Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - majsaaron

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Kérdések, Segítség / See_TuningChck segitség
« Dátum: 2016. február 28. - 17:55:05 »
C:\\Users\\Martin\\Desktop\\NewLifeRPG.pwn(480) : fatal error 100: cannot read from file: \"See_TuningChck\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Ezt irja ki a pawno, a modnál. Légyszi segitsetek!

47
SA-MP: Szerverfejlesztés / SzavazásRendszer v2.0
« Dátum: 2016. február 23. - 20:19:49 »
igen, megpróbálok

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / SzavazásRendszer v2.0
« Dátum: 2016. február 22. - 18:15:02 »
Sziasztok! Elkészitettem nektek egy szavazó rendszert!
Ha használjátok kérem a nevem: Chris_Wilson, tüntessétek fel.
PWN: http://www.solidfiles.com/d/bfa0aa9cb1/
 
#include <a_samp>
#define Arany HexToInt(\"A88710\")
#define Piros 0xAA3333AA
//Sziasztok! Én Chris_Wilson vagyok, és elhoztam nektek a 2. scriptem.
 
new bool: Szavazott[MAX_PLAYERS];
new bool: VoteKick[MAX_PLAYERS];
new Szavazasok[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"-----------------------------------------\");
print(\"    Szavazós parancsok by Chris_Wilson         \");
print(\"-----------------------------------------\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"-----------------------------------------\");
print(\"    Szavazós parancsok by Chris_Wilson      \");
print(\"-----------------------------------------\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Szavazasok[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new string[256];
new player[MAX_PLAYER_NAME];
new iplayer[MAX_PLAYER_NAME];
new cmd[256];
new iplayerid, idx;
new tmp[256];
tmp = strtok(cmdtext, idx);
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd,\"/votehelp\", true) == 0) {
SendClientMessage(playerid,Arany,\"Ha kickelős szavazást akarsz indítani valaki ellen használd a /votekick parancsot\");
SendClientMessage(playerid,Arany,\"Ha kickelős szavazásra akarsz szavazni, használd a /vote-k parancsot!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmd,\"/votekick\", true) == 0) {
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid,Piros,\"HASZNÁLAT:/votekick [iD]\");
return 1;
}
if(IsPlayerConnected(iplayerid)) {
if((VoteKick[iplayerid] == true)) {
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Ez a játékos már szerepel szavazásban.\");
}
else if((VoteKick[iplayerid] == false)) {
GetPlayerName(playerid, player, sizeof(player));
GetPlayerName(iplayerid, iplayer, sizeof(iplayer));
SendClientMessage(playerid,Arany,\"Szavazás elindítva.\");
format(string, sizeof(string),\"%s kickelős szavazást idított %s ellen. Szavazás: /vote-k [iD]\", player, iplayer);
SendClientMessageToAll(Arany, string);
VoteKick[iplayerid] = true;
Szavazott[playerid] = true;
}
} else {
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs ilyen játékos.\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd,\"/vote-k\", true) == 0) {
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, Piros,\"HASZNÁLAT:/vote-k [iD]\");
return 1;
}
if(IsPlayerConnected(iplayerid)) {
GetPlayerName(playerid, player, sizeof(player));
GetPlayerName(iplayerid, iplayer, sizeof(iplayer));
if((VoteKick[iplayerid] = false)) {
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Ez a játékos nincs szavazásban.\");
} else {
if((Szavazasok[iplayerid] = 0)) {
Szavazasok[iplayerid] = 1;
}
else if((Szavazasok[iplayerid] = 1)) {
Szavazasok[iplayerid] = 2;
}
else if((Szavazasok[iplayerid] = 2)) {
Szavazasok[iplayerid] = 3;
}
else if((Szavazasok[iplayerid] = 3)) {
Kick(iplayerid);
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
Szavazott = false;
}
}
}
else if((Szavazasok[iplayerid] == 0 || Szavazasok[iplayerid] == 1 || Szavazasok[iplayerid] == 2)) {
format(string, sizeof(string),\"%s szavazott %s kickelésére. Eddigi szavazatok: %d\", player, Szavazasok);
SendClientMessageToAll(Arany, string);
}
}
} else {
SendClientMessage(playerid,Piros,\"Nincs ilyen játékos.\");
}
return 1;
}
return 0;
}
 
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
HexToInt(string[])
{
if (string[0]==0) return 0;
new i;
      new cur=1;
      new res=0;
      for (i=strlen(string);i>0;i--)
{
    if (string[i-1]<58) res=res+cur*(string[i-1]-48); else res=res+cur*(string[i-1]-65+10);
    cur=cur*16;
}
      return res;
}

 
AMX: http://www.solidfiles.com/d/342cd458f3/

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zászló textdraw 2.0
« Dátum: 2016. február 21. - 21:58:10 »
Kezdő scripter vagyok, és gondoltam belekezdtek az ilyenekbe

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zászló textdraw 2.0
« Dátum: 2016. február 21. - 21:47:03 »
igen rakok

51
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zászló textdraw 2.0
« Dátum: 2016. február 21. - 20:42:09 »
Sziasztok. Én egy kezdő scripter vagyok. Készitettem nektek egy kis zászló textdrawot.
A zászlóban aztirja Inter X RPG. Ezt átirhatjátok, de kérem tüntessétek fel a nevemet.
Chris_Wilson.
PWN:
 
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
 
public OnFilterScriptInit()
{
 
    Textdraw0 = TextDrawCreate(612.000000, 10.000000, \".\");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
    TextDrawFont(Textdraw0, 1);
    TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.000000, 1.000000);
    TextDrawColor(Textdraw0, -1);
    TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
    TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
    TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
    TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
    TextDrawBoxColor(Textdraw0, -16776961);
    TextDrawTextSize(Textdraw0, 550.000000, 0.000000);
 
    Textdraw1 = TextDrawCreate(612.000000, 25.000000, \".\");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
    TextDrawFont(Textdraw1, 1);
    TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.000000, 1.000000);
    TextDrawColor(Textdraw1, -1);
    TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
    TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
    TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
    TextDrawUseBox(Textdraw1, 1);
    TextDrawBoxColor(Textdraw1, -1);
    TextDrawTextSize(Textdraw1, 550.000000, 0.000000);
 
    Textdraw2 = TextDrawCreate(612.000000, 40.000000, \".\");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
    TextDrawFont(Textdraw2, 1);
    TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.000000, 1.000000);
    TextDrawColor(Textdraw2, -1);
    TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
    TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
    TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
    TextDrawUseBox(Textdraw2, 1);
    TextDrawBoxColor(Textdraw2, 16711935);
    TextDrawTextSize(Textdraw2, 550.000000, 0.000000);
 
    Textdraw3 = TextDrawCreate(561.000000, 9.000000, \"Inter\");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255);
    TextDrawFont(Textdraw3, 1);
    TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.500000, 1.000000);
    TextDrawColor(Textdraw3, -16776961);
    TextDrawSetOutline(Textdraw3, 1);
    TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
 
    Textdraw4 = TextDrawCreate(557.000000, 24.000000, \"X\");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255);
    TextDrawFont(Textdraw4, 1);
    TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.500000, 1.000000);
    TextDrawColor(Textdraw4, -1);
    TextDrawSetOutline(Textdraw4, 1);
    TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
 
    Textdraw5 = TextDrawCreate(562.000000, 40.000000, \"RPG\");
    TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 255);
    TextDrawFont(Textdraw5, 1);
    TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.500000, 1.000000);
    TextDrawColor(Textdraw5, 16711935);
    TextDrawSetOutline(Textdraw5, 1);
    TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
 
    for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
    {
        if(IsPlayerConnected(i))
        {
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw0);
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1);
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw2);
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw3);
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw4);
            TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw5);
        }
    }
    return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
    TextDrawHideForAll(Textdraw0);
    TextDrawDestroy(Textdraw0);
    TextDrawHideForAll(Textdraw1);
    TextDrawDestroy(Textdraw1);
    TextDrawHideForAll(Textdraw2);
    TextDrawDestroy(Textdraw2);
    TextDrawHideForAll(Textdraw3);
    TextDrawDestroy(Textdraw3);
    TextDrawHideForAll(Textdraw4);
    TextDrawDestroy(Textdraw4);
    TextDrawHideForAll(Textdraw5);
    TextDrawDestroy(Textdraw5);
    return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
    return 1;
}

 
AMX: http://www.solidfiles.com/d/cf2721d0a9/
Kép: http://kepfeltoltes.hu/view/160221/1019282975sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png
Ott jobb felül az óránál a sarokba. Az lenne a textdraw.

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / California State RPG
« Dátum: 2016. február 20. - 18:25:49 »
felrakod másik letöltő linkre is?

53
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anthony\'s Roleplay - Defensive edit.
« Dátum: 2016. február 20. - 18:24:00 »
feltöltöd mediafire-ra vagy másra is? pls

54
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG
« Dátum: 2016. február 19. - 17:52:48 »
Feltöltöd mediafire-re légyszi?

55
Archívum / [HUN]Never Life RPG
« Dátum: 2016. február 18. - 14:42:58 »
Üdvözlök mindenkit. Ma bemutatom a szerveremet, azaz a Never Life RPG-t!
A mappolás, scriptelés: nem egyedi, egy kicsi edit van benne.
EQ-LP terjed ki a mapp. A szerver hivatalos módja Goudlyne.
Ezen a szerveren nincsenek NonRP-s playerek, mert én a tulaj nem vagyok 9 éves hülye liba, és aki rp tudatlan azt rakom egyből is a jailba.
Admin TGF: ON
Leader TGF: ON
IP: NEM
Jó a játékélmény!.

56
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG
« Dátum: 2016. február 17. - 20:56:01 »
Felraknád a modot mega-ra vagy pedig mediafire-ra is légyszi?

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal