Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZeRo

Oldalak: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 306
4276
SA-MP: Szerverfejlesztés / SendCloseMessage
« Dátum: 2010. március 14. - 10:16:03 »
Ennek a függvénynek a használatával üzenetet küldhetünk a közelünkben tartózkodó játékosoknak.
A playerid paraméter azt a játékost jelöli, akitol nézzük a távolságot a többi játékos között. [ Int ]
A rad paraméter a távolságot jelöli, amin ha belül van egy játékos, akkor megkapja az üzenetet. [ Float ]
A color paraméter az üzenet színét jelöli. [ Hex ]
A message paraméter az elküldendo üzenetet jelöli. [ String ]



stock SendCloseMessage( playerid, Float: rad, color, const message[  ] ) {
static Float: fPosX, Float: fPosY, Float: fPosZ;
for( new index = 0; index < MAX_PLAYERS; ++index ) {
    if( IsPlayerConnected( index ) ) {
            GetPlayerPos( playerid, fPosX, fPosY, fPosZ );
            if( IsPlayerInRangeOfPoint( index, rad, fPosX, fPosY, fPosZ ) ) {
                SendClientMessage( index, color, message );
   }
}
}
return 1;
}

 
Én RP módhoz készítettem ezt a függvényt, például amikor valaki ír valamit, azt az üzenofalon ne lássa mindenki.
ZeRo

4277
Klánok / ..::Fanatic Champion Stunters::..
« Dátum: 2010. március 13. - 21:59:30 »
Idézetet írta: GroX date=1268512107\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"599\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát a multkori témát ne vegyétek igaznak... Nem hagyom abba. Igaz ez akkor dolt el amikor elköltözött a forum és néztem pár videót, és gondolkoztam rajta, hogy megnyissam újra, de nem, és mikor megnéztem megint a megatont akkor döntöttem :D
 
Jeee.  8)

4278
Segítségkérés / Laptop
« Dátum: 2010. március 13. - 16:36:06 »
Idézetet írta: SnicK date=1268468941\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        pLaptop[playerid] = false;
        return 1;
}

 
Itt a false-t, írd át truera.
 
Ez nem fog muködni úgy ahogy szeretnéd, mivel ha mondjuk én veszek egy laptopot, és az azonosítóm( ID - m ) mondjuk 2, és lecsatlakozok, akkor aki következonek csatlakozik 2 - es azonosítóval, annak lesz laptopja, akár vett, akár nem. De hogyha én visszacsatlakozok késobb, és nem 2 lesz az azonosítóm, akkor hiába vettem már meg amikor játszottam, nem lesz meg.
ZeRo

4279
Segítségkérés / Funkciók jelentése
« Dátum: 2010. március 10. - 21:01:23 »
A while, a break, és a countinue ciklusutasítások, a register típusminosíto pedig nem támogatott / nincs hatása.


A while utasítást a  do - while ciklusban szoktuk használni. Jelentése amíg, így gondolom értheto. A példában a konzolba számolunk, amíg a változó értéke kisebb mint 10.
 

public OnFilterScriptInit(  ) {
    new z;
    do {
        ++z;
        printf( \"%i\", z );
    }
    while( z < 10 );
    return 1;
}

 


A break utasítás megszakítja a ciklust, és azon kívülre adja át a szoftver irányítását. A példában kilépünk a ciklusból, ha a játékosok között találunk NPC - t.
 

for( new iPlayer = 0; iPlayer < MAX_PLAYERS; ++iPlayer ) {
    if( IsPlayerConnected( iPlayer ) && IsPlayerNPC( iPlayer ) ) break;
    SetPlayerHealth( iPlayer, 0.0 );
}

 


A continue utasítás a ciklus soron következo iterációját indítja el. A példában 0 - 5 - ig számolunk, és csak az 1, illetve 3 számokat íratjuk ki.
 

public OnFilterScriptInit(  ) {
    for( new iIndex = 0; iIndex <= 5; ++iIndex ) {
        if( iIndex != 1 && iIndex != 3 ) continue;
        printf( \"%i\", iIndex );
    }
    return 1;
}

 
ZeRo

4280
Stunt / Disintegrated
« Dátum: 2010. március 10. - 18:12:33 »
Idézetet írta: Kiss date=1268240838\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"934\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudok olvasni. Amúgy nem vagyok nagy angolos, csak 3 éve tanulom, szóval sajnálom Zero és depi!  :-\\
 
Nehogymár ezért bocsánatot kérj  ;)
ZeRo

4281
Stunt / Disintegrated
« Dátum: 2010. március 10. - 15:01:03 »
Idézetet írta: Kiss date=1268228662\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"934\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hááát nem vagyok nagy stunter, nem is voltam, de a levegoben mindig begyorsulnak... :o
 



ByTe and mine old modded duo, like a year ago lol, reuploaded of course.
...
We had a real fun time doing this ...
 
[/quote]
ZeRo

4282
Szkript kérések / Körözés
« Dátum: 2010. március 09. - 20:06:39 »
Idézetet írta: ALIEN date=1268161672\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"929\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi, de mi a jelentosége hogy new string[64]; nem tök mindegy menyi az értéke? :D
(tudom hogy nem :D) de mért pont 128? ??? :D
 
A chat - be maximum 128 karakter fér ki.
ZeRo

4283
Szkript kérések / Körözés
« Dátum: 2010. március 09. - 19:36:57 »
Idézetet írta: ScreaM date=1268157960\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"929\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
esetleg ha nem tudnád lekérdezni hogy hogyan kell a csillagok számát lekérni akk [bocs, rossz fogalmazás xd] :
 

new string[64];
format(string, 64, \"Körözési szinted: %i\", GetPlayerWantedLevel(playerid));
SendClientMessage(szín, string);

 

A SendClientMessage függvény még mindig nem jó.  ;)
ZeRo

4284
Szkript kérések / Körözés
« Dátum: 2010. március 09. - 19:00:36 »

//A megadott azonosítójú játékos \'csillagainak\' számát állítja át a megadott értékre
SetPlayerWantedLevel( playerid, level );

 


//Visszatér a megadott azonosítójú játékos \'csillagainak\' számával
GetPlayerWantedLevel( playerid );

 
Félreértés elkerülése végett, ezt csak a játékos fogja látni a képernyo jobb oldalán, egyéb jelentosége nincs túl sok. Esetleg RP szerókon hasznos lehet, például a rendoröknél.
ZeRo

4285
Segítségkérés / Ez mit jelent?
« Dátum: 2010. március 09. - 15:33:24 »
Helytelen visszatérés vezethet ehhez a hibakódhoz. Példa:
 

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( strcmp( \"/money\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        GivePlayerMoney( playerid, 100 );
        return 1;
    }
    return 0;
    return 1243; //Hiba! Nem az értéket kell nézni, hanem a visszatérések ésszeruségét( itt egymás után kétszer térek vissza )
}

 
Remélem érted.
ZeRo

4286
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ház rendszer
« Dátum: 2010. március 09. - 14:05:41 »
Zártam.
ZeRo

4287
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ház rendszer
« Dátum: 2010. március 08. - 17:36:18 »
Az eredeti készíto nevének kihelyezése kötelezo, és az eredeti téma belinkelése ajánlott. Kérlek, intézkedj ebben az ügyben.
ZeRo

4288
Szkript kérések / Szinváltás
« Dátum: 2010. március 08. - 16:04:16 »
Valamit te rontottál el, leteszteltem, és tökéletesen muködik.  ;)
ZeRo

4289
Segítségkérés / HELP HELP HELP HELP PSL PLS
« Dátum: 2010. március 08. - 15:35:07 »
http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3250.msg38341#msg38341
A tied sajnos pont olyan, mint a rossz példába szereplo.
ZeRo

4290
Szkript kérések / Szinváltás
« Dátum: 2010. március 08. - 15:25:58 »

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( strcmp( \"/szin\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        if( !IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ezt a parancsot csak jármubol használhatod!\" );
        return ChangeVehicleColor( GetPlayerVehicleID( playerid ), random( 127 ), random( 127 ) ), SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jármu átfestve!\" );
    }
    return 0;
}

 
Elvileg jó kell legyen, nem teszteltem.
ZeRo

Oldalak: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 306
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal