Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Devil112
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
46
« Dátum: 2016. március 08. - 16:03:16 »
Sziasztok. Lenne egy olyan problémám , hogy mikor felrobban a bank ajtó én bemappoltam úgy hogy a földre kerüljön viszont egyáltalán nem úgy rakja le hanem ferdén, ez miért van? bankajto = CreateDynamicObject(2634, 2144.2, 1627.1, 994.28003, 0, 0, 180); MoveDynamicObject(bankajto,2145.5, 1629.8, 992.59998, 90, 155.342,30.0);
47
« Dátum: 2016. március 08. - 15:44:09 »
Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyi időt kell beállítsak, hogy a bomba 15 másodperc múlva robbanjon fel? Sajnos nemtudom hogy számlál. SetTimer(\"bombarobban\", 1*30,0);
48
« Dátum: 2016. március 07. - 23:34:29 »
Sziasztok. Van egy olyan problémám mikor bankrablásnál felrobbant az ajtó majd bemegyek és újra beírom, hogy elkezdje szedni a pénzt, nem csak egyszer, hanem többször lehet.. Azt szeretném, hogy csak egyszer lehessen beírni és utána ne tudja mert ahányszor beírja annyiszor kapja meg a pénzt. if(strcmp(cmd, \"/bankrob\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bankrablás\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(KivanRabolva == 0) { if(PlayerToPoint(4.0, playerid, 2312.0837,-0.6446,26.7422) && Rabol[playerid] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pBomba] == 1) { if(PlayerToPoint(10.0, playerid, 2312.0837,-0.6446,26.7422)) { SetTimer(\"bombarobban\",1000*35,0); } SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Bomba élesítve!((35 mp))\"); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s élesítette a bombát.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"élesítette a bombát.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] [bANKRABLÁS] %s élesítette a bombát\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20) { SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"*[bankrablás] Elkezdétek rabolni a bankot.\"); } SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"Banki alkalmazott: Rendőrség, vétel. Rabolják a bankot, kérem siessenek.\"); SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"Központ: Minden egység. Azonnal menjenek ki a bankhoz.\"); SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"Központ: Zárjanak le minden területet és várjanak a további parancsra.\"); PlayerInfo[playerid][pBomba] = 0; Rabol[playerid] = 1; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"%s rabolja a bankot.\", sendername); SendAdminMessage(COLOR_ADMIN,string); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs bombád.\"); } } else if(PlayerToPoint(4.0, playerid, 2310.0681,-5.4459,26.7422)) { if(Rabol[playerid] == 0 || Rabol[playerid] == 1) { Rabol[playerid] = 1; if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20) { SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"*[bankrablás]Elkezdtétek pakolni a pénzt!\"); } SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Elkezdted pakolni a pénzt a zsákba.\"); RobTimer[playerid] = SetTimerEx(\"elegvolt\", 1000*60*3, false, \"i\", playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdte pakolni a pénzt a táskába.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); } else if(Rabol[playerid] == 2) { Rabol[playerid] = 0; ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); KillTimer(RobTimer[playerid]); } } } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nemrég rabolták ki a bankot.\"); } return 1; }
49
« Dátum: 2016. március 07. - 20:33:47 »
Sziasztok. Egy olyan problémám van, mikor beírom, hogy /felveszfrakció mindig annyit ír ki, hogy unknown command.. Nemtudok rájönni hol rontottam el.. if(strcmp(cmd, \"/felveszfrakció\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/felveszfrakcio\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new para1; para1 = ReturnUser(tmp); if(PlayerInfo[para1][pLeader] == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /felveszfrakció [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || Admin(playerid, 7)) { if(IsPlayerConnected(para1)) { if(para1 != INVALID_PLAYER_ID) { if(PlayerInfo[para1][pMember] > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékosnak már van leaderes munkája!\"); return 1; } GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pMember] = 1; PlayerInfo[para1][pRank] = 1; format(string, sizeof(string), \"%s felvett rendőrnek!\", sendername); SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string); format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s rendőrnek.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"%s felvette %s rendőrnek.\", sendername, rag(giveplayer,3)); SendFAdminMessage(COLOR_FOADMIN,string); SetPlayerColor(para1, COLOR_GRAD2); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 280; SetPlayerSkin(para1, 280); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 306; SetPlayerSkin(para1,306); } new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s felvette %s rendőrnek.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,3)); LoOoG(stringx); } } } if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || Admin(playerid, 7)) { if(IsPlayerConnected(para1)) { if(para1 != INVALID_PLAYER_ID) { if(PlayerInfo[para1][pMember] > 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékosnak már van leaderes munkája!\"); return 1; } GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); PlayerInfo[para1][pMember] = 4; PlayerInfo[para1][pRank] = 1; format(string, sizeof(string), \"%s felvett mentősnek!\", sendername); SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string); format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s mentősnek.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"%s felvette %s mentősnek.\", sendername, rag(giveplayer,3)); SendFAdminMessage(COLOR_FOADMIN,string); SetPlayerColor(para1, COLOR_GRAD2); if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 274; SetPlayerSkin(para1,274); } if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2) { PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 308; SetPlayerSkin(para1,308); } new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s felvette %s mentősnek.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,3)); LoOoG(stringx); } } } } SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy frakció leader.\"); } } return 1; }
50
« Dátum: 2016. március 04. - 19:21:20 »
Sikerült, kiszedtem és már csak nehezen lehet eltolni, köszönöm.
51
« Dátum: 2016. március 04. - 18:27:29 »
De ha azt kiveszem akkor egyáltalán nem fogja tudni eltolni nem? Mert az kéne, hogy eltolja csak nehezen
52
« Dátum: 2016. március 04. - 15:01:07 »
UsePlayerPedAnims(); Van ilyened? Ha van,akkor ne legyen
Van, miért baj ha benne van?
53
« Dátum: 2016. március 03. - 20:13:45 »
Sajnos nem, amikor le van állítva a motor akkor is ugyanolyan könnyen tudom tolni a kocsit,
54
« Dátum: 2016. március 03. - 20:12:03 »
Köszönöm.
55
« Dátum: 2016. március 03. - 19:55:26 »
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy mikor elkezdem beindítani a motort valamiért a játékos nevét nem írja oda és nemtudom miért. if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new newcar; newcar = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsAnOwnableCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\"); return 1; } } if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\"); RemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; } if(gEngine[playerid] == 0) { new nev[32]; engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true; SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid); format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); TogglePlayerControllable(playerid, false); gEngine[playerid] = 1; return 1; } } if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás { if(gEngine[playerid] == 1) { new nev[32]; engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; TogglePlayerControllable(playerid, true); PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0); format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); gEngine[playerid] = 0; return 1; } } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\"); } return 1; }
56
« Dátum: 2016. március 03. - 19:54:37 »
De pl. ott a seemta vagy seerpg azokon is úgy van/úgy volt , hogy csak nehezen lehetett tolni a járművet.
57
« Dátum: 2016. március 03. - 17:47:05 »
Sziasztok. Azt hogy lehet megcsinálni, hogy a járműveket nehezebben lehessen eltolni?
58
« Dátum: 2016. március 03. - 17:42:58 »
Megoldottam, az óránál minden percben vissza állította az időt arra
59
« Dátum: 2016. március 03. - 17:40:16 »
Köszönöm.
60
« Dátum: 2016. március 01. - 20:01:21 »
Nos, ahogy mondtad a fegyverid volt az egyik probléma, felhasználtam , mostmár megkapom azt a fegyvert amit szeretnék, és annyi töltényt amennyit kérek. Egy probléma. A pénzt még mindig nem vonja le.. se azt ha nincs fegyverem es akkor veszek se akkor ha van es csak toltenyt veszek.. if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t atáblán találod.\"); return 1; } new fegyverid = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); new tolteny = strval(tmp); if(fegyverid < 2 || fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 2 és 9 között kell lennie.\"); return 1; } if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; } if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 290.1126,-109.3564,1001.5156)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; } { if(fegyverid==2) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) //------------- Baseball ütő { format(stringx,sizeof(stringx), \"Már van egy ütőd..\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==3) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) //------------- Kés { format(stringx,sizeof(stringx), \"Már van egy késed..\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==4) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //------------- 9MM { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\"); PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==5) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) //------------- Desert Eagle { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==9) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) //------------- Shotgun { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==6) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) //------------- MP5 { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } if(fegyverid==7) { if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) //------------- AK47 { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } else if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\"); PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny; PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000; format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx); return 1; } } } } return 1; }
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
|