Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - BoSS
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 55
436
« Dátum: 2012. május 13. - 11:04:42 »
public OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"[WS]RELOADED V1.0\"); //Szerver listánál ez a Gamemode neve! AddPlayerClass(102, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(103, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(104, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(105, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(106, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(107, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(108, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(109, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(110, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(114, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(115, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(116, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(173, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(174, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(175, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); //pályák CreateObject(1502, -2811.0422363281, -1523.1455078125, 139.84375, 0, 0, 270.67565917969); CreateObject(1502, -2821.2648925781, -1517.9714355469, 139.84375, 0, 0, 270.67565917969); CreateObject(2780, -2820.6391601563, -1515.171875, 142.25921630859, 0, 0, 0); CreateObject(2780, -2811.9543457031, -1515.171875, 142.34475708008, 0, 0, 0); CreateObject(2780, -2811.7612304688, -1531.0546875, 142.22679138184, 0, 0, 0); CreateObject(2780, -2820.8671875, -1530.4448242188, 142.43960571289, 0, 0, 0); return 1; } Így van bent levan zárva a végén?
437
« Dátum: 2012. május 13. - 11:01:32 »
Hy. Másold be légyszíves az eljárást ahogy beraktad
438
« Dátum: 2012. május 13. - 10:54:48 »
Õ erre nekem is szükségem lenne meg arra,hogy a pontokat is mentse én próbálkoztam meg csinálni,de nekem sem ment :/
439
« Dátum: 2012. május 12. - 23:43:12 »
Én átraktam más hová,az egész textet....de valamiért rosszul számol most azaz nem tudom,hogy az eredetinél,hogy számolt jól vagy rosszul Nálam most így van bent new Text: mps; new pCount = 0; new maxplayers[ 128 ]; public OnGameModeInit() { mps = TextDrawCreate(93.000000, 421.000000, \"Jatekosok x / 64\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++; format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 64\", pCount ); TextDrawSetString ( mps, maxplayers ); TextDrawColor (mps,0xFF0000AA ); TextDrawShowForPlayer (playerid, mps ); return 1; } Õ Az a baj fel megyek kiírja,hogy Jatekosok 1 / 64 Ha feljön még valaki TEHÁT 2-EN LESZÜNK és azt írja ki,hogy Jatekosok 3 / 64 És így folyamatosan én lementem szerorol,hogy úgy mitcsinál ugyan úgy 3-an maradtak fent mondta a haverom akivel tesztelek és amikor vissza mentem már Jatekosok 5 / 64 -et írt ki Valaki tudja mi lehet a gondja?
440
« Dátum: 2012. május 12. - 16:22:42 »
Ezt GameStar csinálta,ez egy nagyon szép karakter választó annyi,hogy mellé kell még raknod sckineket amit ki választ itt amit GameStar csinált http://sampforum.hu/index.php?topic=25532.0Skineket meg ez alá pakold be pl így public OnGameModeInit() { AddPlayerClass(0, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(1, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(2, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(3, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(4, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(5, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(6, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(7, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(8, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(9, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(10, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(11, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(12, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(13, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(14, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); AddPlayerClass(15, 328.3595, -303.3012, 4.3512, 71.2727,0,0,0,0,0,0); return 1; }
441
« Dátum: 2012. május 12. - 16:05:07 »
Vicces gyerek vagy xDD Igen nem tudtam,hogy kell kivenni,de én abba fogok bele amit tudok nem 86 embernek kezdek el könyörögni hogy segítsen....ÉS egyenlõre ott tartunk,hogy Te írsz nekem segítségért nem Én neked Errõl ennyit szerintem arra a szerveredre ne vágj fel amiben egy darab egyedi munkád sincs És Én nem bántásként írtam az elõbb azt amit írtam...Na de nem vitázok veled,neked úgyse lehet meg magyarázni a dolgokat... de nem érted? scriptert keresek!
Ha meg így írsz vissza ...akkor fõleg nem fognak segíteni,inkább modoráld magad és legyél tisztelet tudó a másikkal....Na Béke ok te nem vagy olyan mocsok mint egyesek (Boss) [/quote] Erre csak annyit mondok hogy én elég sokszor segítettem neked aztán Te amit igértél szartál meg csinálni...Azé írok bele mert ismerem,hogy ,milyen gyerek én segítettem neki cserébe igért mappot meg fût fát és nem kaptam meg...Nekem nem fáj nem nagyon érdekel csak az a lényeg,hogy neki jó legyen aztán majd jó nagyot rád kakil....De majd rájössz Te is Amit nem õ csinál még azt is magának minõsíti ....Hidd el tapasztalatból beszélek... Na de nem offolok...Csõ
442
« Dátum: 2012. május 12. - 15:57:19 »
mentek a plusszok köszöntem szépen a helpet
443
« Dátum: 2012. május 12. - 15:56:06 »
Bocs nem bántásként írok...de MSN-en nekem szoktál írni egy FS-t nem tudsz átrakni egy GM-be szerintem ne akarj rpg szerot csinálni mert a legnehezebb..Szerintem gyakorolj még jó sokat...Scriptert hiába keresel,aki eljutott arra a szintre,hogy rpg-t csináljon az úgy is magának fogja csinálni nem másnak (én szerintem) Na Béke
444
« Dátum: 2012. május 12. - 15:52:29 »
Kikapcsolás:
EnableStuntBonusForAll( 0 ); Bekapcsolás:
EnableStuntBonusForAll( 1 );
ÉS ezt hova helyezzem be?
445
« Dátum: 2012. május 12. - 15:50:58 »
Hy,ismét azt szeretném,hogy töltöttem egy Speedometer scriptet angol forumról és a térképfölé szeretném átrakni Ezt valaki meg tudná nekem csinálni mert én nem tudom átrakni oda sajnos FS #include <a_samp> #include <YSI\\y_commands> #define COLOR_KRED 0xFF0000FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA forward RefuelVehicle(playerid); forward FuelLower(); new Fuel[MAX_VEHICLES], bool: IsRefuelling[MAX_PLAYERS] = false, FuelPrice = 0; new Text: sName[MAX_PLAYERS], Text: sSpeed[MAX_PLAYERS], Text: sState[MAX_PLAYERS], Text: sHealth[MAX_PLAYERS], Text: sFuel[MAX_PLAYERS]; new Vehicles[212][]= { {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"}, {\"Dumper\"},{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"}, {\"Washington\"},{\"Bobcat\"},{\"Mr. Whoopee\"},{\"BF. Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Article Trailer\"},{\"Previon\"},{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Article Trailer 2\"},{\"Turismo\"},{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},{\"Sanchez\"}, {\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"}, {\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},{\"Tanker\"},{\"Roadtrain\"}, {\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"}, {\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"}, {\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Dunerider\"},{\"Sweeper\"},{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},{\"Tug\"},{\"Article Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Mobile Hotdog\"}, {\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"}, {\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},{\"Utility Trailer\"} }; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n\"); print(\" \\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\"); print(\" \\4 S32_Speedo \\4\"); print(\" \\4 by \\4\"); print(\" \\4 System32 \\4\"); print(\" \\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\n\"); for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++) Fuel[v] = 100; SetTimer(\"FuelLower\", 20000, 1); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { sName[playerid] = TextDrawCreate(561.000000, 266.000000, \"Name\"); TextDrawAlignment(sName[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(sName[playerid], 255); TextDrawFont(sName[playerid], 2); TextDrawLetterSize(sName[playerid], 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(sName[playerid], -1); TextDrawSetOutline(sName[playerid], 0); TextDrawSetProportional(sName[playerid], 1); TextDrawSetShadow(sName[playerid], 1); sSpeed[playerid] = TextDrawCreate(561.000000, 280.000000, \"0 KM/H\"); TextDrawAlignment(sSpeed[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(sSpeed[playerid], 255); TextDrawFont(sSpeed[playerid], 1); TextDrawLetterSize(sSpeed[playerid], 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(sSpeed[playerid], 16711935); TextDrawSetOutline(sSpeed[playerid], 0); TextDrawSetProportional(sSpeed[playerid], 1); TextDrawSetShadow(sSpeed[playerid], 1); sState[playerid] = TextDrawCreate(539.000000, 295.000000, \"~r~R N D\"); TextDrawBackgroundColor(sState[playerid], 255); TextDrawFont(sState[playerid], 1); TextDrawLetterSize(sState[playerid], 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(sState[playerid], -1); TextDrawSetOutline(sState[playerid], 0); TextDrawSetProportional(sState[playerid], 1); TextDrawSetShadow(sState[playerid], 1); sHealth[playerid] = TextDrawCreate(537.000000, 309.000000, \"~g~| | |\"); TextDrawBackgroundColor(sHealth[playerid], 255); TextDrawFont(sHealth[playerid], 1); TextDrawLetterSize(sHealth[playerid], 0.640000, 1.999999); TextDrawColor(sHealth[playerid], -1); TextDrawSetOutline(sHealth[playerid], 1); TextDrawSetProportional(sHealth[playerid], 1); sFuel[playerid] = TextDrawCreate(565.000000, 324.000000, \".\"); TextDrawAlignment(sFuel[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(sFuel[playerid], 255); TextDrawFont(sFuel[playerid], 1); TextDrawLetterSize(sFuel[playerid], 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(sFuel[playerid], -1); TextDrawSetOutline(sFuel[playerid], 0); TextDrawSetProportional(sFuel[playerid], 1); TextDrawSetShadow(sFuel[playerid], 1); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { new string[128], sname[50]; if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sName[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sName[playerid]), format(sname, sizeof(sname), \"%s\", Vehicles[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) - 400]), TextDrawSetString(sName[playerid], sname); if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sSpeed[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sSpeed[playerid]); if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sState[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sState[playerid]); if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sHealth[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sHealth[playerid]); if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sFuel[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sFuel[playerid]), format(string, sizeof(string), \"%d\", Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)]), TextDrawSetString(sFuel[playerid], string); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { // Vehicle speed new sspeed[16]; format(sspeed, sizeof(sspeed), \"%d KM/H\", GetSpeed(playerid)); TextDrawSetString(sSpeed[playerid], sspeed); // Vehicle state new Float: Pos[4]; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Pos[0], Pos[1], Pos[2]); new keys, ud, lr; GetPlayerKeys(playerid, keys, ud, lr); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(keys == KEY_JUMP) TextDrawSetString(sState[playerid], \"~w~R ~r~N D\"); else if(keys == KEY_SPRINT) TextDrawSetString(sState[playerid], \"~r~R N ~w~D\"); if(Pos[0] == 0.0 && Pos[1] == 0.0 && Pos[2] == 0.0) TextDrawSetString(sState[playerid], \"~r~R ~w~N ~r~D\"); } // Vehicle health new Float: vHealth; GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vHealth); if(vHealth > 700) TextDrawSetString(sHealth[playerid], \"~g~| | |\"); if(vHealth < 700) TextDrawSetString(sHealth[playerid], \"~r~| ~g~| |\"); if(vHealth < 400) TextDrawSetString(sHealth[playerid], \"~r~| | ~g~|\"); if(vHealth < 250) TextDrawSetString(sHealth[playerid], \"~r~| | |\"); } return 1; } YCMD:refuel(playerid, params[], help) { #pragma unused help #pragma unused params if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_KRED, \"You are not in an vehicle!\"); if(IsRefuelling[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_KRED, \"You are already refueling!\"); if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 90) FuelPrice = 500; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 80 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 90) FuelPrice = 450; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 70 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 80) FuelPrice = 400; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 60 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 70) FuelPrice = 350; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 50 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 60) FuelPrice = 300; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 40 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 50) FuelPrice = 250; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 30 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 40) FuelPrice = 200; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 20 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 30) FuelPrice = 150; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 10 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 20) FuelPrice = 100; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 10) FuelPrice = 50; if(GetPlayerMoney(playerid) < FuelPrice) return SendClientMessage(playerid, COLOR_KRED, \"You don\'t have enough money!\"); IsRefuelling[playerid] = true; SetCameraBehindPlayer(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 0); GameTextForPlayer(playerid, \"Refuelling...\", 1000, 5); SetTimerEx(\"RefuelVehicle\", 5000, 0, \"d\", playerid); return 1; } public RefuelVehicle(playerid) { new string[128]; Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] = Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 100; IsRefuelling[playerid] = false; GivePlayerMoney(playerid, -FuelPrice); TogglePlayerControllable(playerid, 1); format(string, sizeof(string), \"Your vehicle is refuel! You paid $%d!\", FuelPrice); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); FuelPrice = 0; return 1; } public FuelLower() { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsRefuelling) continue; if(GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { Fuel[GetPlayerVehicleID(i)] = Fuel[GetPlayerVehicleID(i)] - 1; if(Fuel[GetPlayerVehicleID(i)] < 1) { Fuel[GetPlayerVehicleID(i)] = 0; RemovePlayerFromVehicle(i); GameTextForPlayer(i, \"~r~Vehicle is out of ~w~fuel~r~!\", 5000, 5); } } new string[128]; format(string, sizeof(string), \"%d\", Fuel[GetPlayerVehicleID(i)]); TextDrawSetString(sFuel, string); } return 1; } stock GetSpeed(playerid) { new Float: Pos[4]; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Pos[0], Pos[1], Pos[2]); return floatround(1.61 * floatsqroot(floatabs(floatpower(Pos[0] + Pos[1] + Pos[2], 2))) * 100); }
446
« Dátum: 2012. május 12. - 15:25:03 »
Üdv ,tehát az a bajom hogy bármilyen mutatványt csinál (gondolok itt az ugaratásokra...)Arra ad pénzt,és ezt szeretném ki iktatni a modból Ezt hogy tudom meg oldani? Elõre is köszi.
447
« Dátum: 2012. május 12. - 10:13:56 »
String helyett Integer? Ha beírsz adminnévnek annyit, hogy BoSS, leáll a szerver. Amint a gépem közelében leszek, megírom. E: Kész is.
#include < a_samp > #include < zcmd > #include < sscanf > #include < dini > #define FILTERSCRIPT #define narancs 0xFF9933AA #define szurke (0xAFAFAFAA) #define citrom (0xFFFF00AA) #define piros (0xFF0000AA) #define zold (0x33AA33AA) #define feher (0xFFFFFFAA) #define fekete 0x000000 #define neon 0x00FFFFFF #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 30 enum badmin { admin, ban, as, aname[25], vip } new pi[MAX_PLAYERS][badmin]; new lepve[MAX_PLAYERS]; new str[128]; new rpw[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { nullazas(playerid); format(str,sizeof(str),\"%s belépett a szerverre.\",nev(playerid)); SendClientMessageToAll(narancs,str); new fajl[128]; format(fajl,sizeof(fajl),\"/badmin/%s.ini\",nev(playerid)); if(!fexist(fajl)) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"Írj be egy tetszõleges jelszót.\\nA késõbbiekben is ezt fogod használni.\",\"Oké\",\"Mégse\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",\"Írd be a jelszavad.\",\"Oké\",\"Mégse\"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(!response) Kick(playerid); new file[128]; if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót.\\nA késõbbiekben is ezt fogod használni.\", \"Oké\", \"Mégse\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/badmin/%s.ini\",nev(playerid)); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); nullazas(playerid); dini_Set(file,\"jelszo\", inputtext); save(playerid); ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",\"Írd be a jelszavad.\",\"Oké\",\"Mégse\"); printf(\"%s sikeresen regisztrált.\", nev(playerid)); } } if(dialogid == 2) { new file[128]; format(file,sizeof(file),\"/badmin/%s.ini\",nev(playerid)); if(!response) Kick(playerid); new pw[64]; format(pw,64,\"%s\",dini_Get(file,\"jelszo\")); if(!strcmp(inputtext, pw, false)) { SendClientMessage(playerid,zold,\"Sikeres belépés.\"); load(playerid); lepve[playerid] = 1; if(pi[playerid][ban] == 1) { Ban(playerid); } } else { rpw[playerid] ++; SendClientMessage(playerid,piros,\"Rossz jelszó.\"); if(rpw[playerid] == 2) { Kick(playerid); } ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",\"Írd be a jelszavad.\",\"Oké\",\"Mégse\"); } } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { format(str,sizeof(str),\"%s kilépett a szerverrõl.\",nev(playerid)); SendClientMessageToAll(narancs,str); if(lepve[playerid] == 1) { save(playerid); } nullazas(playerid); return 1; } CMD:adadmin(playerid,params[]) { if(pi[playerid][admin] == 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new id,szint; new anev[24]; if(sscanf(params,\"uds\",id,szint)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"Használat:/adadmin [id][szint(0-3)] [adminnév]\"); if(szint >= 0 && szint <= 3) { format(str,128,\"%s %d adminjogot adott.\",pi[playerid][aname],szint); msg(id,str); format(str,128,\"%st kinevezted %d adminnak.\",nev(id),szint); msg(playerid,str); pi[id][admin] = szint; format(pi[id][aname],24,\"%s\",anev); } else msg(playerid, \"Az adminszint 0 és 3 között lehet.\"); } else msg(playerid,\"Nem vagy admin.\"); return 1; } CMD:a(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][as] != 0) { new szoveg[128]; if(sscanf(params,\"s\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /a [szöveg]\"); format(str, sizeof(str), \"AdminChat: %s(%d): %s\", pi[playerid][aname], pi[playerid][admin], szoveg); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(pi[admin] >= 1 ||pi[as] != 0) { SendClientMessage(i, zold, str); } } } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy egyes szintû admin.\"); return 1; } return 1; } CMD:asay(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][as] != 0) { new szoveg[128]; if(sscanf(params,\"s\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /asay [szöveg]\"); if(pi[playerid][admin] != 0) { format(str, sizeof(str), \"Admin %s: %s\", pi[playerid][aname], szoveg); SendClientMessageToAll(neon,str); } else if(pi[playerid][as] != 0) { format(str, sizeof(str), \"Adminsegéd %s: %s\", nev(playerid), szoveg); SendClientMessageToAll(neon,str); } } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy egyes szintû admin.\"); return 1; } return 1; } CMD:adminok(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, feher, \"Elérhetõ adminisztrátorok és segédek:\"); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(pi[admin] != 0) { format(str, 128, \"Admin %s | Szint: %d\", pi[aname],pi[admin]); SendClientMessage(playerid, citrom, str); } else if(pi[as] == 1) { format(str, 128, \"Adminsegéd %s\", nev(i)); SendClientMessage(playerid, citrom, str); } } return 1; } CMD:as(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1) { new id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /as [id]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nincs ilyen ID!\"); SendClientMessage(playerid, feher, \"Kinevezted adminsegédnek.\"); SendClientMessage(id, feher, \"Egy adminisztrátor kinevezett téged adminsegédnek.\"); pi[id][as] = 1; return 1; } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy egyes szintû admin.\"); return 1; } } CMD:vip(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] == 3) { new id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /vip [id]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nincs ilyen ID!\"); SendClientMessage(playerid, feher, \"Kinevezted VIP-nek.\"); SendClientMessage(id, feher, \"Egy adminisztrátor kinevezett téged VIP-nek..\"); pi[id][vip] = 1; return 1; } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy fõadmin.\"); return 1; } } CMD:vipel(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] == 3) { new id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /vipel [id]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nincs ilyen ID!\"); SendClientMessage(playerid, feher, \"Elvetted a VIP-et.\"); SendClientMessage(id, feher, \"Egy adminisztrátor elvette a VIP jogodat.\"); pi[id][vip] = 0; return 1; } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy fõadmin.\"); return 1; } } CMD:asel(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1) { new id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /asel [id]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nincs ilyen ID!\"); SendClientMessage(playerid, feher, \"Elvetted az adminsegéd jogát.\"); SendClientMessage(id, feher, \"Egy adminisztrátor elvette az adminsegéd rangodat.\"); pi[id][as] = 0; } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy egyes szintû admin.\"); return 1; } return 1; } CMD:kick(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][as] == 1) { if(pi[playerid][as] == 1) { new id; new indok[64]; if(sscanf(params,\"us\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /kick [id][indok]\"); format(str, 128, \"-= %s ki lett rúgva %s által. |=| Indoklás: %s =-\", nev(id), nev(playerid), indok); SendClientMessageToAll(piros, str); Kick(id); } else if(pi[playerid][admin] >= 1) { new id; new indok[64]; if(sscanf(params,\"us\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /kick [id][indok]\"); format(str, 128, \"-= %s ki lett rúgva %s által. |=| Indoklás: %s =-\", nev(id), pi[playerid][aname], indok); SendClientMessageToAll(piros, str); Kick(id); } } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy egyes szintû admin, vagy haladó adminsegéd.\"); } return 1; } CMD:ban(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1) { new id; new indok[64]; if(sscanf(params,\"us\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /ban [id][indok]\"); pi[id][ban] = 1; format(str, 128, \"-= %s ki lett tiltva %s által. |=| Indoklás: %s =-\", nev(id), pi[playerid][aname], indok); SendClientMessageToAll(piros, str); Ban(id); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy egyes szintû admin.\"); return 1; } } CMD:goto(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][as] == 1) { new id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /goto [id]\"); new Float: X, Float: Y, Float: Z; GetPlayerPos(id, X, Y, Z); SetPlayerPos(playerid, X+2, Y, Z); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy admin\"); return 1; } } CMD:get(playerid, params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 2) { new id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /get [id]\"); new Float: X, Float: Y, Float: Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetPlayerPos(id, X+2, Y, Z); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy admin\"); return 1; } } CMD:veh(playerid,params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][vip] != 0) { new kocsi; if(sscanf(params,\"d\",kocsi)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /veh [kocsiid]\"); new Float: X, Float: Y, Float: Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); CreateVehicle(kocsi,X,Y+2,Z,0,0,0,600); msg(playerid,\"Kocsi lekérve.\"); } else msg(playerid,\"Nem vagy 2es admin.\"); return 1; } CMD:spec(playerid,params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1) { new spec; if(sscanf(params,\"u\",spec)) return SendClientMessage(playerid, feher, \"Használat: /spec [id]\"); TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectatePlayer(playerid, spec); SendClientMessage(playerid, feher, \"Megfigyelés bekapcsolva.\"); SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(spec)); SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(spec)); } else { SendClientMessage(playerid, piros, \"Nem vagy admin.\"); } return 1; } CMD:ip(playerid,params[]) { if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][vip] != 0) { new id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid, feher, \"Használat: /ip [id]\"); new ipci[16]; GetPlayerIp(id,ipci,16); format(str,128,\"%s IP: %s\",nev(id),ipci); SendClientMessage(playerid, -1, str); } else { SendClientMessage(playerid, piros, \"Nem vagy admin.\"); } return 1; } CMD:specki(playerid) { if(pi[playerid][admin] >= 1) { SendClientMessage(playerid, feher, \"Megfigyelés kikapcsolva.\"); TogglePlayerSpectating(playerid, 0); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,0,0,5); } else { SendClientMessage(playerid, piros, \"Nem vagy admin.\"); } return 1; } stock nev(id) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(id,name,sizeof(name)); return name; } stock msg(id,uzi[]) { SendClientMessage(id,feher,uzi); } stock nullazas(id) { lepve[id] = 0; pi[id][admin] = 0; pi[id][ban] = 0; pi[id][as] = 0; pi[id][vip] = 0; rpw[id] = 0; } stock save(id) { new fajl[128]; format(fajl,sizeof(fajl),\"/badmin/%s.ini\",nev(id)); if(fexist(fajl)) { dini_IntSet(fajl,\"admin\", pi[id][admin]); dini_IntSet(fajl,\"ban\", pi[id][ban]); dini_IntSet(fajl,\"as\", pi[id][as]); dini_IntSet(fajl,\"vip\", pi[id][vip]); dini_Set(fajl,\"aname\", pi[id][aname]); } } stock load(id) { new fajl[128]; format(fajl,sizeof(fajl),\"/badmin/%s.ini\",nev(id)); if(fexist(fajl)) { pi[id][admin] = dini_Int(fajl,\"admin\"); pi[id][ban] = dini_Int(fajl,\"ban\"); pi[id][as] = dini_Int(fajl,\"as\"); pi[id][vip] = dini_Int(fajl,\"vip\"); format(pi[id][aname],24,\"%s\",dini_Get(fajl,\"aname\")); } }
Mûködni mûködik,de ha ennyit írok be /adadmin id szint akkor is meg adja ha oda írom a nevet is akkor is meg adja.Viszont ha /adminok parancsot beírom nem ír ki nevet csak ennyit hogy admin l szint és pl így kéne admin wodka l szint.
448
« Dátum: 2012. május 12. - 00:13:12 »
Az adadmin rész benne van,de én nem arra gondoltam,hanem arra hogy pl Nem BoSS jelezz ki a playeroknak hanem más nevet nem pont Greent azt csak példa volt Érted már?
449
« Dátum: 2012. május 11. - 23:52:39 »
Sziasztok. Azt szeretném,hogy Dadminhoz meg-e oldható hogy pl amikor /adadmin parancsot beírja a fõadmin vagy rcon admin,akkor ott lenne mellette így:használ /adadmin [id] [nickname] és akkor nem lehetne tudni h ki az admin pl én mint BoSS adminok vagyok de ha beírják,hogy /adminok akkor BoSS helyett \"Green\" nevet látnak. és természetesen mentse a nevet ha resi van maradjanak meg Ha meg oldható valaki meg csinálná nekem? Elõre is köszönöm szépen.
450
« Dátum: 2012. május 11. - 23:44:34 »
Nekem nem az a baj,hogy kifagy hanem az hogy nem érzékeli a parancsokat 03e-n szeretném használni.Valaki tud rá megoldást?
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 55
|