Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Devil112

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
46
Segítségkérés / bankajtó
« Dátum: 2016. március 08. - 16:03:16 »
Sziasztok.
Lenne egy olyan problémám , hogy mikor felrobban a bank ajtó én bemappoltam úgy hogy a földre kerüljön viszont egyáltalán nem úgy rakja le hanem ferdén, ez miért van?
 
   bankajto = CreateDynamicObject(2634, 2144.2, 1627.1, 994.28003, 0, 0, 180);
MoveDynamicObject(bankajto,2145.5, 1629.8, 992.59998, 90, 155.342,30.0);

47
Segítségkérés / Set timer
« Dátum: 2016. március 08. - 15:44:09 »
Sziasztok.
Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyi időt kell beállítsak, hogy a bomba 15 másodperc múlva robbanjon fel?
Sajnos nemtudom hogy számlál.
 
SetTimer(\"bombarobban\", 1*30,0);

48
Segítségkérés / Bankrablás fail
« Dátum: 2016. március 07. - 23:34:29 »
Sziasztok.
Van egy olyan problémám mikor bankrablásnál felrobbant az ajtó majd bemegyek és újra beírom, hogy elkezdje szedni a pénzt, nem csak egyszer, hanem többször lehet..
Azt szeretném, hogy csak egyszer lehessen beírni és utána ne tudja mert ahányszor beírja annyiszor kapja meg a pénzt.
 
    if(strcmp(cmd, \"/bankrob\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bankrablás\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(KivanRabolva == 0)
   {
       if(PlayerToPoint(4.0, playerid, 2312.0837,-0.6446,26.7422) && Rabol[playerid] == 0)
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pBomba] == 1)
         {
                        if(PlayerToPoint(10.0, playerid, 2312.0837,-0.6446,26.7422))
                        {
                  SetTimer(\"bombarobban\",1000*35,0);
               }
            SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Bomba élesítve!((35 mp))\");
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s élesítette a bombát.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"élesítette a bombát.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] [bANKRABLÁS] %s élesítette a bombát\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20)
            {
            SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"*[bankrablás] Elkezdétek rabolni a bankot.\");
            }
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"Banki alkalmazott: Rendőrség, vétel. Rabolják a bankot, kérem siessenek.\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"Központ: Minden egység. Azonnal menjenek ki a bankhoz.\");
            SendRadioMessage(1, COLOR_LIGHTRED, \"Központ: Zárjanak le minden területet és várjanak a további parancsra.\");
            PlayerInfo[playerid][pBomba] = 0;
            Rabol[playerid] = 1;
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
              format(string, sizeof(string), \"%s rabolja a bankot.\", sendername);
            SendAdminMessage(COLOR_ADMIN,string);
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs bombád.\");
         }
   }
   else if(PlayerToPoint(4.0, playerid, 2310.0681,-5.4459,26.7422))
   {
       if(Rabol[playerid] == 0 || Rabol[playerid] == 1)
       {
          Rabol[playerid] = 1;
          if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 20 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 20)
         {
         SendRadioMessage(20, COLOR_LIGHTRED, \"*[bankrablás]Elkezdtétek pakolni a pénzt!\");
         }
         SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Elkezdted pakolni a pénzt a zsákba.\");
         RobTimer[playerid] = SetTimerEx(\"elegvolt\", 1000*60*3, false, \"i\", playerid);
         TogglePlayerControllable(playerid, 0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
         new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdte pakolni a pénzt a táskába.\", nev);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"elkezdte pakolni a pénzt a táskába\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
      }
      else if(Rabol[playerid] == 2)
      {
          Rabol[playerid] = 0;
         ClearAnimations(playerid);
         TogglePlayerControllable(playerid, 1);
         KillTimer(RobTimer[playerid]);
      }
   }
   }
   else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nemrég rabolták ki a bankot.\");
}
return 1;
}

49
Segítségkérés / felvétel probléma
« Dátum: 2016. március 07. - 20:33:47 »
Sziasztok.
Egy olyan problémám van, mikor beírom, hogy /felveszfrakció mindig annyit ír ki, hogy unknown command..
Nemtudok rájönni hol rontottam el..
 
   if(strcmp(cmd, \"/felveszfrakció\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/felveszfrakcio\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4)
    {
   if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
           new para1;
      para1 = ReturnUser(tmp);
      if(PlayerInfo[para1][pLeader] == 0)
      {
           tmp = strtok(cmdtext, idx);
         if(!strlen(tmp))
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /felveszfrakció [JátékosID/NévRészlet]\");
            return 1;
         }
         if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || Admin(playerid, 7))
         {
            if(IsPlayerConnected(para1))
             {
                 if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
                 {
                     if(PlayerInfo[para1][pMember] > 0)
                     {
                         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékosnak már van leaderes munkája!\");
                         return 1;
                     }
                  GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  PlayerInfo[para1][pMember] = 1;
                  PlayerInfo[para1][pRank] = 1;
                  format(string, sizeof(string), \"%s felvett rendőrnek!\", sendername);
                  SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
                  format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s rendőrnek.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s felvette %s rendőrnek.\", sendername, rag(giveplayer,3));
                  SendFAdminMessage(COLOR_FOADMIN,string);
                  SetPlayerColor(para1, COLOR_GRAD2);
                  if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
                  {
                     PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 280;
                     SetPlayerSkin(para1, 280);
                  }
                  if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
                  {
                     PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 306;
                     SetPlayerSkin(para1,306);
                  }
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s felvette %s rendőrnek.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,3));
                  LoOoG(stringx);
               }
            }
         }
         if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || Admin(playerid, 7))
         {
            if(IsPlayerConnected(para1))
             {
                 if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
                 {
                     if(PlayerInfo[para1][pMember] > 0)
                     {
                         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A játékosnak már van leaderes munkája!\");
                         return 1;
                     }
                  GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  PlayerInfo[para1][pMember] = 4;
                  PlayerInfo[para1][pRank] = 1;
                  format(string, sizeof(string), \"%s felvett mentősnek!\", sendername);
                  SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
                  format(string, sizeof(string), \"Felvetted %s mentősnek.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s felvette %s mentősnek.\", sendername, rag(giveplayer,3));
                  SendFAdminMessage(COLOR_FOADMIN,string);
                  SetPlayerColor(para1, COLOR_GRAD2);
                  if(PlayerInfo[para1][pSex] == 1)
                  {
                     PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 274;
                     SetPlayerSkin(para1,274);
                  }
                  if(PlayerInfo[para1][pSex] == 2)
                  {
                     PlayerInfo[para1][Munkaruha1] = 308;
                     SetPlayerSkin(para1,308);
                  }
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s felvette %s mentősnek.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,3));
                  LoOoG(stringx);
               }
            }
         }
      } SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy frakció leader.\");
    }
} return 1;
}

50
Segítségkérés / Jármű súlya
« Dátum: 2016. március 04. - 19:21:20 »
Sikerült, kiszedtem és már csak nehezen lehet eltolni, köszönöm.:)

51
Segítségkérés / Jármű súlya
« Dátum: 2016. március 04. - 18:27:29 »
De ha azt kiveszem akkor egyáltalán nem fogja tudni eltolni nem?
Mert az kéne, hogy eltolja csak nehezen

52
Segítségkérés / Jármű súlya
« Dátum: 2016. március 04. - 15:01:07 »
Idézetet írta: Rasheedka date=1457039705\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
UsePlayerPedAnims();
Van ilyened?
Ha van,akkor ne legyen
 
Van, miért baj ha benne van?:o

53
Segítségkérés / Jármű súlya
« Dátum: 2016. március 03. - 20:13:45 »
Sajnos nem, amikor le van állítva a motor akkor is ugyanolyan könnyen tudom tolni a kocsit,

54
Segítségkérés / Kiírás hiba.
« Dátum: 2016. március 03. - 20:12:03 »
Köszönöm.:)

55
Segítségkérés / Kiírás hiba.
« Dátum: 2016. március 03. - 19:55:26 »
Sziasztok.
Olyan problémám van, hogy mikor elkezdem beindítani a motort valamiért a játékos nevét nem írja oda és nemtudom miért.:(
 
      if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
           new newcar;
           newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(IsAnOwnableCar(newcar))
   {
               if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
      else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
      else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
         else
         {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
          return 1;
          }
   }
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(gEngine[playerid] == 0)
                   {
               new nev[32];
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
                      SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
               format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                         TogglePlayerControllable(playerid, false);
                         gEngine[playerid] = 1;
                return 1;
                   }
      }
      if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás
      {
         if(gEngine[playerid] == 1)
                   {
                      new nev[32];
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
                            TogglePlayerControllable(playerid, true);
               PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
               format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                       gEngine[playerid] = 0;
                return 1;
                    }
      }
   } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\");
    }
    return 1;
}

56
Segítségkérés / Jármű súlya
« Dátum: 2016. március 03. - 19:54:37 »
De pl. ott a seemta vagy seerpg azokon is úgy van/úgy volt , hogy csak nehezen lehetett tolni a járművet.

57
Segítségkérés / Jármű súlya
« Dátum: 2016. március 03. - 17:47:05 »
Sziasztok.
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy a járműveket nehezebben lehessen eltolni?

58
RP/RPG kérések / Idő rendszer
« Dátum: 2016. március 03. - 17:42:58 »
Megoldottam, az óránál minden percben vissza állította az időt arra

59
Segítségkérés / Szerelés
« Dátum: 2016. március 03. - 17:40:16 »
Köszönöm.:)

60
Segítségkérés / Fegyver
« Dátum: 2016. március 01. - 20:01:21 »
Nos, ahogy mondtad a fegyverid volt az egyik probléma, felhasználtam , mostmár megkapom azt a fegyvert amit szeretnék, és annyi töltényt amennyit kérek.
Egy probléma. A pénzt még mindig nem vonja le.. se azt ha nincs fegyverem es akkor veszek se akkor ha van es csak toltenyt veszek..
 
   if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t atáblán találod.\");
         return 1;
      }
      new fegyverid = strval(tmp);
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      new tolteny = strval(tmp);
      if(fegyverid < 2 || fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 2 és 9 között kell lennie.\"); return 1; }
      if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; }
      if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 290.1126,-109.3564,1001.5156)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; }
      {
   if(fegyverid==2)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) //------------- Baseball ütő
       {
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Már van egy ütőd..\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0;
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
            return 1;
      }
   }
   if(fegyverid==3)
   {
        if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) //------------- Kés
       {
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Már van egy késed..\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
           return 1;
             }
       }
   if(fegyverid==4)
   {
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //------------- 9MM
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
      }
   }
   if(fegyverid==5)
   {
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) //------------- Desert Eagle
       {
         if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
      }
   }
   if(fegyverid==9)
   {
      if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) //------------- Shotgun
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
           return 1;
      }
   }
   if(fegyverid==6)
   {
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) //------------- MP5
       {
               if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000;
                 format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
      }
   }
   if(fegyverid==7)
   {
        if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) //------------- AK47
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
       }
       else if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 0)
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
         return 1;
      }
   }
      }
}
return 1;
}

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal