Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1ST_Chr

Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 49
436
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Sisak
« Dátum: 2012. április 02. - 16:41:55 »
Jó lett, biztos te csináltad?

437
SA-MP: Szerverfejlesztés / Weapon Functions
« Dátum: 2012. április 02. - 15:30:03 »
Okés, bõvítve.

438
SA-MP: Szerverfejlesztés / Weapon Functions
« Dátum: 2012. április 02. - 14:53:38 »
Idézetet írta: DrAkE date=1333369003\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19489\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kérlek téged, hogy a témát a Szabályzat alapján módosítsd!
http://sampforum.hu/index.php?topic=6873.0
 
A tárolással van a gond?

439
SA-MP: Szerverfejlesztés / Weapon Functions
« Dátum: 2012. április 02. - 13:47:13 »
Sziasztok,
Ismét infó órán vagyok, és már megint unatkoztam, ezért összedobtam egy függvénykönyvtárat az általam hiányolt fegyver funkciókból.  :laugh: ;D
 

DeletePlayerWeapon(playerid,weapon); // Törli a játékosnak a megadott fegyverét
GetWeaponSlot(weapon); // A megadott fegyver slotjának számával tér vissza, ha nem létezõ fegyver id-t ír be, akkor -1-gyel tér vissza
GetWeaponPickupID(weapon); // A megadott fegyver pickup ID-jével tér vissza, ha nem létezõ fegyver id-t ír be, akkor -1-gyel tér vissza
GetPlayerWeaponAmmo(playerid, weapon); // A játékos megadott fegyverének a töltény számával tér vissza
GetPlayerWeaponFromSlot(playerid,slot); // A játékos megadott slotján lévõ fegyver ID-jével tér visszq

 


#if defined _weapons_included
    #endinput
#endif
#define _weapons_included
#include <a_samp>
#define DeletePlayerWeapon(%0,%1) SetPlayerAmmo(%0,%1,0);
stock GetWeaponSlot(weapon)
{
switch(weapon)
{
    case 0,1:return 0;
    case 2,3,4,5,6,7,8,9:return 1;
    case 10,11,12,13,14,15:return 10;
    case 16,17,18:return 8;
    case 23,24:return 2;
    case 25,26,27:return 3;
    case 28,29,32:return 4;
    case 30,31:return 5;
    case 33,34:return 6;
    case 38,37,38:return 7;
    case 39:return 8;
    case 40:return 12;
    case 41,42:return 9;
    case 44,45,46:return 11;
}
return -1;
}
stock GetPlayerWeaponFromSlot(playerid,slot)
{
    new wdata[2];
    GetPlayerWeaponData(playerid,slot,wdata[0],wdata[1]);
    return wdata[0];
}
stock GetWeaponPickupID(weapon)
{
    switch(weapon)
    {
        case 1:return 331;
        case 2:return 333;
        case 3:return 334;
        case 4:return 335;
        case 5:return 336;
        case 6:return 337;
        case 7:return 338;
        case 8:return 339;
        case 9:return 341;
        case 10:return 321;
        case 11:return 322;
        case 12:return 323;
        case 13:return 324;
        case 14:return 325;
        case 15:return 326;
        case 16:return 342;
        case 17:return 343;
        case 18:return 344;
        case 22:return 346;
        case 23:return 347;
        case 24:return 348;
        case 25:return 349;
        case 26:return 350;
        case 27:return 351;
        case 28:return 352;
        case 29:return 353;
        case 30:return 355;
        case 31:return 356;
        case 32:return 372;
        case 33:return 357;
        case 34:return 358;
        case 35:return 359;
        case 36:return 360;
        case 37:return 361;
        case 38:return 362;
        case 39:return 363;
        case 40:return 364;
        case 41:return 365;
        case 42:return 366;
    }
    return -1;
}
stock GetPlayerWeaponAmmo(playerid, weapon)
{
new wdata[13][2];
for(new i; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, wdata[0], wdata[1]);
if(wdata[0] == weapon)return wdata[1];
}
return 0;
}

 
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/e44df0ae36/

440
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]
« Dátum: 2012. április 01. - 18:25:21 »
Rosszul jelennek meg az objectek.

441
SA-MP: Szerverfejlesztés / VendingMachines (és anti health hack)
« Dátum: 2012. április 01. - 10:30:19 »
Idézetet írta: Sramm date=1333268090\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19294\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Le is próbáltad?
Mert tudtommal ez akkor is bannolni fog, ha leesek a háztetõrõl és lemegy az életem.
 
Azt is meglehetne csinálni, hogy csak akkor bannolja, ha felfelé megy az élete...
 
[/quote]
Ja, arra írtam át :D

442
SA-MP: Szerverfejlesztés / Compare(comp[], with[])
« Dátum: 2012. március 31. - 21:25:56 »
Ötletes, így tovább :D
 

if(Compare(\"Példa\", \"Példa\"))SendClientMessage(playerid,-1,\"Példa egyezik Példa-val\");
else SendClientMessage(playerid,-1,\"Példa nem egyezik Példa-val\");
Vagy
if(Compare(cmdtext,\"/valami\"))
{
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Valaki beírta a /valami parancsot\");
}

 
E: Biztos kezdõ vagy?? :D:D

443
Beszélgetés / Az Elsõ gamemod-od!
« Dátum: 2012. március 31. - 15:18:03 »
Nekem az elsõ módom egy stunt server volt (SXT edit).

444
SA-MP: Szerverfejlesztés / Adminszolgálat
« Dátum: 2012. március 31. - 11:26:32 »
Jó lett, bár a sok elágazás helyett használhattál volna switch-et is :D

445
Szkript kérések / Drop Gun
« Dátum: 2012. március 31. - 10:37:42 »
Megpróbáltam megcsinálni de ez lett belõle:
\"sa-mp-379.png\"
A bal oldali Desert Eagle-bõl, a jobb pedig M4-bõl lett. xD
Na de nembaj még próbálkozok.
E: Javítottam rajta, már egy fokkal jobb. Normálisan megjelennek a pickupok, csak ha többet dobok el, akkor nem tûnteti el a fegyver pickupot csak a 3d textet.
Na nem jutottam semmire ezért odaadom a kódot hátha valaki más befejezi, vagy megoldod te.
 

#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define GetWeaponPickupID(%1) PickupIDs[%1]
new wpickup[MAX_PLAYERS][42],
Text3D:wtext[MAX_PLAYERS][42],
wdata[2],
Float:ppos[MAX_PLAYERS][42][3],
wammo[MAX_PLAYERS][42];
new PickupIDs[] = //BY ziomal432
{
-1, //Unarmed - 0
331, //Brass Knuckles - 1
333, //Golf Club - 2
334, //Nite Stick - 3
335, //Knife - 4
336, //Baseball Bat - 5
337, //Shovel - 6
338, //Pool Cue - 7
339, //Katana - 8
341, //Chainsaw - 9
321, //Purple Dildo - 10
322, //Large White Vibrator - 11
323, //Silver Vibrator - 12
324, //Small White Vibrator - 13
325, //Flowers - 14
326, //Cane - 15
342, //Grenade - 16
343, //Tear Gas - 17
344, //Molotov Cocktail - 18
-1, //19
-1, //20
-1, //21
346, //9mm - 22
347, //Silenced 9mm - 23
348, //Desert Eagle - 24
349, //Shotgun - 25
350, //Sawn-off Shotgun - 26
351, //Combat Shotgun - 27
352, //Micro SMG - 28
353, //SMG - 29
355, //AK47 - 30
356, //M4 - 31
372, //Tec9 - 32
357, //Country Rifle - 33
358, //Sniper Rifle - 34
359, //Rocket Launcher - 35
360, //HS Rocket Launcher - 36
361, //Flamethrower - 37
362, //Minigun - 38
363, //Satchel Charge - 39
364, //Detonator - 40
365, //Spraycan - 41
366, //Fire Extinguisher - 42
367, //Camera - 43
368, //Nightvision Goggles - 44
369, //Thermal Goggles - 45
371 //Parachute - 46
};
new Weapons[42] =
{
1,
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8,
9,
10,
11,
12,
13,
14,
15,
17,
18,
22,//19
23,//20
24,//21
25,//22
26,//23
27,//24
28,//25
29,//26
30,//27
31,//28
32,//29
33,//30
34,//31
35,//32
36,//33
37,//34
38,//35
39,//36
40,//37
41,//38
42,//39
43,//40
44,//41
45,//42
46,//43
};
new Slots[42] =
{
0,
1,
1,
1,
1,
1,
1,
1,
1,
10,
10,
10,
10,
10,
10,
8,
8,
2,//19
2,//20
2,//21
3,//22
3,//23
3,//24
4,//25
4,//26
5,//27
5,//28
4,//29
6,//30
6,//31
7,//32
7,//33
7,//34
7,//35
8,//36
2,//37
9,//38
9,//39
9,//40
11,//41
11,//42
11//43
};
stock GetWeaponSlot(weaponid)
{
for(new i; i < 43; i++)if(Weapons == weaponid)return Slots;
return -1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Weapon DropDown Loaded\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Weapon DropDown Unloaded\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_ANALOG_LEFT) && GetPlayerWeapon(playerid) != 0)
{
    GetPlayerWeaponData(playerid,GetWeaponSlot(GetPlayerWeapon(playerid)),wdata[0],wdata[1]);
    GetPlayerPos(playerid,ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][0],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][1],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][2]);
wammo[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] = wdata[1];
wpickup[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] = CreatePickup(GetWeaponPickupID(GetPlayerWeapon(playerid)),0,ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][0],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][1],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][2],GetPlayerVirtualWorld(playerid));
new str[128];
format(str,sizeof(str),\"Töltények: %d\",wdata[1]);
wtext[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] = Create3DTextLabel(str, 0x008080FF, ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][0],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][1],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][2], 40.0, 0);
SetPlayerAmmo(playerid,GetPlayerWeapon(playerid),0);
}
if(PRESSED(KEY_ANALOG_RIGHT))
{
    new Float:playerpos[3];
    GetPlayerPos(playerid,playerpos[0],playerpos[1],playerpos[2]);
    for(new i; i< MAX_PLAYERS; i++)
    {
        for(new z; z < 42; z++)
        {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,ppos[z][0],ppos[z][1],ppos[z][2]))
      {
          GivePlayerWeapon(playerid,z,wammo[z]);
          Delete3DTextLabel(wtext[z]);
          DestroyPickup(wpickup[z]);
      }
         }
}
}
return 1;
}

446
SA-MP: Szerverfejlesztés / VendingMachines (és anti health hack)
« Dátum: 2012. március 30. - 23:23:57 »
Idézetet írta: kurta999 date=1333141682\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19294\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Le is próbáltad?
Mert tudtommal ez akkor is bannolni fog, ha leesek a háztetõrõl és lemegy az életem.
 
Hoppá, azthittem mindenre gondoltam, de nem. Csinálok másik példát.
E: most már csak akkor bannol, hogy ha feltölti az életét.

447
Készülõ munkák / [GM] Elit Magyar Rendõrség
« Dátum: 2012. március 30. - 18:24:26 »
Ez a név már foglalt, ALIEN-é volt a szerver, ha jól tudom publikálva is van a mód!
De azért sok sikert! :D

448
SA-MP: Szerverfejlesztés / VendingMachines (és anti health hack)
« Dátum: 2012. március 30. - 12:41:56 »
Sziasztok,
Ismét info órán vagyok, és unalmamban összedobtam egy kódot, ami megvizsgáltja, hogy a játékos kaja/pia automatát használ, vagy annak a közelében van-e.
(A koordináták wiki.sa-mp.com-ról vannak)
Anti élet hack-re alkalmas.
Példaszkript:
 

new Float:phealth[MAX_PLAYERS],
bool:sethealthing[MAX_PLAYERS] = false;
stock SetPlayerHealthEx(playerid, Float:hp)
{
sethealthing[playerid] = true;
SetPlayerHealth(playerid, hp);
sethealthing[playerid] = false;
return 1;
}
CMD:setmyhp100(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
CMD:setmyhp100ex(playerid)
{
SetPlayerHealthEx(playerid, 100);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:healthh;
GetPlayerHealth(playerid,healthh);
if(healthh > phealth[playerid] && !IsPlayerUseVendingMachine(playerid) && sethealthing[playerid] == false)BanEx(playerid,\"Health Cheat\");
phealth[playerid] = healthh;
}

 
Ha a játékos életet csítel vagy beírja a setmyhp100 parancsot, akkor bant kap. A setmyhp100ex parancsnál nem kap bant, mivel a SetPlayerHealthEx funkciót használja.
Itt a kód:
 

new VendingMachines[][] =
{
    {-14.70000000,1175.36000000,18.95000000},
{201.02000000,-107.62000000,0.90000000},
{662.43000000,-552.16000000,15.71000000},
{-76.03000000,1227.99000000,19.13000000},
{1154.73000000,-1460.89000000,15.16000000},
{1277.84000000,372.52000000,18.95000000},
{1398.84000000,2222.61000000,10.42000000},
{1520.15000000,1055.27000000,10.00000000},
{1634.11000000,-2237.53000000,12.89000000},
{1659.46000000,1722.86000000,10.22000000},
{1729.79000000,-1943.05000000,12.95000000},
{1789.21000000,-1369.27000000,15.16000000},
{1928.73000000,-1772.45000000,12.95000000},
{2060.12000000,-1897.64000000,12.93000000},
{2085.77000000,2071.36000000,10.45000000},
{2139.52000000,-1161.48000000,23.36000000},
{2153.23000000,-1016.15000000,62.23000000},
{2271.73000000,-76.46000000,25.96000000},
{2319.99000000,2532.85000000,10.22000000},
{2325.98000000,-1645.13000000,14.21000000},
{2352.18000000,-1357.16000000,23.77000000},
{2480.86000000,-1959.27000000,12.96000000},
{2503.14000000,1243.70000000,10.22000000},
{-253.74000000,2597.95000000,62.24000000},
{-253.74000000,2599.76000000,62.24000000},
{2647.70000000,1129.66000000,10.22000000},
{2845.73000000,1295.05000000,10.79000000},
{-862.83000000,1536.61000000,21.98000000},
{-1350.12000000,492.29000000,10.59000000},
{-1350.12000000,493.86000000,10.59000000},
{-1455.12000000,2591.66000000,55.23000000},
{-1980.79000000,142.66000000,27.07000000},
{-2005.65000000,-490.05000000,34.73000000},
{-2011.14000000,-398.34000000,34.73000000},
{-2034.46000000,-490.05000000,34.73000000},
{-2039.85000000,-398.34000000,34.73000000},
{-2063.27000000,-490.05000000,34.73000000},
{-2068.56000000,-398.34000000,34.73000000},
{-2092.09000000,-490.05000000,34.73000000},
{-2097.27000000,-398.34000000,34.73000000},
{-2118.62000000,-422.41000000,34.73000000},
{-2118.97000000,-423.65000000,34.73000000},
{-2229.19000000,286.41000000,34.70000000},
{-2420.18000000,985.95000000,44.30000000},
{-2420.22000000,984.58000000,44.30000000},
{2155.84000000,1607.88000000,1000.06000000},
{2155.91000000,1606.77000000,1000.05000000},
{2202.45000000,1617.01000000,1000.06000000},
{2209.24000000,1621.21000000,1000.06000000},
{2209.91000000,1607.20000000,1000.05000000},
{2222.20000000,1606.77000000,1000.05000000},
{2222.37000000,1602.64000000,1000.06000000},
{2225.20000000,-1153.42000000,1025.91000000},
{-15.10000000,-140.23000000,1003.63000000},
{-16.12000000,-91.64000000,1003.63000000},
{-16.53000000,-140.30000000,1003.63000000},
{-17.55000000,-91.71000000,1003.63000000},
{-19.04000000,-57.84000000,1003.63000000},
{-32.45000000,-186.70000000,1003.63000000},
{-33.88000000,-186.77000000,1003.63000000},
{330.68000000,178.50000000,1020.07000000},
{331.92000000,178.50000000,1020.07000000},
{-35.73000000,-140.23000000,1003.63000000},
{350.91000000,206.09000000,1008.48000000},
{-36.15000000,-57.88000000,1003.63000000},
{361.56000000,158.62000000,1008.48000000},
{371.59000000,178.45000000,1020.07000000},
{373.83000000,-178.14000000,1000.73000000},
{374.89000000,188.98000000,1008.48000000},
{379.04000000,-178.88000000,1000.73000000},
{495.97000000,-24.32000000,1000.73000000},
{500.56000000,-1.37000000,1000.73000000},
{501.83000000,-1.43000000,1000.73000000},
{2576.70000000,-1284.43000000,1061.09000000}
};
stock IsPlayerUseVendingMachine(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeofVendingMachine(playerid,1.0))
{
        new animlib[32];
        new animname[32];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
        if((!strcmp(animlib,\"vending\",true)) && (!strcmp(animname,\"VEND_Drink2_P\",true) || !strcmp(animname,\"VEND_Drink_P\",true) || !strcmp(animname,\"vend_eat1_P\",true) || !strcmp(animname,\"VEND_Eat_P\",true) || !strcmp(animname,\"VEND_Use\",true) || !strcmp(animname,\"VEND_Use_pt2\",true)))return 1;
}
return 0;
}
stock IsPlayerInRangeOfVendingMachine(playerid,Float:range)
{
for(new i; i < sizeof(VendingMachines); i++)if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range,VendingMachines[0],VendingMachines[1],VendingMachines[2]))return 1;
return 0;
}

449
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. március 30. - 06:41:43 »
Idézetet írta: kurta999 date=1332853457\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nade ez az üzenet tetszik :P
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1758027&postcount=637
 
Már várom hogy úgy 1v1-ezhetek valakivel, hogy nem elé kell lõni.

450
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2012. március 29. - 21:58:36 »
Idézetet írta: kurta999 date=1333050659\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1322\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem.
Az másképp mûködik.
Tehát annak semmi köze a streamer által létrehozott objectokhoz :D
 
Köszönöm mégegyszer :)

Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 49
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal