Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 296 297 [298] 299 300 ... 306
4456
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Follower
« Dátum: 2009. december 01. - 21:35:11 »
Igaz, hogy már egy hónapos, de köszi. :)
ZeRo

4457
Stunt / Donovan - The New
« Dátum: 2009. december 01. - 20:08:16 »
Nekem ez nagyon tetszik, csak gratulálni tudok hozzá! ( Igaz, az én véleményem nem számít. ;D )
ZeRo

4458
SA-MP: Szerverfejlesztés / CashPoints
« Dátum: 2009. november 29. - 17:21:09 »
Egyszeru, hasznos, és jó. ;)
ZeRo

4459
Stunt / GroX - Start Again
« Dátum: 2009. november 28. - 11:24:57 »
Idézetet írta: Donovan date=1259402955\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"203\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
GroX most nagyot csalódtam benned. Kár hogy modeoltad az ez után következot (a nevét már nem tudom.) , de mint láthatjuk azt ki is törölte.

Donovan
 
Azt én is megnéztem még tegnap, és az módolva volt? :o Volt pár olyan ugrás benne, ami elég furcsa volt nekem is, de nem mertem volna ezt állítani, de így akkor.. ::)

4460
Segítségkérés / [HELP]Connect | Disconnect ---> Death Message
« Dátum: 2009. november 27. - 17:10:53 »

public OnPlayerConnect( playerid ) return SendDeathMessage( -1, playerid, 200 );
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) return SendDeathMessage( -1, playerid, 201 );

 
ZeRo

4461
Szkript kérések / admin force
« Dátum: 2009. november 26. - 17:53:11 »
Áthelyezve.

4462
Segítségkérés / Admin
« Dátum: 2009. november 26. - 14:44:08 »
Idézetet írta: md12 date=1259215354\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"226\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ladmin ból kimásoltál pár sort azzal nem segítettél ;)
 
Errol csak annyit, hogy a segítség fórumba miért kell írni, ha egyszer nem segítesz azzal a hozzászólással? Na mindegy..
Ha dini - t használsz, akkor azzal nem tudsz \'létrehozni\' szintet, mivel az csak egy fájlkezelo függvénykönyvtár. Viszont ha elmented a fájlba a szintet, és a parancsnál kiolvasod, akkor máris megoldható.
A dini_Create függvénnyel létrehozod a fájlt( gondolom tudod a paramétereket ), és a dini_IntSet függvénnyel állíthatod az értéket.
 
dini_IntSet( \"Fájlneve.kiterjesztés\", \"Szint\", 2 ); //A \'Szint\' ebben a fájlban mostantól kettes lesz

 
A lekérdezést pedig a dini_Int függvénnyel teheted meg, a következo módon:
 
dini_Int( \"Fájlneve.kiterjesztés\", \"Szint\" ); //Jelen esetben a vissatérési érték 2 lesz

 
Tehát, a szint lekérdezése így néz ki valahogy:
 

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( strcmp( \"/2esszintuparancs\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        //Ha a megadott játékosnak a szintje kisebb, mint 2, akkor nem használhatja a parancsot
        if( dini_Int( \"Fájlneve.kiterjesztés\", \"Szint\" ) < 2 ) {
 
            SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Legalább a kettes szinten kell legyél!\" );
        } else {
            //De ha használhatja..
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Nyilván a \"Fájlneve.kiterjesztést\" helyettesíted( mondjuk a megadott játékos nevére ). A függvénykönyvtárban találhatsz olyan függvényeket is, amik nem csak integer típusú értékeket kezelnek, de ebben az esetben ezek a függvények megfelelnek.
ZeRo

4463
Segítségkérés / pénz 0 alá megy->börtön
« Dátum: 2009. november 25. - 19:52:16 »
Mindegyikben van egy közös hiba: A függvényt létrehozzátok, de nem indítotok idozítot. Így nem fog lefutni, szóval helytelen.
ZeRo

4464
Beszélgetés / Jellemezd a feletted hozzászóló személyiségét
« Dátum: 2009. november 23. - 14:13:45 »
A Photoshop mester, akinek köszönhetem azt a sok - sok siget. ;D És persze jóófej is. :D

4465
Stunt / GroX - Start Again
« Dátum: 2009. november 22. - 14:02:07 »
Na, ez már jó lett, nekem tetszett. :D Gondoltam, hogy nem fogod abbahagyni. ;D
ZeRo

4466
Szkript kérések / [GM] Tettimer-el átváltás
« Dátum: 2009. november 21. - 17:34:30 »
Probléma megoldva, téma lezárva.
ZeRo

4467
Segítségkérés / Változókhoz, szöveg kiírása
« Dátum: 2009. november 20. - 22:11:18 »

#include < a_samp >
#define COLOR_YELLOW            0xFFFF00AA
public OnFilterScriptInit(  ) {
return 1;
}
public OnFilterScriptExit(  ) {
return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/coin\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    //Létrehozunk egy pszeudo - véletlen számot, ami 0, vagy 1 értéket ad
    new Number = random( 2 );
//Megnézzük, hogy a Number változó értéke mennyi
switch( Number ) {
    //Ha 0, akkor fej lesz a pénzen
    case 0 :
      SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \"Az eredmény: FEJ!\" );
   //Ha 1, akkor írás
   case 1 :
      SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \"Az eredmény: ÍRÁS!\" );
}
return 1;
}
return 0;
}

 
A definíciód volt helytelen.
ZeRo

4468
Segítségkérés / Változókhoz, szöveg kiírása
« Dátum: 2009. november 20. - 21:51:37 »
Másold be a szkriptet, és segítünk. ;)
ZeRo

4469
Segítségkérés / Változókhoz, szöveg kiírása
« Dátum: 2009. november 20. - 19:14:33 »
A random függvény ugyan véletlen számot generál, de így, ahogy te írtad, visszatérhet 0 - val, vagy 1 - el. Viszont ha 3 - ra írod az argumentumot, akkor már 0, 1, vagy 2 is lehet, és akkor nem tudjuk, hogy mi lenne a harmadik lehetoség( fej, írás, ?? ).
 

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/coin\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    //Létrehozunk egy pszeudo - véletlen számot, ami 0, vagy 1 értéket ad
    new Number = random( 2 );
//Megnézzük, hogy a Number változó értéke mennyi
switch( Number ) {
    //Ha 0, akkor fej lesz a pénzen
    case 0 :
      SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \"Az eredmény: FEJ!\" );
   //Ha 1, akkor írás
   case 1 :
      SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \"Az eredmény: ÍRÁS!\" );
}
return 1;
}
return 0;
}

 
ZeRo

4470
Segítségkérés / Medence object id
« Dátum: 2009. november 19. - 19:31:32 »
Szerintem külön medencét nem találsz, csak ilyen apartmanokkal egybeépítve( legalábbis amikor pályátszerkesztettem, akkor úgy láttam, de a profi mapperektõl kérdezd :D ).
ZeRo

Oldalak: 1 ... 296 297 [298] 299 300 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal