Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dugasz1

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
GTA V: Alap információk / GTA V Multiplayer
« Dátum: 2017. május 07. - 18:37:03 »
Honnan van ez az infó? És akkor melyiket lehet érdemes figyelni?

47
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. május 07. - 10:45:28 »
Ez csak admin control panelben cserél. Nem nagyon találok rá kész megoldást én se de biztos meg lehet.

48
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. május 07. - 10:35:24 »
Kinézet nem volt csúnya az igaz, kicsit bugos de szép. Szerintem ebbe is bele lehetne rakni téma választót

49
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. május 07. - 10:31:05 »
Hát nem tudom szerintem ez a legkevesebb. Nekem pl ezek az értesítések nagyon bejönnek nem kell verni az f5 öt.

50
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. május 07. - 10:26:13 »
Mi baj ezzel a motorral? Szerintem semmi baja, pár dolgot kéne kijavítani/berakni és tökéletes. Vagy mi hiányzik nektek az SMF-ből? 

51
GTA V: Alap információk / GTA V Multiplayer
« Dátum: 2017. május 06. - 14:24:56 »
Hát jó lenne.

52
GTA V: Alap információk / GTA V Multiplayer
« Dátum: 2017. május 05. - 22:10:14 »
Idézetet írta: Xenius date=1493980800

   
      FiveM közel sincs működőképes állapotban. GTA-Online szinkronizálást használ, és csak idő kérdése hogy a rockstar megszűntesse.
   


@Xenius (Inkább nem ott a másikban kérdeztem erre.)
 
Elvileg most lesz új netkód nem? Meg ezt nem értem, hogy a Rockstar mi szerint lövi le a projekteket? Azt vágom miért gondolom, mert pénz kiesést okoz nekik nem az ő multijukat nyomják (Ami szerintem egy rohadt nagy hiba volt hogy nem adnak ki valami SDK-t ő maguk tisztán és azt még össze is köthetnék felőlem valamilyen fizetőssel akármivel) de az elsőt elég hamar lelőtték a GTA:N meg már megy egy ideje. Miért?

53
GTA V: Alap információk / GTA V Multiplayer
« Dátum: 2017. május 05. - 21:57:02 »
Hát majd kiderül melyikük halad majd jobban :D Hisz most ugyan ott kell tartaniuk kb.

55
GTA V: Alap információk / GTA V Multiplayer
« Dátum: 2017. május 04. - 13:34:57 »
Lehet bár ha ezek azok akkor elvileg lenyúltak egy csomó mindent ami nem túl szép. Bár a GTA:N nyilván őket állítja be rosszaknak de ki tudja mi az igaz.
 
Forrás

56
GTA V: Alap információk / GTA V Multiplayer
« Dátum: 2017. május 02. - 14:10:41 »
Őket egyszer nem le allították? Meg miért pont ez ? A GTA Network előrébb jár nekem úgy néz ki sőt a GTA Orange is nem?

57
Segítségkérés / Login-Panel Script hiba.
« Dátum: 2017. április 26. - 23:17:35 »
Ahogy mondta @BlackSy ilyet nem rakunk onClientRender-be, mert az minden framenél amit kirajzol a géped meghívódik. Tehát ha van 50fpsed akkor 50szer meghívj az a függvényt másodpercenként. Oda csak a dxDraw-os cuccokat tesszük, mert az ahogy a nevében benne van tényleg rajzolás és azt minden képkockára ki akarod rajzolni nem csak 1-re.
 
És azért nem jelenik meg a text, mert a dx-el elentétbe a gui-s funkciók (pl mint a te guiCreateEdit-ed) meghíváskor létrehoznak egy akármit (jelen esetben egy edit boxot amibe írhatsz) és az mind addig létezik míg destroyElement()-el ki nem törlöd. És mivel az a függvény minden framenél meghívódik így neked állandóan újat készít és pakolja őket egymásra, készíti folyamatosan őket így a userbox válzotód mindig a legutóbb létrejöttet jelenti és ha te belekattintasz és írsz akkor egy régibe írsz még nem az újba. Lehet 200at elkészít mire te lenyomsz egy gombot és azok mindig üresen készülnek el.

58
Segítségkérés / Login-Panel Script hiba.
« Dátum: 2017. április 26. - 16:15:32 »
Ennyi az egész kód? Vagy benne van egy onClientRender-ben?

59
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. április 25. - 13:54:01 »
Az csak egy figyelmeztetés, hogy ezt a lehetőséget (hogy egy player tömböt adj meg a triggerClientEventnek) csak 1.3.0-9.04570-től elérhető. Írja is a wiki changelog résznél: Link
 
Csak írb bele a metába, hogy 
 
 

<min_mta_version client=\"1.3.1\" server=\"1.3.1\" />

 
Edit:
 
Ja igen és szerintem nézd meg hogy nearbyPlayers hány elemet tartalmaz, mert ahogy @DrAkE írta szokott olyat csinálni a col hogy amíg ki nem mész és megint be addig nem érzékeli a playert. Csak én úgy emlékszem ezt nem csak attachnál csinálja hanem pont az oldja meg ha oda attacholod a playeredhez, akkor frissíti magát és letudod kérni rendesen.

60
Segítségkérés / Login Panel Dayzin
« Dátum: 2017. április 24. - 14:14:54 »
Nem tudom, hogy a DayZ modot használod vagy te írsz magadnak egy DayZ modot.
 
De menteni SQL-be menthetsz. Vagy a beépített SQLLite-t használod vagy egy MYSQL-t. Itt vannak azok a függvények amikkel elérheted ezt SQL-t. (Én a MYSQL-t ajánlom inkább)
De elsőnek szerintem olvass utána kb mik ezek. Meg ismerd meg az SQL nyelvet egy kicsit.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal