Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 306
4441
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3b
« Dátum: 2009. december 10. - 16:31:34 »
Igaz, de van rá mód, hogy \'megöld\'.
ZeRo

4442
Segítségkérés / A Pawno nem csinál .amx fájlt
« Dátum: 2009. december 10. - 16:18:34 »
Probléma megoldva, téma zárva, és áthelyezve.
ZeRo

4443
SA-MP: Szerverfejlesztés / strfindex
« Dátum: 2009. december 10. - 14:34:40 »
Örülök, ha hasznodra válik.
ZeRo

4444
Szkript kérések / Kocsi fixálás
« Dátum: 2009. december 10. - 14:08:13 »
Probléma megoldva, témát zárom.
ZeRo

4445
SA-MP: Szerverfejlesztés / strfindex
« Dátum: 2009. december 09. - 18:04:19 »
Csak természetes.
ZeRo

4446
SA-MP: Szerverfejlesztés / strfindex
« Dátum: 2009. december 09. - 17:59:00 »
Az alábbi példa azt szemlélteti, hogy ha a zero karakterláncban az elso, illetve a negyedik karakter között megtalálható a kis \'r\' betu, akkor igaz értékkel tér vissza, és kapunk egy konzol üzenetet.
Az ignorecase argumentum igazra állításával figyelmen kívül hagyod a kis-, és nagybetuket, ellenkezo esetben pedig nem.
Ha érvénytelen behatárolást adsz meg, a visszatérés hamis lesz.
 

public OnFilterScriptInit(  ) {
    if( strfindex( \"zero\", \"r\", false, 1, 4 ) ) {
        print( \"Ottvan.\" );
   
    } else {
        print( \"Nincs ott!\" );
   
    }
    return 1;
}

 
ZeRo

4447
SA-MP: Szerverfejlesztés / strfindex
« Dátum: 2009. december 09. - 17:37:24 »
Köszönöm.
ZeRo

4448
SA-MP: Szerverfejlesztés / strfindex
« Dátum: 2009. december 09. - 17:31:19 »
Aki ismeri a strfind függvényt, az tudja, hogy az adott sztringben keresett karakter( lánc ) elso elofordulási helyével tér vissza, persze csak ha megtalálható benne.
Ez a kód a fenti függvény továbbfejlesztett változata, amiben paraméterként állíthatjuk továbbá hogy mettol meddig keressen a sztringben. Még egy módosítás felfedezheto, hogy itt a visszatérési érték igaz lesz, ha a határon belül megtalálja azt a sztringet, és hamis, hogyha nem.
 

stock bool: strfindex( string[  ], sub[  ], bool: ignorecase = false, start, end ) {
new ThePos = 0;
if( strlen( string ) < 1 || strlen( sub ) <= 0 || start < 0 || start == end ) return false;   
ThePos = ( end - 1 ) - start;   
if( strfind( string[ ThePos ], sub, ignorecase ) != - 1 ) return true;
return false;
}

 
ZeRo

4449
Segítségkérés / PlayerToPoint
« Dátum: 2009. december 08. - 20:47:18 »
Az egész szkript egy olyan direktíva után van, ami nem teljesül, magyarul a szkript nem is fog lefutni. Töröld ki az \'#if defined FILTERSCRIPT\' direktívát, és az \'#endif\' direktívát.
Ezenkívül, ha az OpenGate függvényben ciklust indítasz, akkor használd is.
 
if(PlayerToPoint(3, i, 2034.5461,1009.8738,10.8203))

 
ZeRo

4450
Segítségkérés / Vip chat
« Dátum: 2009. december 08. - 16:43:37 »
Idézetet írta: ZeRo date=1260207926\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"294\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if(gTeam[playerid] == TEAM_VIP[ i])
A csapatok definícióiban konstans értékeket szoktak megadni, így nem lesz jó, ha vektorba teszed.
 
[/quote]
Csak magamat tudom ismételni. Írok egy példát, ami alapján össze tudod hozni magadnak.
 

#include < a_samp >
#define COLOR_YELLOW    0xFFFF00AA
#define TEAM_VIP      1
new Team[ MAX_PLAYERS ] = 0,
    pName[ MAX_PLAYER_NAME ];
public OnPlayerText( playerid, text[  ] ) {
    if( Team[ playerid ] == TEAM_VIP ) {
        new z[ 128 ];
        GetPlayerName( playerid, pName, sizeof( pName ) );
        format( z, sizeof( z ), \"[ Vip ] %s: %s\", pName, text );
        for( new vipid = 0; vipid < MAX_PLAYERS; vipid++ ) {
            if( IsPlayerConnected( vipid ) && Team[ vipid ] == TEAM_VIP ) {
                SendClientMessage( vipid, COLOR_YELLOW, z );
                return 0;
            }
        }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
if( strcmp( \"/vipchat\", cmdtext, true ) == 0 ) {
    if( Team[ playerid ] == TEAM_VIP ) {
   
        Team[ playerid ] = 0;
        SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \"Mostantól a rendes chatbox - ba írsz!\" );
       
} else {
    Team[ playerid ] = TEAM_VIP;
    SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \"Mostantól a Vip chat - be írsz!\" );
   
}
return 1;
}
return 0;
}

 
ZeRo

4451
Segítségkérés / Vip chat
« Dátum: 2009. december 07. - 18:45:26 »
if(gTeam[playerid] == TEAM_VIP[ i])[/quote]
A csapatok definícióiban konstans értékeket szoktak megadni, így nem lesz jó, ha vektorba teszed.
 
format(string,sizeof(string),\"VipChat: %s: %s\",string,text[1]);[/quote]
Ez csak a játékos által bevitt második karaktert fogja formázni, illetve elküldeni( persze csak ha az elso egy \'!\' jel ).
ZeRo

4452
Segítségkérés / [HELP] automata kapu
« Dátum: 2009. december 07. - 18:34:16 »
Tudom, hogy már megoldódott a probléma, de azért leírnám, hogy a szkript helytelen felépítésében volt a hiba. Ugyanis az egész tartalom olyan direktívák között volt, amik nem voltak definiálva, magyarul le se futottak. Csak azért írtam le, hogy máskor nehogy valaki beleszaladjon ebbe a hibába( nem ez az elso ilyen eset ).
 

#include <a_samp>
//Nem kell a direktíva!
forward GateCheck();
new mygate;
 
public OnFilterscriptInit()
{
    mygate=CreateObject(16775, 2063.2603, -2600.1406, 16.5461, 0.0000, 0.0000, 33.5180, 500.0); //object (kapu) ID és a koordinata
    SetTimer(\"GateCheck\",1000,1);
}
 
public GateCheck()
{
    new openmygate;
    for(new playerid;playerid<MAX_PLAYERS;playerid++)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10.0,2063.2603, -2600.1406, 16.5461)openmygate=1; //object (kapu) koordinata
    if(openmygate)MoveObject(mygate,2063.2507, -2600.1677, 8.5313);   //nyitott kapu koordinata
    else MoveObject(mygate,2063.2603, -2600.1406, 16.5461);   //zárt kapu koordinata
}

 
ZeRo

4453
Segítségkérés / Vezethetõség...
« Dátum: 2009. december 06. - 19:01:42 »
Vagy pedig az OnPlayerStateChange függvényben hívod meg. Példa:
 

public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate ) {
    if( oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER ) {
        //Ide írod a feltételeket, és a végén kiszeded..
        RemovePlayerFromVehicle( playerid );
    }
    return 1;
}

 
ZeRo

4454
SA-MP: Szerverfejlesztés / Randomex
« Dátum: 2009. december 06. - 11:20:02 »
stock minrand(min, max) //By Alex \"Y_Less\" Cole
{
return random(max-min)+min;
}
[/quote]
ZeRo

4455
SA-MP: Szerverfejlesztés / Custom Instagib [0.3]
« Dátum: 2009. december 04. - 15:57:54 »
Remek ötlet, hasznos kis függvények az ezt alkalmazó szervereknek. Jó ötlet volt megírni.
ZeRo

Oldalak: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal