Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Attila

Oldalak: 1 ... 283 284 [285] 286 287 ... 322
4261
Parkour / Parkour game
« Dátum: 2011. január 29. - 20:26:18 »
Idézetet írta: cheezybreadcrumbZ date=1296329033\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5090\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem
 
Haus mostanában stíluskodik. Jumplessezik.
HINT: matrix-al akartunk jumpless vidit csinálni. Az LMD elegyless példáját véve.
EDIT: Render van. aztán upload van, közben meg cigi lesz. 34. pk game cucc.
EDIT 2: http://www.youtube.com/watch?v=pOF4ZFFXgxA

4262
Archívum / LMD Drift szerver [0.3e]
« Dátum: 2011. január 29. - 15:50:14 »
Idézetet írta: DrAkE date=1296298113\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3073\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
CoLD have a little ideg összeroppanás, mint Freddinek is too :D
 
\"who-cares.jpg\"

4263
Megaszeró 2011 / Pályázati Felhívás! -Parkour-
« Dátum: 2011. január 29. - 14:07:17 »
Cold, õ nyerte a PK ligát.

4264
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PK Chat
« Dátum: 2011. január 29. - 13:16:56 »
Kész a szakszavak listája.

4265
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szakszavak
« Dátum: 2011. január 29. - 13:16:11 »
Sziasztok.
Mint a stuntban, a PKban is megvannak ugyanazok a trükkök/fortélyok/technikák amik sokkal könnyebbé teszik a mûfajt.
Ezeknek majdhogynem  100%-a az UFRtõl jött.
Alap tudnivalók:
     A parkour mûfaja alapból egy FPS függõ dolog, kevés FPS gyorsabb futást/úszást eredményez, magas FPS valamivel lassít a sebességen, de milliméterekkel nagyobbat ugrasz tõle, és ez gyakran tud súlyosan is dominálni.
Kevés FPS-sel a Wallrun például lehetetlen. Ha meg hosszú bumpot akarsz felvenni, akkor a 40 FPS-t ajánlom.
     A felbontás is változtat a nehézségen, én 1024x768-on játszok. 800x600as felbontásnál az egész játék textúrájának elhelyezkedése csúszik pár millimétert. Ez is sokat tud segíteni, ha olyan gapnél állunk ami sehogy sem megy.
     Látóhatár. Ha több FPSt akarsz, akkor minimum látóhatárral játszol. FPS-sel kapcsolatban írtam fentebb.
     Falak. Aki CoD2 jumpolt már valaha, az tudja, hogy ott a falak csúsznak, és valamikor ezt kell kihasználni. San Andreasben nem így van, a fal csak lassít a futásodon. Mikor szûk helyen futsz neki, akkor próbálj ne érintkezni a fallal, mert elnyeli a sebességedet, és nem fog sikerülni, hiába meg van a lépésszám.
     A San Andreas fizikája nem engedi, hogy az elugrási ponttól alacsonyabb dologra kapaszkodjon az ember, de erre is van technika.
Kezdem az alapfogalmaktól, és majd haladunk a technikákig. Könnyûtõl bonyolultig, aki stuntol annak lesz pár nem éppen idegen kifejezés.
Parkour - Valaki még ezt sem vágja, YouTubeon a sok PK videó, úristen, telemoddolt sz*r.
Parkour = A gyors haladás trükkök végzése nélkül, leggyorsabban való eljutás A-ból B pontba.
FreeRunning - A parkour azon ága, ahol módok árán szaltókat, csavarokat, különbözõ díszítõelemeket hajtunk végre a haladásunk közben.
*Az UFR csak azért FreeRunners, mert a kezdetekkor még módoltunk, mára ezt kiírtottam a klánból*
Spot - Spot bármi lehet, valódi jelentése az hogy \"Hely\" \"Pont\". Minden olyan hely ahol lehet valamit kezdeni Parkour szempontjából.
Gap - A gap magyar fordítása \"Ûr\" \"Köz\" \"Hézag\". Ezek a hézagok általában objektumok között tátonganak. Vegyünk két házat ami közt fekszik egy utca.
A gap megugrását azzal teljesítjük, ha efölött az utca fölött átugrunk, egyik házról a másikra. Nem kötelezõ háznak lennie, mint Matrix írta, objektum legyen.
Gapnél mindig van kiindulási és érkezési hely.
Gyors Sprint - Mivel már mindenki tudja, hogy ha vered a sprint gombot, akkor gyorsabb a karaktered, azért nyilvánosságra teszem itt is.
Egyhelyben forgás - Három variációja van.
Van az amikor egy fegyverrel célozva változtatsz a helyzeteden.
Van a mindenki által ismert boxolásban védekezés manõver, amikor az ember az egér forgásának irányát követi. Ezzel csak annyi a probléma, hogy ha van valaki a közeledben, automatikusan felé fog fordulni, mivel ezzel a mozdulattal becéloz valakit.
Erre az esetre találtuk ki a másikat, amikor egy helyben toporogva forog körbe.
Ilyenkor csak a Tab+Num 6 segíthet, az egér az embered hátát mutatja, és szépen lassan, komótosan el kell kezdeni forgatni a kamerát, követni fogja.
Leap - Valahova való kapaszkodás. Gyakran van olyan spot ahol nem kell távot megugrani (Gapet), csak egy magasabb helyre kell valahogy feljutni.
Ez általában kapaszkodással jön létre, a FreeRunból átvett Cat Leapbõl jött nekünk a Leap szó.
Lépésszám - Sokan kérdezték már, hogy hogyan ugrunk nagyobbat mint mások. Az egész a jó lépésszámon függ, hogy honnan indulsz neki a megugrandó gapnek például. Az optimális lépésszámot nem áruljuk el, kísérletezzen mindenki magának.


- Két módszere van ennek is.
Van egy, amikor biztos távolságból ugrassz a falnak, ezt a távolságot sok idõbe tart megtanulni, de ha minden egyes falnál kitudod mérni, akkor nagyon hasznos tud lenni.
És van a másik, amikor oldalasan állunk a falnak, és úgy ugrunk rá. Ennek a szerepe az, hogy az emberünk az ugrásának tetõpontján legyen legközelebb a fal tetejéhez, az elkapható részhez, ez valamivel könnyebb mint az elõzõ módszer, de lassabb is.
Strafe - Strafe akkor használatos, amikor a kiindulási objektum nem elég széles keresztben ahhoz, hogy kellõ lendületet gyûjthess az elugráshoz. Ilyenkor hosszában kell végigfutni azt az objektumot, és az ugrás elõtti pillanatban 90°-kal el kell rántani a kamerát a megfelelõ irányba. Ez minél gyorsabb, annál hatásosabb. (Példának okáért;
Attila openerje)
Real Strafe - Egy olyan technika, amely az embert szabályosan oldalra lövi ki, anélkül, hogy az ember a repülés irányába nézne.

Bump - Bumpból van sokféle (v1Bump, v2Bump, Earthbump, Stuck bump, Bakbump) leírom õket egyenként.


- A v1 bump az az a bump, amikor egy objectre úgy ugrasz rá, hogy az téged továbbdobjon egy extra lendület keretében. 40 FPS-sel a legkönnyebb ezt csinálni. Erre példa Montgomeryben CoLD spotja. (
  2:42 - 2:48 Attila )


- A v2 bump az a bump amelyik egy a karakter térdénél kisebb szinten lévõ objectben megakadva magasra dob fel.
(
  1:39 - 1:53 Attila )
Earthbump - Elég random technika, igazából nem tudjuk, hogy kell, ez csak a véletlen mûve. Viszont egy észrevételünk van ezzel kapcsolatban, a 40es FPS itt is mûködik.
(
Opener )
Stuck Bump - Olyan bump, ahol egy objectre ráugorva az embered beakad, és abból a Stuckból újra kilövi magát.
(
  2:57 - 3:02 Ben )
Ha még valamilyen bump kimaradt szóljatok és pótlom, megyünk tovább.
Wallrun - Kicsit döntött falon való felfelé \"csúszás\". 60+ FPS-sel ajánlatos csak, elsajátítani pedig könnyû.
(
  1:45 - 2:11 SpyKer )
Több emberes technikák.
Wallbak - Ez olyan helyzetben jön elõ, amikor az elõtted lévõ falat nem bírod megugrani a fentebb említett két technikával.
Ilyenkor az egyik ember felugrik, a másik alászalad, és így bakot tartva neki felsegíti a falra.
(
  0:53 - 1:10 SpyKer bak, Attila mászik )
Doublebak - Ez akkor használatos, amikor valami padka nem engedi, hogy sima wallbakot csináljatok, mert nem vagy képes beállni a társad alá.
Ilyenkor jön az, hogy két oldalról összezárva tartanak bakot az illetõnek.
(
  1:10 - 1:20 Matrix és SpyKer bak, Attila mászik )
Bakbump - Olyan bump, ahol egy direkt pozícióba állított ember fején bumpolsz tovább, hogy elérd a célodat.
(
  2:08 - 2:12 Attila bak, SpyKer bumpol)
*ezt azért nem a bumpokhoz raktam, mert ez több emberes*
Leapbak - Három emberes meló, egy ember kapaszkodik egy adott objektumon, egy másik rááll a kapaszkodóra és ESCet nyom, hogy véletlenül sem mozduljon el, és a harmadik ember az így keletkezett bakra ráugrik, és onnan eléri célját.
(
2:03-2:12 Attila leap, Ben bak, Spyker mászik )
Boost - Ez szuper titkos... Majd ha lesz rá spotunk, linkelek videóból.
Teknõs - Régi technika, igaz mára már fölváltotta a többi bak, de ez oldschool volt. Ahova kellett a bak, odaállt négy ember.
Az ötödik ember ráugrott, és onnan ment tovább. Majd egy ilyet is felveszünk. :)
 

Más dolgok:

Ground Zero - Olyan szakasz, ami nem a legnagyobb magaslatokban játszódik, általában kis lakókocsikon, tereptárgyakon való haladást jelent, a föld érintése nélkül. Nehezek, mivel egyben kell õket felvenni.
(
Attila )
Tüzes technikák
 

 

 

Ha elolvastad akkor türelmes ember lehetsz.

4266
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PK Chat
« Dátum: 2011. január 29. - 12:58:20 »
Most lettem kész gecc...

4267
Off Telep / PS3 vagy Xbox360?
« Dátum: 2011. január 29. - 11:52:43 »
Nekem PS3 van, és kibaszott jó az exluzív címek miatt, olyanokat játszhatsz rajta amirõl az xbox megkérdezi hogy ez mi? Hardverileg brutális... Bár nem törhetõ, de manapság már megoldották, csak a Sony okos és dolgozik a kiskapuk bezárásán.
Xbox flashelhetõ, de ott valószínûbb a RROD, és ott van Kinect, meg a kontrollere egy rakás szar.

4268
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / PK Szakszavak
« Dátum: 2011. január 29. - 11:41:20 »
Engedsz egy olyat, hogy ezt megírjam én? Egyedül? Bár ha te ragaszkodsz hozzá akkor maradjon így.

4269
Archívum / LMD Drift szerver [0.3e]
« Dátum: 2011. január 29. - 11:38:37 »
\"5826ae5faf1b39a694a9ca838b409df3.jpg\"

4270
Bemutatkozás / Keith
« Dátum: 2011. január 29. - 11:34:07 »
Idézetet írta: TrYp date=1296251522\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"774\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Van aki nem bír pedig... :D
 
Somebody just called me?
j/k
 
[/quote]
Yeah bitch i love you too. ^^

4271
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2011. január 29. - 00:19:21 »
Mambo...

4272
Archívum / LMD Drift szerver [0.3e]
« Dátum: 2011. január 28. - 23:54:09 »
CoLD = Arrogancia.
én csak ennyit mondok, és nem akarok flamewart kezdeni. ez az utolsó hozzászólásom ezzel kapcsolatban.
ti flamelhettek világba, nem bánom.

4273
Archívum / LMD Drift szerver [0.3e]
« Dátum: 2011. január 28. - 23:40:14 »
Gecc most mondd hogy nem volt vicces :D

4274
Parkour / PK Chat
« Dátum: 2011. január 28. - 17:32:30 »
tudom hogy duplaposzt, de ezt muszáj.
Ez az a videó aminek hatására Ben és Én anno elkezdtük a parkourozás mûvészetét. A zenéket mai napig kivülrõl vágom, a spotokat mindegyiket, amiket akkor még nehéznek hittünk, ma kb elsõre ugorjuk. Ez mutatott nekünk utat.
 

4275
Parkour / Parkour game
« Dátum: 2011. január 28. - 17:29:54 »
AD 1: tolja a rendert.
AD 2: tolja az uploadot.
AD 3: Itt van. HD. http://www.youtube.com/watch?v=kBMC8FjiPps
OFF: Mivel megvan a 25 feltöltött vidim, mostmár rakhatok fel 15 percnél hosszabb vidiket is, majd meglátjuk lesz e belõle valami.

Oldalak: 1 ... 283 284 [285] 286 287 ... 322
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal