Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - szilikee1998

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
46
RP/RPG kérések / SAMP IC-OOC Script
« Dátum: 2015. október 25. - 15:27:26 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szoveg[128];
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s mondja: %s\", Nev(playerid), text);
ProxDetector( 15.0, playerid, szoveg, -1, -1, -1, -1, -1);
return 0;
}
CMD:b(playerid, params[])
{
new S[100], S2[128];
if(sscanf(params, \"s[100]\", S))
format(S2, sizeof(S2), \"(( %s OOC: %s ))\", Nev(playerid), S);
ProxDetector(8.0, playerid, S2, -1, -1, -1, -1, -1);
return 1;
}
/*___________________________________STOCK________________________________________*/
stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
       if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i))
       {
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            SendClientMessage(i, col1, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            SendClientMessage(i, col2, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            SendClientMessage(i, col3, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            SendClientMessage(i, col4, string);
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            SendClientMessage(i, col5, string);
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock Nev(playerid)
{
new Role_Play_Name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Role_Play_Name, sizeof(Role_Play_Name));
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++) // By.: Gentleman
{
         if(Role_Play_Name == \'_\')
         {
           Role_Play_Name = \' \';
         }
}
return Role_Play_Name;
}

48
RP/RPG kérések / SAMP IC-OOC Script
« Dátum: 2015. október 25. - 12:17:39 »
Szia. Megoldottam neked, remélem megérted.
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
//INCLUDOKAT NE FELEDD BETENNI
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szoveg[128];
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s mondja: %s\", Nev(playerid), text);
ProxDetector( 15.0, playerid, szoveg, -1, -1, -1, -1, -1);
return 1;
}
//A KÖVETKEZŐKET A PARANCSAIDHOZ TEDD
CMD:b(playerid, params[])
{
new S[100], S2[128];
if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /b < OOC >\");
format(S2, sizeof(S2), \"(( %s OOC: %s ))\", Nev(playerid), S);
ProxDetector(8.0, playerid, S2, -1, -1, -1, -1, -1);
return 1;
}
//INENTŐL MINDENT A MÓD VÉGÉRE TEGYÉL
/*___________________________________STOCK________________________________________*/
stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5) //CSAK EGY ADOTT KÖRBEN ÍRJA KI A CHAT-RA A JÁTÉKOS KÖRÜL
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
       if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i))
       {
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            SendClientMessage(i, col1, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            SendClientMessage(i, col2, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            SendClientMessage(i, col3, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            SendClientMessage(i, col4, string);
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            SendClientMessage(i, col5, string);
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock Nev(playerid) // lekéri a játékos nevét
{
new Role_Play_Name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Role_Play_Name, sizeof(Role_Play_Name));
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++)
{
         if(Role_Play_Name == \'_\')
         {
           Role_Play_Name = \' \';
         }
}
return Role_Play_Name;
}

49
Segítségkérés / Valamiért csak egy embert jelez ki.
« Dátum: 2015. október 25. - 11:46:41 »
Köszönöm Pedró

50
Segítségkérés / Valamiért csak egy embert jelez ki.
« Dátum: 2015. október 24. - 23:00:31 »
van egy /adminok parancsom, ami addig teljesen jól működik ameddig egy admin van a szervere, de mikor feljön kettő, csak azt jelzi ki aki ABC sorrendben előrébb van.
Mi lehet a hiba ? Kösz a segítséget előre is
 
CMD:adminok(playerid, params[])
{
new admin = 0;
new string1[256];
new string[1024];
foreach(petla, i)
{
if(pInfo[pAdmin] > 0)
{
      new rangja[128];
   new szolgalatban[128];
   if(pInfo[pAdmin] == 1)
   {
   format(rangja, sizeof(rangja), \"Moderátor\");
   }
   else if(pInfo[pAdmin] == 2)
   {
   format(rangja, sizeof(rangja), \"1.Admin\");
   }
   else if(pInfo[pAdmin] == 3)
   {
   format(rangja, sizeof(rangja), \"2.Admin\");
   }
   else if(pInfo[pAdmin] == 4)
   {
   format(rangja, sizeof(rangja), \"3.Admin\");
   }
   else if(pInfo[pAdmin] == 5)
   {
   format(rangja, sizeof(rangja), \"4.Admin\");
   }
   else if(pInfo[pAdmin] == 6)
   {
   format(rangja, sizeof(rangja), \"Játékfejlesztő\");
   }
   else if(pInfo[pAdmin] == 7)
   {
   format(rangja, sizeof(rangja), \"Tulajdonos\");
   }
   if(AdminSzoliban == 0)
   {
   format(szolgalatban, sizeof(szolgalatban), \"{FF0000}Nem\");
   }
   else
   {
   format(szolgalatban, sizeof(szolgalatban), \"{00FF00}Igen\");
   }
   format(string1,sizeof(string1),\"\\n %i \\t %s \\t %s \\t %s \",i,Nev(i),rangja,szolgalatban);
            format(string,sizeof(string),\"ID\\tNév\\tRang\\tSzolgálatban\\n%s\",string1);
   admin++;
}
}
if(admin >= 1)
ShowPlayerDialog(playerid, 19862, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"Online Adminok:\", string, \"Okey\", \"\");
if(admin == 0)
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Nincs online ~w~Admin\", 3000, 3);
return 1;
}

51
Segítségkérés / else utáni hiba. JAVITVA
« Dátum: 2015. október 03. - 12:26:31 »
Hozz létre egy globális változót:
new valami[MAX_PLAYERS];
Mikor a játékos beírja hogy /repulosmunka adj neki egy értéket :
valami[playerid]= 1;
Mikor beírja hogy /lerak lekérdezed :
 
if(valami[playerid] == 1)
{
// ad neki pénzt mindent.
valami[playerid]=0; // lenullázod az értéket
}
else
{
// visszajelzést küldesz hogy lepakolta
}

52
Segítségkérés / Nem vagy buszsofőr -PJ
« Dátum: 2015. október 03. - 12:20:24 »
Előszőr is a mód elejére helyezd be a #pragma tabsize 0 -t . Ez pár warningot kinyír. A módban benne vannak a lerakott buszok. Azokat ha beszúrnád segíteni tudnák.

53
Segítségkérés / else utáni hiba. JAVITVA
« Dátum: 2015. október 03. - 12:02:04 »
Szia.
Kérlek próbáld meg jobban elmagyarázni, hogy mi a gond, mi kéne, vagy mi nem, mert így sokat nem értünk abból amit leírtál.
Tisztelettel Szilikee.

54
Segítségkérés / SQL fizetés script segítség.
« Dátum: 2015. október 03. - 09:30:19 »
ezzel minden ok de innen, hogy találja ki hogy melyik rangnak mi a paymant id-je ?

55
Segítségkérés / SQL fizetés script segítség.
« Dátum: 2015. október 02. - 15:46:44 »
Azt meg köszönném ha el is magyaráznád, persze csak akkor ha nem rabolok sok időt az életedből. Köszi előre is  :$

56
Segítségkérés / SQL fizetés script segítség.
« Dátum: 2015. október 02. - 15:22:40 »
Erre magamtól is rájöttem, ezért kértem segítséget  ^-^

57
Segítségkérés / SQL fizetés script segítség.
« Dátum: 2015. október 02. - 15:11:20 »
Gondolom, hogy hülyeség amit összeírtam, de leírom, már csak ez van meg a probálkozásokból.
Amikor oda kéne adnia a játékosnak :
 

if(pInfo[playerid][pFrakcio] == 1 &&  pInfo[playerid][pRang] == 1)
{
SendClientMessage(playerid, FIZUSZIN, \"Megkaptad a fizetésed!\");
pInfo[playerid][pMoney] += Fizuosszeg;
Adatmentes(playerid);
}

 
Összeg lekérése:
 

stock Fizuosszeg(playerid)
{
new fizuid[128], osszeg[128];
    format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"SELECT * FROM fizuk WHERE Fizuid = \'%s\' , Osszeg = \'%s\'\", fizuid, osszeg);
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == 1 && pInfo[pRang] == 1) fizuid = 1;
}

58
Segítségkérés / SQL fizetés script segítség.
« Dátum: 2015. október 02. - 14:21:48 »
Sziasztok  :wave:
Már néhányszor írtam, hogy elkezdtem írni egy szervert. A napokban a frakciórendszereket írogattam, miközben felmerült egy hiba.
Sehogy se tudom megoldani, hogy SQL táblából tudjam kiolvasni a fizetéseket.
Vagy más rang fizetését olvassa ki, vagy nem olvas ki semmit, vagy kiolvassa se nem ad összeget.
Megkérem szépen a fórumot nézegetőket, hogy segítsenek nekem ebben, mert már a tököm kivan az egésszel.
Előre is köszönöm.  :) :angel:
UI: a_mysql.inc -t használok :)

59
Segítségkérés / Object
« Dátum: 2015. szeptember 27. - 11:13:51 »

60
Segítségkérés / Segítség! Adatmentés...
« Dátum: 2015. szeptember 23. - 20:20:22 »
Köszi meglett a hiba.
new valami = valami; nélkül teljesen jól működik
 
new Float:h; GetPlayerHealth(playerid, h);
format(SQL_Input, sizeof(SQL_Input), \"UPDATE jatekosok SET Health = %.3f, Money = %i, Frakció = %i, Leader = %i, Alosztály = %i, Rang = %i, Admin = %i, PosX = %.3f, PosY = %.3f, PosZ = %.3f, Skin = %i, Kor = %i, Nem = %i WHERE Name = \'%s\'\",
h, pInfo[playerid][pMoney], pInfo[playerid][pFrakcio], pInfo[playerid][pLeader],  pInfo[playerid][pAlosztaly], pInfo[playerid][pRang], pInfo[playerid][pAdmin], pInfo[playerid][pPosX], pInfo[playerid][pPosY], pInfo[playerid][pPosZ],
pInfo[playerid][pSkin], pInfo[playerid][pKor], pInfo[playerid][pNem], GetName(playerid));
mysql_tquery(SQLHandle, SQL_Input, \"\", \"\");

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal