Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - jana4

Oldalak: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 316
4201
Segítségkérés / Objektum azonosító
« Dátum: 2010. július 30. - 13:31:13 »
Üdv.

1 rövidke kérdés.


itt 1 kép. ( 
http://imagerz.com/QEJHCUtvAwJSUl0fFQVR )

az idje kéne a kijelölt objektumnak


elore is kösz.

4202
Beszélgetés / [Film Ajánló] Rémálom Az Elm Utcában 1-7
« Dátum: 2010. július 30. - 11:53:31 »
Egy kicsit több leírás jól jött volna, amúgy ha szabad kérdeznem mért kezded nagybetuvel minden SZAVAD?

4203
Beszélgetés / [Film Ajánló] Diszkó Patkányok
« Dátum: 2010. július 30. - 11:51:30 »
9/10, tegnap is ment a TV2-n, jó film.

a leírást továbbirnám 1-2 mondattal: ....miközben bevezette oket a diszkóba, Grieco bemutatja a klubtulajdonost a duónak, majd egy hirtelen ötlet jön a kisebbik Butabiból, hogy kívul diszkó, bent utca.


stb.... a többit már nézni kell... :laugh:

4204
Beszélgetés / Farmerama.HU™ - Beszélgetés, Karakterek, stb.
« Dátum: 2010. július 30. - 10:48:06 »
32 vagyok, narancsfámból van 3... ennyi az új kb.

am 1 trükk: frissíts minden megrendeléskor, lehet jön új. nekem 4 jött így félpercen belül

4205
Bemutatkozás / Krisz96
« Dátum: 2010. július 30. - 10:43:48 »
Üdv! :)

4206
SA-MP: Szerverfejlesztés / Spawn oda ahol meghaltál
« Dátum: 2010. július 29. - 17:48:41 »
Üdv.

Erre a kiskódra szerintem minden fun/stunt szerverre szükség van.


Letöltés nincs, kódban teszem ki.

 
#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid) return SetPVarInt(playerid, \"SAD\", 0);
public OnPlayerDisconnect(playerid) return SetPVarInt(playerid, \"SAD\", 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/sadeath\", cmdtext, true))
{
    new PlayerUseDeathSpawn = GetPVarInt(playerid, \"SAD\");
if(PlayerUseDeathSpawn == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, 0x444, \"Bekapcsoltad a visszatelézést halálod után!\");
    SetPVarInt(playerid, \"SAD\", 1);
}
else if(PlayerUseDeathSpawn == 1)
{
           SendClientMessage(playerid, 0x444, \"Kikapcsoltad a visszatelézést halálod után!\");
    SetPVarInt(playerid, \"SAD\", 0);
}
}
return 0;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new PlayerUseDeathSpawn = GetPVarInt(playerid, \"SAD\");
if(PlayerUseDeathSpawn == 1)
{
new Float: pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
SpawnPlayer(playerid);
SetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
}
return 1;
}

 
Nem tesztelt.
Egészségükre! ;)

4207
Segítségkérés / Loose Indentation
« Dátum: 2010. július 29. - 14:58:04 »
tudod itt ha kódba rakod mi úgy látjuk hogy mindenhol bekéne tolni... szal... találd meg azt a sort nem nagy cucc.

a lényeg ahogy kinyitod ott alatta záródjon. mondjuk ez egy példa volt. most egy igen hülye példát írok, ez pattant ki a fejembol  :D:

XYZ

{


    new zsá0, zsá1;


    if ( zsá0 != zsá1)


    {


         SendClientMessage(x, 0x000000, \"zsá0 egyenlo zsá1\");


    }
// itt látod hogy beko zárni

}
// és itt is beko zárni

4208
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2010. július 29. - 14:41:03 »



4209
Segítségkérés / Probléma
« Dátum: 2010. július 29. - 14:37:46 »
Ja bocs elírtam, elmenti a fájlba helyesen, de betöltéskor szarul tölti be.

mert elmenti mondjuk 4-el, és 1-el tölti be mindenféleképpen.... :-\\

4210
Segítségkérés / Loose Indentation
« Dátum: 2010. július 29. - 14:35:26 »
Bejjebb kell tolni 2 sort.

vagy ha nagyon lusta vagy a színek alá írd:
#pragma tabsize 0
(am ez nem fogja kijavitani a sort, csak eltünteti a hibajelzést...)

4211
Beszélgetés / A varázslatos Simson
« Dátum: 2010. július 28. - 17:50:08 »
Én is ma elmentem 10 percre.... pöpecül ment, csak a földes kicsit szar. (a hozzám legközelebbi földes)

Am nem Swalbee, magyarul úgy mondjuk \'Svábli\' de Schwalbe -nak kell írni. :)

4212
Segítségkérés / Probléma
« Dátum: 2010. július 28. - 17:46:44 »
Sziasztok!

KID Database -t használok a ScreaM Adminban, az a rossz benne hogy a pontot rosszul tölti be.


Esetleg én **sztam el?


Pls valaki írjon egy pontbetöltot. kösz :)

4213
Beszélgetés / A varázslatos Simson
« Dátum: 2010. július 28. - 17:01:16 »
Nekem most csak 1 motorom van.

Qingqi (típusszámot majd írok)


És felesbe van a Simson S50B :)



Tudtátok hogy minden 50ccm -es kínai robogóba ugyanaz a motor van benne?

4214
Beszélgetés / A varázslatos Simson
« Dátum: 2010. július 28. - 16:27:36 »
És a motorod jó állapotú?


Nem mindenkinek van Simson S51-e. Havernak S50B.


Eladod?  :)  Lehet vevo lennék rá :)

4215
Beszélgetés / A varázslatos Simson
« Dátum: 2010. július 28. - 14:34:01 »
Ki a f***t érdekli hogy körözött, már azt se tudják hogy néz ki.

De mér vagy ennyire szabályszeru? ::| :P

amúgy 5 perce voltam földesen.  :P gecijó motorozni. :)

Oldalak: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 316
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal