Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Amf

Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 97
436
Archívum / Original LittleTown RPG 2013[+4 videó a leírásban]
« Dátum: 2013. február 08. - 23:54:31 »
Nyitásnál, ha nem felejtem el fent leszek.

Bár nem szimpatikus, hogy keddre tûztétek ki, inkább szombaton lett volna jó.


Remélem normális játékosok lesznek, akik nem csak a hibát keresik majd mindenben.

437
Segítségkérés / Frakció chat (afféle rádió)
« Dátum: 2013. február 08. - 23:52:37 »
Már, bocs de nem igaz, hogy ennyit nem látsz / nem tudsz javítani.


format( STRING2, sizeof( STRING2 ), \"[RÁDIÓ] %s mondja: %s *\", PlayerName, STRING1 );     
SendFractionMessage( -1, STRING2, 1 );

438
Általános / ( HUN ) Federal Prison RolePlay [ REBORN ]
« Dátum: 2013. február 08. - 23:43:35 »
Hamarosan kiírom, hogy mire lehet számítani, hogy állok eddig.

Addig is, ötleteket szívesen elfogadok itt, vagy üzenetben.

439
Általános / Apokalipszis RPG
« Dátum: 2013. február 08. - 23:41:29 »
Biztosan kipróbálnám, gondolkoztam már én is ilyen szervereken de nem volt erõm belevágni, sok sikert!

440
Segítségkérés / betû mértek
« Dátum: 2013. február 08. - 23:38:05 »
Azt nem lehet.  ::|

441
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / [HuN]Pickup Maker
« Dátum: 2013. február 08. - 23:35:19 »
Kár, hogy mind a hat személy te vagy, te szégyen. :hihi:  :whistle:

442
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0
« Dátum: 2013. február 08. - 18:43:45 »
Ez az amit te.

443
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0
« Dátum: 2013. február 08. - 18:38:25 »
Így kérdezem le, hogy motoz-e a játékos.

Ha motoz, akkor egy játékos azonosítója az érték.


Ha nem, akkor pedig MAX_PLAYERS + 1. ( Vagyis 31 )



if( MOTOZ[ playerid ] > MAX_PLAYERS ) return MOTOZ[ playerid ] = Nem motoz senkit.
if( MOTOZ[ playerid ] < MAX_PLAYERS ) return MOTOZ[ playerid ] = Motoz valakit.

444
Általános / BörtönRPG
« Dátum: 2013. február 08. - 18:20:45 »
Már külön vannak. Két rab egy cellában.

445
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0
« Dátum: 2013. február 08. - 18:15:05 »
Nálam így vannak, nem tudom mi a gond.

Valamikor rányomok valamire aztán, \"
Elvetted az Ürest az illetõtõl \"


public OnPlayerUseItem( playerid, item[] )
{
if( MOTOZ[ playerid ] == MAX_PLAYERS + 1 )
{
    format( pInfo[ playerid ][ UsedItem ], 128, item );
    if( pInfo[ playerid ][ ClickedPlayer ] != playerid )
    {
        ShowPlayerDialog( playerid, GIVE_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00d5ff}Tárgy Átadás\", \"{00d5ff}Át szeretnéd adni a tárgyat?\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
else
{
    ShowPlayerDialog( playerid, DROP_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00d5ff}Tárgy Eldobás\", \"{00d5ff}El szeretnéd dobni a tárgyat?\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
}
else
{
        format( pInfo[ MOTOZ[ playerid ] ][ UsedItem ], 128, item ),
        ShowPlayerDialog( playerid, LOST_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00d5ff}Tárgy Elvétele\", \"{00d5ff}El szeretnéd venni a tárgyat?\", \"Igen\", \"Nem\" );
}
return 0;
}

 


   if( dialogid == GIVE_DIALOG )
{
    if( response )
    {
        SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"(( Sikeresen átadtad a tárgyat! ))\" ), cmd_me( playerid, \"átad valamit.\" ), cmd_me( pInfo[ playerid ][ ClickedPlayer ], \"elvesz valamit.\" );
   RemoveItem( playerid, pInfo[ playerid ][ UsedItem ], 1 ), GiveItem( pInfo[ playerid ][ ClickedPlayer ], pInfo[ playerid ][ UsedItem ], 1 );
    }
}
if( dialogid == DROP_DIALOG )
{
    if( response )
    {
        SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"(( Sikeresen eldobtad a tárgyat! ))\" ), cmd_me( playerid, \"eldob valamit.\" );
            RemoveItem( playerid, pInfo[ playerid ][ UsedItem ], 1 );
}
}
if( dialogid == LOST_DIALOG )
{
    if( ! response ) return MOTOZ[ playerid ] = MAX_PLAYERS + 1;
    if( response )
    {
        new STRING[ 128 ];
       
        RemoveItem( MOTOZ[ playerid ], pInfo[ MOTOZ[ playerid ] ][ UsedItem ], GetItemAmount( MOTOZ[ playerid ], pInfo[ MOTOZ[ playerid ] ][ UsedItem ] ) );
       
        format( STRING, sizeof( STRING ), \"(( %s elvette tõled a %s(o/e)t! ))\", PlayerName( playerid ), pInfo[ MOTOZ[ playerid ] ][ UsedItem ] );
        SendClientMessage( MOTOZ[ playerid ], PIROS, STRING ), cmd_me( playerid, \"elvesz valamit.\" );
       
        MOTOZ[ playerid ] = MAX_PLAYERS + 1;
}
MOTOZ[ playerid ] = MAX_PLAYERS + 1;
}

446
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0
« Dátum: 2013. február 08. - 16:12:04 »
Oké, renden. ( Nem akartam egy szavast. )

447
Szervert bemutató anyagok / Federal Prison RolePlay - Börtön Interior
« Dátum: 2013. február 08. - 15:46:43 »
Idézetet írta: AmF date=1360247133\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33519\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ugye nem gondolod, hogy az interiorba mapolok egy udvart?

Az majd külön lesz..




448
Segítségkérés / Frakció chat (afféle rádió)
« Dátum: 2013. február 08. - 14:05:39 »
Ha valami gond van szólj, jegyzettömbben írtam.


CMD:radio( playerid, params[] )
{
if( pInfo[ playerid ][ Frakcio ] == 1 )
{
    new STRING1[ 128 ], STRING2[ 128 ], PlayerName[ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName( playerid, PlayerName, sizeof( PlayerName ) );
   
if( sscanf( params, \"s[128]\", STRING1 ) ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"* Használat: /radio [ szöveg ]\" );
format( STRING2, sizeof( STRING2 ), \"[RÁDIÓ] %s mondja: %s *\", PlayerName, STRING1 );
SendFractionMessage( -1, STRING, 1 );
return 1;
}
else
{
    SendClientMessage( playerid, -1, \"Ezt csak az 1-es frakcióban lévõk használhatják!\" );
}
return 1;
}
stock SendFractionMessage( color, string[ ], number )
{
for( new i; i < MAX_PLAYERS; i ++ )
{
    if( pInfo[ i ][ Frakcio ] == number )
    {
        SendClientMessage( i, color, string );
}
}
return 1;
}

449
Szervert bemutató anyagok / Federal Prison RolePlay - Börtön Interior
« Dátum: 2013. február 07. - 23:20:51 »
Az meg lesz, persze.

A cellákon még gondolkodom.

450
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0
« Dátum: 2013. február 07. - 23:16:22 »
Csináltam egy ilyet én is, ugyan az a hiba nekem mind a kettõnél.

Ha van két tárgyam a táskába és törlöm az elsõt ( RemoveItem ) utána, ha a másodikra kattintok nem csinál semmit..




Példa:

Ha így néz ki a file, akkor a Cigit már nem lehet használni.



Tárgy1=Üres
Darab1=0
Tárgy2=Cigi
Darab2=10

 

Ha így néz k, akkor lehet.


Tárgy1=Valami
Darab1=1
Tárgy2=Cigi
Darab2=10

 


Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 97
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal