Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kyosuke_Hiroshi

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34
46
SAMP / Továbbjutottak
« Dátum: 2016. november 07. - 08:02:29 »
eredmények?

47
Szkript kérések / MySQL segítség
« Dátum: 2016. november 03. - 17:42:10 »
SQL:
 
/*
Navicat MySQL Data Transfer
Source Server         : Localhost
Source Server Version : 50505
Source Host           : localhost:3306
Source Database       : regisztracio
Target Server Type    : MYSQL
Target Server Version : 50505
File Encoding         : 65001
Date: 2016-11-03 17:33:44
*/
SET FOREIGN_KEY_CHECKS=0;
-- ----------------------------
-- Table structure for `felhasznalok`
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `felhasznalok`;
CREATE TABLE `felhasznalok` (
  `ID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `JatekosNev` varchar(24) NOT NULL DEFAULT \'Nincs\',
  `Jelszo` varchar(32) NOT NULL DEFAULT \'----\',
  `Penz` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
  PRIMARY KEY (`ID`)
) ENGINE=InnoDB AUTO_INCREMENT=2 DEFAULT CHARSET=latin1;
-- ----------------------------
-- Records of felhasznalok
-- ----------------------------
INSERT INTO `felhasznalok` VALUES (\'1\', \'Her0ic\', \'A8F5F167F44F4964E6C998DEE827110C\', \'0\');

 
Pawn:
 
#include <a_samp>
#include <a_mysql>
#include <md5>
new sql_ID;
new adatok[128];
#define mysql_get_int(%1,%2,%3) (%3 = cache_get_field_content_int(%1,%2))
#define mysql_get_float(%1,%2,%3) (%3 = cache_get_field_content_float(%1,%2))
#define mysql_get_string cache_get_field_content
#define doQuery(%0,%1) mysql_tquery(sql_ID,(Format(adatok,(%0), %1), adatok),\"\",\"\")
#define Format(%1,%2,%3) format(%1,sizeof(%1),(%2),%3)
#define forpublic%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
main(){}
enum
{
DIALOG_LOGIN,
DIALOG_REG
}
 
public OnGameModeInit()
{
mysql_log(LOG_ERROR | LOG_WARNING | LOG_DEBUG, LOG_TYPE_TEXT);
//                                    Host         User   Adatbazis      Jelszo
sql_ID = mysql_connect(\"localhost\",\"root\",\"regisztracio\",\"asdasd\");
SetGameModeText(\"Alap Mysql es Regisztracio\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
stock PlayerName(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,MAX_PLAYER_NAME);
return nev;
}
enum PlayerEnum
{
pBelepve,
pPenz
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][PlayerEnum];
public OnGameModeExit()
{
mysql_close(sql_ID);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, true);
if(PlayerInfo[playerid][pBelepve] == 0)
{
new query[128];
Format(query,\"SELECT * FROM felhasznalok WHERE JatekosNev=\'%s\'\",PlayerName(playerid));
mysql_tquery(sql_ID,query,\"Belepes\",\"i\",playerid);   
}
return 1;
}
forpublic Belepes(playerid)
{
new nums,fields;
cache_get_data(nums,fields);
if(nums)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Be vagy Regisztrálva!\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Írd be a jelszavad\",\"OK\",\"\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy beregisztrálva!\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"Írd be a jelszavad!\",\"OK\",\"\");
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
PlayerInfo[playerid][pBelepve] = 0;
PlayerInfo[playerid][pPenz] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
forpublic Beleptetes(playerid)
{
new nums,fields;
cache_get_data(nums,fields);
if(nums)
{
mysql_get_int(0,\"Penz\",PlayerInfo[playerid][pPenz]);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
SpawnPlayer(playerid);
GivePlayerMoney(playerid,PlayerInfo[playerid][pPenz]);
SetPlayerPos(playerid,0,0,5);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Helytelen jelszó!\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Írd be a jelszavad\",\"OK\",\"\");
}
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case DIALOG_LOGIN:
{
   new query[128];
   new szoveg[32];
   Format(szoveg,\"%s\",inputtext);
   mysql_real_escape_string(szoveg,szoveg);
   Format(query,\"SELECT * FROM felhasznalok WHERE JatekosNev=\'%s\' AND Jelszo=\'%s\'\",PlayerName(playerid),md5(szoveg));
   mysql_tquery(sql_ID,query,\"Beleptetes\",\"i\",playerid);
}
case DIALOG_REG:
{
   new szoveg[32]
   Format(szoveg,\"%s\",inputtext);
   mysql_real_escape_string(szoveg,szoveg);
   doQuery(\"INSERT INTO felhasznalok (JatekosNev,Jelszo) VALUES (\'%s\',\'%s\')\",PlayerName(playerid),md5(szoveg));
   SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeresen Beregisztráltál, most már beléphetsz!\");
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\",\"Írd be a jelszavad\",\"OK\",\"\");
}
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Link: Itt pluginnal meg includeval letölthető
Funkciók:
belépés, regisztráció,pénz betöltés
Alap kari: Her0ic PW: asdasd
MD5 ös kódolás
TESZTELVE! MŰKÖDIK!

48
Segítségkérés / pickup törlés
« Dátum: 2016. november 03. - 16:58:58 »

if(egyezik(cmd,\"/setmunka\"))
{
if(params < 1)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"/setmunka MunkaID\");
return 1;
}
DestroyDynamicPickup(munkapickup[playerid][0]);
PlayerInfo[playerid][munka] = strval(param[1]);
munkapickup[playerid][0] = CreateDynamicPickup(......);
return 1;
}

 
Nem tudom mennyire fogod átlátni.
de ne timerbe rakd szerintem ez nem olyan akarna lenni amibe timerbe kéne legyen.
Én úgy csinálnám meg hogy ha a játékos munkába lép akkor létrehozza a pickupot, ha menet közbe változik a munkája (admin vált neki vagy munkát vált) akkor törölném a pickupot és létrehoznám az új pickupot neki.
a parancs kb mutatja hogy kb hogy gondolom.

49
Segítségkérés / pickup törlés
« Dátum: 2016. november 03. - 16:18:04 »
ha parancsal szeretnéd akkor a parancshoz is oda kell rakni hogy törölje a pickupot értelem szerűen [bár nem tudom milyen elvetemült dologra készülsz de menni fog :-)]
annyi hogy meg kell találd hogy melyik az a pickup józan paraszti ésszel arra tudok gondolni hogy MunkaPickup[MUNKAID][0] kellene törölni de nem tudom pontosan hogy te hogy írtad meg.

50
SAMP / Továbbjutottak
« Dátum: 2016. november 01. - 22:40:46 »
Indits a gépeden egy ftp server filezilla ftp server es annyi

51
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fejlesztőnek jelentkeznék.
« Dátum: 2016. november 01. - 15:27:33 »
Nevilsnek minden fejlesztő kell mindig..

52
SAMP / Továbbjutottak
« Dátum: 2016. október 31. - 22:29:27 »
Ez így volt jó :-)
Aki jelentkezett és nem adott be semmit és nem azért mert nem tudta megcsinálni hanem mert egyszerűen nem jelentkezett az szerintem saját magát minősíti. Ez is egy Referencia :-)

53
SAMP / Továbbjutottak
« Dátum: 2016. október 31. - 21:34:59 »
én élveztem a meccset, részemről jó volt, jó volt annyiból hogy rá jöttem hogy a samp másra is képes nem csak játék szerver kiszolgálásra ezen felül iszonyat sok biztonsági cuccra jöttem rá amit Krisknek köszönhetek,
Részemről én még Pedrót kihívnám majd egy 1v1 es meccsre de majd egyeztetek vele is meg Kriskel is hogy ugyan úgy értékeljen de úgy tét nélkül csak hogy adjon egy feladatot mi megoldjuk és mégis melyikőnk a jobb, természetesen ha normális feladatot ad akkor megerőszakítom tehát ugyan ilyen elborult feladatot kérek majd tőle ha Pedró is bele megy,
1ST_Chr megnyerte a 2. fordulót szerintem és ez jó, jelent valamit, például hogy annyira nem vagyok gáz, aki meg magyarázott nekem hogy milyen gyenge scripter vagyok az meg most rá jött hogy mégse hisz azok else indultak de nem is baj :-)
Jó volt, valószínűleg nekem most véget ért a meccs :-)

54
SAMP / Régió II
« Dátum: 2016. október 31. - 19:05:53 »
Jó hát en is szívtam vele elég sokat de majd engem is erdekelne egy rendes vélemény de szerintem te kerülsz tovább a döntőbe keményebb ellenfél voltál sajnálom hogy Fl0rian nem állt be rendesen de mind1
Szerintem nyugodtan kimondhatom hogy hajrá a döntőbe

55
SAMP / Régió II
« Dátum: 2016. október 31. - 18:56:42 »
Jó hát tudjuk mind ketten hogy véresre vertél engem csak azért érdekel hogy mennyire xd

56
SAMP / Régió I
« Dátum: 2016. október 31. - 18:45:47 »
Nemár pedró :( en is kifogok esni de neked nem szabad :(

57
SAMP / Régió II
« Dátum: 2016. október 31. - 14:56:58 »
Mikorra várható az értékelés?

58
Segítségkérés / Floodolja
« Dátum: 2016. október 30. - 21:49:52 »
hát nem muszáj ha írsz egy olyan scriptet ami kiszámítja hogy GetPlayerScore alapján milyen rangja van és mennyi kell a következő ranghoz

59
Segítségkérés / Floodolja
« Dátum: 2016. október 28. - 16:45:15 »
if(GetPlayerScore(playerid) == nextscore[playerid])
{
nextscore[playerid] = nextscore[playerid]*2;
rank[playerid]++;
//   Szintlepes szövege...
return 1;
}

 
Esetleg ez? de a nextscorét mensd el!!!!!  meg a rankot is meg ezeket... csak akkor fog úgy menni ahogy te szeretnéd

60
Segítségkérés / pickup törlés
« Dátum: 2016. október 28. - 16:39:13 »
OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid);
használd ezt.
és akkor lefogod tudni kérni hogy melyik pickup és akkor fogod tudni törölni is

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal