Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 85
421
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. április 03. - 06:11:56 »
Nem hiszem el...
Nézd már mág azt a forráskódot...Ugyan ezt csináltam.(Vagyis nem,mert én százalékot számoltam,te pedig arányt.(Én szoroztam 100-al is.))
Az a baj,hogy nem megy.

422
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. április 02. - 22:08:05 »
De mondom,hogy az nem megoldás.Rendben,hogyha átírom az egész rendszert,akkor kiírja a játszott órát rendesen.De a többi százalékszámítást még mindig nem fogja rendesen kiírni.

423
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. április 02. - 19:06:57 »
3400 össze perc,80 perc börtönben.Szóval 1 %-nál több,mégis 0.00%-ot ír ki. :(

424
Archívum / TudvariRPG - Új generációs RP szerver! | Publikus Teszt
« Dátum: 2014. április 01. - 16:30:15 »
De fontos,hogy még teszt fázis :D Nem kell RP-zni és vannak tesztparancsok,amik megkönnyítik a tesztelést.

425
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 16:54:51 »
Nem könnyítené meg,mert mindenkinek percben van mentve,és a statisztika miatt és percben kell menteni.És nem lehetséges az,hogy nem lehet megoldani ezt.Ez nem megoldás,hogy kikerüljük a problémát.Meg kell oldani.
Ui.: mellette is ugyan úgy lehet haladni a modommal.

426
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 16:19:01 »
Nem ez a hiba,mert ez csak annyit tesz,hogy nincs korlátozva atizedesjegyek száma,szóval alapból megjelenik 5-6 jegy az egész után.Semmivel se lenne jobb.

427
Segítségkérés / Float kiírása.
« Dátum: 2014. március 30. - 15:38:59 »
Játszott Idõ perceket ment...Ezért osztom el hatvannal,hogy megkapjam az órát.De az a bak,hogy a százaléknál is/óránál is mindig csak az egész részet írja ki,a tizedeseket 00-nak hagyja.

428
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 21:17:01 »
Az én szerveremen tegnap teleport hackeltek.

429
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 20:34:27 »
Hát igen,igazából csak úgy tudom jóvá tenni a fegyverrendszert,hogy csinálok /elõvesz parancsot.
És onplayerupdate alá berakom azt,hogy FegyverElol[playerid] != GetPlayerWeapon(playerid)
És ha nem egyenlõ,akkor kiderült,hogy hackel.Bár ez megitn nem jó.Elõvesz egy 1 töltényes Deagle-t,majd hackel magának még +9999 töltényt.
Szerintem a legjobb megoldás:
A fegyvereket változókban tárolom,és minden egyes lövésnél csökkentem a töltény számtá a változóban,és egy timerrel végig megyek az összes fegyveren és megnézem,hogy megegyezik-e a fegyverid,és a töltényszám.
Vagy ááááá ez se lenne jó,ha minden igaz.

430
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 20:23:01 »
xd
Egyébként nem lehet,hogy godmode úgy mûködik,hogy szupergyorsan állítja maxra a hp-ját?És így veszít hp-t sérüléskor,csak egybõl fel is tölti.Mert ha ez alapján mûködik,akkor nem jó a megoldásod.
A fegyverhack ellen meg nem jó ez,mert az egy dolog,hogy le lehet tiltani fegyvereket,de ha olyan fegyvert hackel magának,amit alapból is meg lehet szerezni,akkor nem mûködik. :(

431
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 20:05:34 »
Nem az érdekel,hogy milyen hackek vannak,hanem hogy mi alapján mûködnek.És hogy hogy lehet védekezni ellenük.

432
Segítségkérés / Milyen elveken mûködnek a hackek?
« Dátum: 2014. március 29. - 20:00:00 »
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi,hogy milyen elven mûködnek a hackek?
Pontosabban arra,hogy milyen védelemmel lehet kiszûrni az alábbi hackeket:
Fegyver,HP,Armor,Teleport,God,Javítás,stb?
Láttam pár filterscriptet,de szerbül vannak a változók,így sok idõ lenne elemeznem.

433
Archívum / TudvariRPG - Új generációs RP szerver! | Publikus Teszt
« Dátum: 2014. március 29. - 19:04:50 »
Zyzu te honnan veszed ezt a zéró követelményt???
Komolyan...6 percig azzal szórakoztam a videómban,hogy mindenféle szinonímákkal,és minél érhetõbben közöljem az emberekkel,hogy a munkáknál nem (nonos) szint követelmény van,hname ki kell tanulnod a szakmát.Szóval pont az,amit te mondtál.És minél tovább kell képezned magadat egy munkához,annál értékesebb ergó annál jobban keres.
A név azért van ott,hogy printscreeneknél lehessen bizonyítani a készítõ nevét,ezzel elkerülve a hamisításokat.(Ezért van ott a dátum+idõ is)
A szerveren akármilyen névvel fent lehetsz a teszt fázisban,hogy látod.(Másik karaktereim: Teszt Elek1,Teszt Elek2,Teszt Elek3)
Olvasgass,aztán írj ilyen kommentet.
Azért vannak a videók,hogy tájékoztassák a játékosokat a szerveren lévõ dolgokról,és még az is megértse a szerveren lévõ rendszereket,aki nem jönne rá.És aki még ezután sem érti a szerver alapjait,az ne jöjjön fel rá.
Nos...Te akkor inkább ne gyere fel...
Mindenhol óriási betûkkel ki van írva az,hogy publikus teszt.Ha ennél nagyobb betûkkel lenne,akkor feljelentenének a közízlés sértéséért.

Elemezzük a szót:


Publikus = Mindenki szabadon feljöhet,nincsenek különleges követelmények.


Teszt = A szerver még teszt fázisban van,még nem is kell RP-zni.A szerver azért fut,hogy a talált bugokat,észrevételeket,ötleteket megosszák a játékosok,és ezzel jobbá tegyék majd a várható futást,amikor már élesben RP-zni kell.Elkerülve ezzel az olyan szerver leégetõ bugokat,mint ami már más szerveren megesett.

Ha ennyire nem ismered a magyar nyelv szavait,akkor inkább ne beszéld.
A negatív kritikákra tudod hogy szoktam reagálni?Teszek róla,hogy ne legyen több,és változtatok a szerveren.
De a tiéd nem negatív kritika,hanem pár szót elolvastál,és ebbõl létrejött valamilyen teória a fejedben,amit egybõl igaznak gondoltál,majd errõl írtál véleményt.

434
Archívum / TudvariRPG - Új generációs RP szerver! | Publikus Teszt
« Dátum: 2014. március 28. - 22:36:42 »
Házrendszer:
 

435
Segítségkérés / Kapunyitás
« Dátum: 2014. március 28. - 21:45:49 »
Nem jó.
 
CMD:kapu(playerid)
{
if(Belepve[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Be kell jelentkezned!\");
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] != 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy rendõr!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,1017.30890, -370.68259, 72.84050)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy a tábor kapujánál!\");
if(!KapuNy)
{
   MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 60.84050,2.0,0.00000, 0.50000, -0.42000);
   KapuNy= 1;
return 1;
}
else
{
    MoveDynamicObject(kapu, 1017.30890, -370.68259, 72.84050,2.0, 0.00000, 0.50000, -0.42000);
    KapuNy = 0;
    return 1;
}
}

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal