Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 4321
SA-MP: Szerverfejlesztés / HasValidRPName« Dátum: 2010. február 24. - 15:37:14 »
Tudom, hogy már van fent a fórumon két mu ebbol a fajtából, de Gamestar változata könnyen kijátszható, Spatriké pedig szerintem kicsit hosszú. Ezért én is megírtam a magamét, ami 11 sorba belefoglal mindent, ami egy helytelen RP név kiszuréséhez kell.
Egyszeruen meghívjuk az OnPlayerConnect függvényben. Példa:
Megjegyzés: A fenti eljárás lecsatlakoztat, ha nem egy alávonás van a nevünkben, ha nem 2 nagybetu van a nevünkben, vagy ha az alávonás rossz helyen van( nem a második nagybetu elott ). Remélem tetszik. ZeRo 4322
SA-MP: Szerverfejlesztés / isupper & islower« Dátum: 2010. február 23. - 17:30:53 »
A dicséreteket köszönöm.
Eldöntheted vele egy karakterrol( nem karakterláncról! ), hogy kicsi, vagy nagy - e. ZeRo 4323
Segítségkérés / Rendor meló« Dátum: 2010. február 23. - 17:21:12 »Rossz helyre nyitottad a témát, áthelyeztem. ZeRo 4325
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Sztringkezelõ függvények« Dátum: 2010. február 22. - 19:05:39 »Sztringkezelõ függvények Az strlen függvény: Funkciója: Az strlen függvény segítségével lekérdezhetjük az általunk megadott karakterlánc hosszúságát( karaktereinek számát ). Paraméter( ek ):
Visszatérési értéke: A függvény visszatérési értéke a karakterlánc karaktereinek száma. Példa: Az alábbi eljárásban lekérdezzük a \'strlen\' karakterlánc hosszúságát, és ha az egyenlõ 6 - tal, akkor visszatérünk az 1 értékkel.
Az strcat függvény: Funkciója: Az strcat függvény két általunk megadott karakterláncot fûz össze, és az így keletkezett sztringgel tér vissza. Paraméter( ek ):
Visszatérési értéke: A függvény visszatérési értéke az összecsatolt karakterlánc( dest ). Példa: Az alábbi eljárásban összefûzünk két sztringet, és kiíratjuk a konzolba.
Az strmid függvény: Funkciója: Az strmid függvény segítségével egy karakterlánc általunk megadott szakaszát egy célkarakterláncba másolhatjuk. Paraméter( ek ):
Visszatérési értéke: A függvény visszatérési értéke a célkarakterlánc lesz. Példa: Az alábbi eljárásban a \'szSrc\' sztringbol kimásolunk 4 karaktert a \'szDest\' sztringbe, majd kiíratjuk a konzolba( meglepo eredménnyel ).
Az strdel függvény: Funkciója: Az strdel függvény segítségével egy karakterlánc általunk megadott szakaszát törölhetjük. Paraméter( ek ):
Visszatérési értéke: A függvény visszatérési értéke az \'új\' sztring lesz, amibõl töröltünk. Példa: Az alábbi eljárásban a \'szStr\' sztringbõl kitöröljük az elsõ 3 karaktert( az eredmény \'del\' lesz ).
Az strcmp függvény: Funkciója: Az strcmp függvény segítségével összehasonlíthatunk két karakterláncot. Paraméter( ek ):
Visszatérési értéke: A függvény visszatérési értéke 0, ha a két sztring egyezik, és valamilyen más szám, ha nem egyeznek. Példa: Az alábbi eljárásban összehasonlítunk két karakterláncot; Ha egyeznek, akkor igaz értékkel, ha nem, hamis értékkel térünk vissza( Itt: A visszatérési érték igaz lesz ).
Az strfind függvény: Funkciója: Az strfind függvény segítségével ellenõrizhetjük, hogy egy adott karakterlánc megtalálható - e egy másikban. Paraméter( ek ):
Visszatérési értéke: A függvény visszatérési értéke
Példa: Az alábbi példában igaz értékkel térünk vissza, ha az \'Értem a strfind függvényt\' karakterláncban megtaláljuk a \'strfind\' sztringet.
Az strval függvény: Funkciója: Az strval függvény segítségével egy karakterláncot integerré( egész számmá ) konvertálhatunk. Paraméter( ek ):
Visszatérési értéke: A függvény visszatérési értéke a megadott sztring egész számú alakja lesz. Példa: Az alábbi példában kiíratjuk a \'2314\' sztringet, majd annak az átkonvertált alakját.
Mivel az eredmény ugyanaz, megmutatnám azoknak, akinek nem esett le, hogy mire is jó ez. Az elõzõ példát módosítva láthatjuk.
A valstr függvény: Funkciója: A valstr függvény segítségével egy számot konvertálhatunk karakterlánc alakba. Paraméter( ek ):
Visszatérési értéke: A függvény visszatérési értéke a megadott szám karakterlánc alakja lesz. Példa: Az alábbi példában a 2010 számot sztringgé alakítjuk.
A leírást még bûvíteni fogom néhány függvénnyel! 4326
Szkript kérések / Tuning menü kérés« Dátum: 2010. február 21. - 18:37:53 »Probléma megoldva, témát zárom.
ZeRo 4327
Stunt / GTA samp Stunt 2009« Dátum: 2010. február 19. - 22:29:10 »Idézetet írta: ALIEN date=1266614457\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"745\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 2. Nem tom milyen csitrol beszélsz.Manapság a chatet mindenki cheatnek nézi? \ 4328
Beszélgetés / Kit bírsz a legjobban az aktív tagok közül?« Dátum: 2010. február 19. - 19:26:43 »
Aki magára szavaz, az bújjon el.
4329
SA-MP: Szerverfejlesztés / isupper & islower« Dátum: 2010. február 19. - 17:52:40 »
Gondolom mindnyájan ismerjük a toupper, és a tolower függvényeket. A lentebbi két függvényemmel pedig le lehet kérdezni, hogy az adott karakter nagy, illetve kicsi - e.
Példa: Az alábbi eljárást lefuttatva a konzolunkba a \'Nagy\' kiírást fogjuk kapni. Ezeket a függvényeket használhatjuk akár RP nevek ellenorzésénél.
Példa #2 : Ezzel a függvénnyel ellenorizhetjük, hogy a megadott játékosnak szakszeru RP neve van - e. ZeRo 4330
SA-MP: Szerverfejlesztés / 3D-s TextLabel« Dátum: 2010. február 19. - 17:38:09 »
Ezt a 0.3 - as szervercsomag egyik fejállománya alapból tartalmazza. Ez a fórumrész azért lett létrehozva, hogy ha írtál valamilyen függvényt, vagy akár makrót, amivel segíthetsz a többieknek, ide kirakd. De ez egy alap függvény. A témát zárom.
ZeRo 4331
Stunt / Samp-Forum Közösségi Stunt Videó.« Dátum: 2010. február 17. - 19:11:30 »
Na én elvileg megvagyok, a többieknek sok sikert.
4332
Stunt / Samp-Forum Közösségi Stunt Videó.« Dátum: 2010. február 17. - 17:03:54 »Idézetet írta: VTX date=1266422234\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"727\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
4333
Stunt / Samp-Forum Közösségi Stunt Videó.« Dátum: 2010. február 16. - 15:42:45 »Idézetet írta: Depi date=1266171858\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"727\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha benne szeretnél lenni a videóban, egy csomagolt fájlban(.rar,.zip) küld el a következoket TrYp-nek PM-ben:
4334
Stunt / Samp-Forum Közösségi Stunt Videó.« Dátum: 2010. február 16. - 14:36:42 »
Miután landolsz valami stuntot, lenyomod az F1 - et, és ha bennevan( van olyan, hogy nem veszi az egészet ), akkor megnyomod az F2 - t. Ezzel lemented a GTA San Andreas User Files mappába, ami általában a Dokumentumok mappában található, replay.rep néven. Ajánlatos vagy áthelyezni, vagy átnevezni, mert ha lementesz még egy stuntot, ugyanerre a névre menti, így ha nem nevezted át, felülírja az elozot. És az ilyen *.rep fájlokat kell elküldened Trypnek.
Javítsatok ha valamit rosszul mondtam. 4335
Stunt / Samp-Forum Közösségi Stunt Videó.« Dátum: 2010. február 15. - 20:32:10 »
Csak a sima San Andreas map, vagy lehet United is?
|