Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - zsolti125

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Segítségkérés / Sebzés rendszer 1 error-ral
« Dátum: 2016. december 22. - 19:58:28 »
Rendben frissítem, majd kiderül megoldódott-e. Köszönöm a segítségeket. :)

47
Segítségkérés / Sebzés rendszer 1 error-ral
« Dátum: 2016. december 22. - 19:57:35 »
Rendben frissítem, majd kiderül megoldódott-e. Köszönöm a segítségeket. :)

48
Segítségkérés / Sebzés rendszer 1 error-ral
« Dátum: 2016. december 22. - 19:37:30 »
Megnéztem az s_samp inc-et, és abba lemaradt egy \"bodypart\" paraméter ami nekem a szkriptbe benne van. Beírtam lementettem, de így se engedi. Lehetséges hogy frissítenem kellene a függvénykönyvtáram? 

49
Segítségkérés / Sebzés rendszer 1 error-ral
« Dátum: 2016. december 22. - 19:32:07 »

#define narancs 0xFF4500FF
#define szurke 0xAFAFAFAA
#define piros2 0xff1500b5
#define lila 0xC26AFFFF
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
 
new Animban[MAX_PLAYERS];
new Kezenlove[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(weaponid >= 22 && weaponid <= 34 && amount > 5)
{
    new wname[32];
    GetWeaponName(weaponid,wname,sizeof(wname));
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
   if(bodypart == 3) //mellkaslövés
   {
      SendClientMessage(playerid,narancs,\"Meglőtték a mellkasod!\");
      SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
      SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
      cmd_me(playerid,\"golyót kapott a mellkasába.\");
   }
   if(bodypart == 4) //Haslövés
   {
      SendClientMessage(playerid,narancs,\"Meglőtték a hasad!\");
      SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
      TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw50);
      SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
      cmd_me(playerid,\"golyót kapott a hasába.\");
   }
   if(bodypart == 5) //Bal kéz
   {
      SendClientMessage(playerid,narancs,\"Meglőtték a bal kezed!\");
      SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
      SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
      Kezenlove[playerid] = true;
      cmd_me(playerid,\"golyót kapott a bal kezébe..\");
   }
   if(bodypart == 6) //Jobb kéz
   {
      SendClientMessage(playerid,narancs,\"Meglőtték a jobb kezed!\");
      SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
      SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
      Kezenlove[playerid] = true;
      cmd_me(playerid,\"golyót kapott a jobb kezét.\");
   }
   if(bodypart == 7) //Bal láblövés + Anim
   {
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
        SendClientMessage(playerid,narancs,\"Meglőtték a bal lábad, így összeestél!\");
        SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
          TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw50);
        SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
        Animban[playerid] = true;
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a bal lábába.\");
   }
   if(bodypart == 8) //Jobb láblövés + Anim
   {
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
        SendClientMessage(playerid,narancs,\"Meglőtték a jobb lábad, így összeestél!\");
        SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw50);
        SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
        Animban[playerid] = true;
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a jobb lábába.\");
   }
   if(bodypart == 9) //Fejlövés (Azonnal megdöglik)
   {
       SetPlayerHealth(playerid,0);
       SendClientMessage(playerid,narancs,\"Fejbelőttek, így meghaltál!\");
   }
}
return 1;
}
forward DrunkOff(playerid);
public DrunkOff(playerid)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid,0);
return 1;
}
CMD:me(playerid,params[])
{
    new szoveg[256],szoveg2[256];
    if(sscanf(params,\"s[256]\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /me [Cselekvés]\");
    format(szoveg2,256,\"* %s *\",szoveg);
format(szoveg,256,\"* %s %s \",ULName(playerid),params);
SendClosestMessage(playerid,0xFF2C3C9C,szoveg);
    SetPlayerChatBubble(playerid, szoveg2, lila, 40.0, 10000);
return 1;
}
stock SendClosestMessage(playerid,color,message[])
{
new Float:x2,Float:y2,Float:z2;
GetPlayerPos(playerid,x2,y2,z2);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,70,x2,y2,z2))
   {
       SendClientMessage(i,color,message);
   }
}
}
stock ULName(playerid)
{
new pname[24];
GetPlayerName(playerid,pname,24);
pname[strfind(pname,\"_\")] = \' \';
return pname;
}

 
Ez a teljes az anim rendszerhez. Olvasgattam hogy a YSI-ben át kell írni pár sort, de azok a sorok nem voltak benne. Lehetséges hogy frissítenem kellene? De hisz azt nem is használom, ezért nem tartottam fontosnak. És a többi dolognál a szkriptben működnek az include-ok szóval nem hiszem hogy baja lenne vele.

50
Segítségkérés / Sebzés rendszer 1 error-ral
« Dátum: 2016. december 22. - 16:45:58 »
Sajnos nem, hiába törlöm ki, marad az error.

51
Segítségkérés / Sebzés rendszer 1 error-ral
« Dátum: 2016. december 21. - 21:07:08 »
Esetleg kicsit segítenél benne? Ez a rész új nekem :D

52
Segítségkérés / Sebzés rendszer 1 error-ral
« Dátum: 2016. december 21. - 16:13:39 »
Helló. Adott ez a szkript és egyszerüen nem tudom lecompile-olni egy hiba miatt. A hibakód: \"Titkos.pwn(1187) : error 025: function heading differs from prototype\" És ez a publicra mutat ez a hiba. Tudna valaki segíteni?
 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(weaponid >= 22 && weaponid <= 34 && amount > 5)
{
    new wname[32];
    GetWeaponName(weaponid,wname,sizeof(wname));
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
   if(bodypart == 3) //Mellkaslövés
   {
      SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Meglőtték a mellkasod!\");
      SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
      SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
      cmd_me(playerid,\"golyót kapott a mellkasába.\");
   }
   if(bodypart == 4) //Haslövés
   {
      SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Meglőtték a hasad!\");
      SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
      SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
      cmd_me(playerid,\"golyót kapott a hasába.\");
   }
   if(bodypart == 5) //Bal kéz
   {
      SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Meglőtték a bal kezed!\");
      SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
      SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
      Kezenlove[playerid] = true;
      cmd_me(playerid,\"golyót kapott a bal kezébe..\");
   }
   if(bodypart == 6) //Jobb kéz
   {
      SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Meglőtték a jobb kezed!\");
      SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
      SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
      Kezenlove[playerid] = true;
      cmd_me(playerid,\"golyót kapott a jobb kezét.\");
   }
   if(bodypart == 7) //Bal láblövés + Anim
   {
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
        SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Meglőtték a bal lábad, így összeestél!\");
        SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
        SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
        Animban[playerid] = true;
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a bal lábába.\");
   }
   if(bodypart == 8) //Jobb láblövés + Anim
   {
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 0, 1);
        SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Meglőtték a jobb lábad, így összeestél!\");
        SetPlayerDrunkLevel(playerid,2500);
        SetTimerEx(\"DrunkOff\",120000,false,\"d\",playerid);
        Animban[playerid] = true;
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a jobb lábába.\");
   }
   if(bodypart == 9) //Fejlövés (Azonnal megdöglik)
   {
       SetPlayerHealth(playerid,0);
       SendClientMessage(playerid,NARANCS,\"Fejbelőttek, így meghaltál!\");
   }
}
return 1;
}

 
 

53
Szkript kérések / Report system(dini mentéssel)
« Dátum: 2016. december 06. - 10:04:24 »
Köszönöm, teljes mértékben igazad, :)

54
Szkript kérések / Report system(dini mentéssel)
« Dátum: 2016. december 04. - 17:25:55 »
Sziasztok, mint címből láthatjátok egy report rendszer kellene nekem, vagyis már csak az hogy ha valaki beír valamit az INPUT boxba akkor azt fájlba lementse hogy /Reportok/%s(név).ini. De megoldható lenne hogy ha írt már egy ötletet akkor a nevén szereplő fájlba azt is beszúrja az előző alá. Összegezve ilyen mentés szerüségbe szeretném kérni a segítségeteket.Ha kellenek a sorok amikből áll az egész akkor kirakom. Előre köszönöm.

55
Szkript kérések / Üdvözlő üzenet kiírása
« Dátum: 2016. december 03. - 17:37:49 »
Nos nem egy alap üdvözlő üzenetem van, hanem olyan hogy rangokba sorolva. Pl.: Játékosnak írja ki ezt:\"Sikeresen földetértél!\\nA(z) /phelp parancsal eléred a funkciókat amiket hasnzálhatsz.\\nKellemes időtöltést!\" Nos de ugye ha én ezt rang szerint ki akarom írni ahhoz be kell jelentkezni hogy a szintet kitudja venni az adott névhez. De például ha a OnPlayerSpawn-hoz írom akkor halál után is kiírja. Van valakinek egy ötlete? Ha bármi kell hozzá kimásolom és elküldöm. Válaszokat előre köszönöm.

56
Szkript kérések / /adminok parancs segítség
« Dátum: 2016. december 03. - 17:26:17 »
Igazából megoldottam, újra írtam és most megy, azért köszönöm a segítséget. MEGOLDÓDOTT

57
Szkript kérések / /adminok parancs segítség
« Dátum: 2016. november 20. - 01:49:15 »
Szép jó reggelt! Egy olyan gondom lenne hogy a /adminok parancs használatával nem jelennek meg a fent lévő adminok. Nincs ahhoz kötve hogy most adminszolgálatba vagy vagy sem. Tudna ebben valaki segíteni? Esetleg rápillantani a sorokra? Úgy akarom megoldani hogy egy adott számhoz(rang ami számmal van jelölve) tartozzon egy admin rang amit a /adminok-ban mutat. Még kezdő vagyok a pawn nyelvben így elkéne a segítség. Játésba addig eljut hogy Online Adminok de ezután semmit se ír ki.
 
CMD:adminok(playerid, params[])
{
    new string25[128];
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{00ffae}____|Elérhető Adminisztrátorok:|____\");
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            if(JatekosInfo[AdminSzint] == 1)
            {
                format(string25, sizeof(string25), \"%s {00ffae}|| {ffffff}Adminszint: {00ffae}1Admin \",nev);
                SendClientMessage(playerid, -1, string25);
            }
            else if(JatekosInfo[AdminSzint] == 2)
            {
                format(string25, sizeof(string25), \"%s {00ffae}|| {ffffff}Adminszint: {00ffae}2Admin\",nev);
                SendClientMessage(playerid, -1, string25);
            }
            else if(JatekosInfo[AdminSzint] == 3)
            {
                format(string25, sizeof(string25), \"%s {00ffae}|| {ffffff}Adminszint: {00ffae}FőAdmin\", nev);
                SendClientMessage(playerid, -1, string25);
            }
            else if(JatekosInfo[AdminSzint] == 4)
            {
                format(string25, sizeof(string25), \"%string25 {00ffae}|| {ffffff}Adminszint: {00ffae}Fejlesztő\", nev);
                SendClientMessage(playerid, -1, string25);
            }
        }
    }
    return 1;
}

 
Legközelebb használj pawn code taget!

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal