Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Ryoto
46
« Dátum: 2019. április 25. - 10:22:09 »
Sehogy sem sikerül nekem beleilleszteni, eltudnád küldeni nekem úgy ezt a scriptet hogy változtatsz rajta?
47
« Dátum: 2019. április 25. - 07:40:39 »
- Régebben létrehoztam egy másik profilt amit törölni akartam, és most véletlenül azzal írtam.
Itt ne a jarmuid-ra hivatkozz, hanem a JarmuInfo[jarmuid][jID]-ra Továbbá ha a létrehozott járművet a saját ID-ján akarod tartani, akkor hozz létre egy tömböt amiben a SA-MP-os járművekhez eltárolod a Jármű rendszeredhez tartozó ID-kat és akkor arra hivatkozol amikor adatot akarsz lekérdezni, így független lesz attól, hogy ID-n jön létre a SA-MP-os jármű. Tudnál egy példát erre mutatni?
48
« Dátum: 2019. április 25. - 02:36:31 »
Sziasztok, amikor a járművet létrehozom, akkor minden jó, lementi, de amikor be akarom tölteni akkor nem működik megfelelően.
Létrehozok 3 járművet és abból a 2.at kitörlöm.
Újraindítom a scriptet majd betöltődnek a járművek.
Betolti az 1.es fájlt sikeresen. Mivel nincs a 2.Fájl, így nem tud mit betölteni szóval nem lesz jármű. Aztán betölti a 3.Fájlt, és a jármű létrejön a 2ID-n így bebugol a jármű.
#include <a_samp> #include <sscanf2> #include <streamer> #include <YSI\\y_ini> #include <iZCMD> #define JARMUVEK_HELYE \"FCRP/Jarmuvek/%d.ini\" enum ENUM_JARMU_INFO { bool:JarmuVan, jID, jModelID, jTipus, Float: jPosX, Float: jPosY, Float: jPosZ, Float: jPosA, jColor1, jColor2, jTulajdonos[MAX_PLAYER_NAME], jAr, Float:jElet, jPanelok, jAjtok, jLampak, jKerekek } new JarmuInfo[MAX_VEHICLES][ENUM_JARMU_INFO]; main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); JarmuvekBetoltese(); return 1; } public OnGameModeExit() { JarmuvekMentese(); return 1; } stock JarmuvekMentese() { for(new ji=1;ji < MAX_VEHICLES;ji++) { JarmuMentes(ji); DestroyVehicle(JarmuInfo[ji][jID]); } } stock JarmuMentes(jarmuid) { new jFajl[35], modelid, Float:pos[4]; if(JarmuInfo[jarmuid][JarmuVan] == false) return 0; modelid = GetVehicleModel(jarmuid); GetVehiclePos(jarmuid, pos[0], pos[1], pos[2]); GetVehicleZAngle(jarmuid, pos[3]); new panels, doors, lights, tires, Float:vElet; GetVehicleDamageStatus(jarmuid, panels, doors, lights, tires); GetVehicleHealth(jarmuid, vElet); format(jFajl, sizeof(jFajl), JARMUVEK_HELYE, jarmuid); new INI:File = INI_Open(jFajl); INI_WriteInt(File, \"ModelID\", modelid); INI_WriteFloat(File, \"PosX\", pos[0]); INI_WriteFloat(File, \"PosY\", pos[1]); INI_WriteFloat(File, \"PosZ\", pos[2]); INI_WriteFloat(File, \"PosA\", pos[3]); INI_WriteInt(File, \"Color1\", JarmuInfo[jarmuid][jColor1]); INI_WriteInt(File, \"Color2\", JarmuInfo[jarmuid][jColor2]); INI_WriteString(File, \"Tulajdonos\", JarmuInfo[jarmuid][jTulajdonos]); INI_WriteInt(File, \"Ar\", JarmuInfo[jarmuid][jAr]); INI_WriteFloat(File, \"Elet\", vElet); INI_WriteInt(File, \"Panelok\", panels); INI_WriteInt(File, \"Ajtok\", doors); INI_WriteInt(File, \"Lampak\", lights); INI_WriteInt(File, \"Kerekek\", tires); INI_Close(File); return 1; } stock JarmuvekBetoltese() { new jarmucount; for(new ji = 1; ji < MAX_VEHICLES; ji++) { new jFajl[35]; format(jFajl, 35, JARMUVEK_HELYE ,ji); if(fexist(jFajl)) { INI_ParseFile(jFajl, \"JarmuBetolt\", .bExtra = true, .extra = ji); JarmuBetoltes(ji); jarmucount++; printf(\"%d jármű betöltve\", jarmucount); } } } forward JarmuBetolt(id, name[], value[]); public JarmuBetolt(id, name[], value[]) { JarmuInfo[id][JarmuVan] = true; INI_Int(\"ModelID\", JarmuInfo[id][jModelID]); INI_Float(\"PosX\", JarmuInfo[id][jPosX]); INI_Float(\"PosY\", JarmuInfo[id][jPosY]); INI_Float(\"PosZ\", JarmuInfo[id][jPosZ]); INI_Float(\"PosA\", JarmuInfo[id][jPosA]); INI_Int(\"Color1\", JarmuInfo[id][jColor1]); INI_Int(\"Color2\", JarmuInfo[id][jColor2]); INI_String(\"Tulajdonos\", JarmuInfo[id][jTulajdonos]); INI_Int(\"Ar\", JarmuInfo[id][jAr]); INI_Float(\"Elet\", JarmuInfo[id][jElet]); INI_Int(\"Panelok\", JarmuInfo[id][jPanelok]); INI_Int(\"Ajtok\", JarmuInfo[id][jAjtok]); INI_Int(\"Lampak\", JarmuInfo[id][jLampak]); INI_Int(\"Kerekek\", JarmuInfo[id][jKerekek]); return 1; } stock JarmuBetoltes(jarmuid) { JarmuInfo[jarmuid][jID] = AddStaticVehicleEx (JarmuInfo[jarmuid][jModelID], JarmuInfo[jarmuid][jPosX], JarmuInfo[jarmuid][jPosY], JarmuInfo[jarmuid][jPosZ], JarmuInfo[jarmuid][jPosA], JarmuInfo[jarmuid][jColor1], JarmuInfo[jarmuid][jColor2], -1, 0); SetVehicleParamsEx(jarmuid, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); UpdateVehicleDamageStatus(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jPanelok], JarmuInfo[jarmuid][jAjtok], JarmuInfo[jarmuid][jLampak], JarmuInfo[jarmuid][jKerekek]); SetVehicleHealth(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jElet]); return 1; } stock ElerhetoJarmuID() { for(new ji = 1; ji<MAX_VEHICLES; ji++) { if(JarmuInfo[ji][JarmuVan] == false) return ji; } return -1; } stock GetName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); return name; }
49
« Dátum: 2018. szeptember 12. - 17:31:34 »
Sziasztok, ez az első scriptem, ami nem egy nagy script de örülök neki hogy megtudtam csinálni.
Tudnivalók:
Wheel Arch Angels és Low Rider járművekhez való, de a többi járműre is lehet kereket,nitrot, hydraulikát, rakni.
1278 Soros,
GameMode ként van megcsinálva így a gamemodes mappába kell rakni.
Pluginok: legfrissebb streamer, sscanf2
50
« Dátum: 2018. szeptember 11. - 20:48:16 »
Várom a szervert
Azt hittem nem fog újra nyitni aminek rohadtul nem örültem, de mostmár örülök neki hogy újranyit
51
« Dátum: 2018. augusztus 30. - 14:31:54 »
Sziasztok, tegnap találtam egy régebbi bugos keypad.inc-et amivel keypad textdrawokat lehet csinálni, a bug annyi volt benne hogy nem működött így kijavítottam és frissítettem. A készítőjét nem találtam meg, de ez egy 2013as Inc, amit átalakítottam rendes Textdrawról, PlayerTextDraw-ra. Ebből az INCből lehet tanulni a textdrawokról, kezdőknek jól jöhet. Ezt az inc-et azért frissítettem hogy a tudásomat tudjam vele növelni, ami sikerült is textdrawok terén.
https://pastebin.com/4gmYtnQN
52
« Dátum: 2018. augusztus 30. - 14:23:11 »
Köszi, már megoldottam
53
« Dátum: 2018. augusztus 29. - 20:28:59 »
. Valaki tudna segíteni benne?
54
« Dátum: 2018. augusztus 29. - 13:35:54 »
Sziasztok, egy textdrawos tuning rendszeren dolgozom de elakadtam.
A chaten azért van angol szöveg mert egy angol gamemodeba raktam bele.
VIDEO
55
« Dátum: 2018. július 26. - 19:52:57 »
Sziasztok, Roleplay típusú befejezetlen GameMode-t tudnátok küldeni?
Nagyon megköszönném.
Bárhol lehet a GameMode elhelyezkedése
56
« Dátum: 2018. július 13. - 21:51:13 »
Csak annyit kell csinálni hogy MapEditorral beállítod az összes golyót és a golyókkal betudod állítani az oldalak és a lyukak pozícióját.
57
« Dátum: 2018. április 23. - 13:06:42 »
58
« Dátum: 2018. április 23. - 12:31:49 »
gudlájnt nem találsz bugmenteset.Amúgy is hulladék a mod szóval ha szervert akarsz tanulj meg késziteni egy modot.
59
« Dátum: 2018. április 22. - 17:41:09 »
Sziasztok.Kivettem a LYLRP modból az inventory rendszert és egy gondom akadt vele.Az inventorymban a jobb kézben van nálam egy fegyver 100 tölténnyel..A töltényt ellövöm, az inventoryban ugyanúgy megmarad a használat előtti töltények száma.Vagyis a 100.Ezt szeretném megoldani hogy fogyjon az inventoryban is a töltények száma.A script ittvan.
#include <a_samp> #include <fixchars> #include <streamer> #include <sscanf2> #include <Dini> #include <foreach> #include <core> #include <float> #include <a_npc> #include <zcmd> #include <utils> #include <progress> #include <a_angles> //Timerhez-: #define tsecond(%1) \\ (%1 * 1000) //Szinek #define NARANCS 0xff8c00AA #define PIROS 0xFF0000AA #define ZOLD 0x33AA33AA #define LILA 0xC2A2DAAA #define CITROM 0xFFFF00AA #define FONTOS 0x007bffAA #define UZENET 0x5de8e1AA #define RADIO 0x5ccdf2AA #define KEK 0x1373C1FF #define SOTETKEK 0x0000FFFF #define VILAGOSKEK 0x2BCDFDFF #define SOTETZOLD 0x008000FF #define VILAGOSZOLD 0x00FF00FF #define ROZSASZIN 0xFF00FFFF #define AQUA 0x00FFFFFF #define FEKETE 0x000000FF #define FEHER 0xFFFFFFFF #define SZURKE 0x808080FF #define BORDO 0x800000FF #define COLOR_ASKQ 0xFF0000FF #define COLOR_ZOLD 0x33BB44BB #define COLOR_AFK 0xAFAFAFAA #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF #define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF #define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF #define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x9EC73DAA #define COLOR_GROVE 0x00FF00FF #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_WARNING 0xFB0000FF #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_LIGHTRED 0xFF0606FF #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA #define COLOR_YELLOW 0xDABB3EAA #define COLOR_LOGIN 0x00FFFFFF #define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA #define COLOR_WHITE0xFFFFFFAA #define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6 #define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8 #define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA #define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C #define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E #define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA #define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA #define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA #define COLOR_NEWS 0x458E1DAA #define COLOR_OOC 0x33AA33AA #define COLOR_ADD 0x63FF60AA #define COLOR_INVIS 0xAFAFAF00 #define COLOR_SPEC 0xBFC0C200 #define COLOR_BLUE 0x2641FEAA #define COLOR_DARKNICERED 0x9D000096 #define COLOR_LIGHT_BLUE 0x9FB1EEAA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF #define COLOR_MEGALLO 0x9900FFFF //Könnyitések: stock bool:FALSE = false; #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define chrtolower(%1) \\ (((%1) > 0x40 && (%1) <= 0x5A) ? ((%1) | 0x20) : (%1)) #define SCM SendClientMessage #define SCMToAll SendClientMessageToAll #define SendFormatMessage(%1,%2,%3,%4) do{new sendfstring[1024];format(sendfstring,1024,(%3),%4);Msg(%1,(%2),sendfstring,false);}while(FALSE) #define SendFormatMessageToAll(%1,%2,%3) do{new sendfstring[1024];format(sendfstring,1024,(%2),%3);MsgToAll((%1),sendfstring,false);}while(FALSE) #define SFMToAll(%1,%2,%3) do{new sendfstring[1024];format(sendfstring,1024,(%2),%3);MsgToAll((%1),sendfstring);}while(FALSE) #define SFM(%1,%2,%3,%4) do{new sendfstring[1024];format(sendfstring,1024,(%3),%4);Msg(%1,(%2),sendfstring);}while(FALSE) //-----INVENTORY RENDSZER----- #define MAX_INVENTORY_SLOTS 7//7 Slot van, 2 a jobb és bal kéz + 4 zseb + Hát(fegyvernek) #define MAX_TARGY 1000 //Felvehető tárgyak egyenlőre ennyi, lehet majd bőviteni #define NINCS -1 #define INV_SLOT_BALKEZ 0 #define INV_SLOT_JOBBKEZ 1 #define INV_SLOT_BALZSEB 2 #define INV_SLOT_JOBBZSEB 3 #define INV_SLOT_BALFARZSEB 4 #define INV_SLOT_JOBBFARZSEB 5 #define INV_SLOT_HAT 6 #define INV_TARGYAK_SZAMA 64 #define CUCC_SEMMI 0 #define CUCC_PENZ 1 #define CUCC_SZENDVICS 2 #define CUCC_ITAL 3 #define CUCC_HAZKULCS 4 #define CUCC_KOCSIKULCS 5 #define CUCC_AJTOKULCS 6 #define CUCC_KAPUKULCS 7 #define CUCC_BANKKARTYA 8 #define CUCC_LSD 9 #define CUCC_MARIHUANA 10 #define CUCC_FU 11 #define CUCC_CIGI 12 #define CUCC_FUVESCIGI 13 #define CUCC_TEKERTFU 14 #define CUCC_CP 15 #define CUCC_CSIGA 16 #define CUCC_VASTAGPAPIR 17 #define CUCC_MARISCIGI 18 #define CUCC_GYUJTO 19 #define CUCC_ZSEBLAMPA 20 #define CUCC_BILINCS 21 //FEGYVEREK 22-től 60-ig #define CUCC_BILINCSKULCS 61 #define CUCC_KOTEL 62 #define CUCC_KOTELVAGOKES 63 #define ISZABALY_BARMI 0 #define ISZABALY_CSAKKISDOLGOK 1 #define ISZABALY_CSAKFEGYVER 2 #define INV_MUV_MOZGATAS 0 #define INV_MUV_ELDOBAS 1 #define INV_MUV_ATADAS 2 #define SEMMI NINCS #define KISDOLOG 0 #define NAGYDOLOG 1 #define FEGYVER 2 //Dialogok #define DIALOG_INV_MENU 10 #define DIALOG_INV_MUVELET 11 #define DIALOG_INV_MUV_ATADAS 12 #define DIALOG_INV_MUV_MOZGATAS 13 #define DIALOG_INV_MUV_MENNYIT 14 //Vége //NE FELEJTSD EL A Nullazasba betenni az új enumváltozót! new iPlayerWeapon[MAX_PLAYERS]; new iNewPlayerWeapon[MAX_PLAYERS]; //Földről fel lehet venni a tárgyakat enum TargyInfo { bool:tVan, tObj, tTargy, tDarab, tSpec, Float:tPosX, Float:tPosY, Float:tPosZ, tVW, tInt, Text3D:tLabel } new tInfo[MAX_TARGY][TargyInfo]; //Inventory enum iInfo { iTargy, iDarab, iSpec }; new pInventory[MAX_PLAYERS][MAX_INVENTORY_SLOTS][iInfo]; new tNevek[INV_TARGYAK_SZAMA][64] = { {\"Semmi\"}, {\"Pénz\"}, {\"Szendvics\"}, {\"Ital\"}, {\"Házkulcs\"}, {\"Kocsikulcs\"}, {\"Ajtókulcs\"}, {\"Kapukulcs\"}, {\"Bankkártya\"}, {\"LSD\"}, {\"Marihuánás cigaretta\"}, {\"Fű\"}, {\"Cigaretta\"}, {\"Füves cigaretta\"}, {\"Fű betekerve\"}, {\"Cigipapír\"}, {\"Csiga\"}, {\"Vastag papír\"}, {\"Marihuána\"}, {\"Öngyújtó\"}, {\"Zseblámpa\"}, {\"Bilincs\"}, {\"Brass Knuckles\"}, // wtf? {\"Golf Club\"}, // {\"Night Stick\"}, // {\"Knife\"}, // {\"Baseball Bat\"}, // {\"Shovel\"}, // {\"Pool Cue\"}, // {\"Katana\"}, // {\"Chainsaw\"}, // {\"Flowers\"}, // {\"Cane\"}, // {\"Grenade\"}, // {\"Teargas\"}, // {\"Molotov\"}, // {\"Colt 45\"}, // {\"Colt 45 (Silenced)\"}, // {\"Desert Eagle\"}, // {\"Normal Shotgun\"}, // {\"Sawnoff Shotgun\"}, // {\"Combat Shotgun\"}, // {\"Micro Uzi (Mac 10)\"}, // {\"MP5\"}, // {\"AK47\"}, // {\"M4\"}, // {\"Tec9\"}, // {\"Country Rifle\"}, // {\"Sniper Rifle\"}, // {\"Rocket Launcher\"}, // {\"Heat-Seeking Rocket Launcher\"}, // {\"Flamethrower\"}, // 37 {\"Minigun\"}, // 38 {\"Satchel Charge\"}, // {\"Detonator\"}, // {\"Spray Can\"}, // {\"Fire Extinguisher\"}, // {\"Camera\"}, // 43 {\"Night Vision Goggles\"}, // {\"Infrared Vision Goggles\"}, // {\"Parachute\"}, // 60 {\"Bilincskulcs\"}, {\"Kötél\"}, {\"Kötélvágókés\"} }; new iTargyInfok[INV_TARGYAK_SZAMA][4] = { //Mennyi fér el egy sloton, súly(grammban), kisdolog,nagydolog, objekt {0, 0, SEMMI, NINCS},//Semmi {1000000, 1, KISDOLOG,1212},//Pénz {1, 500, KISDOLOG,2880},//Szendvics {1, 250, KISDOLOG,1546},//Ital {1, 1, KISDOLOG,1955},//Házkulcs {1, 1, KISDOLOG,1955},//Kocsikulcs {1, 1, KISDOLOG,1955},//Ajtókulcs {1, 1, KISDOLOG,2886},//Kapukulcs {1, 1, KISDOLOG,1581},//Bankkártya {10, 1, KISDOLOG,1576},//LSD {10, 1, KISDOLOG,1485},//Marihuánás cigaretta {10, 1, KISDOLOG,1576},//Fű {10, 1, KISDOLOG,3044},//Cigaretta {10, 1, KISDOLOG,1485},//Füves cigaretta {10, 1, KISDOLOG,1485},//Fű betekerve {10, 1, KISDOLOG,NINCS},//Csigapapír {10, 1, KISDOLOG,NINCS},//Csiga {10, 1, KISDOLOG,NINCS},//Vastag papír {10, 1, KISDOLOG,1576},//Marihuána {3, 1, KISDOLOG,1672},//Öngyújtó {1, 500, NAGYDOLOG,18641},//Zseblámpa {10, 150, KISDOLOG,19418},//Bilincs {1,3000,FEGYVER,331},//Fegyverek..start {1,3000,FEGYVER,333}, {1,3000,FEGYVER,334}, {1,3000,FEGYVER,335}, {1,3000,FEGYVER,336}, {1,3000,FEGYVER,337}, {1,3000,FEGYVER,338}, {1,3000,FEGYVER,339}, {1,3000,FEGYVER,341}, {1,3000,FEGYVER,325}, {1,3000,FEGYVER,326}, {1,3000,FEGYVER,342}, {1,3000,FEGYVER,343}, {1,3000,FEGYVER,344}, {1,3000,FEGYVER,346}, {1,3000,FEGYVER,347}, {1,3000,FEGYVER,348}, {1,3000,FEGYVER,349}, {1,3000,FEGYVER,350}, {1,3000,FEGYVER,351}, {1,3000,FEGYVER,352}, {1,3000,FEGYVER,353}, {1,3000,FEGYVER,355}, {1,3000,FEGYVER,356}, {1,3000,FEGYVER,372}, {1,3000,FEGYVER,357}, {1,3000,FEGYVER,358}, {1,3000,FEGYVER,359}, {1,3000,FEGYVER,360}, {1,3000,FEGYVER,361}, {1,3000,FEGYVER,362}, {1,3000,FEGYVER,363}, {1,3000,FEGYVER,364}, {1,3000,FEGYVER,365}, {1,3000,FEGYVER,366}, {1,3000,FEGYVER,367}, {1,3000,FEGYVER,368}, {1,3000,FEGYVER,369}, {1,3000,FEGYVER,371},//Fegyverek..end {10, 200, KISDOLOG,1955},//Bilincskulcs {1, 500, KISDOLOG,19087},//Kötél {10, 100, KISDOLOG,19583}//Kötélvágókés }; new bool:iSlotKellObjekt[MAX_INVENTORY_SLOTS] = { true,true,false,false,false,false,true }; new iSlotAslot[MAX_INVENTORY_SLOTS] = { 5,6,NINCS,NINCS,NINCS,NINCS,1 }; new iSlotokNeve[MAX_INVENTORY_SLOTS][] = { {\"Bal kéz\"}, {\"Jobb kéz\"}, {\"Bal zseb\"}, {\"Jobb zseb\"}, {\"Bal farzseb\"}, {\"Jobb farzseb\"}, {\"Hát\"} }; new iSlotSzabaly[MAX_INVENTORY_SLOTS] = { ISZABALY_BARMI, ISZABALY_BARMI, ISZABALY_CSAKKISDOLGOK, ISZABALY_CSAKKISDOLGOK, ISZABALY_CSAKKISDOLGOK, ISZABALY_CSAKKISDOLGOK, ISZABALY_CSAKFEGYVER }; new aWeaponNames[][32] = { {\"Unarmed (Fist)\"}, // 0 {\"Brass Knuckles\"}, // 1 {\"Golf Club\"}, // 2 {\"Night Stick\"}, // 3 {\"Knife\"}, // 4 {\"Baseball Bat\"}, // 5 {\"Shovel\"}, // 6 {\"Pool Cue\"}, // 7 {\"Katana\"}, // 8 {\"Chainsaw\"}, // 9 {\"Purple Dildo\"}, // 10 {\"Big White Vibrator\"}, // 11 {\"Medium White Vibrator\"}, // 12 {\"Small White Vibrator\"}, // 13 {\"Flowers\"}, // 14 {\"Cane\"}, // 15 {\"Grenade\"}, // 16 {\"Teargas\"}, // 17 {\"Molotov\"}, // 18 {\" \"}, // 19 {\" \"}, // 20 {\" \"}, // 21 {\"Colt 45\"}, // 22 {\"Colt 45 (Silenced)\"}, // 23 {\"Desert Eagle\"}, // 24 {\"Normal Shotgun\"}, // 25 {\"Sawnoff Shotgun\"}, // 26 {\"Combat Shotgun\"}, // 27 {\"Micro Uzi (Mac 10)\"}, // 28 {\"MP5\"}, // 29 {\"AK47\"}, // 30 {\"M4\"}, // 31 {\"Tec9\"}, // 32 {\"Country Rifle\"}, // 33 {\"Sniper Rifle\"}, // 34 {\"Rocket Launcher\"}, // 35 {\"Heat-Seeking Rocket Launcher\"}, // 36 {\"Flamethrower\"}, // 37 {\"Minigun\"}, // 38 {\"Satchel Charge\"}, // 39 {\"Detonator\"}, // 40 {\"Spray Can\"}, // 41 {\"Fire Extinguisher\"}, // 42 {\"Camera\"}, // 43 {\"Night Vision Goggles\"}, // 44 {\"Infrared Vision Goggles\"}, // 45 {\"Parachute\"}, // 46 {\"Fake Pistol\"} // 47 }; enum InventoryTemp { invSlotrol, invTargy, invMuvelet, invErtek }; new InvTemp[MAX_PLAYERS][InventoryTemp]; forward SaveTargyak();//Tárgymentés main() {} //Inventory és tárgyrendszer adminparancsai CMD:targyak(playerid,params[]) { SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"=============Tárgy típusok=============\"); for(new i=0; i<INV_TARGYAK_SZAMA; i++) { SendFormatMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"%d | %s\",i,tNevek); } Msg(playerid,COLOR_YELLOW,\"=======================================\"); return 1; } CMD:ujtargy(playerid,params[]) { new id,spec,darab; if(sscanf(params,\"ddd\",id,darab,spec)) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"/ujtargy [id] [darab] [spec] | Ha nincs spec akkor 0. | /targyak az IDkért\"); new targy = NINCS, Float:x, Float:y, Float:z, tempa[128]; if(id < 0 || id >=INV_TARGYAK_SZAMA ) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem létező tárgy\"); GetPlayerPos(playerid,x,y,z); for(new i=0; i<MAX_TARGY; i++) { if(targy == NINCS && !tInfo[tVan]) { targy = i; } } tInfo[targy][tVan] = true; tInfo[targy][tTargy] = id; tInfo[targy][tDarab] = darab; tInfo[targy][tPosX] = x; tInfo[targy][tPosY] = y; tInfo[targy][tPosZ] = z; tInfo[targy][tSpec] = spec; tInfo[targy][tInt] = GetPlayerInterior(playerid); tInfo[targy][tVW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid); format(tempa,128,\"{0080FF}===TÁRGY===\\n{FFFFFF}ID: %d\\n%s\\n%d darab\\nSpecInfó: %d\\nHasználat: \'C\'\",targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]],tInfo[targy][tDarab],tInfo[targy][tSpec]); tInfo[targy][tLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(tempa, COLOR_WHITE, x,y,z, 20.0, INVALID_VEHICLE_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, tInfo[targy][tVW], tInfo[targy][tInt]); SFM(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"Létrehozva: ID:%d | %s | Mennyiség:%d | Spec:%d\",targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]],darab,spec); tInfo[targy][tObj] = CreateDynamicObject(iTargyInfok[tInfo[targy][tTargy]][3],tInfo[targy][tPosX],tInfo[targy][tPosY],tInfo[targy][tPosZ]-1.0,90.0,0.0,0.0,tInfo[targy][tVW],tInfo[targy][tInt],NINCS); return 1; } CMD:toroltargy(playerid,params[]) { new id; if(sscanf(params,\"d\",id)) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"/toroltargy [id]\"); if(!tInfo[id][tVan]) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem létező tárgy\"); new targy = id; tInfo[targy][tVan] = false; tInfo[targy][tTargy] = CUCC_SEMMI; tInfo[targy][tDarab] = 0; tInfo[targy][tPosX] = NINCS; tInfo[targy][tPosY] = NINCS; tInfo[targy][tPosZ] = NINCS; tInfo[targy][tInt] = GetPlayerInterior(playerid); tInfo[targy][tVW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid); if(IsValidDynamicObject(tInfo[targy][tObj])) DestroyDynamicObject(tInfo[targy][tObj]); DestroyDynamic3DTextLabel(tInfo[targy][tLabel]); SFM(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"%d(%s) törölve\",id,tNevek[id]); new tFile[64]; format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",targy); dini_Remove(tFile); return 1; } //Inventory rendszer CMD:inventory(playerid,params[]) { new szoveg[512] = \"\"; for(new i=0;i<MAX_INVENTORY_SLOTS;i++) { if(pInventory[playerid][i][iTargy] == CUCC_SEMMI) { format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): Üres\\n\",szoveg,iSlotokNeve[i], i); } else { if(pInventory[playerid][i][iSpec] > 0) { format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): %s | %d darab | Speciális infó: %d\\n\",szoveg,iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[playerid][iTargy]],pInventory[playerid][iDarab],pInventory[playerid][iSpec]); } else { format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): %s | %d darab\\n\",szoveg,iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[playerid][iTargy]],pInventory[playerid][iDarab]); } } } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFFFF}Inventory\",szoveg,\"Okés\",\"Kilépés\"); return 1; } /* CMD:motoz(playerid,params[]) { new pid; if(sscanf(params,\"u\",pid)) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"/motoz [Player(id)]\"); if(!IsPlayerConnected(pid))return NemOnline(playerid); if(IsPlayerNPC(pid)) return HagydNPC(playerid); if(pInfo[pid][pKezFent] || pInfo[pid][pAnimban] > 0 || pInfo[pid][pCuffed] || pInfo[pid][pKotozve]) { new szoveg[128]; SendFormatMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"=====================%s inventoryja=====================\",GetPlayerName(pid)); for(new i=0;i<MAX_INVENTORY_SLOTS;i++) { if(pInventory[pid][i][iTargy] == CUCC_SEMMI) { format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s (slot %d): Üres\",iSlotokNeve[i], i); } else { if(pInventory[pid][i][iSpec] > 0) { format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s (slot %d): %s | %d darab | Speciális infó: %d\",iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[pid][iTargy]],pInventory[pid][iDarab],pInventory[pid][iSpec]); } else { format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s (slot %d): %s | %d darab\",iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[pid][iTargy]],pInventory[pid][iDarab]); } } Msg(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,szoveg,false); ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",3.0,0,0,0,0,0); } Msg(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"===============================================================\",false); } else { Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs feltéve a keze, vagy nincs animban/megbilincselve/megkötözve\"); } return 1; } */ public OnGameModeInit() { LoadTargyak(); SetTimer(\"InventoryTimer\",tsecond(1),true); return 1; } public OnGameModeExit() { SaveTargyak(); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public SaveTargyak() { for(new i=0;i<MAX_TARGY;i++) { if(tInfo[tVan]) { SaveTargy(i); } } return 1; } stock LoadTargyak() { new loadedtargy = 0; for(new i = 0; i <MAX_TARGY; i++) { new tFile[32]; format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",i); if(dini_Exists(tFile)) { LoadTargy(i); loadedtargy++; } } if(loadedtargy < 1) print(\"Nem lett tárgy betöltve\"); return 1; } stock SaveTargy(targy) { new tFile[64]; format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",targy); if(!dini_Exists(tFile)) { dini_Create(tFile); } dini_IntSet(tFile,\"Targy\",tInfo[targy][tTargy]); dini_IntSet(tFile,\"Darab\",tInfo[targy][tDarab]); dini_IntSet(tFile,\"Spec\",tInfo[targy][tSpec]); dini_FloatSet(tFile,\"PosX\",tInfo[targy][tPosX]); dini_FloatSet(tFile,\"PosY\",tInfo[targy][tPosY]); dini_FloatSet(tFile,\"PosZ\",tInfo[targy][tPosZ]); dini_IntSet(tFile,\"Int\",tInfo[targy][tInt]); dini_IntSet(tFile,\"VW\",tInfo[targy][tVW]); return 1; } stock LoadTargy(targy) { new tFile[64],h,mi,s,y,m,d,tempa[128]; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",targy); tInfo[targy][tVan] = true; tInfo[targy][tTargy] = dini_Int(tFile,\"Targy\"); tInfo[targy][tDarab] = dini_Int(tFile,\"Darab\"); tInfo[targy][tSpec] = dini_Int(tFile,\"Spec\"); tInfo[targy][tPosX] = dini_Float(tFile,\"PosX\"); tInfo[targy][tPosY] = dini_Float(tFile,\"PosY\"); tInfo[targy][tPosZ] = dini_Float(tFile,\"PosZ\"); tInfo[targy][tVW] = dini_Int(tFile,\"VW\"); tInfo[targy][tInt] = dini_Int(tFile,\"Int\"); format(tempa,128,\"{0080FF}===TÁRGY===\\n{FFFFFF}ID: %d\\n%s\\n%d darab\\nSpecInfó: %d\\nHasználat: \'C\'\",targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]],tInfo[targy][tDarab],tInfo[targy][tSpec]); tInfo[targy][tLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(tempa, COLOR_WHITE, tInfo[targy][tPosX], tInfo[targy][tPosY], tInfo[targy][tPosZ], 20.0, INVALID_VEHICLE_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, tInfo[targy][tVW], tInfo[targy][tInt]); tInfo[targy][tObj] = CreateDynamicObject(iTargyInfok[tInfo[targy][tTargy]][3],tInfo[targy][tPosX],tInfo[targy][tPosY],tInfo[targy][tPosZ]-1.0,90.0,0.0,0.0,tInfo[targy][tVW],tInfo[targy][tInt],NINCS); printf(\"[LYL-RPG %d.%02d.%02d. %02d:%02d]: Tárgy %d(%s) betöltve\",y,m,d,h,mi,targy,tNevek[tInfo[targy][tTargy]]); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(KEY_CROUCH)) { if(IsPlayerNPC(playerid))return 1; new hovategyem = NINCS, kivt = NINCS; for(new i = 0; i<MAX_TARGY; i++) { if(tInfo[tVan] && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 0.5, tInfo[tPosX], tInfo[tPosY], tInfo[tPosZ]) && tInfo[tInt] == GetPlayerInterior(playerid) && tInfo[tVW] == GetPlayerVirtualWorld(playerid)) { if(kivt == NINCS) { kivt = i; } } } if(kivt == NINCS) return 1; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Kocsiból nem fog menni\"); if(iTargyInfok[tInfo[kivt][tTargy]][2] == FEGYVER) { hovategyem = INV_SLOT_JOBBKEZ; if(pInventory[playerid][INV_SLOT_BALKEZ][iTargy] != CUCC_SEMMI) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Csak akkor tudod felvenni, ha a bal kezed is üres\"); if(pInventory[playerid][hovategyem][iTargy] != tInfo[kivt][tTargy] && pInventory[playerid][hovategyem][iTargy] != CUCC_SEMMI) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem szabad a jobbkezed\"); } for(new t = INV_SLOT_BALKEZ; t<= INV_SLOT_JOBBKEZ;t++) { if(hovategyem == NINCS && ((pInventory[playerid][t][iTargy] == tInfo[t][tTargy] && pInventory[playerid][t][iDarab] < iTargyInfok[tInfo[t][tTargy]][0] ) || pInventory[playerid][t][iTargy] == CUCC_SEMMI)) { hovategyem = t; } } if(hovategyem == NINCS) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs hova tegyem a tárgyat, szabadítsd fel az egyik kezed\"); pInventory[playerid][hovategyem][iTargy] = tInfo[kivt][tTargy]; new hova = INV_SLOT_JOBBKEZ; new slot = kivt; if(iTargyInfok[tInfo[slot][tTargy]][2] == FEGYVER) { new weaponid = GetWeaponModelIDFromName(tNevek[ pInventory[playerid][hova][iTargy] ]); pInventory[playerid][hova][iTargy] = pInventory[playerid][slot][iTargy]; pInventory[playerid][hova][iDarab] = 1; pInventory[playerid][hova][iSpec] += tInfo[kivt][tSpec]; if(pInventory[playerid][slot][iSpec] < 1) pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI; GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, pInventory[playerid][hova][iSpec]); SetPlayerArmedWeapon(playerid, weaponid); DestroyDynamic3DTextLabel(tInfo[kivt][tLabel]); tInfo[kivt][tVan] = false; tInfo[kivt][tTargy] = CUCC_SEMMI; tInfo[kivt][tDarab] = 0; tInfo[kivt][tSpec] = NINCS; tInfo[kivt][tPosX] = NINCS; tInfo[kivt][tPosY] = NINCS; tInfo[kivt][tPosZ] = NINCS; tInfo[kivt][tInt] = NINCS; tInfo[kivt][tVW] = NINCS; if(IsValidDynamicObject(tInfo[kivt][tObj])) DestroyDynamicObject(tInfo[kivt][tObj]); new tFile[64]; format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",kivt); dini_Remove(tFile); new szoveg[128]; format(szoveg,sizeof(szoveg),\"felvett némi %s-t a földről\",tNevek[pInventory[playerid][hovategyem][iTargy]]); return 1; } if((pInventory[playerid][hovategyem][iDarab] + tInfo[kivt][tDarab]) > iTargyInfok[tInfo[kivt][tTargy]][0]) { pInventory[playerid][hovategyem][iDarab] = iTargyInfok[tInfo[kivt][tTargy]][0]; new mennyimarad = tInfo[kivt][tDarab] - pInventory[playerid][hovategyem][iDarab]; tInfo[kivt][tDarab] = mennyimarad; pInventory[playerid][hovategyem][iSpec] = tInfo[kivt][tSpec]; new tempa[128]; DestroyDynamic3DTextLabel(tInfo[kivt][tLabel]); format(tempa,128,\"{0080FF}===TÁRGY===\\n{FFFFFF}ID: %d\\n%s\\n%d darab\\nSpecInfó: %d\\nHasználat: \'C\'\",kivt,tNevek[tInfo[kivt][tTargy]],mennyimarad,tInfo[kivt][tSpec]); tInfo[kivt][tLabel] = CreateDynamic3DTextLabel(tempa, COLOR_WHITE, tInfo[kivt][tPosX], tInfo[kivt][tPosY], tInfo[kivt][tPosZ], 20.0, INVALID_VEHICLE_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 0, tInfo[kivt][tVW], tInfo[kivt][tInt]); Msg(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"Nem fért el mind a kezedben, így maradt a földön is\"); new szoveg[128]; format(szoveg,sizeof(szoveg),\"felvett némi %s-t a földről\",tNevek[pInventory[playerid][hovategyem][iTargy]]); return 1; } pInventory[playerid][hovategyem][iDarab] = tInfo[kivt][tDarab]; pInventory[playerid][hovategyem][iSpec] = tInfo[kivt][tSpec]; DestroyDynamic3DTextLabel(tInfo[kivt][tLabel]); tInfo[kivt][tVan] = false; tInfo[kivt][tTargy] = CUCC_SEMMI; tInfo[kivt][tDarab] = 0; tInfo[kivt][tSpec] = NINCS; tInfo[kivt][tPosX] = NINCS; tInfo[kivt][tPosY] = NINCS; tInfo[kivt][tPosZ] = NINCS; tInfo[kivt][tInt] = NINCS; tInfo[kivt][tVW] = NINCS; if(IsValidDynamicObject(tInfo[kivt][tObj])) DestroyDynamicObject(tInfo[kivt][tObj]); new tFile[64]; format(tFile,sizeof(tFile),\"/LYL/Targyak/%d.ini\",kivt); dini_Remove(tFile); new szoveg[128]; format(szoveg,sizeof(szoveg),\"felvett némi %s-t a földről\",tNevek[pInventory[playerid][hovategyem][iTargy]]); return 1; } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid))return 1; iNewPlayerWeapon[playerid] = GetPlayerWeapon(playerid); if(iNewPlayerWeapon[playerid] != iPlayerWeapon[playerid]) { OnPlayerWeaponChange(playerid, iNewPlayerWeapon[playerid], iPlayerWeapon[playerid]); iPlayerWeapon[playerid] = iNewPlayerWeapon[playerid]; } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_INV_MENU) { if(!response) return 1; if(pInventory[playerid][listitem][iTargy] == CUCC_SEMMI) return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ezen a sloton nincs semmi\"); InvTemp[playerid][invTargy] = pInventory[playerid][listitem][iTargy]; InvTemp[playerid][invSlotrol] = listitem; ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUVELET,DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFFFF}Milyen műveletet végeznél ezzel az itemmel?\",\"Mozgatás másik slotra\\nEldobás\\nÁtadás másik játékosnak\\nHasználat\",\"Okés\",\"Kilépés\"); } if(dialogid == DIALOG_INV_MUVELET) { if(!response) { InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI; InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS; return 1; } switch(listitem) { case 0://Mozgatás { InvTemp[playerid][invMuvelet] = INV_MUV_MOZGATAS; ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MENNYIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFFFF}Mozgatás\",\"Mennyit szeretnél átmozgatni a másik slotra ebből az itemből?\",\"Okés\",\"Kilépés\"); } case 1://Eldobás { InvTemp[playerid][invMuvelet] = INV_MUV_ELDOBAS; ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MENNYIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFFFF}Eldobás\",\"Mennyit szeretnél eldobni ebből az itemből?\",\"Okés\",\"Kilépés\"); } case 2://Átadás { InvTemp[playerid][invMuvelet] = INV_MUV_ATADAS; ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MENNYIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFFFF}Átadás\",\"Mennyit szeretnél átadni másik játékosnak ebből az itemből?\",\"Okés\",\"Kilépés\"); } case 4://Használat { new slot=InvTemp[playerid][invSlotrol]; if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_SZENDVICS) { ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"EAT_Burger\",3.0,0,0,0,0,0); pInventory[playerid][slot][iDarab]--; if(pInventory[playerid][slot][iDarab] <= 0) { pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI; pInventory[playerid][slot][iSpec] = 0; pInventory[playerid][slot][iDarab] = 0; } } else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_ITAL) { ApplyAnimation(playerid,\"VENDING\",\"VEND_Drink_P\",3.0,0,0,0,0,0); pInventory[playerid][slot][iDarab]--; if(pInventory[playerid][slot][iDarab] <= 0) { pInventory[playerid][slot][iTargy] = CUCC_SEMMI; pInventory[playerid][slot][iSpec] = 0; pInventory[playerid][slot][iDarab] = 0; } } else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_HAZKULCS) { } else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_KAPUKULCS) { } else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_LSD) { } else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_MARIHUANA) { } else if(InvTemp[playerid][invTargy] == CUCC_FUVESCIGI) { } else return Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Ezt az itemet nem tudod mire használni\"), InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI, InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS, InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS; } } } if(dialogid == DIALOG_INV_MUV_MENNYIT) { if(!response) return InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI, InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS, InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS; if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MENNYIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFFFF}Hahaha\",\"Vicces vagy... Tehát akkor most mennyit is?\",\"Okés\",\"Kilépés\"); if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][InvTemp[playerid][invSlotrol]][iTargy] ][2] == FEGYVER && (strval(inputtext) < 1 || pInventory[playerid][InvTemp[playerid][invSlotrol]][iSpec] < strval(inputtext))) { Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs ennyi tölténye, vagy kevesebbet írtál mint 1\"); return 1; } if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][InvTemp[playerid][invSlotrol]][iTargy] ][2] != FEGYVER && (strval(inputtext) < 1 || pInventory[playerid][InvTemp[playerid][invSlotrol]][iDarab] < strval(inputtext))) { Msg(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs ennyi belőle, vagy kevesebbet írtál mint 1\"); return 1; } InvTemp[playerid][invErtek] = strval(inputtext); switch(InvTemp[playerid][invMuvelet]) { case INV_MUV_MOZGATAS: { if(!response) { InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI; InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS; InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS; InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS; } new szoveg[512] = \"\"; for(new i=0;i<MAX_INVENTORY_SLOTS;i++) { if(pInventory[playerid][i][iTargy] == CUCC_SEMMI) { format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): Üres\\n\",szoveg,iSlotokNeve[i], i); } else { if(pInventory[playerid][i][iSpec] > 0) { format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): %s | %d darab | Speciális infó: %d\\n\",szoveg,iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[playerid][iTargy]],pInventory[playerid][iDarab],pInventory[playerid][iSpec]); } else { format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s%s (slot %d): %s | %d darab\\n\",szoveg,iSlotokNeve, i, tNevek[pInventory[playerid][iTargy]],pInventory[playerid][iDarab]); } } } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_INV_MUV_MOZGATAS,DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFFFF}Mozgatás - Hova szeretnéd mozgatni\",szoveg,\"Okés\",\"Kilépés\"); } case INV_MUV_ELDOBAS: { if(!response) { InvTemp[playerid][invTargy] = CUCC_SEMMI; InvTemp[playerid][invMuvelet] = NINCS; InvTemp[playerid][invSlotrol] = NINCS; InvTemp[playerid][invErtek] = NINCS; } new slot = InvTemp[playerid][invSlotrol],mennyit = InvTemp[playerid][invErtek],szoveg[128]; new targy = NINCS, Float:x, Float:y, Float:z, tempa[128]; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); for(new i=0; i<MAX_TARGY; i++) { if(targy == NINCS && !tInfo[i][tVan]) { targy = i; } } if(iTargyInfok[ pInventory[playerid][