Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Benceee

Oldalak: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 302
4381
Szkript kérések / Index
« Dátum: 2011. október 30. - 19:20:13 »
Mark\" post=\"189091\" timestamp=\"1319998717\"]

Tökéletes,csak az a gond hogy ha nem vagyok autóban akkor is lehet használni megoldható hogy csak akkor lehessen ha autóban vagyok?  :question: :question:
 
[/quote]
Errõl szolhattál volna,ha tudom akk ugy irom meg...
 
[/quote]
Nehéz beleírni pár sort?

4382
Beszélgetés / Írj csukott szemmel!
« Dátum: 2011. október 30. - 19:19:09 »
// OFF: Hidd el, hogy van neki értelme. Sokkal gyorsabban tudsz másolni például dokumentációkat. //
Sima ügy:D Tanuljatok meg így írni!

4383
Szkript kérések / Index
« Dátum: 2011. október 30. - 19:14:53 »
Pillanat, és megírom.
Itt is van.
[pawn]#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/jobbra\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
      new Jobbra[50], pName[20];
      GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
      format(Jobbra, 50, \"%s Jobbra Indexelt----->\", pName);
      SendClientMessageToAll(0xFF0000FF,Jobbra);
      return 1;
    }
}
if(strcmp(cmdtext, \"/balra\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
      new Balra[50], pName2[20];
      GetPlayerName(playerid, pName2, sizeof(pName2));
      format(Balra, 50, \"<-----%s Balra Indexelt\", pName2);
      SendClientMessageToAll(0xFF0000FF,Balra);
      return 1;
     }
}
return 1;
}[/pawn]

4384
Beszélgetés / Írj csukott szemmel!
« Dátum: 2011. október 30. - 19:10:22 »
Sima ügy így írni.:DD Tudjátok milyen réhóta csinálom?
// Sima ügy így írni.:DD Tudjátok milyen régóta csinálom?

4385
Szkript kérések / Index
« Dátum: 2011. október 30. - 19:06:36 »
[pawn]#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/jobbra\", true) == 0)
{
   new Jobbra[50], pName[20];
   GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
   format(Jobbra, 50, \"%s Jobbra Indexelt----->\", pName);
   SendClientMessageToAll(0xFF0000FF,Jobbra);
   return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/balra\", true) == 0)
{
   new Balra[50], pName2[20];
   GetPlayerName(playerid, pName2, sizeof(pName2));
   format(Balra, 50, \"<-----%s Balra Indexelt\", pName2);
   SendClientMessageToAll(0xFF0000FF,Balra);
   return 1;
}
return 1;
}[/pawn]
Ha így sem jó, akkor valami nincs lezárva a scriptedben / módodban.

4386
Segítségkérés / Mappert keresek
« Dátum: 2011. október 30. - 19:03:08 »
Gergõnek RolePlay szervere van. Szerintem arra keres.

4387
Szkript kérések / Index
« Dátum: 2011. október 30. - 19:01:01 »
A
[pawn]#include <a_samp> [/pawn]
a mód vagy script elejére írd be.

4388
Függvények / AddStaticVehicleEx
« Dátum: 2011. október 30. - 16:25:17 »
Igen, respawnolja.

4389
Függvények / AddStaticVehicleEx
« Dátum: 2011. október 30. - 15:06:09 »
AddStaticVehicleEx
       Ezzel a függvénnyel jármûveket tehetünk le. Csak az OnGameModeInit vagy az OnFilterScriptInit elágazás alatt mûködik.
Paraméterei:
 
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay)

 
modelid   A jármû Modell ID-je.
Float:spawn_X   A jármû X koordinátája.
Float:spawn_Y   A jármû Y koordinátája.
Float:spawn_Z   A jármû Z koordinátája.
Float:angle   Angle
color1   A fõszín ID-je.
color2   A második szín ID-je.
respawn_delay   Respawn idõ, percben mérve.
Példa:
 
public OnGameModeInit()
{
    // Hydra, 15perc respawn idõvel.
    AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 );
    return 1;
}

4390
Függvények / AddStaticVehicle
« Dátum: 2011. október 30. - 14:26:25 »
AddStaticVehicle
   
                 Ezzel a függvénnyel autókat tehetünk a szerverünkbe. A függvény csak az OnGameModeInit és az OnFilterScriptInit elágazás alatt mûködik.
Paraméterei:
 
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2)

 
modelid   A kiválasztott jármû modell ID-je.
Float:spawn_X   A jármû X koordinátája.
Float:spawn_Y   A jármû Y koordinátája.
Float:spawn_Z   A jármû Z koordinátája.
Float:angle   Angle
color1   A fõszín ID-je.
color2   A másodlagos szín ID-je.
Példa a használatra:
 
public OnGameModeInit( )
{
    // Egy hidrát teszünk le.
    AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
    return 1;
}

4391
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bone Towns RolePlay szerver
« Dátum: 2011. október 30. - 13:01:35 »
Idézetet írta: Light date=1319970867\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12873\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most kérdem én, ami az egyik helyen van, az miért ne lehetne más helyen is?
Ne legyetek gyerekesek, ez már többször elhangzott itt a fórumon... Másik szerveren is van olyan dolog? Inkább örülj neki... Ha tõletek vette az ötletet, akkor az csak azt bizonyítja, hogy jó munkát végeztetek.
Elég ebbõl a vitázásból. Senki nem másolt senkirõl és kész.
 
Ezzel egyetértek.. Oké, ti találtátok ki.. Gratulálok. De nekem is ilyen pattant ki a fejembõl. Én nem szeretném a haragot, remélem, hogy nincs is.

4392
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bone Towns RolePlay szerver
« Dátum: 2011. október 30. - 10:07:19 »
Igen! Másoltam! Életben nem voltam még ott, de azért másoltam.

4393
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bone Towns RolePlay szerver
« Dátum: 2011. október 30. - 09:55:33 »
Jólvan.. Nem kell mindenért belém kötni. Te nem találtál még ki olyat, ami van más szerveren, de nem tudsz róla? Köszönöm a bizalmat...:)

4394
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bone Towns RolePlay szerver
« Dátum: 2011. október 30. - 09:49:01 »
PDRP? Életben nem voltam még ott. Életemre esküszöm, hogy én találtam ki...

4395
Kérdések, Segítség / e107 megjelenõ név
« Dátum: 2011. október 30. - 09:48:02 »
Helló
Hogy lehet azt megoldani, hogy e107-ben a megjelenõ nevet átírhassa simán a regisztrált tag? Természetesen a sajátját.

Oldalak: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 302
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal