Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - #caysemax.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
46
Adás-Vétel / ncore meghívók eladóak!
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 20:01:28 »
A napokban nagyon rámentek az ingyenes regisztrációra, aki odafigyelt, az tudott regisztrálni. Hétfőn is ingyenesen lehetett regisztrálni, és az azelőtti hétfőn is. Nem szeretnék belerondítani az üzletedbe, nem azért írtam ezt. Egyébként árat tilos kiírni.

47
Beszélgetés / Motiváció,edzés,testépítés!
« Dátum: 2016. augusztus 19. - 18:59:21 »
Idézetet írta: robdan00 date=1471469441\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40144\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[..]Kai Greene[..]
 
Nem rossz, de inkább Arnold Schwarzenegger. Nincs olyan poszter a teremben, amelyiken nem ő lenne.
Testépítő, színész, politikus, katona, filmrendező, stb. Mi kell még? :D Más példakép számomra nem is lehetne..

48
Grafikai Munkák/Logók / Pár perces munkák
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 20:00:50 »
Banner: Katt
Egy Frakció aláírás a sok közül: Katt
Az aláírásomban is megtalálható: Katt (LA Vector by divkn)
GTA V Car: Katt

49
Archívum / Hungarian Revolution Mta ~Egy új élet kezdete~
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 18:59:03 »
Idézetet írta: NagyLaszlo date=1471452154\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59111\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Újabb nokedli szerver.
 
No offensive, de kritizálni bárki tud bármit.

51
Segítségkérés / Nem látni a Dynamic objecteket.
« Dátum: 2016. augusztus 15. - 15:24:21 »
Idézetet írta: #caysemax. date=1470415752\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62483\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha a legújabb Streamer pluginnal nem működik, akkor próbáld meg lefuttatni egy régebbivel, majd azzal elindítani. [..]
 

52
Segítségkérés / Játékmod
« Dátum: 2016. augusztus 15. - 15:20:32 »
Az errorok & warningok túlnyomó többsége felhasználói hiba által keletkezik. Nem ismerem azt a noname oldalt, de nem hinném, hogy hibásan töltenének fel modokat, csupán jókedvből. A MySQL-hez pedig értelemszerűen nem ért, azért próbálta tudatni, hogy számára az nem jó.

53
Grafikai Munkák/Logók / Pár perces munkák
« Dátum: 2016. augusztus 14. - 15:16:00 »

54
Grafikai Munkák/Logók / Pár perces munkák
« Dátum: 2016. augusztus 10. - 17:22:05 »
Semmi extra. Nagyon várom már a játék 2. részét. :D
http://kepfeltoltes.hu/160810/deeeeedsec_www.kepfeltoltes.hu_.png

55
Grafikai Munkák/Logók / Pár perces munkák
« Dátum: 2016. augusztus 07. - 13:54:59 »
Untam már a régi háttérképemet, összedobtam gyorsan egy újat.
http://kepfeltoltes.hu/160807/watchdogs_www.kepfeltoltes.hu_.png

56
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:VIP és Segítőkész változások
« Dátum: 2016. augusztus 07. - 08:06:04 »
Azért sajnálom, hogy Aedin már nem Segítőkész. Az utóbbi napokban úgy láttam, hogy belehúzott.. Az új Segítőkészeknek nagyon sok sikert kívánok, bőven lesz olyan eset, hogy már a fejeteket fogjátok fogni!  :D
 
zitron

57
Munkaerőnek jelentkezés / Desingernek jelentkeznék!
« Dátum: 2016. augusztus 06. - 10:33:04 »
Ezekben a képekben semmi kreativitás nincsen, illetve ezeket akár egy kezdő is el tudja készíteni. Én úgy gondolom, hogy gyakorolnod kéne még egy keveset, aztán vállalkozni ilyenekre.

58
Segítségkérés / Nem látni a Dynamic objecteket.
« Dátum: 2016. augusztus 05. - 18:49:12 »
Ha a legújabb Streamer pluginnal nem működik, akkor próbáld meg lefuttatni egy régebbivel, majd azzal elindítani.
 
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1470297204\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62483\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Neked hibásak a kódjaid mivel csak a modell azonosító száma van megadva meg a paraméterek, pozíciók. A helyes megoldás így van:
 
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 300.0);

 

A worldid-t, az interiorid-t, a playerid-t és a streamdistance-t nem kötelező megadni, ahogyan a drawdistance-t sem.

59
Segítségkérés / body.inc
« Dátum: 2016. augusztus 05. - 16:04:27 »
Ezen a linken letöltheted. Kiderült hogy hibás a link.
 

/*
                                                                        Body Part Detection - Detect a player\'ss body part
                                                                                        By Seif
*/
/*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/
//**INCLUDES**//
#include <a_samp>
/*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/
#define MAX_DISTANCE_UNIT   100.0   // maximum distance a player can shoot from
//**BODY PARTS**//
#define BODY_PART_HEAD  1
#define BODY_PART_TORSO 2
#define BODY_PART_LEGS  3
/*x---------------------------------CallBacks-------------------------------------x*/
/*
                                                                                        ---[isPlayerAimingBodyPart]---
                        »playerid: the player
                        »bodypart: the body part you want to check
                        *Return: 1 if true, 0 if false
                *-------------------------------------------------------------------*
                | Checks if the player is aiming at any player\'s certain body part.     |
                *-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingBodyPart(playerid, bodypart)
{
        // Get the camera\'s positions
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
        GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
        GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
        // Check if the player is aiming in a certain distance
        for(new Float:d; d < MAX_DISTANCE_UNIT; d += 1.5)
        {
            x = vx*d+cx;
            y = vy*d+cy;
            z = vz*d+cz;
            new Float:dist = floatsqroot((x-cx)*(x-cx)+(y-cy)*(y-cy));
                new Float:offset;
                switch (GetPlayerWeapon(playerid))
                {
                    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 1.1122047500310059125919013005129;
                    case 30, 31: offset = 1.07867820613690007867820613690008;
                    case 33, 34: offset = 1.0;
                }
                new Float:height;
                if (z > cz) height = z-cz;
                else height = cz-z;
                offset *= dist;
                height /= dist;
                new Float:part;
                if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
                else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
                else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
                z = z+offset-height+part;
            for(new i, m = GetMaxPlayers(); i < m; i++)
            {
                        if (!IsPlayerConnected(i)) continue;
                        if (playerid == i) continue;
                        if (IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.5, x, y, z-1.5)) return 1;
            }
        }
        return 0;
}
/*
                                                                                        ---[isPlayerAimingTargetBodyPart]---
                        »playerid: the player
                        »targetid: the target
                        »bodypart: the body part you want to check
                        *Return: 1 if true, 0 if false
                *-------------------------------------------------------------------*
                | Checks if the player is aiming at target\'s specific body part.        |
                *-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart)
{
        // Get the camera\'s positions
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
        GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
        GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
        // Check if the player is aiming in a certain distance
        new Float:px, Float:py, Float:pz;
        GetPlayerPos(targetid, px, py, pz);
        new Float:dist = floatsqroot(((cx-px)*(cx-px)) + ((cy-py)*(cy-py)) + ((cz-pz)*(cz-pz)));
    x = vx*dist+cx;
    y = vy*dist+cy;
    z = vz*dist+cz;
    new Float:offset;
        switch (GetPlayerWeapon(playerid))
        {
            case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 0.1122047500310059125919013005129;
            case 30, 31: offset = 0.07867820613690007867820613690008;
            case 33, 34: offset = 0.0;
        }
        new Float:height;
        if (z > cz) height = z-cz;
        else height = cz-z;
        offset *= dist;
        height /= dist;
        new Float:part;
        if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
        else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
        else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
        z = z+offset-height+part;
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, 0.5, x, y, z-0.5)) return 1;
   
        return 0;
}

60
Szkript kérések / Ujjabb Kérdéseim
« Dátum: 2016. augusztus 05. - 15:55:09 »
1. OnPlayerKeyStateChange - https://sampforum.hu/index.php?topic=22389.0 (https://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys)
2. OnPlayerClickPlayer - https://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickPlayer (https://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerDialog)
A 3. kérdésedet pedig nem értem. Ne haragudj, de borzasztóan fogalmazol. A legutolsó kérésed pedig kivitelezhetetlen.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal