Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Sziasztok. Elkezdtem csinálni egy hírdető npc-t , de elakadtam. Megírom a hirdetést meg minden , majd meghirdetem , de csak a hirdető nevét , és és a hírdetést jeleníti meg , de az elérhetőséget nem , illetve pénzt se von le. Mi lehet a hiba? Válaszokat előre is köszönöm! Itt a script:
function onClientCallAd(ad) 48
Archívum / Város kiíratás« Dátum: 2015. március 21. - 12:40:07 »
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy Zero mod-ban hogy lehet kiszedni azt hogy ha megyek a városba , akkor ne ugorjanak fel a képernyő alján , hogy milyen városba vagyok meg stb..? Válaszokat előre is köszönöm!
49
Archívum / infobox meghívása« Dátum: 2015. március 20. - 18:59:29 »
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne , hogy mi az a script , vagy mi az a script sor amit be kell írni másik scriptbe , pl /adminduty , és akkor leugorjon az infobox?. Válaszokat előre is köszönöm! CSAK A MEGHÍVÁSA KELL , NEM AZ INFOBOX!
52
Archívum / Modell berakás« Dátum: 2015. március 13. - 14:34:59 »
Hát nem tudom , nekem ez nem akar működni , de azért köszönöm a segítségeteket!
53
Archívum / Modell berakás« Dátum: 2015. március 10. - 20:52:07 »
És itt a \"/\" betűt kell kicserélni azokra a nevekre amit akarok hogy futtasson?
Meg a META-m most így nézz ki: <meta> <script src=\"sourceC.lua\" type=\"client\" /> <file src=\"mods/yourfilename.col\" /> <file src=\"mods/yourfilename.dff\" /> <file src=\"mods/yourfilename.txd\" /> </meta> <oop>true</oop> És az objecteim neve yourfilename egyértelműen. Segítségedet előre is köszönöm! 54
Archívum / Modell berakás« Dátum: 2015. március 09. - 17:23:12 »
Am azokat csak átírtam , az object id-re amit le akarok cserélni , illetve a yourfilename-t , mert gondolom annak a neve kellett oda , amit beraktam , tehát ami a dff-mnek a neve meg stb..
55
Archívum / Modell berakás« Dátum: 2015. március 09. - 17:13:10 »
Köszönöm a választ!
Am így írtam át a dolgokat , és mégsem működik. addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot, function() outputChatBox ( \"tabla\") local txd = engineLoadTXD(\'mods/tabla.txd\',true) engineImportTXD(txd, 16480) local dff = engineLoadDFF(\'mods/tabla.dff\', 0) engineReplaceModel(dff, 16480) local col = engineLoadCOL(\'mods/tabla.col\') engineReplaceCOL(col, 16480) engineSetModelLODDistance(16480, 500) end) A legvégén az 500 érték , mit jelentene? További segítségedet előre is köszönöm! 56
Archívum / Modell berakás« Dátum: 2015. március 09. - 17:02:20 »
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy készítettem egy saját objectet 3ds maxel , de valamiért nem akarja berakni. Válaszokat/segítségeket előre is köszönöm!
Ezzel a scripttel próbálom: local dir = \"mods\" function loadMod(f, m) if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.txd\') then txd = engineLoadTXD(dir ..\'/\'.. f ..\'.txd\') engineImportTXD(txd, m) end if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\') then dff = engineLoadDFF(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\', m) engineReplaceModel(dff, m) end if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.col\') then col = engineLoadCOL(dir..\'/\'.. f ..\'.col\') engineReplaceCOL(col,m) end end addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function() loadMod(\"tabla\", 16480) end) 57
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy van a job-systemem és abba vannak munkák normálisan , és am mikor felveszem a munkát , akkor ki írja hogy sikeresen felvettem , csak mikor mondjuk odamegyek a csomagszállító telepre , és a beülök a kocsiba , nem történik semmi sem , és ugyan ez a többinél. Ez minek a hibája lehet? Válaszokat előre is köszönöm!
|