Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Segítségkérés / 10 percenként 5.000 $« Dátum: 2011. július 06. - 16:36:06 »
Helló!
Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy azt hogyan tudnám megcsinálni hogy minden játékosnak a szerveren eltöltött minden 10 perc után ad 5.000$ ?? Remélem érthetõen fogalmaztam meg és nem kérdezek túl sokat. Segítséget elõre is kösz! 47
Segítségkérés / Motor, quad -nál sisak!« Dátum: 2011. július 06. - 14:42:44 »
Kösz kösz mûködik!
Még annyit hogy lehetne benne megcsinálni hogy nem csak akkor szedi le a fejérõl a bukót ha leszáll a motorrol ? Mert pl ha le esek és nem szállok vissza a motorra akkor is rajta marad a karakter fején a bukó! Segítséget elõre is köszönnöm! 48
Segítségkérés / Plugin problémák...« Dátum: 2011. július 06. - 14:02:27 »visual c++ 2008 vagy 2010 pack?[/quote] 49
Segítségkérés / Motor, quad -nál sisak!« Dátum: 2011. július 06. - 13:33:02 »
Üdv mindenkinek!
Szeretném segítségeteket kérni hogy hogyan tudom azt megcsinálni hogyha egy játékos felül valamelyik motorra vagy egy quad-ra akkor automatikusan felhúz egy bukósisakot?? Aki tudna segíteni az pls segítsen!! 51
Segítségkérés / DM zóna tiltás« Dátum: 2011. július 06. - 12:06:58 »
Üdv minden fórumozónak!
Szeretném segítségeteket kérni abban hogy én csináltam egy DM-zónát és azt szeretném kérdezni hogy hogyan tudnám levédeni hogy ott ne lehessen parancsot használni ?? Már mint hogyha beírja hogy /auto nrg vagy /fegyverek akkor azt írja ki hogy DM-zónába nem lehet tárgyat lehívni!! Aki segítenem annak megköszönném! 52
Segítségkérés / Csatlakozásnál slot ki írása!! HELP!!« Dátum: 2011. július 04. - 19:47:43 »
Kösz vampesz mûködik!
53
Segítségkérés / AddStaticVehicleEx... HELP!!!« Dátum: 2011. július 04. - 16:55:03 »
Kösz a tippet sikerült!!
54
Segítségkérés / Csatlakozásnál slot ki írása!! HELP!!« Dátum: 2011. július 04. - 16:53:45 »
Hellosztok!
Szeretném segítségeteket kérni abban hogy azt hogy tudnám megcsinálni hogy mikor egy játékos felcsatlakozik a szerverre akkor valahogy ezt írja ki: Baliboy csatlakozott a szerverhez (6/30) Mikor meg elhagyta a szervert akkor: Baliboy elhagyta a szervert (5/30) Segítséget elõre is köszönöm, remélem tudtok segíteni! 55
Segítségkérés / Drift számláló és rámpák« Dátum: 2011. július 04. - 00:51:08 »
Hellosztok!
Találtam itt a fórumon 2 db scriptet! De én ebbe a scriptbe azt szeretném megcsinálni mindkettõbe hogy parancs nélkül müködjenek vagyis ha felépsz a szerverre és kocsiba vagy akkor nem kell semmit beírni hanem csak nyomod a CTRL-t és jönn elõ rámpa és a driftelésnél is ne kelljen parancsot beírni hanem a driftelsz magától számolja!! PLS HELP! Scriptek: Rámpa: [pawn]//////////////////////////////////////////// ////////Ramping system By [icE_aGe]///////// //////////////////////////////////////////// #include <a_samp> #define RAMP 1632 #define tavolsag 15.0 #define ido 5000 stock GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, &Float:z, &Float:a) { GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); if (GetPlayerVehicleID(playerid)) { GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a); } x += (tavolsag * floatsin(-a, degrees)); y += (tavolsag * floatcos(-a, degrees)); } new tempkey, ramp; new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A; forward Delete(objectid); new beirta[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { beirta[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/ramp on\", true)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Mostantol a CTRL-töl elötted megjelenik egy szöktetõ\"); beirta[playerid]=1; return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/ramp off\", true)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Mostantol nem jelenik meg a szöktetõ\"); beirta[playerid]=0; return 1; } return 0; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { tempkey = newkeys - oldkeys; if(tempkey == KEY_ACTION) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if (beirta[playerid] == 1) { GetXYInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, Z, A); ramp = CreateObject(RAMP, X, Y, Z, 0.0, 0.0, A); SetTimerEx(\"Delete\", ido, 0, \"d\", ramp); } } } return 1; } public Delete(objectid) { DestroyObject(objectid); return 1; }[/pawn] Drift mérõ: [pawn]#include a_samp #define DRIFT_MINKAT 10.0 #define DRIFT_MAXKAT 90.0 #define COLOR_LIGHTRED 0xFF0000FF #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define DRIFT_SPEED 30.0 #pragma tabsize 0 #pragma unused GetPlayerTheoreticAngle new Float:ppos[200][3]; enum Float:Pos{ Float:sX,Float:sY,Float:sZ }; new Float:SavedPos[MAX_PLAYERS][Pos]; new DriftPointsNow[200]; new PunktyDriftuGracza[200]; new Text:DriftTD[200]; forward LicznikDriftu(); forward clock(); forward PodsumowanieDriftu(playerid); public OnFilterScriptInit(){ for(new x=0;x<200;x++){ DriftTD
TextDrawBackgroundColor(DriftTD
TextDrawFont(DriftTD
TextDrawLetterSize(DriftTD
TextDrawColor(DriftTD
TextDrawSetOutline(DriftTD
TextDrawSetProportional(DriftTD
TextDrawSetShadow(DriftTD
} SetTimer(\"AngleUpdate\" , 700, true); SetTimer(\"LicznikDriftu\", 500, true); return 1; } IsCar(vid) { new model = GetVehicleModel(vid); switch(model) { case 443:return 0; case 448:return 0; case 461:return 0; case 462:return 0; case 463:return 0; case 468:return 0; case 521:return 0; case 522:return 0; case 523:return 0; case 581:return 0; case 586:return 0; case 481:return 0; case 509:return 0; case 510:return 0; case 430:return 0; case 446:return 0; case 452:return 0; case 453:return 0; case 454:return 0; case 472:return 0; case 473:return 0; case 484:return 0; case 493:return 0; case 595:return 0; case 417:return 0; case 425:return 0; case 447:return 0; case 465:return 0; case 469:return 0; case 487:return 0; case 488:return 0; case 497:return 0; case 501:return 0; case 548:return 0; case 563:return 0; case 406:return 0; case 444:return 0; case 556:return 0; case 557:return 0; case 573:return 0; case 460:return 0; case 464:return 0; case 476:return 0; case 511:return 0; case 512:return 0; case 513:return 0; case 519:return 0; case 520:return 0; case 539:return 0; case 553:return 0; case 577:return 0; case 592:return 0; case 593:return 0; case 471:return 0; } return 1; } forward AngleUpdate(); public AngleUpdate(){ for(new g=0;g<200;g++){ new Float:x, Float:y, Float:z; if(IsPlayerInAnyVehicle(g))GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(g), x, y, z); else GetPlayerPos(g, x, y, z); ppos[g][0] = x; ppos[g][1] = y; ppos[g][2] = z; } } Float:GetPlayerTheoreticAngle(i) { new Float:sin; new Float:dis; new Float:angle2; new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:tmp3; new Float:tmp4; new Float:MindAngle; if(IsPlayerConnected(i)){ GetPlayerPos(i,x,y,z); dis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,ppos
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(i), angle2); else GetPlayerFacingAngle(i, angle2); if(x>ppos
if(y>ppos[1]){tmp4=y-ppos[1];}else{tmp4=ppos[1]-y;} if(ppos[1]>y && ppos
sin = asin(tmp3/dis); MindAngle = floatsub(floatsub(floatadd(sin, 90), floatmul(sin, 2)), -90.0); } if(ppos[1]<y && ppos
sin = asin(tmp3/dis); MindAngle = floatsub(floatadd(sin, 180), 180.0); } if(ppos[1]<y && ppos
sin = acos(tmp4/dis); MindAngle = floatsub(floatadd(sin, 360), floatmul(sin, 2)); } if(ppos[1]>y && ppos
sin = asin(tmp3/dis); MindAngle = floatadd(sin, 180); } } if(MindAngle == 0.0){ return angle2; } else return MindAngle; } public PodsumowanieDriftu(playerid){ PunktyDriftuGracza[playerid] = 0; GivePlayerMoney(playerid,DriftPointsNow[playerid]); DriftPointsNow[playerid] = 0; TextDrawSetString(DriftTD[playerid],\" \"); } Float:ReturnPlayerAngle(playerid){ new Float:Ang; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), Ang); else GetPlayerFacingAngle(playerid, Ang); return Ang; } public LicznikDriftu(){ new Float:Angle1, Float:Angle2, Float:BySpeed, s[256]; new Float:Z; new Float:X; new Float:Y; new Float:SpeedX; for(new g=0;g<200;g++){ GetPlayerPos(g, X, Y, Z); SpeedX = floatsqroot(floatadd(floatadd(floatpower(floatabs(floatsub(X,SavedPos[ g ][ sX ])),2),floatpower(floatabs(floatsub(Y,SavedPos[ g ][ sY ])),2)),floatpower(floatabs(floatsub(Z,SavedPos[ g ][ sZ ])),2))); Angle1 = ReturnPlayerAngle(g); Angle2 = GetPlayerTheoreticAngle(g); BySpeed = floatmul(SpeedX, 12); if(GetPlayerState(g) == PLAYER_STATE_DRIVER && IsCar(GetPlayerVehicleID(g)) && floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) > DRIFT_MINKAT && floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) < DRIFT_MAXKAT && BySpeed > DRIFT_SPEED){ if(PunktyDriftuGracza[g] > 0)KillTimer(PunktyDriftuGracza[g]); PunktyDriftuGracza[g] = 0; DriftPointsNow[g] += floatval( floatabs(floatsub(Angle1, Angle2)) * 3 * (BySpeed*0.1) )/10; PunktyDriftuGracza[g] = SetTimerEx(\"PodsumowanieDriftu\", 3000, 0, \"d\", g); } if(DriftPointsNow[g] > 0){ format(s, sizeof(s), \"Driftp¾nz~w~: %d$\", DriftPointsNow[g]); TextDrawSetString(DriftTD[g], s); } SavedPos[ g ][ sX ] = X; SavedPos[ g ][ sY ] = Y; SavedPos[ g ][ sZ ] = Z; } } //Split(s1[], s2[], s3[]=\"\"){new rxx[256];format(rxx, 256, \"%s%s%s\", s1, s2, s3);return rxx;} //tostr(int){new st[256];format(st, 256, \"%d\", int);return st;} floatval(Float:val){new str[256];format(str, 256, \"%.0f\", val);return todec(str);} todec(str[]){return strval(str);} public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER){ TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD[playerid]); } return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new x; TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Ha Driftelsz pénzt tudsz keresni!\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new x; if (strcmp(\"/driftoff\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Drift Mérö kikapcsolva !!\"); TextDrawHideForPlayer(playerid, DriftTD
return 1; } if (strcmp(\"/drifton\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Dift mérö Bekapcsolva! Ha driftelsz pénzt kapsz érte!\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, DriftTD
return 1; } return 0; }[/pawn] És még ha valaki ezt a kettõt nekem egybe is tudná rakni azt nagyon megköszönném nagyon remélem hogy tudtok segíteni! 56
Segítségkérés / AddStaticVehicleEx... HELP!!!« Dátum: 2011. július 04. - 00:47:45 »
igen de az a steamerem kell az objectek miatt.... de ha nem így akkor hogyan tudnám megoldani hogy megjelenítsen a játék 300 kocsit vagy többet ?
57
Segítségkérés / AddStaticVehicleEx... HELP!!!« Dátum: 2011. július 03. - 23:52:03 »
Csá all!
Lenne egy kis problémám még pedig: AddStaticVehicleEx(546,1100.56079102,1388.57421875,10.66216087,0.00000000,-1,-1,15); //Intruder AddStaticVehicleEx(507,1095.30004883,1698.43750000,10.76285839,0.00000000,-1,-1,15); //Elegant Ilyen formába raktam be 300 Db autót kb és csak 97 mutat a játék, de miért ? és használok streamert! Segítsetek pls nagyon fontos lenne! 58
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. július 02. - 16:17:20 »
Kösz a segítséget a link az jól jött !
59
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. július 02. - 15:20:55 »
Helló!
Valaki megtudná nekem ennek az objectnek mondani az ID-jét vagy a nevét ?? http://kepfeltoltes.hu/110702/782075728ezaz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] Nagyon kellene segítséget elõre is kösz!! 60
Archívum / 1 MTA kérdés ??« Dátum: 2011. július 02. - 14:43:26 »
Ez mind szép és jó már csak az a baj hogy ez nem mûködik!!! :\'(
|