Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 306
4486
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Checkpoints
« Dátum: 2009. november 14. - 10:48:41 »
Kössz. :D
ZeRo

4487
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin-Script by Knight v1.0
« Dátum: 2009. november 14. - 10:47:57 »
Jó lett, csak kicsit hibás.  :-\\
A PingTimer függvénynél azt írja a szöveg, hogy a magas pingnél kickeli a szerver - közben nem is. Szintén ez a /kick parancsnál ( ami azért kicsit hülyébben néz ki ).
Ezenkívül, az AFKTimer függvény csak a legkisebb azonosítójú AFK módban lévo játékost fogja kickelni.
A karakterállító parancs a szerver leállásához vezethet, ha valaki hibás karakter - azonosítót ír be.
A lebegopontos változókat ( X, Y, Z ) elég lett volna egyszer, lokálisan deklarálni az OnPlayerCommandText függvényben, nem kellett volna ilyen sokszor leírni.
Ezekután már betöltöttem a szkriptet, hogy tudjak mondani valami jó dolgot is, de sajnos nem ez történt. :-\\ Bármilyen parancsot írok be, akár helyesen, akár nem, kihozza a parancsok listáját. Akkor próbálkoztam egy olyannal, hogy /mute 0, ismét a parancsokat hozta ki. Beírtam, hogy /mute 0 0, erre kiírja, hogy legalább 2 - es szinten kell legyek, holott elvileg 3 - mas szintu parancs.
Ezeket nem azért írtam, hogy megbántsalak, vagy lehúzzalak, mert tényleg, nekem nincsene ilyen szándékaim. Tudom, hogy nem tudtad tesztelni, és ahhoz képest elég jó lett. De szerintem gondold át mégegyszer. ;) ( Remélem nem fogsz rám haragudni.. )
ZeRo

4488
Beszélgetés / CS 1.6 Party
« Dátum: 2009. november 13. - 20:22:56 »
Engem is felírhatsz Shanyi. :)
ZeRo

4489
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Checkpoints
« Dátum: 2009. november 13. - 20:02:16 »
Köszönöm mindenkinek. :)
ZeRo

4490
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Checkpoints
« Dátum: 2009. november 13. - 16:38:02 »
Kössz. :)
ZeRo

4491
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Checkpoints
« Dátum: 2009. november 13. - 15:55:08 »
Köszönöm. Örülök, ha tetszik.
ZeRo

4492
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetClosestVehicle
« Dátum: 2009. november 13. - 15:54:26 »
Köszönöm. :)
ZeRo

4493
Beszélgetés / Asszociáció :D
« Dátum: 2009. november 13. - 15:18:49 »
Kvantummechanika.

4494
Beszélgetés / Asszociáció :D
« Dátum: 2009. november 13. - 15:02:27 »
Tanulás.

4495
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Checkpoints
« Dátum: 2009. november 13. - 14:59:22 »
Bevezeto:
Ezzel a függvénykönyvtárral kiszélesíthetjük a checkpointokra vonatkozó függvények választékát. 13 függvényt tartalmaz, lentebb mindegyik meg van magyarázva.
Függvények:
 

  •    


  • CheckpointsInit(  ); = Alaphelyzetbe állítja a checkpointokat.
       


  • CheckpointsExit(  ); = Kikapcsolja a checkpointokat.
       


  • IsValidCheckpoint( checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointról eldönti hogy érvényes( létrehozott ) - e, vagy sem. Ha érvényes, akkor a visszatérés igaz lesz.
       


  • CreateCheckpoint( Float: x, Float: y, Float: z, Float: size ); = Létrehoz egy checkpointot a megadott paraméterekkel, DE NEM jeleníti meg senkinek.
       


  • DeleteCheckpoint( checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot törli a rendszer.
       


  • GetPlayerCheckpoint( playerid); = Visszatér a megadott azonosítójú játékosnak megjelenített checkpoint azonosítójával. Ha nincs találat, a visszatérés -1 lesz.
       


  • ShowCheckpointForPlayer( playerid, checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot jelezni fogja a megadott azonosítójú játékosnak.
       


  • ShowCheckpointForAll( checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot mindenkinek jelezni fogja.
       


  • DisableCheckpointForPlayer( playerid, checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot eltünteti a megadott azonosítójú játékosnak.
       


  • DisableCheckpointForAll( checkpointid ); = A megadott azonosítójú checkpointot mindenkinek eltünteti( akinek az az azonosítójú checkpoint van megjelenítve ).
       


  • GetDistanceFromCheckpoint( playerid, checkpointid ); = Visszatér a megadott azonosítójú játékos, és checkpoint közti távolsággal.
       


  • IsPlayerInCheckpointEx( playerid, checkpointid ); = A visszatérés igaz lesz, ha a megadott azonosítójú játékos a megadott azonosítójú checkpointban tartózkodik.
       


  • IsPlayerNearToCheckpoint( playerid, checkpointid ); = A visszatérés igaz lesz, ha a megadott azonosítójú játékos a megadott azonosítójú checkpointban közelében tartózkodik.


Ezenkívül még lehetoségünk van két függvény használatára, amik azonosító szerint kezelik a játékost, illetve a checkpointot, és a be-, illetve kilépést figyelik.
 

//Checkpointba való belépéskor a rendszer ezt a függvényt hívja meg
public OnPlayerEnterZCheckpoint( playerid, checkpointid ) {
    return 1;
}
//Checkpointba való kilépéskor a rendszer ezt a függvényt hívja meg
public OnPlayerLeaveZCheckpoint( playerid, checkpointid ) {
    return 1;
}

 
Üzembehozás:
Eloször is, töltsük le a függvénykönyvtárat! Itt a link:
 
\"ssiC.jpg\"
 
Ezután helyezzük el a letöltött fájlt a \'SZERVERMAPPÁNK / pawno / include\' mappában. Majd nyissuk meg a Pawno - t, és ágyazzuk be:
 
#include < z_checkpoint >

 
Ezután illesszük be két függvényünket a megadott helyre ( ha játékmódban használod, akkor az OnGameModeInit, illetve az OnGameModeExit függvényekbe illeszd be! ) :
 

public OnFilterScriptInit(  ) {
    CheckpointsInit(  );
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit(  ) {
    CheckpointsExit(  );
    return 1;
}

 
Mostmár rendelkezésünkre állnak a függvények. Még egy utolsó teendonk van, a két függvényt illesszük be bárhova, csak ne másik függvénybe:
 

public OnPlayerEnterZCheckpoint( playerid, checkpointid ) {
    return 1;
}
public OnPlayerLeaveZCheckpoint( playerid, checkpointid ) {
    return 1;
}

 
FIGYELEM: A fenti két függvényt akkor is be kell illesztenünk a forrásunkba, ha nem használjuk, különben hibát kapunk.
Használjátok egészséggel, remélem valakinek jól jön. ;) Ha kérdés van, vagy valamilyen hibát találtok, kérlek itt jelezzétek! :)
ZeRo

4496
Segítségkérés / fizetés
« Dátum: 2009. november 13. - 14:32:48 »

#include < a_samp >
new MoneyTimer[ MAX_PLAYERS ];
public GiveMoney( id );
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( strcmp( \"/job-taxi\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        MoneyTimer[ playerid ] = SetTimerEx( \"GiveMoney\", 60000 * 3, true, \"i\", playerid );
        return 1;
    }
   
    if( strcmp( \"/q-taxi\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        KillTimer( MoneyTimer[ playerid ] );
        return 1;
    }
    return 0;
}
public GiveMoney( id ) {
    GivePlayerMoney( id, 1000 );
    return 1;
}

 
Nézd meg úgy, hogy csak ennyi az egész szkript. Mást ne rakj bele, csak a fenti kódot.
ZeRo

4497
Segítségkérés / fizetés
« Dátum: 2009. november 13. - 14:18:03 »
#include < a_samp >

 
Vagy ha be van ágyazva, akkor csak simán definiáld, de mondom, ha be van ágyazva a fenti függvénykönyvtár, akkor az alapból tartalmazza ezt a definíciót.
ZeRo

4498
Segítségkérés / fizetés
« Dátum: 2009. november 13. - 14:04:44 »

new MoneyTimer[ MAX_PLAYERS ];
public GiveMoney( id );
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( strcmp( \"/job-taxi\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        MoneyTimer[ playerid ] = SetTimerEx( \"GiveMoney\", 60000 * 3, true, \"i\", playerid );
        return 1;
    }
   
    if( strcmp( \"/q-taxi\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        KillTimer( MoneyTimer[ playerid ] );
        return 1;
    }
    return 0;
}
public GiveMoney( id ) {
    GivePlayerMoney( id, 1000 );
    return 1;
}

 
ZeRo

4499
Segítségkérés / fizetés
« Dátum: 2009. november 12. - 21:14:16 »

public GiveMoney( id );
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( strcmp( \"/job-taxi\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        SetTimerEx( \"GiveMoney\", 60000 * 3, true, \"i\", playerid );
        return 1;
    }
    return 0;
}
public GiveMoney( id ) {
    GivePlayerMoney( playerid, 1000 );
    return 1;
}

 
ZeRo

4500
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetClosestVehicle
« Dátum: 2009. november 11. - 19:03:01 »
Ezzel a kóddal megkereshetjük a megadott játékoshoz eso legközelebbi jármuvet. A visszatérési érték -1 lesz, ha nem talál jármuvet, viszont a távolság lesz, ha megtalálta a jármuvet.
Szükséges hozzá a GetDistanceFromVehicle függvényem, ami ITT található!
 

stock GetClosestVehicle( playerid ) { //By ZeRo
new Found = -1,
    Float: MaxDistance = 99999.0,
    Float: TheDistance;
for( new index = 0; index < MAX_VEHICLES; index++ ) {
    if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) ) {
    if( index != GetPlayerVehicleID( playerid ) ) {
       TheDistance = GetDistanceFromVehicle( playerid, index );
       if( TheDistance < MaxDistance ) {
           MaxDistance = TheDistance;
           Found = index;
      }
   }
} else {
    TheDistance = GetDistanceFromVehicle( playerid, index );
    if( TheDistance < MaxDistance ) {
        MaxDistance = TheDistance;
        Found = index;
   }
}
}
return Found;
}

 
Példa: A /clveh parancsra belerakatjuk magunkat a legközelebbi kocsiba:
 

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( strcmp( \"/clveh\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        PutPlayerInVehicle( playerid, GetClosestVehicle( playerid ), 0 );
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
ZeRo

Oldalak: 1 ... 298 299 [300] 301 302 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal