Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - MonKey

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
46
Segítségkérés / MTA nyelv elkezdése..
« Dátum: 2016. szeptember 18. - 08:57:55 »
Na sziasztok.
Gondoltam elkezdem az MTA-nyelvét tanulni.
Csak sajnos semmit nem tudok, hol induljak el...
Ehhez kérném a segítségeteket.
Ti hol tanultátok meg ezt?
Esetleg egy jó YouTube sorozatot valaki mondana?

47
SA-MP: Szerverfejlesztés / Skinválasztó
« Dátum: 2016. szeptember 18. - 08:50:43 »
Idézetet írta: Zakuro date=1474159899\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63101\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem is olyan rossz, sőt, egész jó lett. Ha tudnék akkor kapásból ment volna a \'\'+\'\' :)
 
Én tudok is :D

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random összeadás! :)
« Dátum: 2016. szeptember 17. - 19:19:54 »
Hurrá most dicsértek meg érte facen-is nagyon megérte az a 20 perc am először leírás lett volna a random-ról :) :yes:

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random összeadás! :)
« Dátum: 2016. szeptember 17. - 18:20:20 »
Üdv :)
Írtam 1 egyszerű fs-t minek a lényege hogy időnként kiír egy összeadást!
Elk.idő ~ 20perc teszteléssel.
Kép: \"sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A kövi verzió td és dialogusos lesz.
Ha a válasz helyes akkor ad 2 score-t és a pénzösszeget amit random generál le.
Ha a válasz nem helyes akkor megöli a playert és levonja azt a random összeget.
Include-ok:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <f_samp>

 
Kód:
 
forward TTTimer();
forward SenkiTimer();
new VaneTeszt;
new Megoldva;
new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
public OnGameModeInit()
{
       SetTimerEx(\"TTTimer\",120000,true,\"i\");
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" MonKey RANDOM scriptje betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
new ered;
new RandomCash;
public TTTimer()
{
new str[200];
VaneTeszt = 1;
new RandomInt0 = random(360); // GENERÁL EGY SZÁMOT 0 - 360 ig
new RandomInt1 = random(300); // GENERÁL EGY SZÁMOT 0 - 300 ig
RandomCash = random(15000); // MAX 15.000 PÉNZT A PLAYERNEK :)
format(str, 200, \"%i + %i Válasz: /va Pénzjutalom: %i!!!\", RandomInt0, RandomInt1, RandomCash);
ered = RandomInt1 + RandomInt0;
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, str);
SetTimerEx(\"SenkiTimer\",33300,false,\"i\");
return 1;
}
COMMAND:va(playerid, params[])
{
       new valasza;
if(VaneTeszt == 1) // HA VAN TESZT
{
    if(sscanf(params, \"i\", valasza)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Használat: /va [eredmény]\");
    if(valasza == ered) // TEHÁT HA A VÁLSZ = AZ EREDMÉNNYEL AKKOR
    {
   GivePlayerMoney(playerid, RandomCash);
   VaneTeszt = 0;
   Megoldva = 1;
   GivePlayerScore(playerid, 2);
   GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
   new string[140];
   format(string, 140, \"%s megválaszolta a reakció tesztet. Az eredmény %i volt.\", Nev, ered);
   SendClientMessageToAll(0x00FF00FF, string);
    }
    else // HA NEM MEGÖLJÜK ÉS VONUNK LE A PÉNZÉBŐL
    {
        GivePlayerMoney(playerid, -RandomCash);
        SetPlayerHealth(playerid, 0);
        GivePlayerScore(playerid, -1);
        new string[140];
        format(string, 140, \"Hibás a válaszod!\");
        SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, string);
}
}
else // HA NINCS TESZT
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jelenleg nincs teszt vagy valaki gyorsabb volt mint te!\");
}
return 1;
}
public SenkiTimer() // Nem nyirtam ki a timert de ez csak egy if-el megoldható
{
if(Megoldva == 0)
{
SendClientMessageToAll(-1, \"Senki sem reagált a tesztre. \");
VaneTeszt = 0;
Megoldva = 1;
}
return 1;
}

 
Mielőtt bárki beleköt Már írtam teszteltem és FS-ként is működik!
A
       
 print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" MonKey RANDOM scriptje betöltve!\");
print(\"---

-----------------------------------\\n\");
  \"
Sorok kivehetőek DE a szerverbe valahova írj oda ha felhasználod. :)
Bárhol publikálható de akkor a \"Sorokat\" benne kell hagynod.
Ha hiba van írj privibe vagy Komiba!

50
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. szeptember 11. - 19:46:01 »
Valaki választ pls!! :)

51
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. szeptember 11. - 14:06:32 »
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\pawncc.exe \"C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn\"
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\sscanf2.inc(305) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\sscanf2.inc(365) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\dfor.inc(41) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_debug.inc(365) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_debug.inc(365) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(227) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(227) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(232) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(232) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(247) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(316) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(316) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(530) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\YSI\\y_amx.inc(530) : error 036: empty statement
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\md5.inc(207) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\seifader.inc(175) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\mSelection.inc(335) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\pawno\\include\\a_zones.inc(399) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(678) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_FADE1\")
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(685) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_GREEN\")
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(743) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \"(\"
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(744) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \"(\"
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(1893) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(4793) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(4819) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(4836) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(4995) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5014) : warning 219: local variable \"id\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5172) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5259) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5445) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5445) : warning 219: local variable \"id\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5484) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5762) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5780) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5822) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5836) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5866) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5908) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5935) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5960) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5975) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5983) : warning 219: local variable \"id\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(5984) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(6246) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(6266) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(6682) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(6698) : warning 219: local variable \"id\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(6832) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(6850) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(7034) : error 017: undefined symbol \"YSI_gJarmuvekS\"
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(7034) : error 017: undefined symbol \"YSI_gJarmuvekA\"
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(7034) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(7034) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Users\\Alex\\Desktop\\SEE\\SeeRPG (samp_tesz_adatbazis)\\gamemodes\\seerpg.pwn(7034) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
16 Errors.
>Exit code: 1    Time: 17.800

 
SeeRpg Mód. http://www.solidfiles.com/v/65NVx5PyeyNWg
Sajnálom..

52
Segítségkérés / Miért nem jó?
« Dátum: 2016. szeptember 11. - 10:48:51 »
Köszönöm + ok kiosztva
(De nem idézőjelben! ) :)

53
Szkript kérések / Jármű fölé felirat
« Dátum: 2016. szeptember 11. - 10:14:53 »
Tehát.
Egy olyan kódot szeretnék ami csak bizonyos járművek fölé tesz feliratot.
Az a bizonyos jármű az admin jármű. Ha beszáll az autóba a player akkor kidobja belőle és az fölé kellene felírat.
De csak ha nem ül benne senki.  :)

54
Segítségkérés / Miért nem jó?
« Dátum: 2016. szeptember 11. - 09:55:20 »
Köszönöm szépen :)
Még annyit hogyha több nevet szeretnék \"Átengedni\"??
\"+\"!! :yes:  :thumbsup: ;)

55
Segítségkérés / Miért nem jó?
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 23:51:45 »
Ebben hol van az hogy bizonyos személynek ne kelljen az RP-s név?

56
Segítségkérés / Miért nem jó?
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 22:26:02 »
Üdv ezt egy RP szerverbe készítettem:
 
public 
OnPlayerConnect(playerid)
{
    new name[24];
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
    if(strcmp(\"BizonyosGamer\",name) != 0)
    {
}
else
{
new nameee[24], vanevonal=0;
GetPlayerName(playerid, nameee, 24);
for(new i;i<strlen(nameee);i++)
{
    if(nameee == \'_\') vanevonal++;
}
if(vanevonal == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, narancs, \"Ez egy NON RP-s név. Válassz egy valóságos nevet (pl. James_Horran).\");
    Kick(playerid);
}
}
        return 1;
}

 
Az lenne a kérdésem hogy miért nem működik?
Egyik felét a MALIBU-módból a másikat \"Parancs névhez kötve?\" ből szedtem ki. \"+\" :yes:

57
Szkript kérések / ERRORS
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 21:50:01 »
A kódot sajnos nem adhatom ki mivel nem az enyém és engedélyt sem kaptam rá.
Majd ma vagy holnap kiírja ha nem zárok.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. szeptember 10. - 21:54:12 )

Megoldodott. Zárok.

58
Szkript kérések / ERRORS
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 21:35:33 »
Üdv!



D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(735) : warning 217: loose indentation
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(856) : warning 217: loose indentation
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1076) : warning 217: loose indentation
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1076) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1076) : error 004: function \"OnPlayerSpawn\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1098) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1098) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1098) : error 004: function \"OnPlayerDeath\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1105) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1105) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1105) : error 004: function \"OnVehicleSpawn\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1110) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1110) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1110) : error 004: function \"OnVehicleDeath\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1115) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1115) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1115) : error 004: function \"OnPlayerText\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1120) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1120) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1120) : error 004: function \"zcmd_OnPlayerCommandText\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1122) : error 017: undefined symbol \"cmdtext\"
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1130) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1130) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1130) : error 004: function \"OnPlayerEnterVehicle\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1135) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1135) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1135) : error 004: function \"OnPlayerExitVehicle\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1140) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1140) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1140) : error 004: function \"OnPlayerStateChange\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1142) : error 017: undefined symbol \"oldstate\"
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1150) : error 017: undefined symbol \"oldstate\"
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1156) : error 017: undefined symbol \"oldstate\"
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1164) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1164) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1164) : error 004: function \"OnPlayerEnterCheckpoint\" is not implemented
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1169) : warning 225: unreachable code
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1169) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\GTA San Andreas\\samp\\gamemodes\\dayz.pwn(1169) : error 004: function \"OnPlayerLeaveCheckpoint\" is not implemented
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
 
Mi lehet a gond?
A válaszokat előre is köszönöm!

59
Segítségkérés / 300 soros mód bugtalamítása
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 14:47:37 »
Köszönöm Memphis Megkaptad a \"+\"-t és a témát zárom :)

60
Segítségkérés / 300 soros mód bugtalamítása
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 13:16:30 »
Van egy módom még nagyon kicsi és sajnos itt, ott hibádzik egy kicsikét :(
Na mind 1 arra kérnék meg valakit hogy segítsen kijavítani.
Jó igen csak 300 sor körül van de privátban írj rám ha segítenél.  ;D :thumbsup: \"+\"

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal