Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
MTA: Szerverfejlesztés / ArtMTA Mód INGYEN!PUBLIKÁLVA« Dátum: 2015. március 04. - 14:05:12 »
Ja ez igaz . Amugy miert van az hogy a magyarok 95 % Rp szerveren jatszik a masik szervereket meg leszarja. If you know what i mean
47
MTA: Szerverfejlesztés / ArtMTA Mód INGYEN!PUBLIKÁLVA« Dátum: 2015. március 03. - 21:28:25 »
Szégyen ,hogy a playerek 80 % lefikáza a Showdown,Valhalla,ZeroMta modbol keszult szervereket , DE MÉGIS FELMENNEK A SZERVERE .....
A mysql-t nem publikálták.... 48
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan« Dátum: 2015. március 03. - 21:19:15 »
én ezt szoktam használni:
49
Archívum / Bolt rablas« Dátum: 2015. március 03. - 20:26:28 »
sziasztok az lenne a kerdesem hogy mi lehet a baj a triggelesel atadok egy adatot de a szerveroldalon nem mukodik mi lehet a baja ?
Kliens :
szerver :
50
Archívum / Zero mta alap mapolás« Dátum: 2015. március 02. - 20:18:36 »
A removal van a problema mert nem lehet removel ni mert ha removolod akkor eltunik a texuraja , collisionja ez azert lehet mert mar regi a jatek,meg vannak 1,2bug a jatekban enis talalkoztam mar ilyennel
51
Archívum / Mentes ElementData nelkul« Dátum: 2015. február 25. - 20:04:26 »
ebben van valami koszi majd ki probalom
52
Archívum / Mentes ElementData nelkul« Dátum: 2015. február 25. - 19:30:39 »
Meg azert sem lenne jo az elemenData mert probaltam kimentetem egy adatok es amikor a Player kilepet akkor nem marad meg a Adatja tehat csak a jatekban mentodik el ha jol tudom az az csak dinamukus adat mentesre szolgal
es ez ellen szeretnek valami mas hasznalni az AccountData elmenti de viszont csak Szerver oldalon az adatott szoval valami mast a Mysql - en kivul 53
Archívum / Mentes ElementData nelkul« Dátum: 2015. február 24. - 18:41:56 »
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy ElementData nélkül hogy lehetne elmenteni valamilyen adatott ami Kliens-Szerver oldalon is használható
mert egy Szint rendszert szeretnek össze dobni hogy mikor lemegy a player akkor elmentse a Szintjét De gondolom ez csak Mysql - el lehet megoldani Ha nem akkor pls irj egy peldat mert tudom hogy AccountData - val is meglehet oldani de az csak szerver oldal 54
Archívum / Animation[Bug]« Dátum: 2015. február 22. - 20:58:22 »
ebbe mi lehet a baj ?
Kliens oldal:
55
Kérdések, Segítség / LUA« Dátum: 2015. február 22. - 20:42:23 »
Ha nem tudsz egy Pascal v. Delphi v. c++ akkor nehéz megindulni de annyira nem de ellége
+ matek ami kell De amugy nézd végig a tutorialt a wikin link : https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Scripting_Introduction Sok sikert ! 56
Archívum / Particle effect Shader« Dátum: 2015. február 21. - 07:56:46 »
Sziasztok az lenne a kérdésem valahogy ki lehetne cserélni
a tüznek vagy a vérnek az effectjét valami másra ha igen akkor valaki tudna csinálni egy kis bemutatott ? Válaszotokat elöre köszi 57
Archívum / GUI visszaszámoló[ZÁRHATÓ]« Dátum: 2015. február 21. - 07:40:50 »
DxDrawRectangle sokkal jobb
egy valtozoba be adod a szeleseget es azt elkezded novelni 58
Archívum / DxDraw Csak egy Playernek[Zárható]« Dátum: 2015. február 21. - 07:39:57 »
Sziasztok azt meg lehetne oldani hogy a dxDraw csak egy Playernek mutassa
ha igen akkor hogy 59
Archívum / Trigger probléma« Dátum: 2015. február 20. - 20:19:58 »
mert a Triggeles csak False vagy True erteked add vissza
ha False = nem sikerult a triggeles ha True = sikerult a triggeles ElementDatáz 60
Archívum / Fegyver a Hátadon« Dátum: 2015. február 20. - 20:18:11 »
xD ok más FTP - re töltöttem fel
minden mukodik |