Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ZeRo
Oldalak: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 306
4216
« Dátum: 2010. április 06. - 12:16:47 »
Viszont a mySQL használatához nem elegendo a PAWN tudás.
Ha a PAWN-hoz készített plugint használja, akkor szerintem elegendo.
4217
« Dátum: 2010. április 06. - 12:11:09 »
#include < a_samp > #include < dini > #include < dudb > #define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define DIALOG_REGISTER 3634 #define DIALOG_LOGIN 3635 public OnPlayerConnect( playerid ) { SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) ); SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) ); return 1; } public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) { dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) ); dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) ); return 1; } public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) { #pragma unused reason if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 ); if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 ); SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 ); SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" ); } } return 1; } public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) { if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" ); } else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" ); } return 1; } if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" ); } else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" ); } else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" ); } return 1; } return 0; } public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) { if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" ); } else { if( strlen( inputtext ) < 3 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" ); } else { dini_Create( PlayerAccount( playerid ) ); dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext ); SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" ); } } } else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" ); } else { if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" ); } else { SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" ); } } } return 1; } GetPlayerNameEx( playerid ) { new x[ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName( playerid, x, sizeof x ); return x; } PlayerAccount( playerid ) { new x[ 64 ]; format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) ); return x; }
1 warning van benne.
warning 203: symbol is never used: \"ret_memcpy\"
[/quote] Ha neked jelzi azt a figyelmeztetést, akkor :
#pragma unused ret_memcpy //Globális névtérbe
4219
« Dátum: 2010. április 06. - 12:01:26 »
Gondolom,mind a legtöbbünk Dini-t
Sajnos. ::|
A szkriptet nem teszteltem, csak rutinmunka. Megjegyzés: A szervermappád/scriptfiles mappába létre kell hozz egy Users nevu mappát, és oda fogja menteni a játékosok adatait tároló fájlokat. Ha valamit félreértettem, akkor kérlek ide jelezd. #include < a_samp > #include < dini > #include < dudb > #define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF00AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define DIALOG_REGISTER 3634 #define DIALOG_LOGIN 3635 public OnPlayerConnect( playerid ) { SetPVarInt( playerid, \"XP\", dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"XP\" ) ); SetPlayerScore( playerid, dini_Int( PlayerAccount( playerid ), \"Score\" ) ); return 1; } public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) { dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"XP\", GetPVarInt( playerid, \"XP\" ) ); dini_IntSet( PlayerAccount( playerid ), \"Score\", GetPlayerScore( playerid ) ); return 1; } public OnPlayerDeath( playerid, killerid, reason ) { #pragma unused reason if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) + 1 ); if( GetPVarInt( killerid, \"XP\" ) == 30 ) { SetPVarInt( killerid, \"XP\", 0 ); SetPlayerScore( killerid, GetPlayerScore( killerid ) + 1 ); SendClientMessage( playerid, COLOR_YELLOW, \">>> Szintet léptél! <<<\" ); } } return 1; } public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) { if( strcmp( \"/register\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév már regisztrálva van!\" ); } else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" ); } return 1; } if( strcmp( \"/login\", cmdtext, true ) == 0 ) { if( !dini_Exists( PlayerAccount( playerid ) ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ez a felhasználónév nincs regisztrálva!\" ); } else if( GetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\" ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Már be vagy jelentkezve!\" ); } else { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" ); } return 1; } return 0; } public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] ) { if( dialogid == DIALOG_REGISTER ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"A regisztrációd nem lett elküldve!\" ); } else { if( strlen( inputtext ) < 3 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek add meg a jelszavad!\\nMinimum 3 karakter!\", \"Igen\", \"Nem\" ); } else { dini_Create( PlayerAccount( playerid ) ); dini_Set( PlayerAccount( playerid ), \"Password\", inputtext ); SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A regisztráció sikeres volt, automatikusan beléptél!\" ); } } } else if( dialogid == DIALOG_LOGIN ) { if( !response ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem jelentkeztél be!\" ); } else { if( strcmp( inputtext, dini_Get( PlayerAccount( playerid ), \"Password\" ) ) != 0 ) { ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Igen\", \"Nem\" ); SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Helytelen jelszó!\" ); } else { SetPVarInt( playerid, \"LoggedIn\", true ); SendClientMessage( playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Sikeres bejelentkezés!\" ); } } } return 1; } GetPlayerNameEx( playerid ) { new x[ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName( playerid, x, sizeof x ); return x; } PlayerAccount( playerid ) { new x[ 64 ]; format( x, sizeof x, \"/Users/%s.dat\", GetPlayerNameEx( playerid ) ); return x; }
4220
« Dátum: 2010. április 06. - 11:18:47 »
GetPlayerName( playerid, myName, sizeof(myName)); ezt nem így?
és ne message-t írj a formathoz hanem (result)ot
A sizeof csak egy operátor, a zárójelezés ilyen esetekben elhagyható.
4221
« Dátum: 2010. április 06. - 11:16:13 »
Mit használsz az adatok lementésére / betöltésére( MySQL, dini, djson ... )? Mert megírom, csak hogy tudjam, mit írjak bele.
4222
« Dátum: 2010. április 05. - 16:18:44 »
Le kell kérned a játékos nevét( itt a myName karakterláncba ). GetPlayerName( playerid, myName, sizeof myName );
4223
« Dátum: 2010. április 05. - 16:16:52 »
new name[ MAX_PLAYER_NAME ]; Hiszen 24 karakternél úgysem lehet hosszabb, de amúgy jó.
4224
« Dátum: 2010. április 05. - 16:15:06 »
stock GetPlayerNameEx(playerid) { new string[24]; GetPlayerName(playerid,string,24); new str[24]; strmid(str,string,0,strlen(string),24); for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++) { if (str == \'_\') str = \' \'; } return str; }
Jó lett, de ennél a függvénynél kicsit túlbonyolítottad, mivel nem kell egy új sztringet létrehozni, elég, ha azt formázod, amiben a játékos neve van. A másik dolog meg az, hogy a ciklust feleslegesen futtatod 24 - szer, hogyha rövidebb a neve a játékosnak( és szerintem olyan gyakrabban van :angel: ). GetPlayerNameEx( playerid ) { new str[ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName( playerid, str, sizeof str ); for( new x = 0; x < strlen( str ); ++x ) { if( str[ x ] == \'_\' ) str[ x ] = \' \'; } return str; }
Kérlek ne vedd belekötésnek. :neutral:
4225
« Dátum: 2010. április 03. - 12:47:49 »
Jó volt, kár, hogy nem tudtam visszamenni :\'( ( Áramszünet :mistrust: )
4226
« Dátum: 2010. április 02. - 20:43:27 »
Jelentkeznék a Team-be. Majd küldöm a két szkriptet, de még nincs ötletem mi legyen a szkript tartalma MSN-em: [email protected]
Kicsit idejétmúlt, de szólok, hogy a csapat már nincs. A témát zárom is, félreértések elkerülése végett.
4227
« Dátum: 2010. április 02. - 20:24:22 »
Mire megszoksz valamit, akkor szokták totál átalakítani. :amazed:
4228
« Dátum: 2010. április 02. - 18:47:40 »
Fail. :angel: De már megvan ami kell, zárok.
4229
« Dátum: 2010. április 02. - 18:19:46 »
4230
« Dátum: 2010. április 02. - 17:12:48 »
Csak sajnálni tudlak téged de komolyan...
Boldogulok. [/quote] Nem sokáig. ::| De most komolyan, azért még fizetni is, hogy hamarabb meghalj? :neutral:
Amúgy meg \'üdv\'. :angel:
Oldalak: 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 306
|