Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - 1ST_Chr
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 49
436
« Dátum: 2012. április 02. - 16:41:55 »
Jó lett, biztos te csináltad?
437
« Dátum: 2012. április 02. - 15:30:03 »
Okés, bõvítve.
439
« Dátum: 2012. április 02. - 13:47:13 »
Sziasztok, Ismét infó órán vagyok, és már megint unatkoztam, ezért összedobtam egy függvénykönyvtárat az általam hiányolt fegyver funkciókból. :laugh: DeletePlayerWeapon(playerid,weapon); // Törli a játékosnak a megadott fegyverét GetWeaponSlot(weapon); // A megadott fegyver slotjának számával tér vissza, ha nem létezõ fegyver id-t ír be, akkor -1-gyel tér vissza GetWeaponPickupID(weapon); // A megadott fegyver pickup ID-jével tér vissza, ha nem létezõ fegyver id-t ír be, akkor -1-gyel tér vissza GetPlayerWeaponAmmo(playerid, weapon); // A játékos megadott fegyverének a töltény számával tér vissza GetPlayerWeaponFromSlot(playerid,slot); // A játékos megadott slotján lévõ fegyver ID-jével tér visszq
#if defined _weapons_included #endinput #endif #define _weapons_included #include <a_samp> #define DeletePlayerWeapon(%0,%1) SetPlayerAmmo(%0,%1,0); stock GetWeaponSlot(weapon) { switch(weapon) { case 0,1:return 0; case 2,3,4,5,6,7,8,9:return 1; case 10,11,12,13,14,15:return 10; case 16,17,18:return 8; case 23,24:return 2; case 25,26,27:return 3; case 28,29,32:return 4; case 30,31:return 5; case 33,34:return 6; case 38,37,38:return 7; case 39:return 8; case 40:return 12; case 41,42:return 9; case 44,45,46:return 11; } return -1; } stock GetPlayerWeaponFromSlot(playerid,slot) { new wdata[2]; GetPlayerWeaponData(playerid,slot,wdata[0],wdata[1]); return wdata[0]; } stock GetWeaponPickupID(weapon) { switch(weapon) { case 1:return 331; case 2:return 333; case 3:return 334; case 4:return 335; case 5:return 336; case 6:return 337; case 7:return 338; case 8:return 339; case 9:return 341; case 10:return 321; case 11:return 322; case 12:return 323; case 13:return 324; case 14:return 325; case 15:return 326; case 16:return 342; case 17:return 343; case 18:return 344; case 22:return 346; case 23:return 347; case 24:return 348; case 25:return 349; case 26:return 350; case 27:return 351; case 28:return 352; case 29:return 353; case 30:return 355; case 31:return 356; case 32:return 372; case 33:return 357; case 34:return 358; case 35:return 359; case 36:return 360; case 37:return 361; case 38:return 362; case 39:return 363; case 40:return 364; case 41:return 365; case 42:return 366; } return -1; } stock GetPlayerWeaponAmmo(playerid, weapon) { new wdata[13][2]; for(new i; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, wdata[0], wdata[1]); if(wdata[0] == weapon)return wdata[1]; } return 0; }
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/e44df0ae36/
440
« Dátum: 2012. április 01. - 18:25:21 »
Rosszul jelennek meg az objectek.
441
« Dátum: 2012. április 01. - 10:30:19 »
Le is próbáltad? Mert tudtommal ez akkor is bannolni fog, ha leesek a háztetõrõl és lemegy az életem.
Azt is meglehetne csinálni, hogy csak akkor bannolja, ha felfelé megy az élete... [/quote] Ja, arra írtam át
442
« Dátum: 2012. március 31. - 21:25:56 »
Ötletes, így tovább if(Compare(\"Példa\", \"Példa\"))SendClientMessage(playerid,-1,\"Példa egyezik Példa-val\"); else SendClientMessage(playerid,-1,\"Példa nem egyezik Példa-val\"); Vagy if(Compare(cmdtext,\"/valami\")) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Valaki beírta a /valami parancsot\"); }
E: Biztos kezdõ vagy?? :D
443
« Dátum: 2012. március 31. - 15:18:03 »
Nekem az elsõ módom egy stunt server volt (SXT edit).
444
« Dátum: 2012. március 31. - 11:26:32 »
Jó lett, bár a sok elágazás helyett használhattál volna switch-et is
445
« Dátum: 2012. március 31. - 10:37:42 »
Megpróbáltam megcsinálni de ez lett belõle: A bal oldali Desert Eagle-bõl, a jobb pedig M4-bõl lett. xD Na de nembaj még próbálkozok. E: Javítottam rajta, már egy fokkal jobb. Normálisan megjelennek a pickupok, csak ha többet dobok el, akkor nem tûnteti el a fegyver pickupot csak a 3d textet. Na nem jutottam semmire ezért odaadom a kódot hátha valaki más befejezi, vagy megoldod te. #include <a_samp> #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define GetWeaponPickupID(%1) PickupIDs[%1] new wpickup[MAX_PLAYERS][42], Text3D:wtext[MAX_PLAYERS][42], wdata[2], Float:ppos[MAX_PLAYERS][42][3], wammo[MAX_PLAYERS][42]; new PickupIDs[] = //BY ziomal432 { -1, //Unarmed - 0 331, //Brass Knuckles - 1 333, //Golf Club - 2 334, //Nite Stick - 3 335, //Knife - 4 336, //Baseball Bat - 5 337, //Shovel - 6 338, //Pool Cue - 7 339, //Katana - 8 341, //Chainsaw - 9 321, //Purple Dildo - 10 322, //Large White Vibrator - 11 323, //Silver Vibrator - 12 324, //Small White Vibrator - 13 325, //Flowers - 14 326, //Cane - 15 342, //Grenade - 16 343, //Tear Gas - 17 344, //Molotov Cocktail - 18 -1, //19 -1, //20 -1, //21 346, //9mm - 22 347, //Silenced 9mm - 23 348, //Desert Eagle - 24 349, //Shotgun - 25 350, //Sawn-off Shotgun - 26 351, //Combat Shotgun - 27 352, //Micro SMG - 28 353, //SMG - 29 355, //AK47 - 30 356, //M4 - 31 372, //Tec9 - 32 357, //Country Rifle - 33 358, //Sniper Rifle - 34 359, //Rocket Launcher - 35 360, //HS Rocket Launcher - 36 361, //Flamethrower - 37 362, //Minigun - 38 363, //Satchel Charge - 39 364, //Detonator - 40 365, //Spraycan - 41 366, //Fire Extinguisher - 42 367, //Camera - 43 368, //Nightvision Goggles - 44 369, //Thermal Goggles - 45 371 //Parachute - 46 }; new Weapons[42] = { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 22,//19 23,//20 24,//21 25,//22 26,//23 27,//24 28,//25 29,//26 30,//27 31,//28 32,//29 33,//30 34,//31 35,//32 36,//33 37,//34 38,//35 39,//36 40,//37 41,//38 42,//39 43,//40 44,//41 45,//42 46,//43 }; new Slots[42] = { 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 10, 10, 10, 10, 10, 10, 8, 8, 2,//19 2,//20 2,//21 3,//22 3,//23 3,//24 4,//25 4,//26 5,//27 5,//28 4,//29 6,//30 6,//31 7,//32 7,//33 7,//34 7,//35 8,//36 2,//37 9,//38 9,//39 9,//40 11,//41 11,//42 11//43 }; stock GetWeaponSlot(weaponid) { for(new i; i < 43; i++)if(Weapons == weaponid)return Slots; return -1; } public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Weapon DropDown Loaded\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Weapon DropDown Unloaded\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(KEY_ANALOG_LEFT) && GetPlayerWeapon(playerid) != 0) { GetPlayerWeaponData(playerid,GetWeaponSlot(GetPlayerWeapon(playerid)),wdata[0],wdata[1]); GetPlayerPos(playerid,ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][0],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][1],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][2]); wammo[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] = wdata[1]; wpickup[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] = CreatePickup(GetWeaponPickupID(GetPlayerWeapon(playerid)),0,ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][0],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][1],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][2],GetPlayerVirtualWorld(playerid)); new str[128]; format(str,sizeof(str),\"Töltények: %d\",wdata[1]); wtext[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)] = Create3DTextLabel(str, 0x008080FF, ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][0],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][1],ppos[playerid][GetPlayerWeapon(playerid)][2], 40.0, 0); SetPlayerAmmo(playerid,GetPlayerWeapon(playerid),0); } if(PRESSED(KEY_ANALOG_RIGHT)) { new Float:playerpos[3]; GetPlayerPos(playerid,playerpos[0],playerpos[1],playerpos[2]); for(new i; i< MAX_PLAYERS; i++) { for(new z; z < 42; z++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,ppos[z][0],ppos[z][1],ppos[z][2])) { GivePlayerWeapon(playerid,z,wammo[z]); Delete3DTextLabel(wtext[z]); DestroyPickup(wpickup[z]); } } } } return 1; }
446
« Dátum: 2012. március 30. - 23:23:57 »
Le is próbáltad? Mert tudtommal ez akkor is bannolni fog, ha leesek a háztetõrõl és lemegy az életem.
Hoppá, azthittem mindenre gondoltam, de nem. Csinálok másik példát. E: most már csak akkor bannol, hogy ha feltölti az életét.
447
« Dátum: 2012. március 30. - 18:24:26 »
Ez a név már foglalt, ALIEN-é volt a szerver, ha jól tudom publikálva is van a mód! De azért sok sikert!
448
« Dátum: 2012. március 30. - 12:41:56 »
Sziasztok, Ismét info órán vagyok, és unalmamban összedobtam egy kódot, ami megvizsgáltja, hogy a játékos kaja/pia automatát használ, vagy annak a közelében van-e. (A koordináták wiki.sa-mp.com-ról vannak) Anti élet hack-re alkalmas. Példaszkript: new Float:phealth[MAX_PLAYERS], bool:sethealthing[MAX_PLAYERS] = false; stock SetPlayerHealthEx(playerid, Float:hp) { sethealthing[playerid] = true; SetPlayerHealth(playerid, hp); sethealthing[playerid] = false; return 1; } CMD:setmyhp100(playerid) { SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1; } CMD:setmyhp100ex(playerid) { SetPlayerHealthEx(playerid, 100); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float:healthh; GetPlayerHealth(playerid,healthh); if(healthh > phealth[playerid] && !IsPlayerUseVendingMachine(playerid) && sethealthing[playerid] == false)BanEx(playerid,\"Health Cheat\"); phealth[playerid] = healthh; }
Ha a játékos életet csítel vagy beírja a setmyhp100 parancsot, akkor bant kap. A setmyhp100ex parancsnál nem kap bant, mivel a SetPlayerHealthEx funkciót használja. Itt a kód: new VendingMachines[][] = { {-14.70000000,1175.36000000,18.95000000}, {201.02000000,-107.62000000,0.90000000}, {662.43000000,-552.16000000,15.71000000}, {-76.03000000,1227.99000000,19.13000000}, {1154.73000000,-1460.89000000,15.16000000}, {1277.84000000,372.52000000,18.95000000}, {1398.84000000,2222.61000000,10.42000000}, {1520.15000000,1055.27000000,10.00000000}, {1634.11000000,-2237.53000000,12.89000000}, {1659.46000000,1722.86000000,10.22000000}, {1729.79000000,-1943.05000000,12.95000000}, {1789.21000000,-1369.27000000,15.16000000}, {1928.73000000,-1772.45000000,12.95000000}, {2060.12000000,-1897.64000000,12.93000000}, {2085.77000000,2071.36000000,10.45000000}, {2139.52000000,-1161.48000000,23.36000000}, {2153.23000000,-1016.15000000,62.23000000}, {2271.73000000,-76.46000000,25.96000000}, {2319.99000000,2532.85000000,10.22000000}, {2325.98000000,-1645.13000000,14.21000000}, {2352.18000000,-1357.16000000,23.77000000}, {2480.86000000,-1959.27000000,12.96000000}, {2503.14000000,1243.70000000,10.22000000}, {-253.74000000,2597.95000000,62.24000000}, {-253.74000000,2599.76000000,62.24000000}, {2647.70000000,1129.66000000,10.22000000}, {2845.73000000,1295.05000000,10.79000000}, {-862.83000000,1536.61000000,21.98000000}, {-1350.12000000,492.29000000,10.59000000}, {-1350.12000000,493.86000000,10.59000000}, {-1455.12000000,2591.66000000,55.23000000}, {-1980.79000000,142.66000000,27.07000000}, {-2005.65000000,-490.05000000,34.73000000}, {-2011.14000000,-398.34000000,34.73000000}, {-2034.46000000,-490.05000000,34.73000000}, {-2039.85000000,-398.34000000,34.73000000}, {-2063.27000000,-490.05000000,34.73000000}, {-2068.56000000,-398.34000000,34.73000000}, {-2092.09000000,-490.05000000,34.73000000}, {-2097.27000000,-398.34000000,34.73000000}, {-2118.62000000,-422.41000000,34.73000000}, {-2118.97000000,-423.65000000,34.73000000}, {-2229.19000000,286.41000000,34.70000000}, {-2420.18000000,985.95000000,44.30000000}, {-2420.22000000,984.58000000,44.30000000}, {2155.84000000,1607.88000000,1000.06000000}, {2155.91000000,1606.77000000,1000.05000000}, {2202.45000000,1617.01000000,1000.06000000}, {2209.24000000,1621.21000000,1000.06000000}, {2209.91000000,1607.20000000,1000.05000000}, {2222.20000000,1606.77000000,1000.05000000}, {2222.37000000,1602.64000000,1000.06000000}, {2225.20000000,-1153.42000000,1025.91000000}, {-15.10000000,-140.23000000,1003.63000000}, {-16.12000000,-91.64000000,1003.63000000}, {-16.53000000,-140.30000000,1003.63000000}, {-17.55000000,-91.71000000,1003.63000000}, {-19.04000000,-57.84000000,1003.63000000}, {-32.45000000,-186.70000000,1003.63000000}, {-33.88000000,-186.77000000,1003.63000000}, {330.68000000,178.50000000,1020.07000000}, {331.92000000,178.50000000,1020.07000000}, {-35.73000000,-140.23000000,1003.63000000}, {350.91000000,206.09000000,1008.48000000}, {-36.15000000,-57.88000000,1003.63000000}, {361.56000000,158.62000000,1008.48000000}, {371.59000000,178.45000000,1020.07000000}, {373.83000000,-178.14000000,1000.73000000}, {374.89000000,188.98000000,1008.48000000}, {379.04000000,-178.88000000,1000.73000000}, {495.97000000,-24.32000000,1000.73000000}, {500.56000000,-1.37000000,1000.73000000}, {501.83000000,-1.43000000,1000.73000000}, {2576.70000000,-1284.43000000,1061.09000000} }; stock IsPlayerUseVendingMachine(playerid) { if(IsPlayerInRangeofVendingMachine(playerid,1.0)) { new animlib[32]; new animname[32]; GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32); if((!strcmp(animlib,\"vending\",true)) && (!strcmp(animname,\"VEND_Drink2_P\",true) || !strcmp(animname,\"VEND_Drink_P\",true) || !strcmp(animname,\"vend_eat1_P\",true) || !strcmp(animname,\"VEND_Eat_P\",true) || !strcmp(animname,\"VEND_Use\",true) || !strcmp(animname,\"VEND_Use_pt2\",true)))return 1; } return 0; } stock IsPlayerInRangeOfVendingMachine(playerid,Float:range) { for(new i; i < sizeof(VendingMachines); i++)if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range,VendingMachines[0],VendingMachines[1],VendingMachines[2]))return 1; return 0; }
450
« Dátum: 2012. március 29. - 21:58:36 »
Nem. Az másképp mûködik. Tehát annak semmi köze a streamer által létrehozott objectokhoz
Köszönöm mégegyszer
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 49
|