Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tomaker

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
MTA: Szerverfejlesztés / ArtMTA Mód INGYEN!PUBLIKÁLVA
« Dátum: 2015. március 04. - 14:05:12 »
Ja ez igaz . Amugy miert van az hogy a magyarok 95 % Rp szerveren jatszik a masik szervereket meg leszarja. If you know what i mean

47
MTA: Szerverfejlesztés / ArtMTA Mód INGYEN!PUBLIKÁLVA
« Dátum: 2015. március 03. - 21:28:25 »
Szégyen ,hogy a playerek 80 % lefikáza a Showdown,Valhalla,ZeroMta modbol keszult szervereket , DE MÉGIS FELMENNEK A  SZERVERE .....
A mysql-t nem publikálták....

48
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan
« Dátum: 2015. március 03. - 21:19:15 »
én ezt szoktam használni:
 

local i = 1
function jampi()
i = i + 2
end
setTimer( jampi ,1000, i)

49
Archívum / Bolt rablas
« Dátum: 2015. március 03. - 20:26:28 »
sziasztok az lenne a kerdesem hogy mi lehet a baj a triggelesel atadok egy adatot de a szerveroldalon nem mukodik mi lehet a baja ?
Kliens :
 

local ped= createPed(0,0,0,3)
setElementData(ped,\"is:Ped\",true)
function becelozta()
    if not getControlState ( \"aim_weapon\" ) then return end
    local weaponType = getPedWeapon ( getLocalPlayer() )
    if (weaponType > 9) and (weaponType < 33) then
      element = getPedTarget ( getLocalPlayer() )
       local px,py,pz = getElementPosition(element)
        local x,y,z = getElementPosition(getLocalPlayer())
        if getDistanceBetweenPoints3D ( px, py, pz, x, y, z ) <= 5 then
         if(getElementType(element)==\"ped\") then
           if getElementData(element,\"is:Ped\")==true then
         
           triggerServerEvent(\"onRob\",resourceRoot,element)
           
            end
          end
        end
    end
end
addEventHandler( \"onClientRender\", getRootElement(), becelozta )

 
szerver :
 

 

function getCelozvaBoltrablas (element)
      outputChatBox(\"Szerver oldal bartos\")
      setPedAnimation( element, \"ped\", \"handsup\", -1, false, false, false)
       
end
addEvent(\"onRob\", true)
addEventHandler(\"onRob\",resourceRoot,getCelozvaBoltrablas)

50
Archívum / Zero mta alap mapolás
« Dátum: 2015. március 02. - 20:18:36 »
A  removal van a problema mert nem lehet removel ni mert ha  removolod akkor eltunik a texuraja , collisionja ez azert lehet mert mar regi a jatek,meg vannak 1,2bug a jatekban enis talalkoztam mar ilyennel

51
Archívum / Mentes ElementData nelkul
« Dátum: 2015. február 25. - 20:04:26 »
ebben van valami koszi majd ki probalom

52
Archívum / Mentes ElementData nelkul
« Dátum: 2015. február 25. - 19:30:39 »
Meg azert sem lenne jo az elemenData mert probaltam  kimentetem egy adatok es amikor a Player kilepet akkor nem marad meg a Adatja tehat csak a jatekban mentodik el ha jol tudom  az az csak dinamukus adat mentesre szolgal
es ez ellen szeretnek valami mas hasznalni
az AccountData elmenti de viszont csak Szerver oldalon az adatott szoval valami mast a Mysql - en kivul

53
Archívum / Mentes ElementData nelkul
« Dátum: 2015. február 24. - 18:41:56 »
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy ElementData nélkül hogy lehetne elmenteni valamilyen adatott  ami Kliens-Szerver oldalon is használható
mert egy Szint  rendszert szeretnek össze dobni hogy mikor lemegy a player akkor elmentse a Szintjét
De gondolom ez csak Mysql - el lehet megoldani :( :(
 Ha nem akkor pls irj egy peldat mert tudom hogy AccountData - val is meglehet oldani de az csak szerver oldal

54
Archívum / Animation[Bug]
« Dátum: 2015. február 22. - 20:58:22 »
ebbe mi lehet a baj ?
Kliens oldal:
 

function aim()
setTimer(function()
  setPedAnimation(getLocalPlayer(), \"CRACK\", \"crckdeth2\", 1, true, false, false)
end,2000,1)
end
addCommandHandler(\"aim\",aim)

55
Kérdések, Segítség / LUA
« Dátum: 2015. február 22. - 20:42:23 »
Ha nem tudsz egy Pascal v. Delphi v. c++ akkor nehéz megindulni de annyira nem de ellége
+ matek ami kell 
De amugy nézd végig a tutorialt a wikin
link : https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Scripting_Introduction
Sok sikert !

56
Archívum / Particle effect Shader
« Dátum: 2015. február 21. - 07:56:46 »
Sziasztok az lenne a kérdésem valahogy ki lehetne cserélni
a tüznek vagy a vérnek az effectjét valami másra
ha igen akkor valaki tudna csinálni egy kis  bemutatott ?
Válaszotokat elöre köszi :P

57
Archívum / GUI visszaszámoló[ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2015. február 21. - 07:40:50 »
DxDrawRectangle sokkal jobb
egy valtozoba be adod a szeleseget es azt elkezded novelni

58
Archívum / DxDraw Csak egy Playernek[Zárható]
« Dátum: 2015. február 21. - 07:39:57 »
Sziasztok azt meg lehetne oldani hogy a dxDraw csak egy Playernek mutassa
ha igen akkor hogy

59
Archívum / Trigger probléma
« Dátum: 2015. február 20. - 20:19:58 »
mert a Triggeles csak False vagy True erteked add vissza
 ha False = nem sikerult a triggeles
ha True = sikerult a triggeles
ElementDatáz

60
Archívum / Fegyver a Hátadon
« Dátum: 2015. február 20. - 20:18:11 »
xD ok más FTP - re töltöttem fel :D
minden mukodik

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal