Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Hasirama

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
46
Segítségkérés / Egyedi jármű component létrehozása
« Dátum: 2016. december 18. - 08:00:28 »
Nem mondom, hogy nem ezt kerestem, de nem tűnik túl könnyűnek ez a kiszámolósdi:D Azért egy próbát megejtek. Köszönöm szépen mindkettőtöknek!

47
Segítségkérés / Egyedi jármű component létrehozása
« Dátum: 2016. december 17. - 13:39:19 »
Félig:D Eddig eljutottam. Viszont a tanksapka nem egy külön component. Olyan nincsen. Azért szeretnék oda egyet kreálni, ha ez lehetséges. Ha nem, akkor viszont hogy hogyan lehet annak a helyét átvitt értelemben megadni, hogy érzékelje azt, hogy ott van(megjeleníteni ott egy képet a tanksapkánál pl)

48
Segítségkérés / Egyedi jármű component létrehozása
« Dátum: 2016. december 17. - 13:17:28 »
Nekem csak maga a component kell, hogy lekérdezhessem a pozícióját. Tehát nekem nem baj, ha nem látom. Vagy akkor egy olyat kérdeznék, hogy minden járműnek máshol van a tanksapkája. Oda szeretnék egy képet/feliratot tenni. Nem magára a kocsira, hanem arra a pozícióra. Van egy Hl-es sultanom, amin van a tanksapka mellett egy HL-felirat. Az egy külön component, így oda tudtam helyezni egy képet. Van bármi mód arra, hogy be tudjam állítani ez nélkül is, hogy arra a pozícióra rakjon egy képet?

49
Segítségkérés / Egyedi jármű component létrehozása
« Dátum: 2016. december 17. - 13:10:47 »
Hali!
 
 
 
Azt hogy lehet megoldani, hogy egy egyedi componentet rakni a járművekre? Nem egy létezőre gondolok, hanem tényleg egy teljesen egyedit, egyedi névvel ellátva. Talán modellezésnél kell valami olyat csinálni, vagy hogyan?
 
 
 
Válaszokat előre is köszönöm!

50
Archívum / Avden City Roleplay MTA
« Dátum: 2016. december 12. - 20:13:10 »
Bíztató, hogy a szerver neve pont ugyan az, mint amilyen névvel le lehet tölteni egy oldalrólxD

51
Segítségkérés / Anim ismétlés
« Dátum: 2016. november 25. - 15:56:09 »
Server oldalon, hogy mindenki lássa:
 
setPedAnimation(source, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 1, false)

52
Segítségkérés / setElementData, Anticheat
« Dátum: 2016. november 23. - 17:39:32 »
Értem. Köszönöm szépe

53
Segítségkérés / setElementData, Anticheat
« Dátum: 2016. november 22. - 20:55:52 »
Köszönöm mindenkinek a választ! Kezdem érteni, hogy is van ez összerakva:D
E.: még annyit szerettem volna, hogy nézegettem szerverek filejait, és hogy abba valamelyik le volt védve, valamelyik nem, ezzel az anticheat remdszerrel, amit használtak. Melyik elementdatákat lenne fontos levédeni, és melyiket felesleges? Egy pénz, élet, és ilyesmiket érdemes levédeni, egy munkához használt, ideigleneset meg felesleges?

54
Segítségkérés / setElementData, Anticheat
« Dátum: 2016. november 20. - 09:40:19 »
bool setElementData ( element theElement, string key, var value [, bool synchronize = true ] )

 
Én a \"synchronize\"-ra gondoltam

55
Segítségkérés / setElementData, Anticheat
« Dátum: 2016. november 20. - 09:23:47 »
Hali!
Sajnos ezt nem nagyon értem, szeretném, ha valaki elmagyarázná.
Sokan azt a szokásos anticheat-systemet használják. És ezzel állítanak elementData-t. Valaki elmondaná, hogy pontosan mi ellen véd, valamint hogy a harmadik értéke a setElementData-nak mi is pontosan?(setElementData(thePlayer, \"dbid\", true)) - Tehát a true/false. Nem vagyok túl jó angolos
Valamint hogy még ezen kívül milyen csalások ellen kellene a szervert megvédeni?
Előre is köszönöm!

56
Segítségkérés / Jármű labelből
« Dátum: 2016. november 16. - 15:20:01 »
Ezt mondjuk nem tudtam. De ez nem egy konkrét gridlist, csak ahhoz hasonlítottam. Hanem labellel van megoldva. Arra gondoltam, hogy az érték állandó egy adott tárgynak? Tehát pl mikor onclientclicknél, vagy minél, csak simán kiíratjuk a clickedElementet, akkor egy rövid betűből és számból álló kódot ad vissza, ami a tárgynak az értéke. Az állandó, mert akkor a label fölé rakok egy guibuttont, aminek ezt a szöveget adom meg, és mikor rákattint, akkor a gomb szövegét lekéri, és megvan a kocsi

57
Segítségkérés / Jármű labelből
« Dátum: 2016. november 15. - 17:04:34 »
Hali!
Van egy guilabelből készített gridlistem, ami tartalmazza az összes járművet a nevét kiírva. Azt szeretném megoldani, hogy ha rákattintok az egyikre, akkor kiadja mondjuk a rendszámát, idjét. Viszont nem tudom, hogyan tudnám megadni, hogy az az a jámrű. Nem tudom jól emagyarázni, de mondok rá egy példát.
Van egy játékosokból álló labeles gridlistem is, és azt úgy oldottam meg, hogy mikor rákattint az egyik névre(labelre), lekéri a kattintott label szövegét, és utána már csak egyszerűen egy getPlayerFromName, és tudok lekérni a játékosról mindent(elementdata, stb).
Ugyan ezt járműveknél hogyan tudnám megcsinálni?

58
Segítségkérés / Rossz képminőség, hibás kép
« Dátum: 2016. november 12. - 13:40:26 »
Köszönöm szépen a segítséget. Eredetihez képest kicsit lekicsinyítettem, és ezek szerint tényleg ez volt a gondja.

59
Segítségkérés / Rossz képminőség, hibás kép
« Dátum: 2016. november 12. - 10:24:21 »
Hali!
Az lenne a gondom, hogy van egy hud, ami PS-ben tökéletes, viszont amikor berakom szerverre(dxdrawimage), akkor a kép szélén megjelennek fehér csíkok. Ez mitől van?
\"N_vtelen-2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

60
Segítségkérés / clickedElement másik functionben
« Dátum: 2016. november 03. - 16:28:57 »
Köszi szépen, szuperül működik!

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal