Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [Nickki]

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
SA-MP: Szerverfejlesztés / A-Frame Modern House | by: razr
« Dátum: 2014. december 30. - 15:50:34 »
Igen tetszetős  :)

47
Jó lett, grat! Tetszik benne, hogy beleírtad mi a min. és a max. ID.  ;)

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / TD-s AFK script
« Dátum: 2014. december 30. - 15:34:50 »
Köszi mindenkinek, örülök hogy tetszik!  :)

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / TD-s AFK script
« Dátum: 2014. december 30. - 13:22:17 »
Köszönöm  :D

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / TD-s AFK script
« Dátum: 2014. december 30. - 13:17:59 »
Sziasztok!
Debütálásképpen készítettem egy textdraw-s AFK scriptet.
Készítő: én, [Nickki]
Készítés dátuma: 2014.12.29
Elkészítési idő: kb. 1óra (TD-kkal együtt)
Sorok száma: 248 (ezesetben a 18. sortól számítva)
Tesztelve: igen (0.3e-n)
Desc.: Textdraw-os AFK rendszer, időzített és figyelmeztető üzenettel ki/belépéskor. A játékosok státusza (AFK vagy nem) a Scoreboard-on ellenőrizhető, a nevek kattintásával. Az AFK bekapcsolásakor egy textdraw jelenik meg, ami az AFK kikapcsolásáig a képernyőn van. Kikapcsolás után is megjelenik egy td, viszont 4 sec után eltűnik.
A letölthető csomag tartalmazza a .pwn és a .amx fájlokat. Mellékeltem zcmd és fixchars include-ot, hátha valakinek hiányzik valamelyik.  :)



Kép 1
Kép 2
 


#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
#define MSGcolor 0x03EF9CFF
#define Voros 0xFF0606FF
#define Zold 0x00FF40FF
#define TDHFP TextDrawHideForPlayer
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw6;
new Text:Textdraw7;
new Text:Textdraw8;
new Text:Textdraw9;
new Text:Textdraw10;
new Text:Textdraw11;
new TDhide[MAX_PLAYERS];
new AFK[MAX_PLAYERS];
forward OnTDHide(playerid);
forward InfoMSG();
public OnTDHide(playerid)
{
TDHFP(playerid, Textdraw6), TDHFP(playerid, Textdraw7), TDHFP(playerid, Textdraw8), TDHFP(playerid, Textdraw9), TDHFP(playerid, Textdraw10), TDHFP(playerid, Textdraw11), KillTimer(TDhide[playerid]);
return 1;
}
new ScriptInfo[][] =
{
\"*** Elmennél a géptől? Akkor használd az /afkon parancsot, és biztonságban hagyd itt a játékot!\",
\"*** AFK parancsok: /afkon és /afkoff\",
\"*** A játékosok státuszát a Scoreboard-on [Tab] felsorolt nevek kattintásával ellenőrizheted!\"
};
public InfoMSG()
{
new SIMSG = random(sizeof(ScriptInfo));
SendClientMessageToAll(MSGcolor, ScriptInfo[sIMSG]);
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"AFK szkript\\nKészítette: [Nickki]\");
SetTimer(\"InfoMSG\", 600000, true);
Textdraw0 = TextDrawCreate(-20.000000, 200.000000, \"~n~~n~~n~~n~\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.910000, 1.500000);
TextDrawColor(Textdraw0, 102);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 119);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 862.000000, 0.000000);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(-21.000000, 192.000000, \"--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -1);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw1, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
Textdraw2 = TextDrawCreate(-7.000000, 250.000000, \"--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, -1);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw2, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0);
TextDrawSetSelectable(Textdraw2, 0);
Textdraw3 = TextDrawCreate(246.000000, 201.000000, \"AFK-ban vagy!\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, -1);
TextDrawFont(Textdraw3, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.759999, 2.399999);
TextDrawColor(Textdraw3, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw3, 0);
Textdraw4 = TextDrawCreate(166.000000, 233.000000, \"Ha ki szeretnél lépni belőle, használd az /afkoff parancsot!\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255);
TextDrawFont(Textdraw4, 2);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.230000, 0.899999);
TextDrawColor(Textdraw4, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw4, 0);
Textdraw5 = TextDrawCreate(261.000000, 224.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 255);
TextDrawFont(Textdraw5, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 9.620000, 0.799999);
TextDrawColor(Textdraw5, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw5, 0);
Textdraw6 = TextDrawCreate(-60.000000, 200.000000, \"~n~~n~~n~~n~\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 255);
TextDrawFont(Textdraw6, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw6, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw6, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw6, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw6, 119);
TextDrawTextSize(Textdraw6, 900.000000, 0.000000);
TextDrawSetSelectable(Textdraw6, 0);
Textdraw7 = TextDrawCreate(-35.000000, 192.000000, \"--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, 255);
TextDrawFont(Textdraw7, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw7, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw7, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw7, 0);
Textdraw8 = TextDrawCreate(-239.000000, 231.000000, \"--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw8, 255);
TextDrawFont(Textdraw8, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw8, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw8, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw8, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw8, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw8, 0);
Textdraw9 = TextDrawCreate(234.000000, 200.000000, \"Visszajöttél AFK-ból!\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw9, -1);
TextDrawFont(Textdraw9, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.629999, 1.800000);
TextDrawColor(Textdraw9, 255);
TextDrawSetOutline(Textdraw9, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw9, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw9, 0);
Textdraw10 = TextDrawCreate(265.000000, 218.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw10, 255);
TextDrawFont(Textdraw10, 0);
TextDrawLetterSize(Textdraw10, 8.929998, 0.799999);
TextDrawColor(Textdraw10, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw10, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw10, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw10, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw10, 0);
Textdraw11 = TextDrawCreate(259.000000, 225.000000, \"További jó játékot!\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw11, 255);
TextDrawFont(Textdraw11, 2);
TextDrawLetterSize(Textdraw11, 0.270000, 0.899999);
TextDrawColor(Textdraw11, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw11, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw11, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw11, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw11, 0);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
AFK[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
AFK[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
new string[64];
new inAFK = GetPlayerName(clickedplayerid, string, sizeof(string));
if(AFK[clickedplayerid] == 1) return format(string, sizeof(string), \"%s - AFK, nem elérhető!\", inAFK), SendClientMessage(playerid, Voros, string);
if(AFK[clickedplayerid] == 0) return format(string, sizeof(string), \"%s - nem AFK, elérhető!\", inAFK), SendClientMessage(playerid, Zold, string);
return 1;
}
CMD:afk(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, Voros, \"AFK:\");
SendClientMessage(playerid, Voros, \"Használd az /afkon és az afkoff parancsokat!\");
return 1;
}
CMD:afkon(playerid, params[])
{
if(AFK[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, Voros, \"*** Már AFK-ban vagy! Használd az /afkoff parancsot, ha kilépnél belőle!\"), PlayerPlaySound(playerid, 1053, 0.0, 0.0, 10.0);
AFK[playerid] = 1;
new string[128];
new nev = GetPlayerName(playerid, string, sizeof(string));
format(string, sizeof(string), \"Infó: %s AFK-ba lépett, nem elérhető!\", nev);
SendClientMessageToAll(Voros, string);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 10.0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
return 1;
}
CMD:afkoff(playerid, params[])
{
if(AFK[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, Voros, \"*** Nem vagy AFK-ban! Használd az /afkon parancsot, ha belépnél!\"), PlayerPlaySound(playerid, 1053, 0.0, 0.0, 10.0);
AFK[playerid] = 0;
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw9);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw10);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw11);
new string[128];
new nev = GetPlayerName(playerid, string, sizeof(string));
format(string, sizeof(string), \"Infó: %s kilépett az AFK-ból, újra elérhető!\", nev);
SendClientMessageToAll(Zold, string);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
TDhide[playerid] = SetTimerEx(\"OnTDHide\", 4000, 1, \"i\", playerid);
return 1;
}

 
A parancsok használatának megtagadásához szükséges sor:
 
if(AFK[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, Voros, \"*** AFK-ban nem használhatsz parancsokat! Használd az /afkoff parancsot, ha kilépnél belőle!\", PlayerPlaySound(playerid, 1053, 0.0, 0.0, 10.0);

 
Letöltés itt.
Használjátok egészséggel!  :)

51
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kikötő(Los Santos)
« Dátum: 2014. december 29. - 22:39:55 »
Érdekes map... Kár, hogy az obszervatórium felől érkező útról nem lehet ráhajtani a stégre. Az előbb említett bekötőúthoz felhasznált objectek színükben hasonlók is lehetnének... Úgy igazán nem látom értelmét a mapnak, elég összedobott darab  ::|

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / LV kikötő
« Dátum: 2014. december 29. - 22:26:23 »
A CreateDynamicObject-be nem kell \"playerid\", vagy én tudom rosszul?  :hmmm:

53
SA-MP: Szerverfejlesztés / House of Coffe- Exterior
« Dátum: 2014. december 29. - 22:18:17 »
Nice one, I like it   ;)

54
SA-MP: Szerverfejlesztés / Színek
« Dátum: 2014. december 27. - 01:49:26 »
Szerintem egy igazán egyedi szerverbe a készítő maga keveri, definiálja a színeket. (Ráadásul ki tudja, milyen színeket takar az adott definíció. Tudom, ki lehet deríteni, de az kb. annyi időt vesz igénybe, mint kikeverni egy egyedit.)
Persze ezzel nem azt akartam mondani, hogy teljesen felesleges a munkád.   ;) Próbálkozni sosem bűn, egy kezdőnek az ilyen szintű kódok már \"valaminek\" tűnhetnek.

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal