Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]Cool=Stunt...« Dátum: 2013. április 21. - 00:37:09 »
Most komolyan én ezt nem nevezném játékmódnak...
forward NitroReset(); forward CountDown(); Ezek minek vannak benne, ha nem használod szerintem te sem gondoltad komolyan hogy van benne 2 parancs és pár darab autó és object és már mindent lehet játékmódnak hívni ez még FS-nek is rossz.. Nem tudom mi értelme van ilyeneket publikálni.. 47
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tuning kocsi spawn by [DS]Acer11« Dátum: 2013. április 21. - 00:30:02 »Idézetet írta: Beckham date=1366496696\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36270\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ismerõs a script..Ezt már elõtted is leírták vagy 3-an, neked miért kell a negyediknek lenned?? -,- Amúgy a script nem egészen tökéletes mi történik akkor, ha a kocsi felrobban hát az hogy újra spawnol, de viszont a tuningok nem lesznek rajta érdemes lenne törölni a kocsit mikor felrobbant és ha már van létrehozva egy az adott játékosnak akkor az elõzõt törölje. 48
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]Cool=Stunt...« Dátum: 2013. április 21. - 00:19:58 »
citromhun azok nem függvények hanem eljárások(callback).
49
Kérdések, Segítség / MySql / PHP Gond« Dátum: 2013. április 16. - 21:40:51 »
Amúgy a page megkapja az onlinegame értéket vagy a többit ki írja csak amit lekérdezel az a rossz?
50
Segítségkérés / Pénz mentése« Dátum: 2013. április 16. - 21:38:31 »
Mentésnél használhatnál: GetPlayerMoney(playerid);
Lehet az lesz a baj, hogy a változónak nem adsz értéket vagyis a pénzt. 51
Kérdések, Segítség / MySql / PHP Gond« Dátum: 2013. április 14. - 23:34:17 »
Ebben nem látok hibát máshol lesz a gond szerintem.
52
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Be/Ki jelzõ szkript« Dátum: 2013. április 13. - 18:47:10 »
A véleményem eddig a legjobb. De azért szeretném látni a scriptet is.
53
Segítségkérés / Lekérdezés« Dátum: 2013. április 13. - 12:15:45 »CMD:leker(playerid) { Amúgy az enumnak így kellene kinéznie: enum pInfo 54
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hasznos Parancsok« Dátum: 2013. április 12. - 08:28:54 »
shadee az hibás az isplayerconnectedet cikluson belül kellene ellenõrizni és az \"Rcon AdminLista\" cikluson kívül, mert annyiszor fog lefutni ahány rcon admin van így nézne ki valahogy:
Rcon AdminLista: Valaki Rcon AdminLista: Másikvalaki Rcon AdminLista: shadee És Neve(playerid) ez itt a saját nevét írja ki minden egyes lefutásnál: Neve(i) , de ha már egész parancsot írunk akkor kérjük le a nevét, mert lehet valaki nem tudja mit kell beírni a Neve(i) helyére. Megoldás: CMD:admins(playerid) 55
Segítségkérés / Error« Dátum: 2013. április 11. - 14:35:11 »new automatajavitastimer[MAX_PLAYERS]; Tessék. 56
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fireball Minigame« Dátum: 2013. április 10. - 14:44:02 »
Nem rossz, de az OnPlayerUpdate azt nem kell meghívni még Timer-el anélkül is lefut sõt nem három másodpercenként, hanem játékosonként másodpercenként fut le szóval az a Timer oda felesleges.
És ha meghalsz akkor töröld az objectet és a változót állítsd 0-ra, mert feleslegesen dobod fel olyan magasra az objectet miközben még az OnPlayerUpdate fut csak lagg lesz tõle, ha sok játékos van ezért FireBaller[playerid] = 0; 57
Segítségkérés / Dialogal kapcsolatos probléma« Dátum: 2013. április 07. - 22:32:35 »
Másold be mit tartalmaz az OnDialogResponse eljárás.
58
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)« Dátum: 2013. március 27. - 13:20:40 »
forward VoteTimer(playerid);
Benne hagytad a playerid. Amúgy most már tökéletes :DD 59
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)« Dátum: 2013. március 27. - 10:13:51 »
Ez maradhat a helyén, mert csak annak a játékosnak nullázza aki épp feljön szóval nem mindenkinek.
Voted[playerid] = 0; Amúgy is Voted[playerid] ezt nem is tudnád az OnGameModeInit alá rakni. Ez pedig megint rossz helyen van, ezt is helyezd át. Vote = false; Megoldás: public OnGameModeInit() { //Vagy OnFilterScriptInit VoteTimer(playerid) ez alá megint csak felesleges a Voted[playerid] = 0; Megoldás:
És az hogy ha már szavazott szerintem felesleges úgy ellenõrizni, hogy ha igen akkor 1 ha nem akkor 2 elé lenne egy értéket adni neki. Igenre szavazott: if(Voted[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már szavaztál\"); Voted[playerid] = 1; Nemre szavazott: if(Voted[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már szavaztál\"); Voted[playerid] = 1; És ha lezárult a szavazás minenkinek visszaállítani 0-ra ami már fentebb leírtam . Vagy Voted[playerid] is mehetne bool változóban. 60
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)« Dátum: 2013. március 26. - 17:45:18 »
Hát.. Nem tudom mi van, de még mindig nem javítottad.
Így lenne a jó szerintem: public OnGameModeInit() { //Vagy OnFilterScriptInit |