Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - szilikee1998
46
« Dátum: 2015. október 25. - 15:27:26 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf> public OnPlayerText(playerid, text[]) { new szoveg[128]; format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s mondja: %s\", Nev(playerid), text); ProxDetector( 15.0, playerid, szoveg, -1, -1, -1, -1, -1); return 0; } CMD:b(playerid, params[]) { new S[100], S2[128]; if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) format(S2, sizeof(S2), \"(( %s OOC: %s ))\", Nev(playerid), S); ProxDetector(8.0, playerid, S2, -1, -1, -1, -1, -1); return 1; } /*___________________________________STOCK________________________________________*/ stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)) { GetPlayerPos(i, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16))) { SendClientMessage(i, col1, string); } else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8))) { SendClientMessage(i, col2, string); } else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4))) { SendClientMessage(i, col3, string); } else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2))) { SendClientMessage(i, col4, string); } else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { SendClientMessage(i, col5, string); } } } } } return 1; } stock Nev(playerid) { new Role_Play_Name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Role_Play_Name, sizeof(Role_Play_Name)); for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++) // By.: Gentleman { if(Role_Play_Name == \'_\') { Role_Play_Name = \' \'; } } return Role_Play_Name; }
47
« Dátum: 2015. október 25. - 13:02:20 »
48
« Dátum: 2015. október 25. - 12:17:39 »
Szia. Megoldottam neked, remélem megérted. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf> //INCLUDOKAT NE FELEDD BETENNI public OnPlayerText(playerid, text[]) { new szoveg[128]; format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s mondja: %s\", Nev(playerid), text); ProxDetector( 15.0, playerid, szoveg, -1, -1, -1, -1, -1); return 1; } //A KÖVETKEZŐKET A PARANCSAIDHOZ TEDD CMD:b(playerid, params[]) { new S[100], S2[128]; if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /b < OOC >\"); format(S2, sizeof(S2), \"(( %s OOC: %s ))\", Nev(playerid), S); ProxDetector(8.0, playerid, S2, -1, -1, -1, -1, -1); return 1; } //INENTŐL MINDENT A MÓD VÉGÉRE TEGYÉL /*___________________________________STOCK________________________________________*/ stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5) //CSAK EGY ADOTT KÖRBEN ÍRJA KI A CHAT-RA A JÁTÉKOS KÖRÜL { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)) { GetPlayerPos(i, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16))) { SendClientMessage(i, col1, string); } else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8))) { SendClientMessage(i, col2, string); } else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4))) { SendClientMessage(i, col3, string); } else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2))) { SendClientMessage(i, col4, string); } else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { SendClientMessage(i, col5, string); } } } } } return 1; } stock Nev(playerid) // lekéri a játékos nevét { new Role_Play_Name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Role_Play_Name, sizeof(Role_Play_Name)); for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++) { if(Role_Play_Name == \'_\') { Role_Play_Name = \' \'; } } return Role_Play_Name; }
49
« Dátum: 2015. október 25. - 11:46:41 »
Köszönöm Pedró
50
« Dátum: 2015. október 24. - 23:00:31 »
van egy /adminok parancsom, ami addig teljesen jól működik ameddig egy admin van a szervere, de mikor feljön kettő, csak azt jelzi ki aki ABC sorrendben előrébb van. Mi lehet a hiba ? Kösz a segítséget előre is CMD:adminok(playerid, params[]) { new admin = 0; new string1[256]; new string[1024]; foreach(petla, i) { if(pInfo[pAdmin] > 0) { new rangja[128]; new szolgalatban[128]; if(pInfo[pAdmin] == 1) { format(rangja, sizeof(rangja), \"Moderátor\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 2) { format(rangja, sizeof(rangja), \"1.Admin\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 3) { format(rangja, sizeof(rangja), \"2.Admin\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 4) { format(rangja, sizeof(rangja), \"3.Admin\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 5) { format(rangja, sizeof(rangja), \"4.Admin\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 6) { format(rangja, sizeof(rangja), \"Játékfejlesztő\"); } else if(pInfo[pAdmin] == 7) { format(rangja, sizeof(rangja), \"Tulajdonos\"); } if(AdminSzoliban == 0) { format(szolgalatban, sizeof(szolgalatban), \"{FF0000}Nem\"); } else { format(szolgalatban, sizeof(szolgalatban), \"{00FF00}Igen\"); } format(string1,sizeof(string1),\"\\n %i \\t %s \\t %s \\t %s \",i,Nev(i),rangja,szolgalatban); format(string,sizeof(string),\"ID\\tNév\\tRang\\tSzolgálatban\\n%s\",string1); admin++; } } if(admin >= 1) ShowPlayerDialog(playerid, 19862, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Online Adminok:\", string, \"Okey\", \"\"); if(admin == 0) GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Nincs online ~w~Admin\", 3000, 3); return 1; }
51
« Dátum: 2015. október 03. - 12:26:31 »
Hozz létre egy globális változót: new valami[MAX_PLAYERS]; Mikor a játékos beírja hogy /repulosmunka adj neki egy értéket : valami[playerid]= 1; Mikor beírja hogy /lerak lekérdezed : if(valami[playerid] == 1) { // ad neki pénzt mindent. valami[playerid]=0; // lenullázod az értéket } else { // visszajelzést küldesz hogy lepakolta }
52
« Dátum: 2015. október 03. - 12:20:24 »
Előszőr is a mód elejére helyezd be a #pragma tabsize 0 -t . Ez pár warningot kinyír. A módban benne vannak a lerakott buszok. Azokat ha beszúrnád segíteni tudnák.
53
« Dátum: 2015. október 03. - 12:02:04 »
Szia. Kérlek próbáld meg jobban elmagyarázni, hogy mi a gond, mi kéne, vagy mi nem, mert így sokat nem értünk abból amit leírtál. Tisztelettel Szilikee.
54
« Dátum: 2015. október 03. - 09:30:19 »
ezzel minden ok de innen, hogy találja ki hogy melyik rangnak mi a paymant id-je ?
55
« Dátum: 2015. október 02. - 15:46:44 »
Azt meg köszönném ha el is magyaráznád, persze csak akkor ha nem rabolok sok időt az életedből. Köszi előre is :$
56
« Dátum: 2015. október 02. - 15:22:40 »
Erre magamtól is rájöttem, ezért kértem segítséget
57
« Dátum: 2015. október 02. - 15:11:20 »
Gondolom, hogy hülyeség amit összeírtam, de leírom, már csak ez van meg a probálkozásokból. Amikor oda kéne adnia a játékosnak : if(pInfo[playerid][pFrakcio] == 1 && pInfo[playerid][pRang] == 1) { SendClientMessage(playerid, FIZUSZIN, \"Megkaptad a fizetésed!\"); pInfo[playerid][pMoney] += Fizuosszeg; Adatmentes(playerid); }
Összeg lekérése: stock Fizuosszeg(playerid) { new fizuid[128], osszeg[128]; format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"SELECT * FROM fizuk WHERE Fizuid = \'%s\' , Osszeg = \'%s\'\", fizuid, osszeg); if(pInfo[playerid][pFrakcio] == 1 && pInfo[pRang] == 1) fizuid = 1; }
58
« Dátum: 2015. október 02. - 14:21:48 »
Sziasztok :wave: Már néhányszor írtam, hogy elkezdtem írni egy szervert. A napokban a frakciórendszereket írogattam, miközben felmerült egy hiba. Sehogy se tudom megoldani, hogy SQL táblából tudjam kiolvasni a fizetéseket. Vagy más rang fizetését olvassa ki, vagy nem olvas ki semmit, vagy kiolvassa se nem ad összeget. Megkérem szépen a fórumot nézegetőket, hogy segítsenek nekem ebben, mert már a tököm kivan az egésszel. Előre is köszönöm. :angel: UI: a_mysql.inc -t használok
59
« Dátum: 2015. szeptember 27. - 11:13:51 »
60
« Dátum: 2015. szeptember 23. - 20:20:22 »
Köszi meglett a hiba. new valami = valami; nélkül teljesen jól működik new Float:h; GetPlayerHealth(playerid, h); format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"UPDATE jatekosok SET Health = %.3f, Money = %i, Frakció = %i, Leader = %i, Alosztály = %i, Rang = %i, Admin = %i, PosX = %.3f, PosY = %.3f, PosZ = %.3f, Skin = %i, Kor = %i, Nem = %i WHERE Name = \'%s\'\", h, pInfo[playerid][pMoney], pInfo[playerid][pFrakcio], pInfo[playerid][pLeader], pInfo[playerid][pAlosztaly], pInfo[playerid][pRang], pInfo[playerid][pAdmin], pInfo[playerid][pPosX], pInfo[playerid][pPosY], pInfo[playerid][pPosZ], pInfo[playerid][pSkin], pInfo[playerid][pKor], pInfo[playerid][pNem], GetName(playerid)); mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input, \"\", \"\");
|