Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - draco_blue

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
46
Kérdések, Segítség / Galaxy S Advance & CM 11 Kitkat 4.4.3
« Dátum: 2014. július 15. - 13:00:41 »
Idézetet írta: Gun22 date=1405402351\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49443\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha készítettem volna, akkor sem lehetne használni, mivel nem reagál semmire a telefon. :(
 
biztos, ami biztos, dugd rá töltõre, pár perc múlva próbáld bekapcsolni, ha semmi, akkor szervíz...

47
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automatikus RCON változtató.
« Dátum: 2014. július 15. - 02:24:31 »
csak kivetted belõle a dinivel való mentést...nagy ollózgatás.
ami egy normális 20-30 fõs player szám mellett a server_logból kiolvasni már elég sok idõt vesz igénybe, amíg megtalálod....nem véletlenül volt benne a fájlba mentés.

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fort Carsoni Benzínkút
« Dátum: 2014. július 15. - 00:52:08 »
tetszik az egyszerûsége :) jó lett :)

49
Kérdések, Segítség / Galaxy S Advance & CM 11 Kitkat 4.4.3
« Dátum: 2014. július 15. - 00:14:12 »
Idézetet írta: Gun22 date=1405370269\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49443\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló!
Tegnap felraktam az I9070 típusú telefonomra az Android 4.4.3-at, majd ma újraindítottam, mivel nem csatlakozott WiFi-re és azóta nem kapcsol be a telefon.
Járt már így valaki? Ha igen, mit csinált vele?
 
készítettél backup fájlt? vagy gyári frissítés?

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automatikus RCON változtató.
« Dátum: 2014. július 14. - 22:20:41 »
Idézetet írta: Nukerdog date=1405368935\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49343\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt értem, de a fõposztból én azt vettem ki, hogy az nem tetszett neked, hogy folyamatosan írogatta, hogy megpróbálták beírni a jelszót, és te ez ellen készítettél egy scriptet :D
 
Nein.
nem megpróbálták beírni a jelszót, hanem van egy kis paranccsorra írt program, ami szép lassan az összes lehetõséggel megpróbál bejelentkezni a szerveren rcon-ként.
amint ez sikerül, a program megáll, és kiírja a helyes rcon jelszót.
de a script-tel, mivel változó a hosszúsága, és a karakterek összetétele, így kilehet küszöbölni az adott rcon törést...
mással pedig nem igazán lehet kivédeni, mivel az ip-t hiába bannolod, nem csatlakozik fel szerverre, így a program fut tovább, és megtalálja a jelszót :)

51
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automatikus RCON változtató.
« Dátum: 2014. július 14. - 21:59:40 »
Idézetet írta: Nukerdog date=1405367563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49343\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ugye azt tudod hogy azzal, hogy megváltoztatod az RCON jelszót ugyanúgy fogja írogatni a hibás próbálkozásokat? :3
Felesleges, memóriazabálónak találom a scriptet, inkább olyat írj, hogy x (pl 5) próba után kibannolja az illetõt (asszem sampban alapból van ilyen).
 
az rcon crackert nem tudod kibannolni...de azzal, hogy folyamatosan változik az rcon, kitudod védeni, hogy egyáltalán a cracker feltörje.

52
Segítségkérés / Nem megy az anim
« Dátum: 2014. július 14. - 17:48:27 »
a fagyasztás fog meg....
kösd timerre.....egy 2 másodperces timerrel lejátsza az animot, és utána fagy meg.



 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    new RandomHurt[MAX_PLAYERS];
        RandomHurt[playerid] = random(6)+1;
    if(RandomHurt[playerid] == 1)
    {
            if(bodypart == 3)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Torso] = 1;//torzó
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a mellkasodba!\");
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
            if(bodypart == 4)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Groin] = 1;//ágyék
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál az ágyékon!\");
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
            if(bodypart == 5)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Left_Arm] = 1;//ball kéz
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball kezeden!\");
                }
            if(bodypart == 6)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Right_Arm] = 1;//jobb kéz
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb kezeden!\");
                }
            if(bodypart == 7)
                {
                pInfo[playerid][body_Part_Left_Leg] = 1;//ball láb
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a ball lábadra!\");
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
            if(bodypart == 8)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Right_Leg] = 1;//jobb láb
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus sebet kaptál a jobb lábadra!\");
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_BACK\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
            if(bodypart == 9)
            {
                pInfo[playerid][body_Part_Head] = 1;//jobb kéz
                SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kritikus fejsérülést szenvedtél!\");
                ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_FACE\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                SetTimerEx(\"Freeze\", 2000, false, \"i\", playerid);
                }
        }
    return 1;
}

53
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automatikus RCON változtató.
« Dátum: 2014. július 14. - 15:59:23 »
Idézetet írta: Peterta12 date=1405343661\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49343\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem szóltam  :D
am


www.ipstreets.com asszem itt betudod azonositani meik troll gyerek szórakozik:laugh:
 
én beazonosítom anélkül is :) az aka fájlom már több, mint 2 éves.....elég sok ip  van benne :D és természetesen ennek az ip-nek is meglett a gazdája :D

54
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automatikus RCON változtató.
« Dátum: 2014. július 14. - 15:11:31 »
Idézetet írta: Peterta12 date=1405342875\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49343\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

2014/07/10 14:03:14] BAD RCON ATTEMPT BY: 77.234.68.20
[2014/07/10 14:03:14] BAD RCON ATTEMPT BY: 77.234.68.20
[2014/07/10 14:03:14] BAD RCON ATTEMPT BY: 77.234.68.20
[2014/07/10 14:03:14] BAD RCON ATTEMPT BY: 77.234.68.20
[2014/07/10 14:03:14] BAD RCON ATTEMPT BY: 77.234.68.20
[2014/07/10 14:03:14] BAD RCON ATTEMPT BY: 77.234.68.20
A By-tó töröld ki a számokat mert elnézik az ipd és jönnek a hackerek  :D
 
[/quote]
nem az én ip-m.....:D

55
Segítségkérés / Nem megy az anim
« Dátum: 2014. július 14. - 14:51:08 »
Idézetet írta: bencarter007 date=1405338580\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem jelenik meg az anim, pedig elvileg mennie kéne
 
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);

 

egy egyszerû paranccsal leteszteltem, mûködik..szóval valamit te hagytál ki, vagy a parancsoddal van valami gond...
Spoiler for képek...:

56
Kérdések, Segítség / Hangkártya
« Dátum: 2014. július 14. - 01:45:33 »
http://letoltokozpont.hu/letoltes_driver_reszletes.php?a=725&k=10&g=85
ha ez a driver sem jó, akkor nem szoftver hibát kell keresned...

57
Segítségkérés / TextDraw Rank hiba
« Dátum: 2014. július 13. - 22:25:36 »
hidd el, kipróbáltuk tesztszerveren egy adminommal.
mûködik.

58
Segítségkérés / TextDraw Rank hiba
« Dátum: 2014. július 13. - 21:58:45 »
Idézetet írta: Dead Space date=1405277626\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49427\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Találtam a neten egy pont alapú textdraw scriptet.
Aminak az a lényege hogy ha 50 és 100 pont között vagy rank2-d van
ha 500 és 1000 között rank6...
Tehát pont alapján váltakozik automatikusan a textdraw.
OnplayerSpawn-al jeleníti meg, OnPlayerUpdate.val pedig frissíti.
És az van, hogy ha egyedül vagyok a szerveren akkor tökéletesen mûködik, viszont ha feljön 1 játékos vagy 2 akkor egyfolytában vibrál és a másik player rankjára frissíti le az enyémet...magyarul nekem van 1 es rangom a másik kettõnek 2,3 akkor folyamatosan mozog(Frissíti le a textdrawot) és sorba irja nekem is, hogy rank1, rank2, rank3(és mindig ujrakezdi)
Próbálkoztam ciklussal is de nem vált be, ugyan az
 
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)

 
eredetileg készített script:
 
   
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf>
     
    new Text:Textdraw2;
    new TRank[150];
     
     
     
    //============================[Colors]================================
    #define red 0xAA3333AA
    //============================[Finish of Colors]======================
     
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
        print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Rank system by Private200\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            Textdraw2 = TextDrawCreate(390.000000, 0.000000, \"Rank:~r~\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 16711935);
        TextDrawFont(Textdraw2, 1);
        TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.570000, 2.700000);
        TextDrawColor(Textdraw2, 65535);
        TextDrawSetOutline(Textdraw2, 1);
        TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
        return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
            SendClientMessage(playerid,red,\"Rank system by Private200 integrated to the server\");
    }
    public OnPlayerSpawn( playerid )
    {
        new string[ 128 ];
        if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000)
        {
            TRank = \"6\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000)
        {
            TRank = \"5\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700)
        {
            TRank = \"4\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500)
        {
            TRank = \"3\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200)
        {
            TRank = \"2\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100)
        {
            TRank = \"1\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50)
        {
            TRank = \"0\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank);
        TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2 );
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerUpdate( playerid )
    {
            new string[ 128 ];
        if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000)
        {
            TRank = \"6\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000)
        {
            TRank = \"5\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700)
        {
            TRank = \"4\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500)
        {
            TRank = \"3\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200)
        {
            TRank = \"2\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100)
        {
            TRank = \"1\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50)
        {
            TRank = \"0\"; /// The rank name
            TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        }
        format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank);
        TextDrawSetString(Textdraw2, string);
        TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2 );
        return 1;
    }
    COMMAND:myrank(playerid, params[])
    {
            if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) {
                    SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 1\");
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 3\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 4\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 5\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 6\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank is RANK NAME 7\");
                return 1;
            }
            else {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME is over 1000 !!!!\");
                return 1;
            }
            return 1;
    }
    COMMAND:ranks(playerid, params[])
    {
            ShowPlayerDialog(playerid, 35, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ranks avaible on the server:\", \"Rank Name for 1000 score\\nRank Name for 700 score\\nRank Name for 500 score\\nRank Name for 200 score\\nRank Name for 100 score\\nRank name for 50 score\", \"okay\", \"Cancel\");
                    return 1;
    }
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(response)// They pressed the first button.
        {
        switch(dialogid)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs.
            {
                    case 35:// Our dialog!
                {
                    switch(listitem)// Checking which listitem was selected
                    {
                        case 0:// The first item listed
                                    { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                        }
                        case 1: // The second item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                        }
                        case 2: // The third item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                        }
                        case 3: // The third item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                        case 4: // The fourth item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                                    case 5: // The fifht item listed
                                    { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                                    case 6: // The sixth item listed
                                    { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                    }
                }
            }
        }
    return 1;
    }

 
Aki érti hogy mi a bajom, és tud is rá valamit azt szépen kérem hogy minél elõbb segítsen!
Köszönöm.
 
mit kapok, ha megoldom? :D
Spoiler for Vibrálás, és bug nélkül, a loose identional-t az init-nél meg megoldod :):


 
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf>
    new Text:Textdraw2[MAX_PLAYERS];
    new TRank[150];
 
    //============================[Colors]================================
    #define red 0xAA3333AA
    //============================[Finish of Colors]======================
 
    public OnFilterScriptInit()
    {
        print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Rank system by Private200\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
            {
            Textdraw2 = TextDrawCreate(390.000000, 0.000000, \"Rank:~r~\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 16711935);
        TextDrawFont(Textdraw2, 1);
        TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.570000, 2.700000);
        TextDrawColor(Textdraw2, 65535);
        TextDrawSetOutline(Textdraw2, 1);
        TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
        }
        return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
            SendClientMessage(playerid,red,\"Rank system by Private200 integrated to the server\");
    }
    public OnPlayerSpawn( playerid )
    {
        new string[ 128 ];
        if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000)
        {
            TRank = \"6\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000)
        {
            TRank = \"5\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700)
        {
            TRank = \"4\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500)
        {
            TRank = \"3\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200)
        {
            TRank = \"2\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100)
        {
            TRank = \"1\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50)
        {
            TRank = \"0\"; /// The rank name
           
        }
        format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank);
        TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2[playerid] );
        return 1;
    }
    public OnPlayerUpdate( playerid )
    {
            new string[ 128 ];
        if(GetPlayerScore(playerid) >= 1000)
        {
            TRank = \"6\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000)
        {
            TRank = \"5\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700)
        {
            TRank = \"4\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500)
        {
            TRank = \"3\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200)
        {
            TRank = \"2\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100)
        {
            TRank = \"1\"; /// The rank name
           
        }
        else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50)
        {
            TRank = \"0\"; /// The rank name
           
        }
        format( string, sizeof string, \"~y~Rank:~w~ %s\",TRank);
        TextDrawSetString(Textdraw2[playerid], string);
        TextDrawShowForPlayer( playerid, Textdraw2[playerid] );
        return 1;
    }
    COMMAND:myrank(playerid, params[])
    {
            if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) < 50) {
                    SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 1\");
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 50 && GetPlayerScore(playerid) < 100) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 3\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 100 && GetPlayerScore(playerid) < 200) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 4\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 200 && GetPlayerScore(playerid) < 500) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 5\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 500 && GetPlayerScore(playerid) < 700) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME 6\");
                return 1;
            }
            else if(GetPlayerScore(playerid) >= 700 && GetPlayerScore(playerid) < 1000) {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank is RANK NAME 7\");
                return 1;
            }
            else {
                SendClientMessage(playerid,red,\"Your rank RANK NAME is over 1000 !!!!\");
                return 1;
            }
            return 1;
    }
    COMMAND:ranks(playerid, params[])
    {
            ShowPlayerDialog(playerid, 35, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ranks avaible on the server:\", \"Rank Name for 1000 score\\nRank Name for 700 score\\nRank Name for 500 score\\nRank Name for 200 score\\nRank Name for 100 score\\nRank name for 50 score\", \"okay\", \"Cancel\");
                    return 1;
    }
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(response)// They pressed the first button.
        {
        switch(dialogid)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs.
            {
                    case 35:// Our dialog!
                {
                    switch(listitem)// Checking which listitem was selected
                    {
                        case 0:// The first item listed
                                    { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                        }
                        case 1: // The second item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                        }
                        case 2: // The third item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                        }
                        case 3: // The third item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                        case 4: // The fourth item listed
                        { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                                    case 5: // The fifht item listed
                                    { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                                    case 6: // The sixth item listed
                                    { //I left them blank , so nothing happends when someone click them
                                    }
                    }
                }
            }
        }
    return 1;
}

59
Segítségkérés / Object megjelenítõ pluginok
« Dátum: 2014. július 13. - 20:46:49 »
Idézetet írta: Nátha date=1405270920\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49421\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló. Itt egy pár:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=39836
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=117920
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=242083
Fogalmam sincs melyik jobb, szimplán ezeket találtam :D
 
hát öhm. idáig az F_Stremaer nem jött be, tesztelem a többit is xd

60
Készülõ munkák / [FS]KRESZ teszt V2
« Dátum: 2014. július 13. - 18:58:09 »
Idézetet írta: Dexter95 date=1405270069\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49052\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
saját TXD fájlokkal megy a cuccos. Tehát úgy van ahogy mondtad. Nagyon agyalok most azon, hogy valamilyen módon bele kéne szülni a samp-ba, hogy legyen custom script downloader, de sajna forráskód nélkül bajos :/. Sajna kliens szinten nem tudok belenyúlni a dolog-ba, tehát marad a launcher. Bár az se semmi. 300 mega a TXD fájl :)
 
ez arra való. csak a letöltõ link nem él.
de a forráskód adott, viszont én meg ahhoz nem értek. xd hát ha segíthettem :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=117973

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal