Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2012. február 14. - 22:21:26 »
Hogy lehet dialog menüvel jármûvel teleportálni?
Közbe rájöttem [pawn]new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new State = GetPlayerState(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && State == PLAYER_STATE_DRIVER) { return SetVehiclePos(vehicleid,x,y,z); } SetPlayerPos(playerid,x,y,z);[/pawn] itt van ha érdekel valakit 47
Segítségkérés / Fegyver tiltás« Dátum: 2012. február 14. - 19:54:31 »
Kösz ment a +!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 14. - 21:27:22 ) asszem csak kezdésnél veszi el a fegyvereket de nekem olyan kell hogy azon a területen másodpercenként vegye el! 48
Segítségkérés / Fegyver tiltás« Dátum: 2012. február 14. - 17:51:19 »
Üdv!
Hogy tudom letiltani a fegyvereket bizonyos helyeken? pl. spawn helynél 49
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]« Dátum: 2012. február 14. - 17:16:32 »
ott van.. eddig nem volt, ha nem csatlakoztak legalább nem vette le, de ha csatlakoztak és csak kiléptek akkor nem vette le
ebbe bele látni 50
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]« Dátum: 2012. február 14. - 16:48:52 »
Üdv!
Én is ilyesmit használok, nálam ha kilépnek az emberek akkor is levon 1-et 51
Segítségkérés / Valaki ad egy linket egy jo fegyver script rol amibe sok fegyver van« Dátum: 2012. február 12. - 19:26:59 »
Szia!
[pawn]#include <a_samp> #define DIALOGID 1200 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/weapons\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOGID) { if(response) { if(listitem == 0) // Kézi fegyverek { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) // Mûfaszok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) // Pisztolyok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) // Shotgunok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4) // Gépfegyverek { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 5) // Gépkarabélyok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépkarabélyok\", \"AK-47\\nM4\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 6) // Mesterlövész { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mesterlövész\", \"Country\\nSniper\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 7) // Speciális { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == // Gránátok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 9) // Éjjellátok { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Éjjellátók\", \"Éjjellátó\\nHõérzékelõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 10) // Egyéb { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+1) // Kézifegyverek { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 5) { GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 6) { GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 7) { GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == { GivePlayerWeapon(playerid, 15, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 9) { GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 10) { GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Ütõ fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nRendõr Gumibot\\nKés\\nGolf ütõ\\nÁsó\\nDákó\\nKard\\nPálca\\nLáncfûrész\\nVirág\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 11)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+2) // Mûfaszok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mûfaszok\", \"Lila\\nKicsi fehér\\nNagy fehér\\nEzüst\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+3) // Pisztolyok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Pisztolyok\", \"9mm\\nHangtompítós 9mm\\nDesert Eagle\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+4) // Shotgunok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Shotgunok\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+5) // Gépfegyverek { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 28, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépfegyverek\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+6) // Gépkarabélyok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépkarabélyok\", \"AK-47\\nM4\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gépkarabélyok\", \"AK-47\\nM4\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+7) // Mesterlövész { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 33, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mesterlövész\", \"Country\\nSniper\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Mesterlövész\", \"Country\\nSniper\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+8) // Speciális { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 35, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 36, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 38, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 37, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Speciális\", \"RPG\\nRPG Hõkövetõs\\nMinigun\\nLángszóró\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+9) // Gránátok { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 17, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 18, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Gránátok\", \"Gránát\\nFüstgránát\\nMolotov koktél\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+10) // Éjjellátók { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 44, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Éjjellátók\", \"Éjjellátó\\nHõérzékelõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 45, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+10, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Éjjellátók\", \"Éjjellátó\\nHõérzékelõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+11) // Egyéb { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 39, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 40, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 43, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek->Egyéb\", \"C4+Távirányító\\nPoroltó\\nSpray\\nFényképezõgép\\nEjtõernyõ\\nVissza\", \"Ok\", \"Mégse\"); } if(listitem == 5)//BACK { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Kézi fegyverek\\nMûfaszok\\nPisztolyok\\nShotgunok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nMesterlövész\\nSpeciális\\nGránátok\\nÉjjellátók\\nEgyéb\", \"Ok\", \"Mégse\"); } } return 1; } return 0; }[/pawn] 52
Segítségkérés / Gombra nyíló object« Dátum: 2012. február 12. - 19:04:49 »
Sziasztok!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=278880 http://solidfiles.com/d/8021b56f27/ Ez alapján próbáltam gombra nyíló objectet csinálni de nem sikerült! Segítene valaki? a koordinátákat is bele írtam! 53
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2012. február 12. - 12:01:20 »Idézetet írta: Antonyo date=1329041343\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ebben benne van csak kikell belõle szedni. Vagy itt van még egy. 54
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2012. február 12. - 00:17:45 »
Estét!
Fegyver mentõ-betöltõ scriptre lenne szükségem!:) 55
Segítségkérés / Dm zónák Textdraw« Dátum: 2012. február 09. - 23:21:56 »
Sziasztok!
Ha nem lépnek ki /exitdm-el és kilépnek a szerverrõl akkor nem vonja le ::| pl. /dm 5 és ha mindenki kilépne /dm 5 marad 57
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2012. február 07. - 17:24:54 »
Sziasztok!
Az miért van hogy betöltök egy attached objectet és eltûnik? |