Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Daevod

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
46
Archívum / Hírdetés
« Dátum: 2015. március 21. - 20:31:42 »
Sziasztok. Elkezdtem csinálni egy hírdető npc-t , de elakadtam. Megírom a hirdetést meg minden , majd meghirdetem , de csak a hirdető nevét , és és a hírdetést jeleníti meg , de az elérhetőséget nem , illetve pénzt se von le. Mi lehet a hiba? Válaszokat előre is köszönöm! Itt a script:
 
function onClientCallAd(ad)
local tel = getElementData(source, \"char.phoneNumber\")
outputChatBox (\"#00c8cbÁRUCIKK:#e7d9b0 \".. ad ..\"((\".. getPlayerName(client):gsub(\"_\", \" \") ..\"))\",root,0,0,0,true)
outputChatBox (\"#e7d9b0Értesíthető a következő számon:#00c8cb \".. tel,root,0,0,0,true)
end
addEvent(\"onClientCallForAdData\", true )
addEventHandler(\"onClientCallForAdData\", root, onClientCallAd)

47
Archívum / Város kiíratás
« Dátum: 2015. március 21. - 20:00:16 »
Köszönöm! :)

48
Archívum / Város kiíratás
« Dátum: 2015. március 21. - 12:40:07 »
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy Zero mod-ban hogy lehet kiszedni azt hogy ha megyek a városba , akkor ne ugorjanak fel a képernyő alján , hogy milyen városba vagyok meg stb..? Válaszokat előre is köszönöm!

49
Archívum / infobox meghívása
« Dátum: 2015. március 20. - 18:59:29 »
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne , hogy mi az a script , vagy mi az a script sor amit be kell írni másik scriptbe , pl /adminduty , és akkor leugorjon az infobox?. Válaszokat előre is köszönöm! CSAK A MEGHÍVÁSA KELL , NEM AZ INFOBOX! :)

50
Archívum / Account
« Dátum: 2015. március 18. - 10:33:55 »
Végignéztem mindegyiket , és egyikbe se találtam , még a keresésbe is beírtam a keresendő szót hogy \"Bejelentkezés\" de semmi olyat nem talál , csak bejelentkezés.xml. Nem tudom hogy kéne. További segítségeket előre is köszönöm! :)

51
Archívum / Account
« Dátum: 2015. március 17. - 17:30:23 »
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy hol találom a zero modban azt a részt ahol a bejelentkezés és a regisztráció feliratot áttudom szerkeszteni? Tehát az account-systemen belül melyik lua fájl? Válaszokat előre is köszönöm!

52
Archívum / Modell berakás
« Dátum: 2015. március 13. - 14:34:59 »
Hát nem tudom , nekem ez nem akar működni , de azért köszönöm a segítségeteket! :)

53
Archívum / Modell berakás
« Dátum: 2015. március 10. - 20:52:07 »
És itt a \"/\" betűt kell kicserélni azokra a nevekre amit akarok hogy futtasson? :)
Meg a META-m most így nézz ki:
<meta>
    <script src=\"sourceC.lua\" type=\"client\" />
    <file src=\"mods/yourfilename.col\" />
    <file src=\"mods/yourfilename.dff\" />
    <file src=\"mods/yourfilename.txd\" />
</meta>
<oop>true</oop>
És az objecteim neve yourfilename egyértelműen.
Segítségedet előre is köszönöm!

54
Archívum / Modell berakás
« Dátum: 2015. március 09. - 17:23:12 »
Am azokat csak átírtam , az object id-re amit le akarok cserélni , illetve a yourfilename-t , mert gondolom annak a neve kellett oda , amit beraktam , tehát ami a dff-mnek a neve meg stb.. :)

55
Archívum / Modell berakás
« Dátum: 2015. március 09. - 17:13:10 »
Köszönöm a választ! 
Am így írtam át a dolgokat , és mégsem működik.
addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot,
        function()
            outputChatBox ( \"tabla\")
     
            local txd = engineLoadTXD(\'mods/tabla.txd\',true)
            engineImportTXD(txd, 16480)
     
            local dff = engineLoadDFF(\'mods/tabla.dff\', 0)
            engineReplaceModel(dff, 16480)
     
            local col = engineLoadCOL(\'mods/tabla.col\')
            engineReplaceCOL(col, 16480)
            engineSetModelLODDistance(16480, 500)
        end)
   
A legvégén az 500 érték , mit jelentene? További segítségedet előre is köszönöm! :)

56
Archívum / Modell berakás
« Dátum: 2015. március 09. - 17:02:20 »
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy készítettem egy saját objectet 3ds maxel , de valamiért nem akarja berakni. Válaszokat/segítségeket előre is köszönöm!
Ezzel a scripttel próbálom:
local dir = \"mods\"
function loadMod(f, m)
    if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.txd\') then
        txd = engineLoadTXD(dir ..\'/\'.. f ..\'.txd\')
        engineImportTXD(txd, m)
    end
    if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\') then
        dff = engineLoadDFF(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\', m)
        engineReplaceModel(dff, m)
    end
    if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.col\') then
        col = engineLoadCOL(dir..\'/\'.. f ..\'.col\')
        engineReplaceCOL(col,m)
    end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
    loadMod(\"tabla\", 16480)
end)

57
Archívum / Munka
« Dátum: 2015. március 07. - 02:31:01 »
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy van a job-systemem és abba vannak munkák normálisan , és am mikor felveszem a munkát , akkor ki írja hogy sikeresen felvettem , csak mikor mondjuk odamegyek a csomagszállító telepre , és a beülök a kocsiba , nem történik semmi sem , és ugyan ez a többinél. Ez minek a hibája lehet? Válaszokat előre is köszönöm! :)

58
Archívum / sziréna
« Dátum: 2015. március 07. - 02:20:42 »
Köszönöm a segítséget! :)

59
Archívum / sziréna
« Dátum: 2015. március 05. - 21:08:36 »
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy melyik mappában találom azt hogy mikor megnyomom egy rendőrkocsiban a \"p\" betűt , akkor elkezd villogni? (Zero mod). Válaszokat előre is köszönöm! :)

60
Archívum / Sziréna
« Dátum: 2015. március 05. - 20:28:34 »
Köszönöm a válaszokat! :)

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal