Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Norby

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 104
46
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]Cool=Stunt...
« Dátum: 2013. április 21. - 00:37:09 »
Most komolyan én ezt nem nevezném játékmódnak...
forward NitroReset();
forward CountDown();
Ezek minek vannak benne, ha nem használod szerintem te sem gondoltad komolyan hogy van benne 2 parancs és pár darab autó és object és már mindent lehet játékmódnak hívni ez még FS-nek is rossz..
Nem tudom mi értelme van ilyeneket publikálni..

47
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tuning kocsi spawn by [DS]Acer11
« Dátum: 2013. április 21. - 00:30:02 »
Idézetet írta: Beckham date=1366496696\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36270\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ismerõs a script..
 
Ezt már elõtted is leírták vagy 3-an, neked miért kell a negyediknek lenned?? -,-
Amúgy a script nem egészen tökéletes mi történik akkor, ha a kocsi felrobban hát az hogy újra spawnol, de viszont a tuningok nem lesznek rajta érdemes lenne törölni a kocsit mikor felrobbant és ha már van létrehozva egy az adott játékosnak akkor az elõzõt törölje.

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]Cool=Stunt...
« Dátum: 2013. április 21. - 00:19:58 »
citromhun azok nem függvények hanem eljárások(callback). :)

49
Kérdések, Segítség / MySql / PHP Gond
« Dátum: 2013. április 16. - 21:40:51 »
Amúgy a page megkapja az onlinegame értéket vagy a többit ki írja csak amit lekérdezel az a rossz?

50
Segítségkérés / Pénz mentése
« Dátum: 2013. április 16. - 21:38:31 »
Mentésnél használhatnál: GetPlayerMoney(playerid);
Lehet az lesz a baj, hogy a változónak nem adsz értéket vagyis a pénzt.

51
Kérdések, Segítség / MySql / PHP Gond
« Dátum: 2013. április 14. - 23:34:17 »
Ebben nem látok hibát máshol lesz a gond szerintem.

52
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Be/Ki jelzõ szkript
« Dátum: 2013. április 13. - 18:47:10 »
A véleményem eddig a legjobb. :D De azért szeretném látni a scriptet is. ;)

53
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2013. április 13. - 12:15:45 »
CMD:leker(playerid) {
format(szam, sizeof(szam), \"Pontjaid: %i\", PlayerInfo[playerid][Pontok]);
SendClientMessage(playerid, -1, szam);
return 1;
}

 
Amúgy az enumnak így kellene kinéznie:
 
enum pInfo
{
admin,
Pontok
};

54
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hasznos Parancsok
« Dátum: 2013. április 12. - 08:28:54 »
shadee az hibás az isplayerconnectedet cikluson belül kellene ellenõrizni és az \"Rcon AdminLista\" cikluson kívül, mert annyiszor fog lefutni ahány rcon admin van így nézne ki valahogy:
Rcon AdminLista:
Valaki
Rcon AdminLista:
Másikvalaki
Rcon AdminLista:
shadee
És Neve(playerid) ez itt a saját nevét írja ki minden egyes lefutásnál: Neve(i) , de ha már egész parancsot írunk akkor kérjük le a nevét, mert lehet valaki nem tudja mit kell beírni a Neve(i) helyére.
Megoldás:
 
CMD:admins(playerid)
{
     new string[25], count = 0, pname[24];
     SendClientMessage(playerid, -1, \"Rcon AdminLista:\");
     for(new i = 0 ; i < MAX_PLAYERS ; i++) {
if(!IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerAdmin(i)) continue;
        GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname));
format(string,sizeof(string),\"%s\",Neve(i));
SendClientMessage(playerid,-1,string);
count++;
    }
    if(count == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elérhetõ RCON Adminisztrátor a szerveren\");
    return 1;
}

55
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2013. április 11. - 14:35:11 »
new automatajavitastimer[MAX_PLAYERS];
forward automatajavitas(playerid);
public automatajavitas(playerid) {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return 0;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid)
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
if(!strcmp(cmdtext,\"/automatajavitas\", true)) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
automatajavitastimer[playerid] = SetTimerEx(\"automatajavitas\", 1000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext,\"/automatajavitasoff\", true)) {
KillTimer(automatajavitastimer[playerid]);
return 1;
}
return 0;
}
//vagy ZCMD-vel
CMD:automatajavitas(playerid) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
automatajavitastimer[playerid] = SetTimerEx(\"automatajavitas\", 1000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
CMD:automatajavitasoff(playerid) {
KillTimer(automatajavitastimer[playerid]);
return 1;
}

 
Tessék.

56
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fireball Minigame
« Dátum: 2013. április 10. - 14:44:02 »
Nem rossz, de az OnPlayerUpdate azt nem kell meghívni még Timer-el anélkül is lefut sõt nem három másodpercenként, hanem játékosonként másodpercenként fut le szóval az a Timer oda felesleges.
És ha meghalsz akkor töröld az objectet és a változót állítsd 0-ra, mert feleslegesen dobod fel olyan magasra az objectet miközben még az OnPlayerUpdate fut csak lagg lesz tõle, ha sok játékos van ezért FireBaller[playerid] = 0;

57
Segítségkérés / Dialogal kapcsolatos probléma
« Dátum: 2013. április 07. - 22:32:35 »
Másold be mit tartalmaz az OnDialogResponse eljárás.

58
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)
« Dátum: 2013. március 27. - 13:20:40 »
forward VoteTimer(playerid);
Benne hagytad a playerid.
Amúgy most már tökéletes :DD

59
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)
« Dátum: 2013. március 27. - 10:13:51 »
Ez maradhat a helyén, mert csak annak a játékosnak nullázza aki épp feljön szóval nem mindenkinek.
Voted[playerid] = 0;
Amúgy is Voted[playerid] ezt nem is tudnád az OnGameModeInit alá rakni. :)
Ez pedig megint rossz helyen van, ezt is helyezd át.
Vote = false;
Megoldás:
 
public OnGameModeInit() { //Vagy OnFilterScriptInit
Vote = false;
YesVotes = 0;
NoVotes = 0;
return 1;
}
public OnGameModeExit() { //Vagy OnFilterScriptExit
Vote = false;
YesVotes = 0;
NoVotes = 0;
return 1;
}

 
VoteTimer(playerid) ez alá megint csak felesleges a Voted[playerid] = 0;
Megoldás:
 

forward VoteTimer();
public VoteTimer() {
        new string[255];
        format(string, 128, \"{FFA600}* A szavazás lezárult! {dddddd}(%d igen, %d nem)\", YesVotes, NoVotes);
        SCMToAll(-1, string);
        Vote = false;
        NoVotes = 0;
        YesVotes = 0;
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
              if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
              Voted = 0;
        }
        return 1;
}

 
És az hogy ha már szavazott szerintem felesleges úgy ellenõrizni, hogy ha igen akkor 1 ha nem akkor 2 elé lenne egy értéket adni neki.

Igenre szavazott:


if(Voted[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már szavaztál\");


Voted[playerid] = 1;


Nemre szavazott:


if(Voted[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már szavaztál\");


Voted[playerid] = 1;


És ha lezárult a szavazás minenkinek visszaállítani 0-ra ami már fentebb leírtam :).

Vagy Voted[playerid] is mehetne bool változóban.

60
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)
« Dátum: 2013. március 26. - 17:45:18 »
Hát.. Nem tudom mi van, de még mindig nem javítottad.
Így lenne a jó szerintem:
 
public OnGameModeInit() { //Vagy OnFilterScriptInit
YesVotes = 0;
NoVotes = 0;
return 1;
}
public OnGameModeExit() { //Vagy OnFilterScriptExit
YesVotes = 0;
NoVotes = 0;
return 1;
}

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 104
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal