\n{057CEA}Írj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\",pName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",lstring,\"Regisztrál\",\"Kilép\"); } else { PlayerInfo[playerid][Registered] = 1; format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName)); new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\"); if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) ) { LoginPlayer(playerid); if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0) { format(string,sizeof(string),\"{0019fc}FELHASZNÁLÓ: {FF0000}Autómatikusan bejelentkeztél! {CDF917}(Admin Szint: {33CCFF}%d)\", PlayerInfo[playerid][Level] ); SendClientMessage(playerid,green,string); } else SendClientMessage(playerid,green,\"{0019fc}FELHASZNÁLÓ: {FF0000}Autómatikusan belelentkeztél, Jó játékot!\"); } else { new lstring[256]; format(lstring,256,\"{0019fc}Üdv {33FF33}%s! {CDF917}Játék elõtt kérlek {FF0000}jelentkezz be:\",pName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",lstring,\"Belépés\",\"Kilépés\"); } } return 1; } onplayerdisconnect alatt: if(ServerInfo[ConnectMessages] == 1) { switch (reason) { case 0: format(str, sizeof(str), \">>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Kilépett a szerverrõl {FF0000}(Idõtullépés) <<<\", PlayerName, playerid); case 1: format(str, sizeof(str), \">>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Kilépett a szerverrõl {FF0000}(Kilépés) <<<\", PlayerName, playerid); case 2: format(str, sizeof(str), \">>> {0000FF}%s {33CCFF}(%d) {CDF917}Kilépett a szerverrõl {FF0000}(Kirúgva/Bannolva) <<<\", PlayerName, playerid); } SendClientMessageToAll(red, str); } if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) SavePlayer(playerid); if(udb_Exists(PlayerName2(playerid))) dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"loggedin\",0); PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = 0; PlayerInfo[playerid][Level] = 0; PlayerInfo[playerid][Jailed] = 0; PlayerInfo[playerid][Frozen] = 0; PlayerInfo[playerid][AFKstatus] = 0; if(PlayerInfo[playerid][Jailed] == 1) KillTimer( JailTimer[playerid] ); if(PlayerInfo[playerid][Frozen] == 1) KillTimer( FreezeTimer[playerid] ); if(ServerInfo[Locked] == 1) KillTimer( LockKickTimer[playerid] ); if(PlayerInfo[playerid][pCar] != -1) CarDeleter(PlayerInfo[playerid][pCar]); #if defined ENABLE_SPEC for(new x=0; x<MAX_PLAYERS; x++) if(GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo AdvanceSpectate(x); #endif return 1; }
55
« Dátum: 2012. május 23. - 17:43:18 »
van egy osztálytársam aki 35 kg
56
« Dátum: 2012. május 23. - 17:37:39 »
a-a csak ezek vannak hozza new vip[MAX_PLAYERS] = 0; new AdminLevel[MAX_PLAYERS] = 0; + a parancs...
57
« Dátum: 2012. május 23. - 17:35:12 »
Kösz és azt megtudod csinalni hogy /exithouse parancsal jöljön ki a házból
58
« Dátum: 2012. május 23. - 17:14:10 »
43 Kg
59
« Dátum: 2012. május 23. - 16:48:56 »
5/10
60
« Dátum: 2012. május 23. - 16:47:57 »
csak?? :laugh: Üzenetek: [Összes: 44 / 0 Olvasatlan]
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 108
|