Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Vic15

Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 33
436
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 04. - 12:54:13 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1336123909\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A hackelésre visszatérve, hogy MTAn nem lehet hackelni. Sokan azzal jönnek, hogy ez SAMP-n lehetetlen, mert nincs client-side script, és ez nem egy külön \'gaming engine\'
Az szerintem senkinek nem jutott eszébe, hogy mondjuk csináljanak a SAMP.dll mellé, vagy éppen bele egy Antihack funkciót, ami ezt kiszûri, vagy ha törlöd, akkor nem indul el az egész.


Van ez az új sprite cucc.. Csináltak hozzá egy sa_hud.txd-t (lehet hogy rosszul írtam le), és beleraktak kemény 3 textúrát.
A sok, felesleges object mellett ezirányba is tehetnének valamit.


SetObjectScale / GetObjectScale.. Szerintem világi újítás lenne. (Counter-Strike után csinálnék pár RATS mapot :D)


NPCk.. Be kellett volna látni, hogy a CNPC egy olyan lehetõség volt a szerver tulajdonosoknak, amit nagyon rég óta vártak.. Mit csinálnak? Betiltják..
Szerintem simán lehetett volna beszélni Alex-el, hogy vegye ki a \'CreateNPCPlayer\' függvényt, és esetlen építsék bele ezt az egészet a SAMP-be, hogy valami értelmes NPC system legyen benne.
Arról szól az egész, hogy Kalcor (vagy ki a f4szom) nem akar másokkal együttmûködni, és röviden mondva sz*rik a játékosok, forumozók véleményére.
Például Y_Less is mit ki tudna hozni ebbõl, de Kalcor egyedül dolgozik..


Ez az új Material dolog ötletes volt, Sokat is dob a játékon, ha valaki tudja használni.


AudioStream.. Az, hogy egyszerre 1 hang szólhat ezzel a függvénnyel, szerintem full hülyeség.. Ezekre ott volt az Audio Plugin, ami nekem nagyon bejött.


Röviden ennyi a véleményem a frissítésekrõl..
 
Elmondtad kb. a teljes véleményem.
 

Hát RC7-3, én nemvártam tõle többet  ;D
Majd RC8.
 
[/quote]
Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3e RC8
- Javítva a TextDraw kattintás, object editelés ablak módban.
- Több információ hozzá lett adva a crash üzenetekhez windows szervernél.
- A játékos irányítható állapota visszaáll a szerveren respawn után.

437
Szkript kérések / Jármû felállító
« Dátum: 2012. május 04. - 07:54:02 »

    CMD:f(playerid, params[])
    {
        if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Csak sofõrként használhatod ezt a parancsot!\");
        new currentveh;
        new Float:angle;
        currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
        GetVehicleZAngle(currentveh, angle);
        SetVehicleZAngle(currentveh, angle);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Felálitotad a jármüved.\");
        return 1;
    }

438
Beszélgetés / Most éppen mit csinalsz?
« Dátum: 2012. május 03. - 23:54:43 »
Lélegzek, eszek, gépezek, olvasom ezt a topicot és írom a hozzászólásomat :D

439
Játékok / Far Cry 1-3
« Dátum: 2012. május 03. - 18:01:12 »
Far Cry
 

  • Fejlesztõ: Crytek

  • Kiadó: Ubisoft

  • Kiadási dátum: 2004

  • Mûfaj: FPS, Open world, Sandbox

  • Korhatár: +16

  • Játékmotor: CryEngine 1


Rendszerkövetelmény   Windows
Processzor: 1,0 Ghz
Memória: 256 MB RAM
Videokártya: 128 MB
Minimum 4 GB hely a merevlemezen
 
\"Far_Cry_Coverart.png\"
 
Történet:
Jack Carver, a hajóskapitány múltját maga mögött hagyva egy charter-hajó üzletet nyitott a Csendes óceánon. Felbérelte Valerie Konstantin-t és elvitte egy kis Mikronéziai szigetre. Miután megérkeznek a szigethez, Valerie egy jet-ski-n közelíti meg azt. Ekkor egy, a szigeten lévõ zsoldos, aki észrevette az akciót, egy rakétával megpróbálja megsemmisíteni Jack hajóját és ezzel Jacket is. Jacknek sikerül megmenekülnie, de hajója felrobbant, õ pedig egyedül maradt a sziget közelében. Valerie-nek sem sikerült partra szállnia, elveszett az óceánban. Jack kiúszik a partra és elhatározza, hogy hazajut. Doyle segítségével, aki rádión tartja a kapcsolatot Jack-kel, keresi meg elveszett társát, Valerie-t. A keresés közben Jack halálát akaró katonákkal, és Trigens-nek nevezett mutánsokkal száll szembe. Hamarosan információkat szerez arról, hogy a sziget nem csak egy ártatlan hely a Csendes óceánon, és arra is rájön, miért akarták megölni.


 

\"width=500
http://img.informer.com/screenshots/114/114272_1.jpg[/img]
 
A szigeten talál egy labort, ahol az embereken kísérleteztek és innen származnak a Trigens-ek is. A játék során világossá válik, hogy a mutánsok, ahogy kezdetben hitte a játékos, nem csak õt támadják meg, hanem egyre nagyobb gondot jelentenek a szigeten lévõ katonáknak is. A Trigensek megtámadják a katonákat is, így õk is mutálódnak. Késõbb Jack megtalálja Valerie-t, akit egy helikopterrel raboltak el. Jack egy sarokban lapulva végignézi, de õt is észreveszik, ezért azonnal elmenekülnek. Jack éppen hogy fel tud ugrani a helikopterre, de ekkor az egyik zsoldos megpróbál Jack kezére lépni. Valerie lelöki a helikopterrõl a zsoldost és Jack-el együtt a tengerbe ugranak. Itt fedi fel Valerie valódia alakját, elmondja Jacknek, hogy CIA ügynök, és már régóta tudott a szigetrõl. Újra külön válnak, és a sziget után újra nyomozni kezdenek. Jack inkább úgy dönt, nem nyomoz tovább és megkeresi társát. A Trigensek viszont megszöktek, és ellepték a szigetet.

Krieger, a sziget és a kutatóközpont igazgatója küldött egy újabb csapat zsoldost, hogy öljék meg Jacket és Velrie-t. Jack megöli a katonák parancsnokát, Crowe-t. Crowe halála elõtt elárulja, hogy nem õ a kulcs ember, hanem Krieger és vele együtt e nukleáris fegyver. Jack és társa azt az információt kapják, hogy a Védelmi Minisztérium ellenõrizte a helyzetet, és azt az utasítást kapják, hogy lopják el a fegyvert. Elindulnak a nukleáris fegyverrel, de Valerie azt mondja, robbantsák fel a gyárat, mert ha ezt nem teszik, a mutánsok kiszabadulhatnak. Itt már Valerie fertõzött volt. Azt tanácsolja Jack-nek, hogy mielõtt felrobbantják a gyárat, vigyék el az ellenszert. Jack visszament az épületbe és megtalálta az ellenszert, annál, aki irányítja õket. Megfenyegette Jack, hogy ha nem adja oda az ellenszert, felrobbant mindent. Jack elveszi az asztalról a piros dobozt és felrobbantja az épületet. A robbanástól Jack elveszti az eszméletét. Mire ez megtörtént Krieger embereivel megérkezett a szigetre és elrabolta õket. Jack felébred egy helikopterben, társát pedig látja, amint elviszik. Krieger csak annyit mond:\" Sok szerencsét a túléléshez!\" A földön talál egy puskát, amivel harmadszorra kell megmentenie Valerie-t, és elmenekülni a szigetrõl. Amikor Jack elérte a zsoldosok bázisát, észrevesz a karján egy zöld foltot. Doyle erre azt mondja:\"A mutánsok nem közvetlenül fertõztek meg, de a robbanás ereje magával vitte a levegõben a mérget. Ez történt Dr. Krieger-rel is. Ezért kifejlesztett egy szérumot, hogy megállítsa a fertõzés terjedését.\" Jack elindul, hogy megtalálja Kriegert, akitõl megszerezheti az ellenszert. Jack megtalálja a haldokló professzort, és kéri tõle az ellenszert. Krieger azt válaszolja, hogy õ már beadta magának az injekciót, de nincs ideje készíteni egy másikat és, hogy Valerie 1 órán belül meg fog halni. Rájön, hogy honnan szerezheti meg az ellenszert. Jack azt válaszolja, az öregnek nem áll jól a színészkedés, és kár, hogy nincs üzleti érzéke, azt mondja:\"Ahol van fegyver, ott van pénz is.\" Megfenyegeti Doyle-t, aki nem hajlandó odaadni az ellenszert, majd elindul egy Falcon 0,357-es fegyverrel Doyle-ért.


Miután megküzd egy csapat mutánssal, Doyle utoléri õt. Doyle utolsó szavai ezek voltak:\"Te nem érted. Õk küldték nekem. Nem tudod megváltoztatni a jövõt.\" Jack csak annyit válaszol:\"Hülye barom!\" és megöli Doyle-t. Jack elemnekül és meggyógyítja Valerie-t. A vulkán, melyet Krieger indított el, felrobbantja a gyárat, és Jack-ék elmenekülnek egy hajón.


A befejezõ jelenetben Valerie egy mappát néz, amiben papírok és 2 CD van összekötve, feliratuk:\"Project Far Cry\"(franciául, magyarul: \"Mutáns project\").

 
\"993d1078089700-new-far-cry-map-released-farcry1.jpg\"
 
Fegyverek:
Machete: hosszú élû kés.
Jungle Falcon: nagy erejû pisztoly
Jackhammer Shotgun: félautomata shotgun
P90 SMG: nagyon gyors, teljesen automata gépfegyver
MP5 SMG: hangtompítós, félautomata fegyver
M4 Carbine: 2 tüzelési módos(automata, félautomata), nagy tûzerejû, hangos fegyver
AG36 Assault Rifle: a zsoldosok fegyvere, automata és gránátvetõ üzemmódú gépfegyver
OICW Advanced Assault Rifle: a AG36 Assault Rifle távcsõvel kombinált változata
AW50 Sniper Rifle: nagy hatótávolságú mesterlövészpuska, 18x zoom-mal
M249 SAW MG: nagy tûzerejû, automata gépágyú
Rocket Launcher: rakétavetõ távcsõvel
Pályák:
1. Training
2. Carrier
3. Fort
4. Pier
5. Research
6. Treehouse
7. Bunker
8. Steam
9. Regulator
10. Control
11. Rebellion
12. Archive
13. Cooler
14. Boat
15. Catacombs
16. River
17. Swamp
18. Factory
19. Dam
20. Vulcano
Videók:
 

 

 

 

Összefoglaló:
Szerintem nagyon jó kis játék, többször végig vittem. Egyszer mindenképpen megéri mindenkinek végig vinni.
Grafika: 10/10 (Korához képest)
Játékélmény: 10/10
Történet: 9/10
Összességében: 9.5
Far Cry 2
  • Fejlesztõ: Ubisoft Montreal

  • Kiadó: Ubisoft

  • Kiadási dátum: 2008

  • Mûfaj: FPS, Open world, Sandbox

  • Korhatár: +18

  • Játékmotor: Dunia engine


Rendszerkövetelmény   Windows
Processzor: IntelŸ PentiumŸ 4 3.2 Ghz, IntelŸ PentiumŸ D 2.66 Ghz, AMD Athlon™ 64 3500+ or better
Memória: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista
Videokártya: NVidia 6800 vagy ATI ™ ™ X1650 vagy jobb, 256 MB DirectX Ÿ 10.0-kompatibilis videokártya vagy DirectX Ÿ 9.0c-kompatibilis Shader Model 3.0 vagy magasabb
See Supported List for more information. *
Minimum 6 GB hely a merevlemezen
\"Far_Cry_2_cover_art.jpg\"
Történet:
A Far Cry második részében Afrika 50 km2-es, kies szavannáin és dzsungeleiben kalandozhatunk hõsünkel, egy egyszerû zsoldossal: Két, egymással versengõ frakció között dúló, háború sújtotta Afrikába téged küldenek, hogy likvidáld az ott élõ, \"A Sakál\" nevû rejtélyes karaktert. Õ az, aki a fõvezéreket fegyverrel látja el, így biztosítva a véget nem érõ csatát, amivel több ezer civil életet kockáztat. Ahhoz, hogy ezt véghez vidd, meg kell ismerned a frakciók gyengéit, hogy aztán könnyebben egymásnak uszíthasd õket, vagy csak nyers erõszakot alkalmazva vágj magadnak utat köztük!
A teljesen új játékélmény során szembe kell majd nézni: amint megérkezünk Afrikába rögtön elkapjuk a maláriát, melybe bele is halhatunk, ha nem szedjük az ellenszerét gyógyszer formájában. Éppen ezért folyamatosan tartanunk kell a kapcsolatot a helyi pappal vagy orvossal, aki bizonyos mellékküldetéseket bíz ránk: útlevelek eljuttatása az országból kimenekülõ családoknak. Cserébe az életmentõ gyógyszert kapjuk.



\"width=500
http://www.gamestar.hu/apix_collect/0802/far-cry-2/far-cry-2_screenshot_20090702155131_normal.jpg[/img]
Fegyverek:
Elsõdleges fegyverek:
Silent MP-5 AK-47
G3-KA4
AR-16
FAL Paratrooper
Homeland 37
SPAS-12
USAS-12
M1903 Sniper Rifle
Dragunov SVD
AS50
MGL-140
Másodlagos fegyverek:
Makarov
Silent Makarov 6P9
Star .45
Eagle.50
MAC-10
Uzi
Flare Pistol
M-79 Grenade Launcher
Speciális fegyverek:
M-249 SAW
PKM
RPG-7 Rocket Launcher
Carl G Rocket Launcher
LPO-50 Flamethrower
Type 63 Mortar
Dart Rifle
Rögzített fegyverek:
Mounted M-249 SAW
MK-19 Grenade Launcher
M2 .50 Cal.

\"width=500
http://1.bp.blogspot.com/-Pn5jBtGZv2Q/Til-QZ4uUCI/AAAAAAAAAd0/_W4QqlXthEM/s1600/far_cry_2_pc.jpg[/img]
Videók:

 


 


 

Összefoglaló:
Ezzel én személy szerint nem játszottam sokat, de az elsõ rész jobban tetszett.
Grafika: 9.5/10
Játékélmény: 7.5/10
Történet: 8/10
Összességében: 8
Far Cry 3
  • Fejlesztõ(k):


  • Ubisoft Montreal

  • További munkálatok:


  • Ubisoft Massive


  • Ubisoft Reflections


  • Ubisoft Shanghai

  • Kiadó: Ubisoft

  • Megjelenési dátum: 2012. Szeptember 7.

  • Mûfaj: FPS, Open world, Sandbox

  • Korhatár: +18

  • Játékmotor: Dunia engine


Nem hivatalos gépigény!
Minimum gépigény:
    CPU: Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz AMD Athlon 64 3500+ vagy jobb
    VGA: NVIDIA 6800 és ATIX1650 vagy jobb
    Shader Model 3 támogatás
    256 Mb grafikus memória
    RAM: 1 GB
    Optikai meghajtó: DVD-ROM
    HDD: Kb. 12+ GB szabad hely
Ajánlott gépigény:
    CPU: Intel Core 2 Duo Family AMD64 X2 5200+, AMD Phenom vagy jobb
    VGA: NVIDIA 8600 GTS és ATIX1900 vagy jobb
    512 Mb grafikus memória
    RAM: 2 GB
    Optikai meghajtó: DVD-ROM
Támogatott videokártyák:
    NVIDIA 6800, NVIDIA 7000 series, 8000 series, 9000 series, 200 series. 8800M and 8700M supported for laptops.
    ATI X1650-1950 series , HD2000 series , HD3000 series , HD4000 series.
\"far-cry-3-box-art-xbox-360.jpg\"
Történet:
Írom :D
Fegyverek:
Fegyverekrõl még nem nagyon van információ, de a következõ fegyverek biztos lesznek mivel a videókban szerepeltek.
- Ak47
- .45 pisztoly

- Machete

- Kés

- Dragonov

- Gránát

- Lángszóró

- RPG

- Molotov koktél


Videók:

 

Elsõ videó a játékról

 

Gameplay

 

Gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=uxIygl2Ju3U

Sajnos ez cinematic trailer szóval nem hiszem hogy ilyen jó lesz a grafika :(

Habár kitudja...

Összefoglaló:
Értékelni még a játékot nem nagyon lehet, mivel nem jelent még meg :D
De szerintem jó kis játék lesz :)

440
Játékok / Hitman Absolution
« Dátum: 2012. május 03. - 17:26:18 »
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1336054387\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 

Én eddig csak az 1-el játszottam, de már az is nagyon tetszett.. Szeretem az ilyen lopakodós játékokat. Különben ennek van multija is?
 
Mit multiznál rajta? Az Assassin\'s creedbe is fölösleges volt a multi.
 
[/quote]Jó kérdés, de még nem láttam olyan játékot, ahol multiban is voltak küldetések, nem csak single-ben. Legalábbis láttam(call of duty 6-8 spec ops), de nem ilyenféle.. Talán multiba is lehetnének ilyen küldetések, csak ott több emberrel kellene együtt mûködni és igazi ellenség ellen menni(nem botok ellen), tehát nehezebb is lenne, úgy meg nem unod meg olyan hamar(már aki).
[/quote]
Ubisoft most ilyen multis játékot készít asszem, minj eszembe jut a neve :D
 
[/quote]Far cry?
[/quote]
Tom Clancy\'s Ghost Recon Online

441
Játékok / Hitman Absolution
« Dátum: 2012. május 03. - 15:52:28 »
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1336049983\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Én eddig csak az 1-el játszottam, de már az is nagyon tetszett.. Szeretem az ilyen lopakodós játékokat. Különben ennek van multija is?
 
Mit multiznál rajta? Az Assassin\'s creedbe is fölösleges volt a multi.
 
[/quote]Jó kérdés, de még nem láttam olyan játékot, ahol multiban is voltak küldetések, nem csak single-ben. Legalábbis láttam(call of duty 6-8 spec ops), de nem ilyenféle.. Talán multiba is lehetnének ilyen küldetések, csak ott több emberrel kellene együtt mûködni és igazi ellenség ellen menni(nem botok ellen), tehát nehezebb is lenne, úgy meg nem unod meg olyan hamar(már aki).
[/quote]
Ubisoft most ilyen multis játékot készít asszem, minj eszembe jut a neve :D

442
Játékok / Hitman Absolution
« Dátum: 2012. május 03. - 00:08:26 »
Én végig játszottam az elsõ 4 részt. Kíváncsi vagyok erre.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
Az IO saját fejlesztésû Glacier 2 motorjának egyik új vívmánya a G2 crowd technology, amely alkalmassá teszi a motort, hogy nagy embertömegeket jeleníthessen meg egyszerre a képernyõn. A Glacier 2-t az alapoktól úgy tervezték, hogy a Hitman: Absolution fejlesztõi csapatának minden elképzelését támogassa. Ennek a víziónak egyik kulcsfontosságú eleme a nagyméretû tömegek élethû szimulálása, melyek során a játékos kontaktusba kerülhet a tömeg szereplõivel és minden egyes karakterre hatással lehet.
Kasper Fauerby, az IO Interactive vezetõ fizika programozója San Francisco-ban a Game Developers Conference elõadásán mutatta be a technológiát. A bemutató során fény derült az akár 1200 fõs tömeget megmozgató technológiai fejlesztés és optimalizáció titkaira, mellyel a Hitman: Absolution a jelenlegi konzolgeneráción stabil 30 képkocka/másodperc sebességgel fut. Az elõadás kitért a tömeg implementálásának folyamatára, betekintést adva az algoritmusokba valamint belefonva olyan részleteket, hogy a játékmenet hogyan befolyásolta a tervezési döntéseket.
 

\"width=500http://ipon.hu/_userfiles/Image/Morte/2012/hitman_absolution_tomeg.jpg[/img]
Számoljuk meg, hány ember látható a képen


Az IO Interactive közzétette azt a kis 16 perces filmet, amellyel a tavalyi E3-on demonstrálták a játékot. Tömeget ugyan ennek csak a végén láthatunk pár pillanatra, viszont segítségével betekintést nyerhetünk a játékmenetbe és az újdonságokba. Agent 47-nek egy rendõröktõl hemzsegõ könyvtárból kell egérutat nyernie, ehhez új képességét (ösztönét) használja, amellyel láthatja az õrjáratozó ellenfelek útvonalát, és azokat a tárgyakat, melyek segítségével elkerülheti õket, ill. elbánhat velük. Az õröket élõ pajzsként is használhatjuk majd, de az igazi lopakodós hardcore játékosoknak nem kell emiatt aggódnia, az õ stílusukat is jutalmazza a játék. A sorozat történetében elõször a Hitman: Absolutionnak lesz \"igen érdekes\" online része is, ennek részleteirõl egyelõre még nem beszéltek.
 

 
Cikk forrás: ipon.hu

443
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 02. - 23:58:51 »
Idézetet írta: Уѕтее date=1335981374\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megint bealudt vagy 2 hétre...
 
Szerintem cessil csinál megint objecteket és arra vár.

444
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. május 01. - 01:02:52 »
ÉS 300
Mégse xD

445
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. április 29. - 14:31:45 »
De ezt az 1 hibát ilyen sokáig javította? Am meg csak unatkoztam és azért csináltam a képet :D

446
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. április 29. - 12:27:37 »
\"xlh7jk.png\"

447
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. április 28. - 21:21:01 »
Idézetet írta: DaVe date=1335639996\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 
Rulexface link=topic=22175.msg260822#msg260822 date=1335019829]

 
Rulexface link=topic=22175.msg260782#msg260782 date=1335017506]

Hát pedig ez marhajó :D
Átkonvertálni a szöveget TXD-re és rátölteni az objectra, ezt nemnevezném kis munkának.
 
Hát.. az mta engem jobban lenyûgözött.. ott bármien képet lehet textúrázni stb.. de majd egyszer õk is eljutnak ide
 
[/quote]
Eljuthatnának, de nem akarnak mivel 18+-os képek is bekerülhetnének.
 
[/quote]
Nem értem az összefüggést. Maga a játék is 18+ os mint majdnem az össze sorozat mert van amilyik 16..
 
[/quote]
és el is hiszed, h csak 18 éven felüliek játszanak vele?
 
[/quote]
Viszont elméletileg csak 18 éven felüliek juthatnak hozzá a játékhoz ergo ha egy fiatalkorú letölti azt már saját felelõsségére teszi és akármit lát a játékban senkinek sincs joga panaszt tenni. A SAMP pedig egy multiplayer játék, ha õk saját kezûleg nem tesznek be olyan dolgokat ami sértené a szegény játékosok ártatlan lelkivilágát akkor õket meg pláne nem lehet felelõsségre vonni :)
Ez alapján szerintem simán betehetné Kalcor a fent említett funkciót de valamiért mégsem akarja, vagy talán csak nem tudja  ;)
 
[/quote]
Kezdjük ott, hogy egy fiatalkorú semmit nem tehet saját felelõsségére.
 
[/quote]
Akkor a szülõket terheli a felelõsség, de semmiképp sem a fejlesztõket szerintem. Egyébként szerintem is megtudná csinálni viszont valamiért az elmúlt verziók során nem fektetett hangsúlyt az ilyen típusú funkciókra és mintha most az \"e\" verziónál próbálná pótolni :)
 
[/quote]
Nem lenne rossz ha pótolná, na meg azokat a rohadt limiteket megemelni is lusta volt.

448
Off Telep / szerinted fájt neki.?
« Dátum: 2012. április 28. - 20:50:54 »
Idézetet írta: Gentleman date=1333781433\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19297\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez a kép röviden jellemzi a reakciómat a videó iránt.
\"319047856_dbf1ef3e92.jpg\"
 

449
Segítségkérés / Szerver hibám
« Dátum: 2012. április 28. - 20:21:36 »
Idézetet írta: bojhoska39 date=1335637214\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20747\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
3 van össz-vissz
 
Szerón töltsd be RCONal és másold be ide hogy mit ír.

450
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. április 28. - 13:28:51 »
Idézetet írta: DaVe date=1335600822\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
Rulexface link=topic=22175.msg260822#msg260822 date=1335019829]

 
Rulexface link=topic=22175.msg260782#msg260782 date=1335017506]

Hát pedig ez marhajó :D
Átkonvertálni a szöveget TXD-re és rátölteni az objectra, ezt nemnevezném kis munkának.
 
Hát.. az mta engem jobban lenyûgözött.. ott bármien képet lehet textúrázni stb.. de majd egyszer õk is eljutnak ide
 
[/quote]
Eljuthatnának, de nem akarnak mivel 18+-os képek is bekerülhetnének.
 
[/quote]
Nem értem az összefüggést. Maga a játék is 18+ os mint majdnem az össze sorozat mert van amilyik 16..
 
[/quote]
és el is hiszed, h csak 18 éven felüliek játszanak vele?
 
[/quote]
Viszont elméletileg csak 18 éven felüliek juthatnak hozzá a játékhoz ergo ha egy fiatalkorú letölti azt már saját felelõsségére teszi és akármit lát a játékban senkinek sincs joga panaszt tenni. A SAMP pedig egy multiplayer játék, ha õk saját kezûleg nem tesznek be olyan dolgokat ami sértené a szegény játékosok ártatlan lelkivilágát akkor õket meg pláne nem lehet felelõsségre vonni :)
Ez alapján szerintem simán betehetné Kalcor a fent említett funkciót de valamiért mégsem akarja, vagy talán csak nem tudja  ;)
 
[/quote]
Szerintem inkább csak nem tudja.

Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 33
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal